Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
+51
Liadan
maiadebij
chocolate
Printje
Tiara
Mizzie
Roos
frolic
Bruintje Beer
woezel
Jasmine
Parisienne
Steep
JD
Roodkapje
Monnie
blondje1313
joyce0606
Pussycat
moepie
Flip Fluitketel
Tania
Flower_L
Nijntje
SarahKey
Coccinelle
holaagirl
Teddyaapje
studiebol
meisje
Darius
Amber-
Muppetje
Alyssa
Pien
Lejow
PiP
Laced
Novalee
Aimee
kwak
Susan
RiLiJu
Ayla
Muis
Mysterious
Floor
ekjir@M
Makamba
Annie24
L!ND@
55 plaatsers
Pagina 2 van 15
Pagina 2 van 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Re: Misschien ook leuk voor deze pijler, een biecht-topic?
Weer een zwanger- biechtje! Spannend!
Gast- Gast
Spannend ! Ik ben benieuwd wie je bent !
Gast- Gast
Hahaha, ik dacht het eerste aan jou Razz, vraag me niet waarom. Jij bent het dus niet
Gast- Gast
of welStofzuiger schreef:Hahaha, ik dacht het eerste aan jou Razz, vraag me niet waarom. Jij bent het dus niet
Gast- Gast
Echt? Nee ik ben het niet haha. We zijn er nog steeds niet uit, moeten iig eerst verhuizen en ik slik nog medicijnen die ik in ieder geval 2 maanden van te voren moet afbouwen. Dus helaas
Gast- Gast
Oh en als ik ooit weer positief zal testen zijn jullie een van de eerste die het weten hoor, daar heb ik geen biechttopic voor nodig
Gast- Gast
Oh, spannend, nog een zwanger-biechtje!
Ik ben alleen altijd zó nieuwsgierig haha
Er gaan nu allemaal namen door mijn hoofd.
Ik biecht op dat het moederschap me af en toe best wel zwaar valt.
Ik geniet echt merendeels hoor, maar af en toe zit ik er gewoon even doorheen.
Dat is meestal op dagen dat ze alles onderspuugt (incl mama) en zichzelf geen raad weet, als ze zichzelf al geen raad weet, hoe moet ik het dan weten?
Ik kan overigens wel echt zeggen dat dit het mooiste is wat me ooit is overkomen, en ik nooit meer zal houden dan van dat kleine meisje hier naast mij, maar soms, héél soms, zou ik willen dat ik gewoon weer lekker een avond niks kon doen, zonder met iemand rekening te houden.
Ik ben alleen altijd zó nieuwsgierig haha
Er gaan nu allemaal namen door mijn hoofd.
Ik biecht op dat het moederschap me af en toe best wel zwaar valt.
Ik geniet echt merendeels hoor, maar af en toe zit ik er gewoon even doorheen.
Dat is meestal op dagen dat ze alles onderspuugt (incl mama) en zichzelf geen raad weet, als ze zichzelf al geen raad weet, hoe moet ik het dan weten?
Ik kan overigens wel echt zeggen dat dit het mooiste is wat me ooit is overkomen, en ik nooit meer zal houden dan van dat kleine meisje hier naast mij, maar soms, héél soms, zou ik willen dat ik gewoon weer lekker een avond niks kon doen, zonder met iemand rekening te houden.
Gast- Gast
Parel: , het gevoel van een avondje voor jezelf kan ik me heel goed voorstellen!
En wat betreft spugen: Ik zit ook binnen no time onder de spuug vlekken, dus thuis draag ik mijn oude kloffie als ik niet weg hoef, dat is gewoon mijn 'mama- uniform'. Anders blijf ik me omkleden...
En wat betreft spugen: Ik zit ook binnen no time onder de spuug vlekken, dus thuis draag ik mijn oude kloffie als ik niet weg hoef, dat is gewoon mijn 'mama- uniform'. Anders blijf ik me omkleden...
Gast- Gast
Heb je wel eens een draagdoek overwogen? Je kunt je dochter dan lekker dicht bij je dragen en je hebt zelf je handen vrij om even je eigen dingetjes te doen (tot op zekere hoogte dan, maar het scheelt al iets). Yrsa sliep altijd heerlijk in de draagdoek.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Heb je wel eens een draagdoek overwogen? Je kunt je dochter dan lekker dicht bij je dragen en je hebt zelf je handen vrij om even je eigen dingetjes te doen (tot op zekere hoogte dan, maar het scheelt al iets). Yrsa sliep altijd heerlijk in de draagdoek.
Stofzuiger ; dank je! In het andere topic zag ik iets over L. een dagje wegbrengen om bij te tanken. Ik heb al een paar keer L. bij mijn vriend gelaten, en dan ging ik lekker zelf op stap, heerlijk! Met de carnaval wil ik haar denk ik een nachtje naar mijn ouders brengen, als ik dat durf (ze wonen 3 kwartier verderop en L. slaapt absoluut nog niet door).
Susan ; heb er idd wel aan zitten denken, maar ik ben gewoon geen draagdoek-type denk ik. Maar wel heel lief dat je meedenkt, en wie weet zwicht ik binnenkort alsnog
Gast- Gast
parel, heb je geen "eigen" avond waar op je weg kan of iets voor jezelf kan doen?
hier is vrijdag avond mijn avond (koor)en maandag avond(voetbal) die van mijn man, we komen ook echt niet aan elkaars avonden en ik vind het heerlijk, lekker ontspannen en nergens aan denken want mijn man is wel bij D.
vrijdagavond is echt een oplader voor me, dan zit de batterij weer vol, misschien kun je ook wel zo iets doen, of een sport ofzo?
hier is vrijdag avond mijn avond (koor)en maandag avond(voetbal) die van mijn man, we komen ook echt niet aan elkaars avonden en ik vind het heerlijk, lekker ontspannen en nergens aan denken want mijn man is wel bij D.
vrijdagavond is echt een oplader voor me, dan zit de batterij weer vol, misschien kun je ook wel zo iets doen, of een sport ofzo?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Parel schreef:Susan schreef:Heb je wel eens een draagdoek overwogen? Je kunt je dochter dan lekker dicht bij je dragen en je hebt zelf je handen vrij om even je eigen dingetjes te doen (tot op zekere hoogte dan, maar het scheelt al iets). Yrsa sliep altijd heerlijk in de draagdoek.
Stofzuiger ; dank je! In het andere topic zag ik iets over L. een dagje wegbrengen om bij te tanken. Ik heb al een paar keer L. bij mijn vriend gelaten, en dan ging ik lekker zelf op stap, heerlijk! Met de carnaval wil ik haar denk ik een nachtje naar mijn ouders brengen, als ik dat durf (ze wonen 3 kwartier verderop en L. slaapt absoluut nog niet door).
Susan ; heb er idd wel aan zitten denken, maar ik ben gewoon geen draagdoek-type denk ik. Maar wel heel lief dat je meedenkt, en wie weet zwicht ik binnenkort alsnog
Wanneer ben je geen draagdoektype dan? Je hoeft niet gelijk geitenwollen sokken dragend naar de biologisch-dynamische winkel voor een vegaburger als je draagt hoor, het is maar een doek . Volgens mij een heel goede tip, mijn jongste spuugt ook veel, maar stukken minder (ook als ze wel ligt) als ze maar een groot gedeelte van de dag rechtop wordt gehouden.
Gast- Gast
Ik biecht op dat ik er best een beetje van baal dat het nu, nu de baby eindelijk mág komen, het ineens allemaal helemaal goed gaat qua mijn gezondheid en die van de baby. Natuurlijk ben ik ook wel heel dankbaar en opgelucht, maar ik heb vanaf4 weken tot de 36 weken in de stress gezeten door bloedverlies, heel veel migraine en een baby die niet goed groeide. Steeds weer doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze elke keer zeiden dat ik eerder ingeleid zou worden als hhet zo zou blijven. Dus inmiddels was ik daar toch stiekem wel een beetje op ingesteld, ondanks dar ik weet dat hetvoormij ende baby fijner is om de natuur gewoon zijn gang te laten gaan. Nu kan het ineens nog 4 weken duren en dat lijkt nu nog zoooooo lang
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee dat herken ik heel goed. Ik ben bij de eerste een keer of zes door de verloskundigen naar het ziekenhuis gestuurd met de mededeling dat ze me wel eens zouden kunnen houden daar vanwege hoge bloeddruk en elke keer werd ik weer naar huis gestuurd. Op een gegeven moment ben je dat ook ontzettend zat!! Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan en dat ingrijpen niet nodig is, en dat je kindje uit zichzelf komt maar wel mooi op tijd
Gast- Gast
Oh nu ik het zo terug lees klinkt het echt wel heel ondankbaar! Ik ben natuurlijk wel echt héél blij dat het goed gaat met de groei van de baby!!! Het is meer dat ik de hele zwangerschap ben doorgekomen door er maar aan te denken dat ik iig niet tot de 42weken zou moeten wachten, en nu dat wel gewoon kan moet ik mijn verwachtingen gaan bijstellen
Aimee- Ratel
Arden schreef:Aimee dat herken ik heel goed. Ik ben bij de eerste een keer of zes door de verloskundigen naar het ziekenhuis gestuurd met de mededeling dat ze me wel eens zouden kunnen houden daar vanwege hoge bloeddruk en elke keer werd ik weer naar huis gestuurd. Op een gegeven moment ben je dat ook ontzettend zat!! Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan en dat ingrijpen niet nodig is, en dat je kindje uit zichzelf komt maar wel mooi op tijd
Fijn dat je het begrijpt dat is het idd.
Aimee- Ratel
Dan biecht ik op dat ik denk dat Pien het zwangere biechtje is Geen idee waarom, dat gevoel is nergens op gebaseerd, hoogstens op de schrijfstijl. Maar met al die www's en statussen op FB over liefdesnestjes kan dat nooit lang duren
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Dan biecht ik op dat ik denk dat Pien het zwangere biechtje is Geen idee waarom, dat gevoel is nergens op gebaseerd, hoogstens op de schrijfstijl. Maar met al die www's en statussen op FB over liefdesnestjes kan dat nooit lang duren
Hahahaha, ik dacht dat namelijk ook! Maar ik dacht, néé ik ga geen overhaaste conclusies trekken Al vind ik Rejoy ook een aardige kanshebber.
@ kwak ; ik heb 'mijn' avond als ik lekker in bad kan met een boekje, dan lig ik zo 1,5 uur in bad. Voor de rest heb ik nog niet echt 'een avond'. Heb ook 2 hele close vriendinnen, die zijn momenteel allebei tussen de 30 en 40 weken zwanger .. dus even afwachten tot hun leven ook weer is opgeladen!
@ Twellie ; hahaha, ik moest wel om je typering lachen zo zie ik draagdoektypes niet hoor, maar ik voel me dan gewoon een beetje lopen, dat is persoonlijk. Nu kan ik haar nog zelf rechtop houden, het is niet alsof ze hele dagen spuugt en huilt, ze kan ook prima wel even zichzelf vermaken of slapen in bed of de box. Als ze straks naar het kdv gaat kan dat niet meer.
Gast- Gast
Ik denk ook dat het pien is!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Haha, ben ik dus niet de enige Ik dacht, het slaat vast nergens op maar stel nou dat, dan heb ik bewijs dat ik dat al dacht
Novalee- Kletskop
Pien? die zou ik nog niet verwachten, maar jullie weten blijkbaar meer!
Ik dacht vanmiddag aan Muppetje, maar dan had ze het inmiddels hier ook al wel gezegd!
Ik dacht vanmiddag aan Muppetje, maar dan had ze het inmiddels hier ook al wel gezegd!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Muppetje is zwanger Check haar topic hehehe
En die heeft nog geen kindje toch? dus ook geen broertje of zusje..
En die heeft nog geen kindje toch? dus ook geen broertje of zusje..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Owjaaa ze spreekt over een broertje/zusje !
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Whahahaha..... Jullie zijn grappig!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Maar hebben we ook gelijk?
Novalee- Kletskop
Pagina 2 van 15 • 1, 2, 3 ... 8 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Misschien leuk voor de juffen?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Wie is wie in deze pijler?
» Seks - Biecht & Vraag Topic
» Dromen over mama's/forumsters in deze pijler!
Pagina 2 van 15
Permissies van dit forum: