Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten?

4 plaatsers

Ga naar beneden

spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten? Empty spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten?

Bericht  Sterre di 3 mei 2011 - 0:38

Omdat reacties op deze vacature uiterlijk a.s. maandag binnen moeten zijn, wil ik er niet te lang mee wachten en uiterlijk vandaag mijn brief + cv mailen. Maar uit de vacature is niet duidelijk aan wie de brief moet worden gericht. Ik heb gisteren en vandaag al het bedrijf gebeld, maar de ene persoon van de drie mogelijke geadresseerden die niet op vakantie is, is steeds niet te bereiken.

Dit staat in de advertentie:
Meer informatie over de functie is te verkrijgen bij xxx 1, (in functie xx). Voor overige vragen kun je terecht bij xxx 2 of xxx 3, (p&o)

Persoon 1 is hoofd van de afdeling van de desbetreffende functie. Persoon 2 en 3 zijn van de P&O afdeling van het bedrijf. De reactie moet worden gemaild naar het algemene mailadres van P&O. Aan wie zou jij schrijven? Of meerdere geadresseerden? Alleen geachte heer/mevrouw vind ik zo onpersoonlijk.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten? Empty Re: spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten?

Bericht  Toet di 3 mei 2011 - 0:58

Ik zou gaan voor persoon 1, hoofd van de afdeling.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten? Empty Re: spoedvraagje: aan wie sollicitatie richten?

Bericht  Flinder di 3 mei 2011 - 1:13

Oeh dat is altijd lastig vind ik. In dit geval zou ik je brief richten aan persoon 1.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre di 3 mei 2011 - 1:19

Thanks! Ik kan het vast niet heel erg verkeerd doen als ik één van de drie namen noem. Ik had ook de neiging om de eerste persoon te noemen, dus dan ga ik daar maar voor.

Pff, ik vind dit soort dingen stom!

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  BJA di 3 mei 2011 - 4:44

Mmm... ik zou juist voor 2 en 3 gaan. Of één ervan.
Zij hebben waarschijnlijk toegang tot de P&O mailbox en de leidinggevende van de afdeling niet.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:26

ik had voor 17.00u gebeld om het uit te zoeken!

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 3 mei 2011 - 9:30

Ik had al een paar keer gebeld, maar twee zijn op vakantie en de derde daar werd ik steeds naar doorgeschakeld maar kreeg ik niet te pakken.

Ach, ik heb de mail gericht aan 'geachte heer/mevrouw' en de brief uiteindelijk naar persoon 1 ;-).

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: