Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
even vraagje tussendoor.. welk merk ovulatie testen gebruiken jullie/ hebben gebruikt?
Heb nu 1 doosje met 6 st van het ziekenhuis gekregen, maar misschien toch handig om er alvast wat in huis te halen
Heb nu 1 doosje met 6 st van het ziekenhuis gekregen, maar misschien toch handig om er alvast wat in huis te halen
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:even vraagje tussendoor.. welk merk ovulatie testen gebruiken jullie/ hebben gebruikt?
ik had de extra gevoelige van sensitest. En dan gewoon de dipsticks. Bevielen me prima!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
lamber22 schreef:Puzzle schreef:even vraagje tussendoor.. welk merk ovulatie testen gebruiken jullie/ hebben gebruikt?
ik had de extra gevoelige van sensitest. En dan gewoon de dipsticks. Bevielen me prima!
Die heb ik ook, bevallen mij ook prima!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wachtbankje, wachtbankje, doe je best...Geef mij over twee weken maar een positieve test :p
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Puzzle, ik had midstream testen van babyboomshop, omdat ik dat makkelijk vind dan urine opvangen in n potje... Mij bevielen ze prima
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
oke meiden..bedankt voor jullie reacties
ik heb van het ziekenhuis zo'n cassettes mee gekregen, maar denk dat ik nu voor de sensitest-dipstick ga..
Mn test was vandaag trouwens even donker/licht als gister, dus volgens mij nog niet helemaal positief. afwachten dus...
ik heb van het ziekenhuis zo'n cassettes mee gekregen, maar denk dat ik nu voor de sensitest-dipstick ga..
Mn test was vandaag trouwens even donker/licht als gister, dus volgens mij nog niet helemaal positief. afwachten dus...
Puzzle- Prater
@ Triesje; Gemaakt als traktatie?
@ Slaatje; Ik duim voor je!
@ Puzzle; Hoop dat die snel mag komen dan! Ik heb ze een keer van kruidvat gekocht, tot nu toe 2x gebruikt; 1x echt ovulatie want zwanger en 2e keer positief door zwangerschapshormoon. Kan dus niet echt uit ervaring spreken..
Hier wat toename van wrs vruchtbaar slijm, maar gelukkig nog geen eisprong gevoeld. Ik denk dat ik mijn man morgenavond als hij thuiskomt gelijk mee naar boven sleur Alleen wel al de hele dag een zeurend gevoel die ik normaal heb bij een naderende menstruatie, misschien dat deze ronde proberen toch nog te vroeg is...
@ Puzzle; Hoop dat die snel mag komen dan! Ik heb ze een keer van kruidvat gekocht, tot nu toe 2x gebruikt; 1x echt ovulatie want zwanger en 2e keer positief door zwangerschapshormoon. Kan dus niet echt uit ervaring spreken..
Hier wat toename van wrs vruchtbaar slijm, maar gelukkig nog geen eisprong gevoeld. Ik denk dat ik mijn man morgenavond als hij thuiskomt gelijk mee naar boven sleur Alleen wel al de hele dag een zeurend gevoel die ik normaal heb bij een naderende menstruatie, misschien dat deze ronde proberen toch nog te vroeg is...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
[quote="Weegschaal"]@ Triesje; Gemaakt als traktatie?
Hier wat toename van wrs vruchtbaar slijm, maar gelukkig nog geen eisprong gevoeld. Ik denk dat ik mijn man morgenavond als hij thuiskomt gelijk mee naar boven sleur Alleen wel al de hele dag een zeurend gevoel die ik normaal heb bij een naderende menstruatie, misschien dat deze ronde proberen toch nog te vroeg is...[/quote]
Haha idd gelijk de slaapkamer in sleuren! welkom thuis
Hoop dat je ovulatie nog even op zich laat wachten
Hier wat toename van wrs vruchtbaar slijm, maar gelukkig nog geen eisprong gevoeld. Ik denk dat ik mijn man morgenavond als hij thuiskomt gelijk mee naar boven sleur Alleen wel al de hele dag een zeurend gevoel die ik normaal heb bij een naderende menstruatie, misschien dat deze ronde proberen toch nog te vroeg is...[/quote]
Haha idd gelijk de slaapkamer in sleuren! welkom thuis
Hoop dat je ovulatie nog even op zich laat wachten
Puzzle- Prater
@ Puzzle; Dat vindt hij heeeeelemaal niet erg
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:@ Puzzle; Dat vindt hij heeeeelemaal niet erg
Dat vinden mannen toch nooit erg
Muppetje- Ratel
Koffieleut, fijn dat het alweer beter ging haha Heb je je vruchtbare dagen al gehad nu?
Muppetje, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je darmen meis!
Amber, spannend ook voor jou hoor, maandag de eerste echo! Ik duim voor je en denk aan je!
Weegschaal, ik hoop dat je morgen of maandag ofzo je eisprong hebt .
Jelin, wat ontzettend balen
Triesje, nog geen positieve test gehad? Worden ze wel donkerder of blijven ze gewoon even licht of lichter?
Puzzle, ik heb ovulatietesten overgekocht van Chococupcake hier op het forum. Maar ik weet eigenlijk niet van waar ze zijn, denk dezelfde als die Muppetje heeft/had.
Slaatje, spannend weer, ik duim voor een positieve test voor jou!
Muppetje, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je darmen meis!
Amber, spannend ook voor jou hoor, maandag de eerste echo! Ik duim voor je en denk aan je!
Weegschaal, ik hoop dat je morgen of maandag ofzo je eisprong hebt .
Jelin, wat ontzettend balen
Triesje, nog geen positieve test gehad? Worden ze wel donkerder of blijven ze gewoon even licht of lichter?
Puzzle, ik heb ovulatietesten overgekocht van Chococupcake hier op het forum. Maar ik weet eigenlijk niet van waar ze zijn, denk dezelfde als die Muppetje heeft/had.
Slaatje, spannend weer, ik duim voor een positieve test voor jou!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Als het goed blijft gaan hier heb ik trouwens nog een hele hoop van die testen liggen hier, suite mag iemand hier dan wel hebben, anders gaan ze alleen maar over de datum...
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
@ Weegschaal, gevoel dat je eisprong er al aankomt? Je man is ook weer thuis toch. Doe je best deze maand
Inderdaad morgen de echo pff.. haha hoop maar dat alles goed is. Over 2,5 week weer.
@ Puzzle, hoe is het bij jou? Geven de ovulatietesten al wat duidelijkheid
@ Triesje, al duidelijkheid?
@ Slaatje, ik duim ook voor je.
@ Alyssa, dankjewel lieverd! Ik duim ook voor jou voor dinsdag!
@ All, morgen dus de echo. De eerste 3 weken van mijn zwangerschap zijn zo snel gegaan. Ik ben aan de ene kant zenuwachtig aan de andere kant voel ik me ook rustig. Al zou dat morgenvroeg wel anders zijn denk ik haha.
@ Weegschaal, gevoel dat je eisprong er al aankomt? Je man is ook weer thuis toch. Doe je best deze maand
Inderdaad morgen de echo pff.. haha hoop maar dat alles goed is. Over 2,5 week weer.
@ Puzzle, hoe is het bij jou? Geven de ovulatietesten al wat duidelijkheid
@ Triesje, al duidelijkheid?
@ Slaatje, ik duim ook voor je.
@ Alyssa, dankjewel lieverd! Ik duim ook voor jou voor dinsdag!
@ All, morgen dus de echo. De eerste 3 weken van mijn zwangerschap zijn zo snel gegaan. Ik ben aan de ene kant zenuwachtig aan de andere kant voel ik me ook rustig. Al zou dat morgenvroeg wel anders zijn denk ik haha.
Amber-- Ratel
Spannend Amber, dus alweer ruim zeven weken zwanger! Ik wens je morgen een heel fijne echo van je boontje, want veel meer zal er nog wel niet te zien zijn .
Gast- Gast
Twellie schreef:Spannend Amber, dus alweer ruim zeven weken zwanger! Ik wens je morgen een heel fijne echo van je boontje, want veel meer zal er nog wel niet te zien zijn .
+1! Veel succes morgen Amber.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Amber, ook hier, maar je weet t hè, mijn duimen draaien overuren...
Muppetje- Ratel
Dankjewel meiden!!
Amber-- Ratel
Alyssa: Mijn vruchtbare dagen zijn weer geweest idd. Volgens mij heb ik vrijdag mijn eisprong gehad, dus nu weer 2 weken afwachten.....
Amber: Heel veel succes morgen!
Amber: Heel veel succes morgen!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Puzzle en Weegschaal: Vanavond komen jullie mannen weer thuis toch? Kunnen jullie lekker gaan klussen. Haha
Amber: Spannend, morgen ochtend de echo. Ben benieuwd of je al iets kunt horen kloppen.
Jelin: Balen dat je test negatief is en dat je ongesteld bent geworden. Blijven duimen voor de volgende ronde.
Triesje: Heb je je ei inmiddels al gehad?
Koffieleut: Zitten we gezellig samen op het wachtbankje :-)
Alyssa: Heel veel succes voor dinsdag
@all: Lekker op het wachtbankje dus. Heb niet veel tijd om erover na te denken, omdat we midden in de verhuizing zitten. Afgelopen woensdag heb ik inspectie gehad. Er ligt al 20 jaar een kurkenvloer in, die er uit moest. Dat blijkt dus een hels karwei te zijn. Gister heel de dag bezig geweest. Mijn vriend met een goede vriend van mij aan die vloer werken met plamuurmessen, anders krijgen ze hem niet niet. Zijn handen zitten onder de wondjes en bloedblaren . Het inpakken is gelukkig zo goed al klaar, nog wat kleine dingen. Echt, ik verhuis de aankomde 20 jaar niet meer.
Doordat ik een aantal jaar geleden ondergedoken zat, in een paar jaar tijd al zo vaak verhuisd. Toen ik mijn eigen woning kreeg, nam ik mezelf voor de 1e vijf jaar niet te verhuizen. Daar heb ik me redelijk aan kunnen houden. Haha. Nu ben ik best gesloopt.
Ben nu de nieuwe boekenkast zeer op mijn gemak aan het inrichten. Wat ook best een karwei is, aangezien ik zeven dozen vol met boeken heb. Maar goed, dan is dat in ieder geval klaar. Ben blij als volgende week zondag voorbij is en mijn spullen hier staan...Het uitpakken van de dozen kan ik dan gewoon weer op mijn gemak doen wanneer het uikomt.
Amber: Spannend, morgen ochtend de echo. Ben benieuwd of je al iets kunt horen kloppen.
Jelin: Balen dat je test negatief is en dat je ongesteld bent geworden. Blijven duimen voor de volgende ronde.
Triesje: Heb je je ei inmiddels al gehad?
Koffieleut: Zitten we gezellig samen op het wachtbankje :-)
Alyssa: Heel veel succes voor dinsdag
@all: Lekker op het wachtbankje dus. Heb niet veel tijd om erover na te denken, omdat we midden in de verhuizing zitten. Afgelopen woensdag heb ik inspectie gehad. Er ligt al 20 jaar een kurkenvloer in, die er uit moest. Dat blijkt dus een hels karwei te zijn. Gister heel de dag bezig geweest. Mijn vriend met een goede vriend van mij aan die vloer werken met plamuurmessen, anders krijgen ze hem niet niet. Zijn handen zitten onder de wondjes en bloedblaren . Het inpakken is gelukkig zo goed al klaar, nog wat kleine dingen. Echt, ik verhuis de aankomde 20 jaar niet meer.
Doordat ik een aantal jaar geleden ondergedoken zat, in een paar jaar tijd al zo vaak verhuisd. Toen ik mijn eigen woning kreeg, nam ik mezelf voor de 1e vijf jaar niet te verhuizen. Daar heb ik me redelijk aan kunnen houden. Haha. Nu ben ik best gesloopt.
Ben nu de nieuwe boekenkast zeer op mijn gemak aan het inrichten. Wat ook best een karwei is, aangezien ik zeven dozen vol met boeken heb. Maar goed, dan is dat in ieder geval klaar. Ben blij als volgende week zondag voorbij is en mijn spullen hier staan...Het uitpakken van de dozen kan ik dan gewoon weer op mijn gemak doen wanneer het uikomt.
slaatje- Kletskop
slaatje, mijne is niet weg geweest, dus heb er flink gebruik van gemaakt deze dagen
en idd zo'n verhuizing is echt ook niks voor mij! phoe na 2 weken klussen was ik het al bijna zat! hopelijk blijven jullie voorlopig daar wonen dan hihi...succes met wachten ook.
en weegschaal???? die heeft het nu vast te druk! en terecht!!
en idd zo'n verhuizing is echt ook niks voor mij! phoe na 2 weken klussen was ik het al bijna zat! hopelijk blijven jullie voorlopig daar wonen dan hihi...succes met wachten ook.
en weegschaal???? die heeft het nu vast te druk! en terecht!!
Puzzle- Prater
Goedmorgen dames,
Hoe gaat het met iedereen?
Hier even niet zo goed. Ik heb vorige week labgeprikt voor mijn b12 en foliumzuur tekort. Hier kreeg ik iedere maand injecties voor (voor de b12 dan) maar omdat mijn waardes op een gegeven moment op 1100 stonden, ben ik iom de ha hier drie maanden mee gestopt. Overgegaan op gewone vitamines waar ook b12 en folium in zitten (volgens mij bestandsdelen daarvan ofzo) Na drie maanden moest ik opnieuw labprikken. Had gehoopt dat er geen daling zou zijn, zodat ik van die vervelende injecties af zou zijn. Maar ik voelde me de laatste weken zo uitgeput en vooral de laatste weken heb ik elke dag moeite gehad mijn ogen open te houden. Net gebeld voor de uitslag en helaas is mijn b 12 gezakt van 1100 naar 470. Ook het folium is van 18 gezakt naar 9. Net dus gelijk maar weer met de normale folium begonnen. En ga zo naar de ha om gelijk mijn overheerlijk kontinjectie te krijgen.
Helaas betekent dit ook, mocht ik zwanger worden, dat borstvoeding geven uitgesloten is.
Sorry, moest dit even van me afschrijven.
Fijne dag allemaal.
Hoe gaat het met iedereen?
Hier even niet zo goed. Ik heb vorige week labgeprikt voor mijn b12 en foliumzuur tekort. Hier kreeg ik iedere maand injecties voor (voor de b12 dan) maar omdat mijn waardes op een gegeven moment op 1100 stonden, ben ik iom de ha hier drie maanden mee gestopt. Overgegaan op gewone vitamines waar ook b12 en folium in zitten (volgens mij bestandsdelen daarvan ofzo) Na drie maanden moest ik opnieuw labprikken. Had gehoopt dat er geen daling zou zijn, zodat ik van die vervelende injecties af zou zijn. Maar ik voelde me de laatste weken zo uitgeput en vooral de laatste weken heb ik elke dag moeite gehad mijn ogen open te houden. Net gebeld voor de uitslag en helaas is mijn b 12 gezakt van 1100 naar 470. Ook het folium is van 18 gezakt naar 9. Net dus gelijk maar weer met de normale folium begonnen. En ga zo naar de ha om gelijk mijn overheerlijk kontinjectie te krijgen.
Helaas betekent dit ook, mocht ik zwanger worden, dat borstvoeding geven uitgesloten is.
Sorry, moest dit even van me afschrijven.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
Slaatje, wat jammer van de uitslag, snap dat je ervan baalt. Ik hoop dat je je snel weer fitter voelt als je die injectie weer gehad hebt.
Amber veel succes vandaag, ik denk aan je!
Amber veel succes vandaag, ik denk aan je!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik breek even in..
Amber succes vandaag!!
Puggle heeft vandaag haar 20 weken echo toch? Jammer dat haar account er niet meer is..
Amber succes vandaag!!
Puggle heeft vandaag haar 20 weken echo toch? Jammer dat haar account er niet meer is..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Succes Amber! Hoop dat jullie een leuke echo hebben van jullie iniemini mensje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dankjewel meiden!
En ik heb goed nieuws. Het hartje klopt!!! Ik ben zo blij en opgelucht. De echo was uitwendig, ze zei we proberen het gewoon, en meteen een duidelijk beeld. En een mooi knipperlichtje in beeld. Wat kan zo'n hartje snel kloppen zeg, echt bijzonder. De termijn voor nu klopte precies.
En ik heb goed nieuws. Het hartje klopt!!! Ik ben zo blij en opgelucht. De echo was uitwendig, ze zei we proberen het gewoon, en meteen een duidelijk beeld. En een mooi knipperlichtje in beeld. Wat kan zo'n hartje snel kloppen zeg, echt bijzonder. De termijn voor nu klopte precies.
Amber-- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: