Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 34 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Koffieleut di 7 feb 2012 - 20:06

Amber: Succes zo!

Puggle: Gefeliciteerd met je man. Leuk de Ardennen, geniet ervan!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal di 7 feb 2012 - 20:56

@ Amber; Hoe was het??

@ Puggle; Het gaat goed met me hoor. Voel alleen dingen die op een zwangerschap kunnen duiden; vaker plassen, gevoelige borsten en meer afscheiding. Normaal had ik totaal geen verschijnselen, maar sinds mijn eerste miskraam lijk ik vanalles te voelen, ook voor een menstruatie. Dus wil niet hopen, maar stiekem denk je er toch wel aan...
Ben benieuwd naar het kamertje! Je gaat het dan waarschijnlijk ook aankleden met woezel&pip accessoires?

@ Muppetje; Hoe gaat het met de misselijkheid?

@ Ugly Betty; Hoe voel jij je?

@ Koffieleut; Hoe is het verder met jou?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Amber- di 7 feb 2012 - 21:12

Hallo!

Alles is goed!! Very Happy
Kindje was mooi aan het bewegen en de termijn klopte weer precies, helemaal blij!!

@ weegschaal, ik herken wel wat je zegt, had na mijn miskramen ook vaak het gevoel dat ik wel weer eens zwanger kon zijn. Ik hoop dat het bij jou wel gewoon zo is, ben aan het duimen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Weegschaal di 7 feb 2012 - 21:18

Wat ontzettend goed nieuws weer!!! Kon je nu al meer een kindje zien? Wanneer gaan jullie het iedereen vertellen?

Klinkt misschien stom, maar jij bent nu echt een beetje mijn 'houvast'. Het feit dat jij na twee miskramen nu een goede zwangerschap hebt geeft mij zoveel hoop! Mijn nicht is nu ook voor de derde keer zwanger (heeft ook nog geen kindje), kan nu echt oprecht zeggen dat ik er voor haar ook weer vertrouwen in heb.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- di 7 feb 2012 - 21:24

Weegschaal schreef:Wat ontzettend goed nieuws weer!!! Kon je nu al meer een kindje zien? Wanneer gaan jullie het iedereen vertellen?

Klinkt misschien stom, maar jij bent nu echt een beetje mijn 'houvast'. Het feit dat jij na twee miskramen nu een goede zwangerschap hebt geeft mij zoveel hoop! Mijn nicht is nu ook voor de derde keer zwanger (heeft ook nog geen kindje), kan nu echt oprecht zeggen dat ik er voor haar ook weer vertrouwen in heb.

Dankjewel! Ja je kunt nu meer zien dat het een kindje is, het was ook aan het bewegen. Zo apart en mooi om te zien!!

Ben blij dat ik voor je een houvast ben, kan me dat ook heel goed voorstellen. Putte ook hoop uit verhalen van mensen die meerdere miskramen hadden gehad en daarna een goede zwangerschap!
Wat vervelend dat je nicht dit ook al moet meemaken. Hopelijk gaat het bij haar nu ook goed, hoe ver is ze?

En lieve weegschaal ik hoop dat jij ook heel snel mag aansluiten, het is je zo gegund Voor een kindje in 2011! - Pagina 34 699888
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 7 feb 2012 - 21:26

Mijn collega's, vriendengroep en deel van de familie weten het al.
Wil het denk ik volgende week of die week daarna op facebook/hyves etc zetten!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 7 feb 2012 - 21:34

Parel schreef:Amber, er komt Ă©cht nog wel een tijd dat jij je zwangerschap veel te langzaam vind gaan Twisted Evil Geniet er maar goed van!

Haha dat zal best Voor een kindje in 2011! - Pagina 34 561177
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 7 feb 2012 - 21:39

Mijn nicht is nu 7 weken, het is daarvoor met 5 en 8 weken misgegaan. Dus heel spannend, maar het voelt nu ook anders zegt ze. Ze wil pas een echo met 10 wkn, om niet hetzelfde als mij te hebben (kloppend hartje zien en dan toch nog misgaan). Verder heeft niemand van onze nichtjes nog een miskraam gehad, dus het is wel toevallig dat wij er nu beide 2 hebben gehad.

Leuk dat je het straks aan iedereen kan vertellen, er was toch ook al een klein buikje te zien? En dan straks lekker shoppen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- di 7 feb 2012 - 21:53

Weegschaal schreef:Mijn nicht is nu 7 weken, het is daarvoor met 5 en 8 weken misgegaan. Dus heel spannend, maar het voelt nu ook anders zegt ze. Ze wil pas een echo met 10 wkn, om niet hetzelfde als mij te hebben (kloppend hartje zien en dan toch nog misgaan). Verder heeft niemand van onze nichtjes nog een miskraam gehad, dus het is wel toevallig dat wij er nu beide 2 hebben gehad.

Leuk dat je het straks aan iedereen kan vertellen, er was toch ook al een klein buikje te zien? En dan straks lekker shoppen!

Ik hoop dat het bij haar nu ook goed gaat en het gevoel zegt echt wat. Vanaf de eerste week had ik bij deze zwangerschap een goed gevoel.
Inderdaad er is al een klein buikje te zien Voor een kindje in 2011! - Pagina 34 561177
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 7 feb 2012 - 22:03

Amber, wat super zeg! En wat fijn dat de kleine zo lekker actief is Very Happy lekker van genieten! Gaat het verder goed?

Weegschaal, wat ergvan je nichtje zeg jeetje! Hopelijk blijft het nu goed gaat. En hoop dat het NJ kj jou ook snel goed mag gaan hoor!

Nee er komen alleen 4 woezels op een plank, die heb ik al een tijdje zijn 4 verschillende maatjes. Dat is het geen pip zoiezo, ben ik niet zo van Wink qua speelgoed,wel hoor maar niet de aankleding van de kamer.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje di 7 feb 2012 - 22:27

Weegschaal, ik hoop oprecht voor jou dat je je niets inbeeldt. Heftig dat je nichtje en jij dit allebei me moeten maken...

Amber, ook hier, helemaal fijn dat het weer goed was.

Hier weer misselijker, wordt alleen maar erger, en omdat overgeven niet lukt ben ik echt constant misselijk. Hier ook al n buikje. Wil het eigenlijk pas met twaalf weken vertellen, maar betwijfel of dat gaat lukken. Vrijdag ben ik op de termijn van de vorige keer, dat vind ik wel heel vreemd. Ondanks dat ik geen bloed verlies en veel klachten heb ben ik soms toch bang dat het op de volgende echo ineens niet goed meer is. Maar het voelt nog steeds goed, dus daar vertrouw ik maar op

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle di 7 feb 2012 - 22:31

Balen muppet! Wel leuk dat je buik groeit smile en super dat het verder allemaal goed voelt! Wannrer was je volgende echo ook alweer?

Kofieleut, alles goed met jou?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Muppetje di 7 feb 2012 - 22:37

Puggle de volgende echo is over n week. Hoop naar daar alles nog steeds goed is

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 8 feb 2012 - 0:34

@ Puggle; Wel woezel, maar geen pip dus Wink Ik hou het kamertjestopic wel in de gaten!

@ Muppetje; Dat je al een buikje krijgt is wel postief dan! Probeer vast te blijven houden aan het goede gevoel, al blijft de spanning natuurlijk wel aanwezig. Dat de echo maar snel zover is en je dan ook een mini kindje mag zien zwemmen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 8 feb 2012 - 0:48

Weegschaal schreef:@ Puggle; Wel woezel, maar geen pip dus Wink Ik hou het kamertjestopic wel in de gaten!

@ Muppetje; Dat je al een buikje krijgt is wel postief dan! Probeer vast te blijven houden aan het goede gevoel, al blijft de spanning natuurlijk wel aanwezig. Dat de echo maar snel zover is en je dan ook een mini kindje mag zien zwemmen!

Ik hoop het ook. Ach, de kans is natuurlijk veel groter dat het goed gaat. Maarja, dan denk ik bijvoorbeeld aan jouw verhaal en krijg ik het weer benauwd

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa wo 8 feb 2012 - 1:02

Amber, wat superfijn meis!!! Very Happy

Muppetje, vervelend dat je zoveel last blijft houden Sad
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Weegschaal wo 8 feb 2012 - 1:02

@ Muppetje; Dan kan ik wat betreft mijn verhaal wat zorgen bij jou wegnemen. Toen ik de eerste echo had was ik 7 wkn en zeiden ze dat ik een week minder ver was. Dit hoeft niet te betekenen dat je en miskraam gaat krijgen, maar bij miskramen waarbij het hartje toch stopt hoor je vaak wel dat de eerste echo niet helemaal kloppend was.
Daarom vond ik het zo goed om te horen dat Amber en jij gelijk goed op schema lagen!

Maar ik snap jouw gevoel was, angst voor een miskraam heeft iederre zwangere vrouw. Maar als je het al eerder hebt meegemaakt is die angst natuurlijk sterker. Als die 10-12 weken voorbij zijn kan je er vast nog meer van genieten!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal wo 8 feb 2012 - 1:03

@ Alyssa; Hoe is het met jou? Ben je nu aan het werk?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 8 feb 2012 - 1:10

Weegschaal schreef:@ Muppetje; Dan kan ik wat betreft mijn verhaal wat zorgen bij jou wegnemen. Toen ik de eerste echo had was ik 7 wkn en zeiden ze dat ik een week minder ver was. Dit hoeft niet te betekenen dat je en miskraam gaat krijgen, maar bij miskramen waarbij het hartje toch stopt hoor je vaak wel dat de eerste echo niet helemaal kloppend was.
Daarom vond ik het zo goed om te horen dat Amber en jij gelijk goed op schema lagen!

Maar ik snap jouw gevoel was, angst voor een miskraam heeft iederre zwangere vrouw. Maar als je het al eerder hebt meegemaakt is die angst natuurlijk sterker. Als die 10-12 weken voorbij zijn kan je er vast nog meer van genieten!

Oh dat wist ik niet inderdaad, dat scheelt wel wat, dankje. Ik kan me ook eigenlijk gewoon echt niet voorstellen dat het fout gaat, het voelt zo goed smile

Ik geniet ook echt wel hoor, heel erg. Ik hou alleen wel in mijn achterhoofd dat het altijd kan...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal wo 8 feb 2012 - 1:13

Het is en gaat gewoon goed muppetje! Over 7 maanden krijgen jullie gewoon een kleine muppet Very Happy
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 8 feb 2012 - 1:18

Weegschaal schreef:Het is en gaat gewoon goed muppetje! Over 7 maanden krijgen jullie gewoon een kleine muppet Very Happy
I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Ugly Betty wo 8 feb 2012 - 5:12

Amber wat fijn dat alles goed is!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alyssa wo 8 feb 2012 - 7:18

Weegschaal schreef:@ Alyssa; Hoe is het met jou? Ben je nu aan het werk?
Zoals je inmiddels al wist, ben ik inderdaad gewoon aan het werk. Nouja, nu niet, maar daarstraks wel smile

Ugly Betty, hoe gaat het met jou meis? Lekker genieten van je zwangerschap, of heb je toch wel last van kwaaltjes?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Ugly Betty do 9 feb 2012 - 0:27

Alyssa Ik voel me nog steeds goed. Merk alleen dat ik 's avonds wat eerder moe ben, maar ga op tijd naar bed.
Hoe gaat het met jou? Lukt het werken een beetje?

Amber heb je het al aan veel mensen verteld? Leuke reacties gehad?

Hoe gaat het met de anderen?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Koffieleut do 9 feb 2012 - 1:32

Weegschaal: Heftig dat je nichtje ook 2 keer een miskraam gehad heeft... Hopelijk gaat alles nu goed bij haar. Ik ga vast voor je duimen, dat jij snel weer een positieve test in handen hebt.

Amber: Wat fijn dat alles goed is!

Met mij gaat het prima! Ik heb alleen wel besloten om (nu echt) hier wat minder mee te gaan schrijven. Ik blijf wel meelezen hoor, maar zal wat minder actief meeschrijven.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: