Een hele goedemorgen op de laatste dag van 2011
+15
Cheesegirl
Eris
patjuhhh
Makamba
Angela_1986
Pompoen
Lejow
Suus
girli
slaatje
GeKKiE
L!ND@
Parisienne
love
Ibbeltje
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Een hele goedemorgen op de laatste dag van 2011
Goedemorgen!
Ben weer eens te vroeg wakker. Maar goed vandaag staat op de planning appelflapjes maken en appelkruimeltaart voor morgen.
Verder vanavond gezellig met vriend voor de tv zitten met lekkere dingen en oud en nieuw vieren.
Fijne dag en fijne jaarwisseling!
Ben weer eens te vroeg wakker. Maar goed vandaag staat op de planning appelflapjes maken en appelkruimeltaart voor morgen.
Verder vanavond gezellig met vriend voor de tv zitten met lekkere dingen en oud en nieuw vieren.
Fijne dag en fijne jaarwisseling!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Een hele goedemorgen op de laatste dag van 2011
Goedemorgen!
Ik ook al te vroeg wakker, maarja!
Dalijk het huis aan kant maken.
Fijne jaarwisseling!
Ik ook al te vroeg wakker, maarja!
Dalijk het huis aan kant maken.
Fijne jaarwisseling!
Gast- Gast
Goedemorgen! Wij zijn ook vroeg opgestaan, gaan vanochtend nog even klussen. Vanmiddag richting kroeg en daarna naar schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik ben ook weer vroeg wakker, eigenlijk te vroeg want ik lag er pas laat in haha! Maar maakt niet uit, zo heb ik wat aan mijn dag . Eerst maar ff wat afmaken voor mijn werk. Daarna geen plannen, beetje klooien in huis. De dozen klaarzetten om mijn boom weer af te tuigen enzo. Moet eerst wachten tot Smikkel er is. Mevrouw moet perse mijn boom nog zien... Nou ja, vooruit . En dan samen het nieuwe jaar inluiden, wie weet de ultimate chocolate chip cookie n oreo fudge brownie bar maken .
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier was zoonlief al om half 6 klaar wakker :S
Om 6 uur er maar uit gegaan. Vandaag boodschappen doen en appelflappen maken en vanmiddag nog maar even naar bed
Fijne oudjaarsdag!
Hier was zoonlief al om half 6 klaar wakker :S
Om 6 uur er maar uit gegaan. Vandaag boodschappen doen en appelflappen maken en vanmiddag nog maar even naar bed
Fijne oudjaarsdag!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Ben ook alweer wakker, gaan zo naar verjaardag van ons nichtje en moeten eerst nog een uur rijden
Eten tussen de middag bij de ouders van mijn vriend, dan weer terug naar huis.
Eind van de middag even naar mijn moeder en naar mijn opa en oma , daarna gaan we door naar vrienden waar we oud en nieuw vieren en blijven slapen
Iedereen een fijne dag en alvast een gelukkig 2012 gewenst!
Ben ook alweer wakker, gaan zo naar verjaardag van ons nichtje en moeten eerst nog een uur rijden
Eten tussen de middag bij de ouders van mijn vriend, dan weer terug naar huis.
Eind van de middag even naar mijn moeder en naar mijn opa en oma , daarna gaan we door naar vrienden waar we oud en nieuw vieren en blijven slapen
Iedereen een fijne dag en alvast een gelukkig 2012 gewenst!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Vandaag een redelijk drukke dag. Huis opruimen, naar mijn vader om daar oliebollen en appelflappen te halen (hij staat de hele dag te bakken), boodschappen doen en daarna naar huis om hapjes te maken voor vanavond. We krijgen vanavond een groepje vrienden hier bij ons thuis. Erg gezellig dus!
Fijne laatste dag en avond van 2011 allemaal!
Vandaag een redelijk drukke dag. Huis opruimen, naar mijn vader om daar oliebollen en appelflappen te halen (hij staat de hele dag te bakken), boodschappen doen en daarna naar huis om hapjes te maken voor vanavond. We krijgen vanavond een groepje vrienden hier bij ons thuis. Erg gezellig dus!
Fijne laatste dag en avond van 2011 allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier was het half 7... Ik moet eens bedenken wat ik ga doen. We zijn eerst aan het wachten op mijn man. Die is bakker en al vanaf gisteren 19.00 uur aan het werk. Ben benieuwd hoe laat het wordt voor hem. Ik denk dat ik wat ga aanrommelen in huis. Fijne jaarwisseling allemaal!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Goeiemorgen!
Ik lag gister om 21 uur in bed en werd vandaag om half 9 wakker.
Dus ik ga de dag en nacht wel doorkomen...
Mijn vriend en ik gaan om ongeveer 12 uur richting Tilburg.
Kunnen 14 uur inchecken in ons hotel en blijven dan tot 18 uur in de stad rondhangen...
We zijn er nog niet uit waar we gaan eten.
Want om 19 uur kunnen we de Efteling in. Misschien eten we ergens in Kaatsheuvel of nog in Tilburg.
Ik ben benieuwd, want de kaartjes voor Oud en Nieuw in de Efteling zijn uitverkocht.
En mensen met een dagkaart mogen ook blijven, net als abonnement houders, dus dat wordt flink druk!
Fijne jaarwisseling allemaal!
Kunnen 14 uur inchecken in ons hotel en blijven dan tot 18 uur in de stad rondhangen...
Want om 19 uur kunnen we de Efteling in. Misschien eten we ergens in Kaatsheuvel of nog in Tilburg.
Ik ben benieuwd, want de kaartjes voor Oud en Nieuw in de Efteling zijn uitverkocht.
En mensen met een dagkaart mogen ook blijven, net als abonnement houders, dus dat wordt flink druk!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
@ Linda: respect voor je man!
Ik ben alweer even wakker. Mijn aanstaande ligt nog te slapen. Heeft gister direct alweer moeten werken na de vakantie (dat heb je met een eigen bedrijf) en was erg moe. Normaal slaapt hij nooit zo lang. Ik ga hem zo maar even wakker maken, want hij moet nog aan zijn administratie.
Ik ga zo nog even wat boodschappen doen, de was van de vakantie opbergen in de kasten en dan gaan we om een uur of half 3 richting vrienden waar we oud en nieuw vieren. Daar blijven we dan slapen en dan zondag weer terug naar huis waar mijn lieverd weer aan de administratie moet.
Fijne jaarwisseling iedereen.
Ik ben alweer even wakker. Mijn aanstaande ligt nog te slapen. Heeft gister direct alweer moeten werken na de vakantie (dat heb je met een eigen bedrijf) en was erg moe. Normaal slaapt hij nooit zo lang. Ik ga hem zo maar even wakker maken, want hij moet nog aan zijn administratie.
Ik ga zo nog even wat boodschappen doen, de was van de vakantie opbergen in de kasten en dan gaan we om een uur of half 3 richting vrienden waar we oud en nieuw vieren. Daar blijven we dan slapen en dan zondag weer terug naar huis waar mijn lieverd weer aan de administratie moet.
Fijne jaarwisseling iedereen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen iedereen!
Mijn morgen is wat minder goed.Het is veel later dan gepland en mijn nek doet hartstikke zeer. Ik laat nu even de zalf intrekken, dan ontbijten en aan de slag! Ik heb nog een hoop te doen, maar gelukkig ook leuke dingen
Fijne dag/nacht iedereen
Mijn morgen is wat minder goed.Het is veel later dan gepland en mijn nek doet hartstikke zeer. Ik laat nu even de zalf intrekken, dan ontbijten en aan de slag! Ik heb nog een hoop te doen, maar gelukkig ook leuke dingen
Fijne dag/nacht iedereen
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen!
Ik wil nog even sporten vanmorgen en het huis verder aan kant maken, want vanavond krijgen we een hele groep vrienden over de vloer
Fijne dag!
Ik wil nog even sporten vanmorgen en het huis verder aan kant maken, want vanavond krijgen we een hele groep vrienden over de vloer
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen...pff beroerd en kort geslapen. Ik ga zo nog wat rommelen in huis, kleine boodschapjes doen en rustig en relax samen met mijn vriend het nieuwe jaar inluiden. Heb geen zin in drukte en poespas. Ben stiekem ook benieuwd hoe het nieuwe jaar er voor mij gaat uitzien.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier heerlijk geslapen, de kids hebben ook uitgeslapen! Dus echt heerlijk!
Ik ga straks oliebollen halen en vanavond komen de buren hier oud en nieuw vieren.
Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
Hier heerlijk geslapen, de kids hebben ook uitgeslapen! Dus echt heerlijk!
Ik ga straks oliebollen halen en vanavond komen de buren hier oud en nieuw vieren.
Iedereen een hele fijne jaarwisseling!
Gast- Gast
GeKKiE schreef:Goeiemorgen!
Laat jij ook weten hoe het was?
Het lijkt me zooo super gaaf namelijk, had er graag heen gewild...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goedemorgen,
ik had op zich best nog wat langer in mijn warme bedje willen blijven maar helaas, ik word er uit geknald. Ik heb de deur nog dicht gedaan (we slapen met de balkondeur open) maar 't hielp niks! 't is een colereherrie hier. Gelukkig blijft mijn kat er stoïcijns bij...
Vandaag op de planning: boodschappen doen voor vandaag en morgen, hapjes maken en vanmiddag rond een uur of vier stappen we in de auto richting vrienden. Daar blijven we dan tot na 12 uur en dan gaan we weer naar huis. We gaan lekker eten, hangen en ik gok spelletjes spelen of televisie kijken. Gewoon relaxed.
Ik ga wel echt tussendoor nog wat haken want daar heb ik te veel zin in.
Fijne dag allemaal en fijne avond en fijne jaarwisseling!!
ik had op zich best nog wat langer in mijn warme bedje willen blijven maar helaas, ik word er uit geknald. Ik heb de deur nog dicht gedaan (we slapen met de balkondeur open) maar 't hielp niks! 't is een colereherrie hier. Gelukkig blijft mijn kat er stoïcijns bij...
Vandaag op de planning: boodschappen doen voor vandaag en morgen, hapjes maken en vanmiddag rond een uur of vier stappen we in de auto richting vrienden. Daar blijven we dan tot na 12 uur en dan gaan we weer naar huis. We gaan lekker eten, hangen en ik gok spelletjes spelen of televisie kijken. Gewoon relaxed.
Ik ga wel echt tussendoor nog wat haken want daar heb ik te veel zin in.
Fijne dag allemaal en fijne avond en fijne jaarwisseling!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Ik ga zo wat opruimen en een aantal hapjes maken. Vanmiddag lekker in bad. Daarna de andere hapjes maken en rond 20:00 uur krijgen we visite. Ik heb er zin in!
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Ik ga zo wat opruimen en een aantal hapjes maken. Vanmiddag lekker in bad. Daarna de andere hapjes maken en rond 20:00 uur krijgen we visite. Ik heb er zin in!
Iedereen een fijne jaarwisseling!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ook hier iemand die uit bed is geknalt, jeetje wat gaat 't af en toe hard! En ik weet niet hoe 't bij jullie is maar hier is het behoorlijk bewolkt, zou jammer zijn als dat niet meer wegtrekt want anders zie je vanavond niet veel van 't vuurwerk...
Ik wil net als Pompoen ook nog wat haken vandaag. Beetje opruimen zou ook wel mogen maar geloof niet dat ik daar veel zin in heb dus wellicht stel ik dat uit tot 'volgend jaar' Voel me ook niet helemaal lekker, eigenlijk de hele week al niet; moe, last van m'n lijf, verkouden, zo'n 'bluh-gevoel'.
Vanmiddag ga ik nog naar 'n verjaardag en vanavond O&N vieren met vrienden!
Fijne dag allemaal
Ook hier iemand die uit bed is geknalt, jeetje wat gaat 't af en toe hard! En ik weet niet hoe 't bij jullie is maar hier is het behoorlijk bewolkt, zou jammer zijn als dat niet meer wegtrekt want anders zie je vanavond niet veel van 't vuurwerk...
Ik wil net als Pompoen ook nog wat haken vandaag. Beetje opruimen zou ook wel mogen maar geloof niet dat ik daar veel zin in heb dus wellicht stel ik dat uit tot 'volgend jaar' Voel me ook niet helemaal lekker, eigenlijk de hele week al niet; moe, last van m'n lijf, verkouden, zo'n 'bluh-gevoel'.
Vanmiddag ga ik nog naar 'n verjaardag en vanavond O&N vieren met vrienden!
Fijne dag allemaal
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedemorgen!
Ik was om half tien wakker, lag er laat in na een kroegavondje.
Allemaal een fijne oudejaarsavond en een gelukkig 2012!
Ik was om half tien wakker, lag er laat in na een kroegavondje.
Allemaal een fijne oudejaarsavond en een gelukkig 2012!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier was het helaas ook vroeg! Ik ga zometeen richting stad, oliebollen halen en de fiets ophalen bij mijn moeder. Moet ook nog boodschappen doen en over een paar uurtjes is mijn meisje weer thuis, die was een paar dagen bij papa geweest. Vanavond blijf ik thuis om gezellig samen met haar te zijn. We doen het om en om, dus dit jaar is mijn jaar. Heb er wel zin in om weer lekker samen te zijn na zoveel dagen, want heb haar behoorlijk gemist.
Fijne dag allemaal en alvast een hele fijne jaarwisseling!
Hier was het helaas ook vroeg! Ik ga zometeen richting stad, oliebollen halen en de fiets ophalen bij mijn moeder. Moet ook nog boodschappen doen en over een paar uurtjes is mijn meisje weer thuis, die was een paar dagen bij papa geweest. Vanavond blijf ik thuis om gezellig samen met haar te zijn. We doen het om en om, dus dit jaar is mijn jaar. Heb er wel zin in om weer lekker samen te zijn na zoveel dagen, want heb haar behoorlijk gemist.
Fijne dag allemaal en alvast een hele fijne jaarwisseling!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Goedemorgen,
Dadelijk even naar het dorp om nog foto's af te drukken en even een bosje bloemen halen.
Vanmiddag gaan we oud en nieuw bij papa en mama eten en blijven daar ook de hele avond. En we nemen natuurlijk de hond mee. Die heeft daar de tijd van d'r leven. Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!
Dadelijk even naar het dorp om nog foto's af te drukken en even een bosje bloemen halen.
Vanmiddag gaan we oud en nieuw bij papa en mama eten en blijven daar ook de hele avond. En we nemen natuurlijk de hond mee. Die heeft daar de tijd van d'r leven. Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemiddag
Ik heb lekker uitgeslapen, net gedoucht en nu even wat dingen op de laptop regelen.
Straks even mn nagels lakken, haar doen en dan ga ik nog even op bed liggen voor een uurtje, beetje energie op doen. Vanavond naar een vriendin en daarna met haar en haar vriend naar een feestje bij een vriendin thuis. Wordt vast leuk!
Fijne laatste dag van 2011 voor iedereen en gezellige jaarwisseling!
Ik heb lekker uitgeslapen, net gedoucht en nu even wat dingen op de laptop regelen.
Straks even mn nagels lakken, haar doen en dan ga ik nog even op bed liggen voor een uurtje, beetje energie op doen. Vanavond naar een vriendin en daarna met haar en haar vriend naar een feestje bij een vriendin thuis. Wordt vast leuk!
Fijne laatste dag van 2011 voor iedereen en gezellige jaarwisseling!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemiddag inmiddels,
Ik ben al even wakker, heb inmiddels gestreken en de was aangezet. Zometeen even boodschappen doen en vanmiddag komt mijn moeder even langs. Verder in de middag geen plannen, misschien even langs mijn zus. Vanavond naar mijn schoonouders waar schoonzus, zwager etc. ook komen.
Ik ben al even wakker, heb inmiddels gestreken en de was aangezet. Zometeen even boodschappen doen en vanmiddag komt mijn moeder even langs. Verder in de middag geen plannen, misschien even langs mijn zus. Vanavond naar mijn schoonouders waar schoonzus, zwager etc. ook komen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemiddag,
Ik heb lekker lang uitgeslapen, na een week vroeg op. Ik ga zometeen nog een paar boodschappen halen en dan op de namiddag de kroeg in voor onze jaarlijkse oudejaarsborrel. Altijd topdrukte en érg gezellig. Vanavond vier ik NYE met een groepje vrienden bij iemand thuis. Gezellig!
Fijne dag allemaal en alvast een fijne en gezellige jaarwisseling!
Ik heb lekker lang uitgeslapen, na een week vroeg op. Ik ga zometeen nog een paar boodschappen halen en dan op de namiddag de kroeg in voor onze jaarlijkse oudejaarsborrel. Altijd topdrukte en érg gezellig. Vanavond vier ik NYE met een groepje vrienden bij iemand thuis. Gezellig!
Fijne dag allemaal en alvast een fijne en gezellige jaarwisseling!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goeiemorgen! Pas net uit bed, hoewel ik al vroeg wakker was. Wilde graag mijn boek uitlezen. Vriend komt zometeen thuis (was naar een feestje waar ik geen zin in had, dus bleef hij slapen) en ik wil straks nog even naar een paar winkels, maar dat doe ik wel alleen denk ik. Kat had alweer gekotst, (4e keer al), dus die blijf ik even in de gaten houden al gedraagt hij zich niet anders dan anders.
Vanavond naar vrienden toe. Heb rocky road gemaakt en hoop dat die de avond nog halen. We gaan wat spelletjes doen en misschien later de straat nog op.
Vanavond naar vrienden toe. Heb rocky road gemaakt en hoop dat die de avond nog halen. We gaan wat spelletjes doen en misschien later de straat nog op.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een hele goedemorgen zaterdag!
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Een hele goede zaterdagmorgen! :D
» Het hele verhaal...
» wat doe jij de hele dag met je baby?
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Een hele goede zaterdagmorgen! :D
» Het hele verhaal...
» wat doe jij de hele dag met je baby?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: