Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
+51
Liadan
maiadebij
chocolate
Printje
Tiara
Mizzie
Roos
frolic
Bruintje Beer
woezel
Jasmine
Parisienne
Steep
JD
Roodkapje
Monnie
blondje1313
joyce0606
Pussycat
moepie
Flip Fluitketel
Tania
Flower_L
Nijntje
SarahKey
Coccinelle
holaagirl
Teddyaapje
studiebol
meisje
Darius
Amber-
Muppetje
Alyssa
Pien
Lejow
PiP
Laced
Novalee
Aimee
kwak
Susan
RiLiJu
Ayla
Muis
Mysterious
Floor
ekjir@M
Makamba
Annie24
L!ND@
55 plaatsers
Pagina 5 van 15
Pagina 5 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Re: Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
PiP schreef:Waarom doen mijn smileys het nergens meer ....
Ik kreeg ook al sinds vanmiddag van elk topic waar ik in gereageerd had een mail als er een nieuwe post was.
Maar eens zoeken of er voor de smileys ook een instelling is!
Dat van die mailtjes had ik net ook maar je kunt het wijzigen in je profiel.
En er staat een dt-fout in Biechtjes post en Rejoy maakt die niet (is mij tenminste nooit opgevallen).
Ik zou nooit anoniem kunnen biechten, ik val volgens mij zo door de mand met m'n overmatige dus en halve zinnen tussen haakjes . Al probeer ik daar wel op te letten.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pien,
Blijf er over praten meid!
Blijf er over praten meid!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Misschien Kwak?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Pien; idd er over praten, dat is erg belangrijk. Mijn bevalling was ook K*t, letterlijk. Ik kan me er voor 99% niets van herinneren en dat vind ik héél erg Wat ik weet is wat de gynaecoloog en mijn vriend me verteld hebben, verder kan ik me alleen het moment herinneren dat de weenstorm begon en het moment waarop de gynaecoloog zei dat ik moest persen. Verder niks, noppes, nada.
Dat in combi met Y. en het huilbaby zijn, zijn opname in het ziekenhuis en het nog steeds ervaren van de gevolgen van mijn bevalling door mijn knip en de ongemakken die ik daar nog steeds van heb maakt het er niet makkelijker op.
Wat ik deed toen ik er heel erg mee zat was een word-bestandje maken, daar mijn gedachtes intypen en aan mijn vriend laten lezen. Typen doe ik blijkbaar toch wat makkelijker dan praten en dat luchtte heel erg op. Inmiddels ben ik zo ver dat ik het nog steeds héél erg moeilijk vind hoe alles gelopen ik. Ik accepteer het wel en het krijgt nu langzaam een plekje.
Wel komt alles weer naar boven zodra er iemand in mijn omgeving bevallen is of zodra ik oude foto's filmpjes van Y. terugkijk. Ik barst dan in tranen uit en besef me dan dat ik er nog lang niet overheen ben, ondanks dat ik het accepteer en een plekje probeer te geven.
Dat in combi met Y. en het huilbaby zijn, zijn opname in het ziekenhuis en het nog steeds ervaren van de gevolgen van mijn bevalling door mijn knip en de ongemakken die ik daar nog steeds van heb maakt het er niet makkelijker op.
Wat ik deed toen ik er heel erg mee zat was een word-bestandje maken, daar mijn gedachtes intypen en aan mijn vriend laten lezen. Typen doe ik blijkbaar toch wat makkelijker dan praten en dat luchtte heel erg op. Inmiddels ben ik zo ver dat ik het nog steeds héél erg moeilijk vind hoe alles gelopen ik. Ik accepteer het wel en het krijgt nu langzaam een plekje.
Wel komt alles weer naar boven zodra er iemand in mijn omgeving bevallen is of zodra ik oude foto's filmpjes van Y. terugkijk. Ik barst dan in tranen uit en besef me dan dat ik er nog lang niet overheen ben, ondanks dat ik het accepteer en een plekje probeer te geven.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat je met je man zo goed kunt praten Pien!!
En je bent echt geen aansteller of zeikerd hoor!!!
En je bent echt geen aansteller of zeikerd hoor!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Novalee schreef:PiP schreef:Waarom doen mijn smileys het nergens meer ....
Ik kreeg ook al sinds vanmiddag van elk topic waar ik in gereageerd had een mail als er een nieuwe post was.
Maar eens zoeken of er voor de smileys ook een instelling is!
Dat van die mailtjes had ik net ook maar je kunt het wijzigen in je profiel.
En er staat een dt-fout in Biechtjes post en Rejoy maakt die niet (is mij tenminste nooit opgevallen).
Ik zou nooit anoniem kunnen biechten, ik val volgens mij zo door de mand met m'n overmatige dus en halve zinnen tussen haakjes . Al probeer ik daar wel op te letten.
haha serieus, dat je daar oplet op de dt-foutjes!
Pien, tuurlijk ben je geen aansteller als je hulp zoek met het verwerken van je zwangerschap/bevalling!
'tis niet niks wat je mee hebt gemaakt en daar voor ben je echt geen aansteller!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ben jij t toevallig Nillis?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een spanning! Ahhhhh!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Misschien probeert het biechtje ons wel op het verkeerde spoor te zetten door haar schrijfstijl expres aan te passen..
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Kwak, nou dit was een overduidelijke, dus dan valt het me wel op
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Heb ik zelden last van. Heb 1x gehad dat ik ergens niet door kon, maar verder lukt het altijd.studiebol schreef:Mag ik dan even opbiechten dat ik het 9 van de 10 keer schijtirritant vind om winkels in te moeten met de dames. Niet om hun zij zijn ontzettend lief. Maar alles is krap overal bots iK tegen aan moet aan iedereen vragen of ze even aan de kant willen gaan zodat ik er langs kan :twisted:Dus eigenlijk is er geen lol meer aan om even wat dingen te shoppen.......
Alleen houden mensen me altijd zo op omdat ze willen kijken. Vaak volgt dan de vraag: 'Is het een tweeling?' Dan zeg ik: 'Nee hoor, ik heb ze kort op elkaar'
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Heb ik zelden last van. Heb 1x gehad dat ik ergens niet door kon, maar verder lukt het altijd.studiebol schreef:Mag ik dan even opbiechten dat ik het 9 van de 10 keer schijtirritant vind om winkels in te moeten met de dames. Niet om hun zij zijn ontzettend lief. Maar alles is krap overal bots iK tegen aan moet aan iedereen vragen of ze even aan de kant willen gaan zodat ik er langs kan :twisted:Dus eigenlijk is er geen lol meer aan om even wat dingen te shoppen.......
Alleen houden mensen me altijd zo op omdat ze willen kijken. Vaak volgt dan de vraag: 'Is het een tweeling?' Dan zeg ik: 'Nee hoor, ik heb ze kort op elkaar'
Echt??
De Hema hier heeft van die betonnen palen midden in een gangpad daar kan ik dan niet door heen. Sommige winkels staan zooooo vol ik vind het maar irritant.
Haha mijn vriend en ik hebben wel eens gezegd dat we de volgende keer gaan zeggen dat het er eigenlijk drie zijn maar dat de derde niet me kan en dat we die dus thuis laten
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Of door zelf 'verrast' te reageren en feliciteren! Haha!
holaagirl- Prater
holaagirl schreef:Of door zelf 'verrast' te reageren en feliciteren! Haha!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij bent het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annie24- Ratel
Ja, die heb ik ook weleens overwogen hahaha!studiebol schreef:Stofzuiger schreef:Heb ik zelden last van. Heb 1x gehad dat ik ergens niet door kon, maar verder lukt het altijd.studiebol schreef:Mag ik dan even opbiechten dat ik het 9 van de 10 keer schijtirritant vind om winkels in te moeten met de dames. Niet om hun zij zijn ontzettend lief. Maar alles is krap overal bots iK tegen aan moet aan iedereen vragen of ze even aan de kant willen gaan zodat ik er langs kan :twisted:Dus eigenlijk is er geen lol meer aan om even wat dingen te shoppen.......
Echt??
De Hema hier heeft van die betonnen palen midden in een gangpad daar kan ik dan niet door heen. Sommige winkels staan zooooo vol ik vind het maar irritant.
Haha mijn vriend en ik hebben wel eens gezegd dat we de volgende keer gaan zeggen dat het er eigenlijk drie zijn maar dat de derde niet me kan en dat we die dus thuis laten
Vaak volgt dan de vraag: 'Hoeveel schelen ze dan?' '7 minuten'
Gast- Gast
Annie24 schreef:holaagirl schreef:Of door zelf 'verrast' te reageren en feliciteren! Haha!
het gaat om een meisje dat grote zus wordt hoor
Maargoed, dat kan ook expres aangepast zijn natuurlijk..
Gast- Gast
Het ene zwangere biechtje is pussycat.
En de andere, uhhhh ik ben haar forumnaam vergeten, ze heeft nu aan avatar van haar dochtertje op de fiets? Staartje in, wit jasje. Denk denk...
Dat gok ik tenminste
En de andere, uhhhh ik ben haar forumnaam vergeten, ze heeft nu aan avatar van haar dochtertje op de fiets? Staartje in, wit jasje. Denk denk...
Dat gok ik tenminste
Ik ben ook een mama uit 2010 en ik zit nu op de Yes-2010 HYVE te speuren wie het kan zijn..
Nee, ik niet, zou het wel willen.............
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Annie24 schreef:holaagirl schreef:Of door zelf 'verrast' te reageren en feliciteren! Haha!
Dat heeft hoolagirl gewoon aangepast
*muts die ik ben heb ik daar gewoon overheen gelezen*
Annie24- Ratel
Anniej_S schreef:Ik ben ook een mama uit 2010 en ik zit nu op de Yes-2010 HYVE te speuren wie het kan zijn..
schiet op!!!!!!!!!!!!!!!
Annie24- Ratel
Maar die is geen prater...Annie24 schreef:Rejoy. schreef:Annie24 schreef:holaagirl schreef:Of door zelf 'verrast' te reageren en feliciteren! Haha!
Dat heeft hoolagirl gewoon aangepast
*muts die ik ben heb ik daar gewoon overheen gelezen*
Gast- Gast
Annie24 schreef:Anniej_S schreef:Ik ben ook een mama uit 2010 en ik zit nu op de Yes-2010 HYVE te speuren wie het kan zijn..
schiet op!!!!!!!!!!!!!!!
Nee ben er nog niet achter...staan er meerdere op die een meisje hebben daar....maar weet ook niet op ze op deze Yes forum actief zijn!!!!
Het enige idd waarbij ik dan mijn twijfels krijg is Rejoy..........
Gast- Gast
Annie24 schreef:holaagirl schreef:Of door zelf 'verrast' te reageren en feliciteren! Haha!
Haha nee hoor! Zou een tweede mega-mirakel zijn...en ik wil eerst eens fatsoenlijk een paar nachten slapen voordat ik aan een tweede denk...eerst weer beetje mens worden!
dus nee, ik wacht met jullie in spanning af! Ik zet mijn geld in op rejoy! Of snoezel? Of kwak...pouletje?
holaagirl- Prater
Anniej_S schreef:Annie24 schreef:Anniej_S schreef:Ik ben ook een mama uit 2010 en ik zit nu op de Yes-2010 HYVE te speuren wie het kan zijn..
schiet op!!!!!!!!!!!!!!!
Nee ben er nog niet achter...staan er meerdere op die een meisje hebben daar....maar weet ook niet op ze op deze Yes forum actief zijn!!!!
Ohh en ik had mijn twijfels over jou haha had niet gezien dat je al gereageerd had hier.
SarahKey schreef:Anniej_S schreef:Annie24 schreef:Anniej_S schreef:Ik ben ook een mama uit 2010 en ik zit nu op de Yes-2010 HYVE te speuren wie het kan zijn..
schiet op!!!!!!!!!!!!!!!
Ohh en ik had mijn twijfels over jou haha had niet gezien dat je al gereageerd had hier.
Haha...nee nee..wij doen het nog steeds met rubbertjes..zal ik ze lek prikken?
Gast- Gast
Pagina 5 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Misschien leuk voor de juffen?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
Pagina 5 van 15
Permissies van dit forum: