Boer zoekt vrouw 2012
+31
Sneeuwvlok
Jeanette
Marin
Jezzie
May
koNijntje
L!ND@
Juul
tuttebel
Ibbeltje
PluDan
mosio
NoName88
Lieke128
Sabinaa
Eris
Tinus
Arwyn
Rush
Muppie
SarahKey
Lenthe
Toet
Flower_L
Janelie
Angela_1986
Inge
Esperanza
Kabouter
Beachgirl
Bliss
35 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Sneeuwvlok schreef:
Ik denk trouwens dat richard en annemarie het niet lang vol gaan houden hoor, annemarie klonk niet heel overtuigd toen yvonne vroeg of ze het samen zouden redden
Ik heb ze vorige week nog wel samen gespot en toen zagen ze er nog wel gelukkig uit haha
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Jeanette schreef:Aaah, die kids!! Zooo lief!
Ik heb er ook nog een paar gemist eigenlijk; Hans & Anneke, Martijn en Marlies en Wietse.
Ohhw ja, zullen Wietse en die meid ook nog steeds samen zijn?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Paraplu schreef:Sneeuwvlok schreef:
Ik denk trouwens dat richard en annemarie het niet lang vol gaan houden hoor, annemarie klonk niet heel overtuigd toen yvonne vroeg of ze het samen zouden redden
Ik heb ze vorige week nog wel samen gespot en toen zagen ze er nog wel gelukkig uit haha
Ik had alleen de indruk op het laatst toen Yvon vroeg of het ook goed zou blijven na een eventuele emigratie dat zij toen iets wilde zeggen, wat meer zat te twijfelen en dat Richard er toen doorheen kwam met dat ze het dan wel zouden volhouden. We hebben haar mening toen niet gehoord. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je nu wel heel gelukkig bent maar dat je ivm kinderen, werk e.d geen zin hebt om bv naar Polen of Denemarken te verhuizen. En zo'n boerderij op afstand wat Richard voorstelde klinkt wel heel leuk maar of het in de praktijk ook werkt? Ik kan me goed voorstellen dat zij daar toch wel over twijfelt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb allebei de afleveringen nu pas gezien maar ik vind Wim echt super zielig Gun het hem zo!
Die kindjes zijn super schattig, vooral dat jochie van Henk inderdaad. Al 23 boer zoekt vrouw baby's. Super veel:O
Was ook wel benieuwd hoe het met Wietse en Neeltje was, maar die kwamen helaas niet. Vond hun nooit echt bij elkaar passen dus was wel benieuwd:)
Die kindjes zijn super schattig, vooral dat jochie van Henk inderdaad. Al 23 boer zoekt vrouw baby's. Super veel:O
Was ook wel benieuwd hoe het met Wietse en Neeltje was, maar die kwamen helaas niet. Vond hun nooit echt bij elkaar passen dus was wel benieuwd:)
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Wanneer begint het nieuwe seizoen weer? Duurt nog ff toch? Ik wil het nu ook eens écht gaan volgen
Gast- Gast
Maple schreef:Wanneer begint het nieuwe seizoen weer? Duurt nog ff toch? Ik wil het nu ook eens écht gaan volgen
mei, dat zei Yvon ten minste
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vond het ook jammer dat er een paar boeren niet meer besproken zijn. Ik was vooral benieuwd naar Annemarie en Martijn. Wel leuk voor die Agnes trouwens, ik vind dat een leuke meid.
Gast- Gast
rapa nui schreef:Ik had alleen de indruk op het laatst toen Yvon vroeg of het ook goed zou blijven na een eventuele emigratie dat zij toen iets wilde zeggen, wat meer zat te twijfelen en dat Richard er toen doorheen kwam met dat ze het dan wel zouden volhouden. We hebben haar mening toen niet gehoord. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je nu wel heel gelukkig bent maar dat je ivm kinderen, werk e.d geen zin hebt om bv naar Polen of Denemarken te verhuizen. En zo'n boerderij op afstand wat Richard voorstelde klinkt wel heel leuk maar of het in de praktijk ook werkt? Ik kan me goed voorstellen dat zij daar toch wel over twijfelt.
Jaa ik denk ook niet dat dat dan goed gaat hoor.. Hij sprak er wel heel makkelijk over maar je zag haar inderdaad wel twijfels hebben! Ze was wel een beetje afwachtend met reageren? Maar ik hoorde laatst ook al dat Richard samen zou gaan /of intussen al is?/ met een andere (Nederlandse) boer. Weet ook niet wanneer de opnames voor deze specials geweest zijn.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
In mei worden de boeren voorgesteld en pas in het najaar komen de 'echte' afleveringen weer...duurt nog ff dus!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Jammer dat het nog zo lang duurt. ik kan nu al bijna niet meer wachten op de nieuwe reeks
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Paraplu schreef:rapa nui schreef:Ik had alleen de indruk op het laatst toen Yvon vroeg of het ook goed zou blijven na een eventuele emigratie dat zij toen iets wilde zeggen, wat meer zat te twijfelen en dat Richard er toen doorheen kwam met dat ze het dan wel zouden volhouden. We hebben haar mening toen niet gehoord. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je nu wel heel gelukkig bent maar dat je ivm kinderen, werk e.d geen zin hebt om bv naar Polen of Denemarken te verhuizen. En zo'n boerderij op afstand wat Richard voorstelde klinkt wel heel leuk maar of het in de praktijk ook werkt? Ik kan me goed voorstellen dat zij daar toch wel over twijfelt.
Jaa ik denk ook niet dat dat dan goed gaat hoor.. Hij sprak er wel heel makkelijk over maar je zag haar inderdaad wel twijfels hebben! Ze was wel een beetje afwachtend met reageren? Maar ik hoorde laatst ook al dat Richard samen zou gaan /of intussen al is?/ met een andere (Nederlandse) boer. Weet ook niet wanneer de opnames voor deze specials geweest zijn.
Die boerderij in Duitsland is/was ook niet van hem, hij is daar bedrijfsleider en werkte ook al met iemand samen. Het is niet vaak (of helemaal niet, dat weet ik niet meer) in beeld geweest maar op dat bedrijf werken vooral andere jongens, welke aangestuurd worden door Richard. Ik denk dat zijn voorstel voor een boerderij op afstand dus wel voor hem zou kunnen werken want hij doet volgens mij vrij weinig in de uitvoering.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Was weer een leuke aflevering! En al die baby's wat cute!!
Het liefst zou ik meerdere afleveringen zien, waarin ze alle boeren nog een keer opzoeken! Ben wel benieuwd of Hans (gerbera) & Audrey nog bij elkaar zijn, hoe het nu met Annemarie gaat, en volgens mij uit het eerste seizoen Teus en een boer die toen met een meisje uit A'dam was en dat zij hem als verrassing wilde houden voor haar ouders, en dat hij toen met 30 graden 'opgesloten' zat in de keuken en boer Frans ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
En toen ik gisteren Klaas die bij Agnes was weer zag, was ik ook wel heel benieuwd hoe het met hem is hahaha.
Kortom ik wil van iedereen weten hoe het is
Het liefst zou ik meerdere afleveringen zien, waarin ze alle boeren nog een keer opzoeken! Ben wel benieuwd of Hans (gerbera) & Audrey nog bij elkaar zijn, hoe het nu met Annemarie gaat, en volgens mij uit het eerste seizoen Teus en een boer die toen met een meisje uit A'dam was en dat zij hem als verrassing wilde houden voor haar ouders, en dat hij toen met 30 graden 'opgesloten' zat in de keuken en boer Frans ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
En toen ik gisteren Klaas die bij Agnes was weer zag, was ik ook wel heel benieuwd hoe het met hem is hahaha.
Kortom ik wil van iedereen weten hoe het is
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hans & Audrey zijn nog bij elkaar, dat was vorige week te zien. Leuk stel was dat! Ik ben ook wel benieuwd naar boer Frans ja
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar boer Joris uit seizoen 1.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Oh dat heb ik dan even gemist, maar leuk dat ze nog bij elkaar zijn!Bliss schreef:Hans & Audrey zijn nog bij elkaar, dat was vorige week te zien. Leuk stel was dat! Ik ben ook wel benieuwd naar boer Frans ja
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Oh ja, die hadden we ook nog.Bliss schreef:Hans & Audrey zijn nog bij elkaar, dat was vorige week te zien. Leuk stel was dat! Ik ben ook wel benieuwd naar boer Frans ja
Wat ik mij afvraag is waarom we niet alle boeren te zien krijgen.
Dan konden we nog een aflevering kijken .
Ik kan haast niet wachten tot mei haha.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Paraplu schreef:Sneeuwvlok schreef:
ah echt, wat grappig dat je ze gezien hebt. Ja ik weet t ook niet hoor, ik kan me gewoon totaal niet voorstellen dat je op zo'n creep zou vallen dus misschien beeld ik me het wel in
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Voor mijn gevoel mis ik nog een hoop boeren hoor! Jos en Dyke vind ik echt zo'n leuk stel! Leuk om de 3 broers gelukkig gezien, en alle babygeluk te zien. Had niet gedacht dat het nog goed zou komen voor Henk, maar wel heel leuk om te zien!
Snap nog steeds de keuze van Agnes niet, dat ze toen niet voor Klaas heeft gekozen!
Vind het verder wel erg lang wachten tot het nieuwe seizoen! Het vorige seizoen werd toch ook vanaf januari uitgezonden? Bah!
Snap nog steeds de keuze van Agnes niet, dat ze toen niet voor Klaas heeft gekozen!
Vind het verder wel erg lang wachten tot het nieuwe seizoen! Het vorige seizoen werd toch ook vanaf januari uitgezonden? Bah!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw!!
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!