Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

+8
yes1984
liesje
Annie24
Jasmine
Lejow
Novalee
Annemie
Makamba
12 plaatsers

Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Makamba vr 27 apr 2012 - 20:06

Is jullie dit al eens overkomen? Dat je droomde over een mama/forumster die in deze pijler komt?

Ik had het vanacht. Ik droomde dat Zelda zwanger was. Helemaal in haar nopjes en ze plaatste de gekste foto's waarop ze steeds te zien was met de zwangerschapstest. O.a. Marin reageerde in Zelda's topic en zij had ook een ticker omdat zij en haar vriend voor een kindje gingen.

Ik zoek er verder niks achter, maar vond het wel grappig! Heb zoiets namelijk nog nooit gehad.

Dus vertel...
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Annemie vr 27 apr 2012 - 20:17

Ik had een keer `s ochtends de gedachte dat Lejow ging bevallen,maar dat het nog veels te vroeg was, ik weet ook niet waarom ik daar steeds aan dacht,want zo actief ben ik hier nou ook weer niet.. toen keek ik hier later op het forum en zag ik dat ze opgenomen was,daar schrok ik toen wel van. Ik denk wel vaker aan dingen die ver van me af staan en wat dan uitkomt.. heel gek..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Novalee vr 27 apr 2012 - 20:37

Ik heb, nog voordat een van ons zwanger was, eens gedroomd dat ik op de verjaardag van Annie24 kwam. Haar moeder was ook op het feestje (Annie24 woonde opeens weer thuis), en omdat Annie24 niet wilde dat haar moeder zou weten dat ze probeerde zwanger te worden moest ze een smoes verzinnen waar ze mij van kende. Toen had ze bedacht dat ik een Surinaamse penvriendin was die op bezoek kwam. Very Happy
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Novalee vr 27 apr 2012 - 20:40

Annemie schreef:Ik had een keer `s ochtends de gedachte dat Lejow ging bevallen,maar dat het nog veels te vroeg was, ik weet ook niet waarom ik daar steeds aan dacht,want zo actief ben ik hier nou ook weer niet.. toen keek ik hier later op het forum en zag ik dat ze opgenomen was,daar schrok ik toen wel van. Ik denk wel vaker aan dingen die ver van me af staan en wat dan uitkomt.. heel gek..
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik ging toen met m'n vriend uiteten in een stad naast mijjn woonplaats. We reden langs een steakhouse waar Marin en Magnolia wel eens gaan/gingen eten. Daar dacht ik toen aan. Later las ik op het forum dat ze daar die avond hadden gegeten. smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Makamba vr 27 apr 2012 - 21:57

Annemie, wat apart. Heb je dat vaker? (zie het idd staan). Lijkt me ergens ook wel akelig.

Novalee, hahaha die droom! Laughing
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Lejow vr 27 apr 2012 - 22:01

Annemie schreef:Ik had een keer `s ochtends de gedachte dat Lejow ging bevallen,maar dat het nog veels te vroeg was, ik weet ook niet waarom ik daar steeds aan dacht,want zo actief ben ik hier nou ook weer niet.. toen keek ik hier later op het forum en zag ik dat ze opgenomen was,daar schrok ik toen wel van. Ik denk wel vaker aan dingen die ver van me af staan en wat dan uitkomt.. heel gek..

Dat is echt freaky!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Jasmine vr 27 apr 2012 - 23:24

Het was geen droom, maar toen Flower nog geen positieve test had, zag ik haar zwanger worden ticker en dacht: He, zij is toch zwanger. Paar dagen later postte ze dat ze zwanger is.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Annemie vr 27 apr 2012 - 23:36

Makamba schreef:Annemie, wat apart. Heb je dat vaker? (zie het idd staan). Lijkt me ergens ook wel akelig.

Novalee, hahaha die droom! Laughing



Ik dacht ook een keer aan de moeder van een oud klasgenoot van mij (zat 12 jaar terug op de basisschool bij me in de klas, nooit meer contact mee gehad ofzo) , dat zij kanker had.. Een paar dagen later vertelde mijn moeder idd dat ze had gehoord dat de moeder van die oud klasgenoot kanker had...

Ik had ook een keer gedroomd over een zwarte kat bij mijn ouders (ze hebben er een stuk of 8 op de boerderij) Dat die geen staart meer had.... Toen was ik ook een week later bij mijn ouders en zei mijn moeder dat bij 1 zwarte kat de staart eraf was, ze wisten niet waardoor het was gekomen.

Gelukkig heb ik het heel af en toe, maar vind het soms toch wel eng en apart.. vooral omdat het over dingen ga waar ik eigenlijk nooit over nadenk of wat ver van me af staat.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Annie24 vr 27 apr 2012 - 23:44

Novalee schreef:Ik heb, nog voordat een van ons zwanger was, eens gedroomd dat ik op de verjaardag van Annie24 kwam. Haar moeder was ook op het feestje (Annie24 woonde opeens weer thuis), en omdat Annie24 niet wilde dat haar moeder zou weten dat ze probeerde zwanger te worden moest ze een smoes verzinnen waar ze mij van kende. Toen had ze bedacht dat ik een Surinaamse penvriendin was die op bezoek kwam. Very Happy

Die was leuk he Laughing

Kom je volgende week weer op mijn feestje? :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 23:59

Willen jullie dan voorlopig niet dromen dat ik zwanger ben? En me even waarschuwen als jullie dat wel dromen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  liesje za 28 apr 2012 - 0:02

Stofzuiger schreef:Willen jullie dan voorlopig niet dromen dat ik zwanger ben? En me even waarschuwen als jullie dat wel dromen?



lol!
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Novalee za 28 apr 2012 - 3:04

Annie, nou ik zou wel willen maar dan vier ik zelf m'n feestje al. En N. is veel te blank om een kindje van een Surinaamse moeder te zijn, hoe moeten we dat aan je moeder verklaren? Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Annie24 za 28 apr 2012 - 3:13

Novalee schreef:Annie, nou ik zou wel willen maar dan vier ik zelf m'n feestje al. En N. is veel te blank om een kindje van een Surinaamse moeder te zijn, hoe moeten we dat aan je moeder verklaren? Wink

Ik heb hier nog wel wat vingerverf staan Twisted Evil
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Novalee za 28 apr 2012 - 3:20

Annie24 schreef:
Novalee schreef:Annie, nou ik zou wel willen maar dan vier ik zelf m'n feestje al. En N. is veel te blank om een kindje van een Surinaamse moeder te zijn, hoe moeten we dat aan je moeder verklaren? Wink

Ik heb hier nog wel wat vingerverf staan Twisted Evil
Whahaha! lol!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  yes1984 za 28 apr 2012 - 9:11

Ik heb over Mama van 2 gedroomd en Mara. Dat was in de tijd dat ze zo ziek was. Ik dacht er toen zoveel aan, dat ik er schijnbaar 's nachts ook mee bezig was.

Voor mij was het al een nachtmerrie, laat staan voor het gezin! Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  699888 Als ik daar aan denk...
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Makamba za 28 apr 2012 - 20:47

Annemie schreef:
Makamba schreef:Annemie, wat apart. Heb je dat vaker? (zie het idd staan). Lijkt me ergens ook wel akelig.

Novalee, hahaha die droom! Laughing



Ik dacht ook een keer aan de moeder van een oud klasgenoot van mij (zat 12 jaar terug op de basisschool bij me in de klas, nooit meer contact mee gehad ofzo) , dat zij kanker had.. Een paar dagen later vertelde mijn moeder idd dat ze had gehoord dat de moeder van die oud klasgenoot kanker had...

Ik had ook een keer gedroomd over een zwarte kat bij mijn ouders (ze hebben er een stuk of 8 op de boerderij) Dat die geen staart meer had.... Toen was ik ook een week later bij mijn ouders en zei mijn moeder dat bij 1 zwarte kat de staart eraf was, ze wisten niet waardoor het was gekomen.

Gelukkig heb ik het heel af en toe, maar vind het soms toch wel eng en apart.. vooral omdat het over dingen ga waar ik eigenlijk nooit over nadenk of wat ver van me af staat.


Best Freaky hoor! Gelukkig heb je het maar heel af en toe.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 21:46

Stofzuiger schreef:Willen jullie dan voorlopig niet dromen dat ik zwanger ben? En me even waarschuwen als jullie dat wel dromen?
En nu heb ik vannacht zelf gedroomd dat ik positief testte... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Caroow wo 2 mei 2012 - 23:49

Stofzuiger schreef:
Stofzuiger schreef:Willen jullie dan voorlopig niet dromen dat ik zwanger ben? En me even waarschuwen als jullie dat wel dromen?
En nu heb ik vannacht zelf gedroomd dat ik positief testte... laughcry

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een tweeling-zwangerschapstest deed die jij me had aanbevolen Suspect En ik was inderdaad zwanger van een tweeling.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 0:01

Makamba schreef: O.a. Marin reageerde in Zelda's topic en zij had ook een ticker omdat zij en haar vriend voor een kindje gingen.

Hahahaha. Nou voorlopig echt nog niet hoor! Ik heb een hele grote kinderwens, maar komende jaren wil ik het liever toch echt nog niet. Wel erg leuk dat je over me droomde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 0:02

Novalee schreef:
Annemie schreef:Ik had een keer `s ochtends de gedachte dat Lejow ging bevallen,maar dat het nog veels te vroeg was, ik weet ook niet waarom ik daar steeds aan dacht,want zo actief ben ik hier nou ook weer niet.. toen keek ik hier later op het forum en zag ik dat ze opgenomen was,daar schrok ik toen wel van. Ik denk wel vaker aan dingen die ver van me af staan en wat dan uitkomt.. heel gek..
Zoiets heb ik ook een keer gehad. Ik ging toen met m'n vriend uiteten in een stad naast mijjn woonplaats. We reden langs een steakhouse waar Marin en Magnolia wel eens gaan/gingen eten. Daar dacht ik toen aan. Later las ik op het forum dat ze daar die avond hadden gegeten. smile

Oh hahaha wat grappig! Daar zijn we nu al in geen jaren meer geweest. Dat is echt al lang geleden dan zeg!

Ik heb trouwens ook wel eens over Zelda gedroomd, maar dan niet in relatie tot zwangerschap, maar over Wally de Backer Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 0:03

Caroow schreef:
Stofzuiger schreef:
Stofzuiger schreef:Willen jullie dan voorlopig niet dromen dat ik zwanger ben? En me even waarschuwen als jullie dat wel dromen?
En nu heb ik vannacht zelf gedroomd dat ik positief testte... laughcry

Ik heb vannacht gedroomd dat ik een tweeling-zwangerschapstest deed die jij me had aanbevolen Suspect En ik was inderdaad zwanger van een tweeling.
Jammer dat die niet bestaan Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Flower_L do 3 mei 2012 - 0:37

Jasmine schreef:Het was geen droom, maar toen Flower nog geen positieve test had, zag ik haar zwanger worden ticker en dacht: He, zij is toch zwanger. Paar dagen later postte ze dat ze zwanger is.


haha kon je dat niet even doorgeven toen.... Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  slaatje do 3 mei 2012 - 1:48

Oproep: wil iemand deze maand even over mij en een zwangerschap dromen? En het dan ook even doorgeven? :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 2:00

slaatje schreef:Oproep: wil iemand deze maand even over mij en een zwangerschap dromen? En het dan ook even doorgeven? :P

Ben je niet bang dat je net zwanger bent als je gaat trouwen? Je hebt je jurk al uitgezocht, straks ben je 7 maanden zwanger op dat moment!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!  Empty Re: Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum