hoe is jullie oud& nieuw verlopen?
+24
Usje
Flip Fluitketel
Aggi
PapillonRose
kwak
Happydobby
nillis
Coco
Ezzer
Darius
Thunder
snoezel
red rose
teletascha
blondje1313
meisjesmama
Flower_L
duckie
Susan
Annemie
Parisienne
Fiwen
Tania
maiadebij
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoe is jullie oud& nieuw verlopen?
Hier ook prima! Overdag was hij een aantal keer wakker geworden van geknal. Dus ik vreesde het een beetje voor middernacht.
Maar meneer heeft overal heerlijk doorheen geslapen!
Maar meneer heeft overal heerlijk doorheen geslapen!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Hier hebben ze zich voorbeeldig gedragen. Van half 7 tot half 9 geslapen en toen kwamen ze naar ons toe en hebben ze de hele avond bijna gedanst en gek gedaan. Je zou denken dat ze alcohol achter de kiezen hadden. Nog een tijdje Bobo gekeken en veel van de glijbaan geweest. Af en toe even voor het raam gekeken naar alle lampjes.
En rond 00.45 lagen ze in bed tot 8.00 vanmorgen. Heerlijk.
Het vuurwerk vonden ze ook echt ggeweldig. Buurman had voor in de duizend euro aan vuurwerk (zonde!) en dat was wel echt geweldig vuurwerk voor de kids.
Het vuurwerk vonden ze ook echt ggeweldig. Buurman had voor in de duizend euro aan vuurwerk (zonde!) en dat was wel echt geweldig vuurwerk voor de kids.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Hier hebben ze zich voorbeeldig gedragen. Van half 7 tot half 9 geslapen en toen kwamen ze naar ons toe en hebben ze de hele avond bijna gedanst en gek gedaan. Je zou denken dat ze alcohol achter de kiezen hadden. Nog een tijdje Bobo gekeken en veel van de glijbaan geweest. Af en toe even voor het raam gekeken naar alle lampjes.
Wat een debiele buurman zeg. Dan ben je echt niet goed wijs vind ik zelf. Ik vond 20 euro eigenlijk al te veel....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb gewerkt en dat was lekker rustig. Mijn vriend was met T bij zijn ouders en ze heeft overal doorheen geslapen, dus van 20.00-8.00 uur geslapen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Ik was werken, M. was wel wakker geworden maar is drie kwartier later en een flesje weer gaan slapen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Onze dochter is rond 20.00u naar bed gegaan, heeft door al het geknal heen geslapen, maar is om 00.45u toch wakker geschrokken door een paar verlate harde knallen. Ze heeft toen nog een uur in bed met grote ogen liggen luisteren naar al het vuurwerk en toen ben ik per ongeluk bij haar in slaap gevallen. We werden pas om 10.45u wakker, dat was echt heerlijk! Normaal is ze rond 8.00u wakker, dus dit was echt fantastisch.
Gast- Gast
dat was vast onze buurman, Rejoy. hij vond het nodig op lawine pijlen in de grond te zetten en te laten ontploffen.
hier was het in de avond echt drama!om 7 uur is ze naar bed gegaan en om 19.45 werd ze wakker en wou absoluut niet meer slapen uit eindelijk was het half 11 dat ze weer sliep en om 00.15 werd ze wakker en hebben we buiten vuurwerk gekeken, ze wist niet waar ze kijken moest! om 1 uur lag ze weer in bed en heeft ze tot 10.15 geslapen.
hier was het in de avond echt drama!om 7 uur is ze naar bed gegaan en om 19.45 werd ze wakker en wou absoluut niet meer slapen uit eindelijk was het half 11 dat ze weer sliep en om 00.15 werd ze wakker en hebben we buiten vuurwerk gekeken, ze wist niet waar ze kijken moest! om 1 uur lag ze weer in bed en heeft ze tot 10.15 geslapen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier had ik een kleine eigenwijs.. Eerst wilde ze niet naar bed, was natuurlijk veel gezelliger met de visite! Om 22:30 ging ze na de zoveelste poging haar in bed te liggen dan eindelijk slapen. Vervolgens door al het vuurwerk heen geslapen, ze heeft geen kik gegeven en lag heerlijk te slapen. Om 01:30 werd ze weer wakker, toen was het lawaai hier al voorbij. Toen heeft ze tot 03:00 de boel bij elkaar gekrijst, om vervolgens netjes tot 09:00 te slapen. Best vreemd, wanneer je verwacht dat ze wakker worden slapen ze door en als het rustig is worden ze wakker
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
kwak schreef:dat was vast onze buurman, Rejoy. hij vond het nodig op lawine pijlen in de grond te zetten en te laten ontploffen.
We waren aan de andere kant van de stad, dus ik denk niet dat onze meid veel van die lawinepijlen mee heeft gekregen
10.15 is ook lekker zeg!
Gast- Gast
Wij hebben Oud en Nieuw gevierd bij mijn moeder thuis met familie en vrienden.
Onze zoon hebben wij in een camping bedje op mijn oude kamer laten slapen. Na de laatste voeding ging hij weer slapen en zelfs door het vuurwerk heen is hij doorgeslapen.
Eenmaal thuis, moet zeggen vroeg in de morgen hebben wij hem nog een voeding gegeven en meneer heeft heerlijk uit geslapen en was vandaag erg vrolijk.
Iedereen de beste wensen voor 2012 !!
Onze zoon hebben wij in een camping bedje op mijn oude kamer laten slapen. Na de laatste voeding ging hij weer slapen en zelfs door het vuurwerk heen is hij doorgeslapen.
Eenmaal thuis, moet zeggen vroeg in de morgen hebben wij hem nog een voeding gegeven en meneer heeft heerlijk uit geslapen en was vandaag erg vrolijk.
Iedereen de beste wensen voor 2012 !!
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben Oud en nieuw bij vrienden gevierd. Onze dochter ging rond half 9 naar bed en heeft door al het vuurwerk (met echt flinke knallen ertussen) geslapen totdat we haar wakker maakte om naar huis te gaan. Thuis viel ze ook gelijk weer in slaap toen ze in haar eigen bedje lag en heeft vanmorgen tot 9.30 geslapen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ze lagen er beide om 19:15 uur in en werden om 08:45 uur wakker. Koen heeft om 22:00 uur en om 04:30 nog wel een voeding gehad, maar ging daarna dus weer lekker slapen
Usje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 37
Registratiedatum : 17-12-11
Hier kreeg D. de laatste fles om 22.30 en om 23.15 lag ie weer op bed, was bang dat ie niet diep genoeg zou slapen om 00.00 uur. Maar hij heeft er doorgeslapen tot 7.30, toen was het weer tijd voor een voeding
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hebben het bij vrienden gevierd. S. wilde alleen niet gaan slapen en is uiteindelijk om 22.30 gaan slapen. Ze hebben beide doorgeslapen en werden om 9u wakker.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
T. is bij mijn schoonouders geweest logeren zodat wij nieuwjaarsdag konden uitslapen...was ook wel nodig want we waren pas om 4.45u thuis (bij vrienden geweest). T. was om 19.45u naar bed gegaan, om 21.30u wakker geschrokken van een harde knal, na even troosten weer in slaap gevallen en smorgens om 8.15u weer wakker. Wij hebben lekker tot 13.30u in bed gelegen
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Onze zoon (5 weken) is tot 23.30 wakker geweest en toen (na nog een voeding) lekker gaan slapen en overal doorheen geslapen! Hij kwam voor de voeding om 6 uur en daarna tot 9 uur geslapen dus wij konden ook heerlijk even blijven liggen!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie met oud&nieuw?
» Jullie al oud & nieuw plannen?
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Wat gaan jullie met oud en nieuw eten?
» Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?
» Jullie al oud & nieuw plannen?
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Wat gaan jullie met oud en nieuw eten?
» Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: