hoe is jullie oud& nieuw verlopen?
+24
Usje
Flip Fluitketel
Aggi
PapillonRose
kwak
Happydobby
nillis
Coco
Ezzer
Darius
Thunder
snoezel
red rose
teletascha
blondje1313
meisjesmama
Flower_L
duckie
Susan
Annemie
Parisienne
Fiwen
Tania
maiadebij
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoe is jullie oud& nieuw verlopen?
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar voor jullie allemaal!
Hier is alles boven verwachting goed gegaan! De kinderen lagen zoals normaal om 19 uur in bed en tegen achten kwam mijn broertje met zijn vriendin. Hij heeft voor het huis vuurwerk afgestoken, maar ze zijn er niet 1 x wakker van geworden! En dat vuurwerk van mijn broertje is echt grof geschut!
En we hadden via mp een peuterbed voor N gekocht gister. Ik wilde hem er pas vanavond in laten slapen, maar hij was zo enthousiast dat hij er meteen gisteravond al in is gaan slapen en dat is dus ook hartstikke goed gegaan! 7:15 stapte hij net ons kamer binnen (zo leuk dat hij nu zelf kan komen, hij was zo trots!).
Ik ben alleen niet helemaal uitgeslapen, maar heb niets te klagen over afgelopen avond/ nacht!
Hoe is het bij jullie gegaan?
Hier is alles boven verwachting goed gegaan! De kinderen lagen zoals normaal om 19 uur in bed en tegen achten kwam mijn broertje met zijn vriendin. Hij heeft voor het huis vuurwerk afgestoken, maar ze zijn er niet 1 x wakker van geworden! En dat vuurwerk van mijn broertje is echt grof geschut!
En we hadden via mp een peuterbed voor N gekocht gister. Ik wilde hem er pas vanavond in laten slapen, maar hij was zo enthousiast dat hij er meteen gisteravond al in is gaan slapen en dat is dus ook hartstikke goed gegaan! 7:15 stapte hij net ons kamer binnen (zo leuk dat hij nu zelf kan komen, hij was zo trots!).
Ik ben alleen niet helemaal uitgeslapen, maar heb niets te klagen over afgelopen avond/ nacht!
Hoe is het bij jullie gegaan?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: hoe is jullie oud& nieuw verlopen?
Hier is het ook goed gegaan. We waren gister overdag en met eten bij mijn ouders en gingen rond 18.30 naar huis. J. sliep binnen 2 minuten inde auto, thuis meteen in bed gelegd en toen sliep hij verder. Om 12.00 leek de hele wijk wel te ontploffen, maar ons kleine draakje die normaal al wakker wordt als ik me omdraai in ons krakende bed sliep gewoon verder. Ik ben zelfs nog even bij hem gaan kijken of alles wel goed ging maar hij lag gewoon heerlijk te slapen.
Hij is vannacht maar 1 keer wakker geworden en ging toen weer lief slapen nadat ik hem toegedekt had. Dat is de laatste tijd wel weer anders geweest dus doe mij nog maar een paar van deze nachtjes
Hij is vannacht maar 1 keer wakker geworden en ging toen weer lief slapen nadat ik hem toegedekt had. Dat is de laatste tijd wel weer anders geweest dus doe mij nog maar een paar van deze nachtjes
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
ik vind dat ook zo apart, J wordt ook vaak al wakker als er bezoek komt (en zij ligt helemaal op zolder) van de voordeur, hoe zacht we ook doen. En nu, met die enorme knallen, sliep ze gewoon door.
'S nachts was ze wel om 23:40, 2:00, 4:00 en 5:00 wakker, dus misschien toch wat onrust. Maar na een voeding sliep ze zo weer.
'S nachts was ze wel om 23:40, 2:00, 4:00 en 5:00 wakker, dus misschien toch wat onrust. Maar na een voeding sliep ze zo weer.
maiadebij- Kletskop
Wat fijn dat het gelijk zo goed ging Maia, in zijn grote bed meteen en dat in zo'n nacht!
Hier hebben we de oudste wakker gemaakt, hadden we met hem afgesproken (en hij wist het nog van vorig jaar). De jongste wilde ook had ze gezegd maar die was niet wakker te krijgen Wel een paar keer gaan kijken want het ging echt hard maar gewoon laten liggen dus, niet wakker gemaakt. De oudste is 25 minuten opgeweest en toen wilde hij ook weer naar bed, en om kwart voor 1 lagen wij er ook in want ik was totaal kapot, haha.
Hier hebben we de oudste wakker gemaakt, hadden we met hem afgesproken (en hij wist het nog van vorig jaar). De jongste wilde ook had ze gezegd maar die was niet wakker te krijgen Wel een paar keer gaan kijken want het ging echt hard maar gewoon laten liggen dus, niet wakker gemaakt. De oudste is 25 minuten opgeweest en toen wilde hij ook weer naar bed, en om kwart voor 1 lagen wij er ook in want ik was totaal kapot, haha.
Gast- Gast
maiadebij schreef:ik vind dat ook zo apart, J wordt ook vaak al wakker als er bezoek komt (en zij ligt helemaal op zolder) van de voordeur, hoe zacht we ook doen. En nu, met die enorme knallen, sliep ze gewoon door.
Ja dat is hier ook, vaak wordt ze wakker als we de wc doortrekken, en hier sliep ze doorheen. Inderdaad wel een keer vannacht huilend wakker geworden, maar dat gebeurt eigenlijk bijna elke nacht dus denk niet dat het hier per se met O&N te maken had.
Gast- Gast
J. heeft ook lekker door alles heen geslapen. Duurde wel heel lang voordat ze sliep (1,5 uur) maar toen ze eenmaal in slaap was deed het vuurwerk haar niks meer en hier leek het ook wel oorlog. Vanmorgen om 6 uur is ze bij ons in bed gekomen en om 9 uur was ze echt wakker, en dat is heel netjes voor haar.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
ik vroeg me al af wanneer ze een beetje de leeftijd hebben om ze wakker te maken, N zal volgend jaar waarschijnlijk ook wel wakker gemaakt willen worden om 12 uur, lijkt me ook wel weer erg gezellig!
maiadebij- Kletskop
N. ging om 19.00 uur lekker naar bed. Rond 20.30 kwam de visite. N. werd om 21.00 uur wakker en is toen gezellig bij ons geweest. Ze heeft lekker gespeeld en zich lekker uitgesloofd bij onze vrienden. Om 23.00 uur ging ze na een fles weer naar bed. Ondanks alle knallen die toen al klonken heb ik haar niet meer gehoord toen ze erin lag. Daarna is ze niet meer wakker geweest. Het leek hier ook oorlog, maar N. sliep overal doorheen! Wij hebben een tijd met de babyfoon buiten gestaan en daarna binnen nog lekker door gefeest, met muziek en dansen. Het deed haar niks. Om 03.00 hebben we haar weer overgelegd in haar eigen bed (ze lag in onze slaapkamer in een campingbedje, daar is het iets rustiger m.b.t. geluiden uit de woonkamer). Om 8.45 uur werd ze wakker. Ben dus een beetje erg trots op mijn meisje!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gelukkig nieuwjaar!!
Hier is het ook rustig verlopen, onze zoon lag om 19.30 in bed en werd vanmorgen om 8.30 pas wakker, normaal word hij om het minste of geringste wakker en nu alleen maar geknal, maar hij heeft geslapen als een os.
Hier is het ook rustig verlopen, onze zoon lag om 19.30 in bed en werd vanmorgen om 8.30 pas wakker, normaal word hij om het minste of geringste wakker en nu alleen maar geknal, maar hij heeft geslapen als een os.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
*breekt in en gaat meteen offtopic...*
@maiadebij Aan je ticker te zien is N. vandaag jarig, gefeliciteerd!
@maiadebij Aan je ticker te zien is N. vandaag jarig, gefeliciteerd!
Gast- Gast
Hier zijn ze rond 23.30 uit bed gekomen en ze vonden het helemaal geweldig, ze hebben gelachen en gedanst en we hadden van die dingen waar confetti uitkwam, dat vonden ze ook prachtig. Rond 3.00 zijn ze weer naar bed gegaan en ze zijn nu een uurtje op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier heeft meneer ook door alles doorgeslapen. Er werden zelfs iets van 10 van die knal pijlen langs zijn kamertje afgeschoten maar hij heeft heerlijk doorgeslapen ! Vanochtend werd hij zelfs om 9.15 wakker !
Nog de beste wensen allemaal !
Nog de beste wensen allemaal !
Gast- Gast
chipp, ik moest nog even mijn ticker aanpassen hij was 20-12 jarig. Maar bedankt voor je felicitatie!!
Goh wat hebben wij allemaal voorbeeldige kinderen zeg!! Wat mij opvalt is dat als ze in slaap vallen in een onrustige omgeven ze er niet wakker van worden. Als ze in slaap vallen in rust en de herrie tijdens hun slaap begint, dan worden ze er hier wakker van.
Goh wat hebben wij allemaal voorbeeldige kinderen zeg!! Wat mij opvalt is dat als ze in slaap vallen in een onrustige omgeven ze er niet wakker van worden. Als ze in slaap vallen in rust en de herrie tijdens hun slaap begint, dan worden ze er hier wakker van.
maiadebij- Kletskop
@ maiadebij: dat viel mij ook op. Zo apart! Wij hebben gisteren aardig wat muziek aan gehad, gedanst en met z'n allen luid gepraat, wat je in onze slaapkamer (waar N. lag) duidelijk hoort. Ook het vuurwerk.. wat een rotknallen zeg! Hier sliep ze allemaal doorheen. Maar zodra ze zonder al deze 'omstandigheden' in slaap valt hoef ik alleen maar heel zachtjes haar kamerdeur open te doen of ze is al wakker
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
iedereen nog de beste wensen!
Hier is A. Rond 19.30 naar bed gegaan en de hele nacht doorgeslapen en er ging hier ook behoorlijk wat de lucht in. Zelfs een buurman was nog met carbid bezig en dat knalde behoorlijk. Vanmorgen rond 5 uur schrok ze wakker en na een fles is ze weer gaan slapen tot 9 uur.
Normaal moeten we in huis altijd erg voorzichtig doen want bij het minste of geringste is ze wakker en nu sliep ze gewoon door
Hier is A. Rond 19.30 naar bed gegaan en de hele nacht doorgeslapen en er ging hier ook behoorlijk wat de lucht in. Zelfs een buurman was nog met carbid bezig en dat knalde behoorlijk. Vanmorgen rond 5 uur schrok ze wakker en na een fles is ze weer gaan slapen tot 9 uur.
Normaal moeten we in huis altijd erg voorzichtig doen want bij het minste of geringste is ze wakker en nu sliep ze gewoon door
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Nou, dan compenseert l al het goede gedrag van jullie kindjes
Hij heeft niet geslapen voor 01.30...en is nu al vrolijk rond aan het rennen.
Wij waren gisteravond toto middernacht bij vrienden, en l bij schoonouders. Heeft hele avond wakker op bank en in buggy gezeten, wilde niet slapen....vlak voor middernacht terug gekomen en heb tot half bt wee met hem in bed gelegen. Naast mij in slaap gevAllen en vriend is terug gegaan naar vrienden. Ik durfde hem niet in ledikantje te leggen. Even eten zo en dan maar huis hoop dat hij dan middagdutje gaat doen.
Edit: hij staat met woezel te springen in bed dat voorspelt nog wat voor vanavond...
Hij heeft niet geslapen voor 01.30...en is nu al vrolijk rond aan het rennen.
Wij waren gisteravond toto middernacht bij vrienden, en l bij schoonouders. Heeft hele avond wakker op bank en in buggy gezeten, wilde niet slapen....vlak voor middernacht terug gekomen en heb tot half bt wee met hem in bed gelegen. Naast mij in slaap gevAllen en vriend is terug gegaan naar vrienden. Ik durfde hem niet in ledikantje te leggen. Even eten zo en dan maar huis hoop dat hij dan middagdutje gaat doen.
Edit: hij staat met woezel te springen in bed dat voorspelt nog wat voor vanavond...
Laatst aangepast door Flower_L op zo 1 jan 2012 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wii waren bij een oom en tante van mijn man.
R. ging om 22 uur slapen (eerder lukte niet) en die hebben we daarna 2 uur wakker gemaakt om naar huis te gaan.
E. kon niet in slaap komen om 23 storten ze echt in. Ze wilde om 0:00 wakker gemaakt worden voor het vuurwerk. Maar we kregen haar met geen mogelijkheid wakker ook haar om 2 uur mee naar huis genomen.
R. werd om 9:15 wakker en E. om 10 uur.
R. ging om 22 uur slapen (eerder lukte niet) en die hebben we daarna 2 uur wakker gemaakt om naar huis te gaan.
E. kon niet in slaap komen om 23 storten ze echt in. Ze wilde om 0:00 wakker gemaakt worden voor het vuurwerk. Maar we kregen haar met geen mogelijkheid wakker ook haar om 2 uur mee naar huis genomen.
R. werd om 9:15 wakker en E. om 10 uur.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Wij waren bij mijn schoonzus. L had haar laatste voeding een stuk later dan normaal omdat ze 's morgens lang geslapen had, (voeding om 22.30), daarna daar in bed gelegd, om 2 uur toen wij naar huis gingen eruit gehaald. Ze is niet wakker geworden van het vuurwerk terwijl de knallen toch hard door de babyfoon te horen waren. Thuis heb ik haar terug in bed gelegd en is ze meteen gaan slapen. Vanmorgen werd ze pas om 9 uur wakker, dus een goed begin van het nieuwe jaar!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Y. ging iets later naar bed omdat ze hier al de hele dag + avond aan het knallen waren..
Iets voor twaalven ben ik gaan kijken en lag ze wakker, niet huilen, maar meer vrolijk!
Dus toen heb ik dr toch maar lekker uitgehaald en hebben we samen naar het vuurwerk staan kijken met paps.
We hebben met zn allen uitgeslapen tot 10uur! heerlijk
Iets voor twaalven ben ik gaan kijken en lag ze wakker, niet huilen, maar meer vrolijk!
Dus toen heb ik dr toch maar lekker uitgehaald en hebben we samen naar het vuurwerk staan kijken met paps.
We hebben met zn allen uitgeslapen tot 10uur! heerlijk
Gast- Gast
Hier is alles rustig verlopen. Wij hebben thuis kaasfonudue gegeten met mijn ouders. F.iene lag om 22:00 in bed en heeft door alles heen geslapen.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Wij waren bij mijn schoonouders. J.anneman is rond 20.00 uur in slaap gevallen en werd rond 22.00 uur wakker. Toen zijn we naar huis gegaan en zijn ze allebei naar bed gegaan. Vanaf het moment dat ze in bed lagen, hebben ze overal doorheen geslapen.
Gast- Gast
Ze heeft hier ook overal doorheen geslapen. Er was hier veel vuurwerk uit Belgie en dat was wel te merken, wat een enorm harde knallen, het siervuurwerk was wel super mooi!
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Even jubelen hier Na een gigantisch slaapdrama tijdens ons weekendje weg een paar weken geleden en met kerst (conclusie: ze heeft moeite met vreemde ongevingen) waarin we gewoon nachten op hebben gezeten, zo ontregeld dat ze was, hielden we ons hart nu erg vast.. We hadden met vrienden afgesproken daar t te vieren en dat we l daar dan s nachts achter zouden laten.
Wel laat naar bed gedaan, eerst even laten wennen. Om klokslag 12 even mopperen, maar voor de rest overal doorheen geslapen! Om 2 kwam ze even voor een fles, erna gewoon gaan slapen! De nachten ervoor waren redelijk drama hier thuis, maar nu bleef t bij die ene fles en heeft ze geslapen tot 8! Ik ben zo blij! Heb altijd opgezien dat ze eigenlijk niet kon logeren, vannacht was de eerste keer, maar het ging hartstikke goed!
Heerlijke oud en nieuw dus gehad bij die vrienden, singstar gedaan, vuurwerk afgestoken en vooral veel gelachen. Vanochtend rustig wakker kunnen worden, zonder meteen mijn bed uit te moeten springen voor fles enzo. Goed begin van het nieuwe jaar dus, hoop voorbode voor de rest van het jaar!
Wel laat naar bed gedaan, eerst even laten wennen. Om klokslag 12 even mopperen, maar voor de rest overal doorheen geslapen! Om 2 kwam ze even voor een fles, erna gewoon gaan slapen! De nachten ervoor waren redelijk drama hier thuis, maar nu bleef t bij die ene fles en heeft ze geslapen tot 8! Ik ben zo blij! Heb altijd opgezien dat ze eigenlijk niet kon logeren, vannacht was de eerste keer, maar het ging hartstikke goed!
Heerlijke oud en nieuw dus gehad bij die vrienden, singstar gedaan, vuurwerk afgestoken en vooral veel gelachen. Vanochtend rustig wakker kunnen worden, zonder meteen mijn bed uit te moeten springen voor fles enzo. Goed begin van het nieuwe jaar dus, hoop voorbode voor de rest van het jaar!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ook hier prima! Gisteravond waren we bij mijn schoonouders. De kinderen gingen 21.00 uur naar bed. De oudste hebben we wakker gemaakt om 23.45 uur om naar het vuurwerk te kijken en de jongste heeft doorgeslapen. Om 1.30 zijn we naar huis gegaan en de kinderen sliepen thuis weer gewoon verder. Het was 9.45 uur vanmorgen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Hier prima! P.epijn heeft lekker geslapen en kwam om half vier voor de gebruikelijke nachtvoeding. Laurens sliep om half negen, en die hebben we half twaalf wakker gemaakt. Hij is ook mee naar buiten geweest om naar het vuurwerk te kijken en vond het prachtig!! Daarna had hij wat moeite om in slaap te vallen, wat uiteindelijk rond kwart over twee lukte. Vanmorgen waren ze rond half tien wakker.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat dragen jullie met oud&nieuw?
» Jullie al oud & nieuw plannen?
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Wat gaan jullie met oud en nieuw eten?
» Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?
» Jullie al oud & nieuw plannen?
» Een nieuw vriendje, wat vinden jullie?
» Wat gaan jullie met oud en nieuw eten?
» Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: