Een hele goedemorgen zaterdag!
+8
Rovine
PluDan
Pompoen
Suus
Krullebol
Lotus
Antibes
Ibbeltje
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Een hele goedemorgen zaterdag!
Goedemorgen!
Vandaag nog wat boodschapjes halen en tanken en stofzuigen en een wasje doen en verder weinig.
Fijn weekend allemaal!
Vandaag nog wat boodschapjes halen en tanken en stofzuigen en een wasje doen en verder weinig.
Fijn weekend allemaal!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Een hele goedemorgen zaterdag!
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Aaaah ik lig me toch heerlijk te luieren in bed . Opruimen, mijn ouders op visite en lekker uit vanavond, heb er zin in! .
Fijne dag iedereen!
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik was al om vier uur wakker. Kon niet meer slapen, doordat ik lag te piekeren en me rot voelde. Nu gaat het wel weer iets beter, geloof ik. Ik had nu body balance zullen doen, maar de les ging weer niet door. Daar baal ik echt van, maar goed. Ik heb niet echt plannen voor vandaag. Moet nog even wat boodschappen doen en verder zie ik het wel.
Fijne dag allemaal!
Ik was al om vier uur wakker. Kon niet meer slapen, doordat ik lag te piekeren en me rot voelde. Nu gaat het wel weer iets beter, geloof ik. Ik had nu body balance zullen doen, maar de les ging weer niet door. Daar baal ik echt van, maar goed. Ik heb niet echt plannen voor vandaag. Moet nog even wat boodschappen doen en verder zie ik het wel.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Morguh!
Voor het eerst sinds tijden op zaterdag aan de studie Vooruitzicht is wel dat ik vanavond naar mijn lieve vriendinnetje ga :D
En als ik nu heeel hard mijn best doe, nog ff naar de kapper En eigenlijk ook nog boodschappen doen... hmz..
Fijne dag!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus schreef:Goedemorgen,
Fijne dag allemaal!
Kun je niet iets anders kiezen ipv die body balance die zo vaak niet door gaat?
Goedemorgen!
Een heerlijk vrij dagje! Ik ga zo de stad in om cadeautjes te kopen en mijn nieuwe tas te ruilen... Heb een hele mooie tas gekregen voor mijn verjaardag (een week geleden), maar hij gaat nu al stuk
Verder vanavond een kerstborrel en ik ga de stad in
Fijne dag!
Een heerlijk vrij dagje! Ik ga zo de stad in om cadeautjes te kopen en mijn nieuwe tas te ruilen... Heb een hele mooie tas gekregen voor mijn verjaardag (een week geleden), maar hij gaat nu al stuk
Verder vanavond een kerstborrel en ik ga de stad in
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!!
Wat een mooie dag! Hier is de lucht mooi blauw en schijnt de zon. Ik wil héél graag dat dat zo blijft, want we hebben vanmiddag om 17 uur een optreden op een kerstfair hier in de buurt. Blauwbekken word het toch wel, maar het zou leuk zijn als het niet plenst of hagelt zodat we nog een beetje publiek hebben.
Ik ga vandaag in ieder geval nog even heal the world oefenen want ik krijg die tekst toch maar niet in mijn hoofd...vreselijk. Zing dat liedje al een jaar...maar komt denk ik omdat ik het niet zo'n heel boeiend liedje vind, daardoor vergeet ik de helft steeds. Heb ik ook bij een ander liedje, hoe hard ik ook oefen, 't wil er niet in. Maar ga het toch proberen want staat zo lullig als je halverwege de tekst niet meer weet.
Fijne dag allemaal!
Wat een mooie dag! Hier is de lucht mooi blauw en schijnt de zon. Ik wil héél graag dat dat zo blijft, want we hebben vanmiddag om 17 uur een optreden op een kerstfair hier in de buurt. Blauwbekken word het toch wel, maar het zou leuk zijn als het niet plenst of hagelt zodat we nog een beetje publiek hebben.
Ik ga vandaag in ieder geval nog even heal the world oefenen want ik krijg die tekst toch maar niet in mijn hoofd...vreselijk. Zing dat liedje al een jaar...maar komt denk ik omdat ik het niet zo'n heel boeiend liedje vind, daardoor vergeet ik de helft steeds. Heb ik ook bij een ander liedje, hoe hard ik ook oefen, 't wil er niet in. Maar ga het toch proberen want staat zo lullig als je halverwege de tekst niet meer weet.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
тыквашка schreef:Goedemorgen!!
Fijne dag allemaal!
Wat leuk he! Gewoon de tekst op iemand zijn rug plakken en dan zingen Heb ik ooit is gedaan omdat iedereen riep dat ik dat toch nooit zou doen... hihi Echt handig, alleen als het donker wordt heb je dr weinig aan...
Veel plezier he!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Krullebol schreef:тыквашка schreef:Goedemorgen!!
Fijne dag allemaal!
Wat leuk he! Gewoon de tekst op iemand zijn rug plakken en dan zingen Heb ik ooit is gedaan omdat iedereen riep dat ik dat toch nooit zou doen... hihi Echt handig, alleen als het donker wordt heb je dr weinig aan...
Veel plezier he!
Ik ben bang dat er niet veel licht zal zijn om 17 uur... hoewel we toch niet helemaal in het donker zullen optreden mag ik aannemen.
Ik denk alleen dat ik niet achter iemand kan staan...we zijn vandaag met niet erg veel mensen volgens mij en de solopartij staat altijd op een lange rij voor de mannen... Ach ik ga gewoon oefenen, ik ken een aantal coupletten al helemaal, alleen de eerste twee niet. En ik haal steeds allemaal dingen door elkaar...
Haha, gelukkig ken ik de rest van de liedjes wel heel goed, al moet ik de kerstliedjes nog wel even doornemen, en de playlist uitprinten want ik moet ongeveer de hele tijd over het podium heen en weer rennen omdat ik bij het ene liedje de solopartij zing, bij het andere de midlaag partij en bij weer een andere de midhoog partij.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Nee, dat kan niet, want dit vind ik leuk en houd ik vol en bovendien is er om die tijd niets anders.Ibbeltje schreef:Kun je niet iets anders kiezen ipv die body balance die zo vaak niet door gaat?
Lotus- Ratel
Goedemorgen.
Ik was er vanochten om kwart voor 8 al ut op mijn vrije dag .
Mijn vriend wilde gaan zagen, dus ben ik er ook maar uit gegaan.
Het zonnetje schijnt lekker vandaag.
Heb niet zoveel in de planning, maar dat vind ik wel lekker.
Vanmiddag samen nog even wat boodschappen doen en voor de rest zien
we wel.
Fijn weekend allemaal!
Mijn vriend wilde gaan zagen, dus ben ik er ook maar uit gegaan.
we wel.
Fijn weekend allemaal!
Laatst aangepast door PluDan op vr 16 dec 2011 - 22:37; in totaal 1 keer bewerkt
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Lotus schreef:Nee, dat kan niet, want dit vind ik leuk en houd ik vol en bovendien is er om die tijd niets anders.Ibbeltje schreef:Kun je niet iets anders kiezen ipv die body balance die zo vaak niet door gaat?
Jammer want het gaat vaak niet door zoals ik lees.
PluDan schreef:Goedemorgen.
Mijn vriend wilde gaan agen, dus ben ik er ook maar uit gegaan.
we wel.
Fijn weekend allemaal!
agen?
Goeiemorgen,
Ik ben net wakker, gister thuis gekomen uit Londen met vertraging en was heel moe.
Vandaag ben ik jarig, dus ik ga me jarig voelen en feest vieren.
Ik ben net wakker, gister thuis gekomen uit Londen met vertraging en was heel moe.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:PluDan schreef:Goedemorgen.
we wel.
Fijn weekend allemaal!
agen?
Haha moest zagen zijn.
Ben duidelijk nog niet helemaal wakker .
PluDan- Kletskop
Jolee schreef:Goeiemorgen,
Wat leuk, ben je zomaar naar Londen geweest?
Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst !
PluDan- Kletskop
Goedemorgen!
Straks gaan we mijn roeitrainer ophalen en wat een geweldig weer! ik heb zin om iets op de fiets te gaan doen. Gisteravond heb ik mijn oude fiets verkocht. Stiekem wel een beetje moeilijk mee, dus vandaag dat geld maar uitgeven aan iets leuks voor mezelf.
Vriend is vanmiddag en vanavond weg. Verheug me wel op een dagje alleen rondtutten, laatste tijd van hot naar her gevlogen dus even rust is wel fijn.
Fijne dag iedereen!
Straks gaan we mijn roeitrainer ophalen en wat een geweldig weer! ik heb zin om iets op de fiets te gaan doen. Gisteravond heb ik mijn oude fiets verkocht. Stiekem wel een beetje moeilijk mee, dus vandaag dat geld maar uitgeven aan iets leuks voor mezelf.
Vriend is vanmiddag en vanavond weg. Verheug me wel op een dagje alleen rondtutten, laatste tijd van hot naar her gevlogen dus even rust is wel fijn.
Fijne dag iedereen!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Degene die de les altijd geeft, heeft wat problemen met haar gezondheid de laatste weken. Maar dat zal vast wel over gaan. De komende twee keer ben ik er zelf niet, want dan ben ik op vakantie.Ibbeltje schreef:Lotus schreef:Nee, dat kan niet, want dit vind ik leuk en houd ik vol en bovendien is er om die tijd niets anders.Ibbeltje schreef:Kun je niet iets anders kiezen ipv die body balance die zo vaak niet door gaat?
Jammer want het gaat vaak niet door zoals ik lees.
Lotus- Ratel
PluDan schreef:Ibbeltje schreef:PluDan schreef:Goedemorgen.
we wel.
Fijn weekend allemaal!
agen?
Haha moest zagen zijn.
haha ja zat al woorden te bedenken wat het kon zijn Ging hij in huis zagen?
Ibbeltje schreef:PluDan schreef:Ibbeltje schreef:PluDan schreef:Goedemorgen.
we wel.
Fijn weekend allemaal!
agen?
Haha moest zagen zijn.
haha ja zat al woorden te bedenken wat het kon zijn Ging hij in huis zagen?
Haha nee, in het bos.
Dat doet hij zaterdag smorgens vaak met zijn vader.
PluDan- Kletskop
Oh oke. Nou ik zou lekker zijn blijven liggen dan
Goedemorgen nog net!
Ik heb tot ongeveer half 9 uitgeslapen, daarna lekker ontbeten en de wasmachine draait al.
Ik wilde net even boodschappen gaan doen en cadeautjes kopen, maar het begint net te regenen. Als ik terug ben ga ik verder niet zo veel meer doen. Ik denk een leuke film downloaden.
Fijne dag allemaal!
Ik heb tot ongeveer half 9 uitgeslapen, daarna lekker ontbeten en de wasmachine draait al.
Ik wilde net even boodschappen gaan doen en cadeautjes kopen, maar het begint net te regenen. Als ik terug ben ga ik verder niet zo veel meer doen. Ik denk een leuke film downloaden.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Middag allemaal!
Hier een lui dagje vandaag, tweede wasje zit er in en de eerste hangt. Boodschappen heb ik gister al gedaan en was verder niet zo veel van plan eigenlijk!
Hier een lui dagje vandaag, tweede wasje zit er in en de eerste hangt. Boodschappen heb ik gister al gedaan en was verder niet zo veel van plan eigenlijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag