Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Koffieleut, dat had ik twee jaar geleden met kerst en toen was ik de eerste die het kindje voelde. Mijn schoonmoeder helemaal boos. Daarna was ik zelf in februari al zwanger, terwijl we in januari er pas voor gingen. Kan dus heel snel gaan.
@ Amber, hoe is het bij jou.
@ UB, in het andere topic ook al gezegd maar jammer dat je ongi bent geworden.
@ all, hier nog geen ongi te bekennen, maar is ook nog wel wat vroeg. verwacht van het weekend als het komt. Verder ben ik niet meer beroerd. het was dus toch een griepje, maar als ik ongesteld wordt dan kan ik dat ook wel hebben alleen niet zo extreem. Ik kan moeilijk tegen hormoonwisselingen, daarom slik ik ook al jaren geen pil meer. De afgelopen dagen heb ik even weer gemerkt waarom ik die niet slik. Ik was echt slecht te pas en bij het zien van de pap van T begon ik al te kokhalzen. We zullen zien waar het heen gaat. Ik wil er niet zo mee bezig zijn. gelukkig heb ik vanavond een slaapdienst en dan is het zo weer vrijdag.
Fijne dag
@ Amber, hoe is het bij jou.
@ UB, in het andere topic ook al gezegd maar jammer dat je ongi bent geworden.
@ all, hier nog geen ongi te bekennen, maar is ook nog wel wat vroeg. verwacht van het weekend als het komt. Verder ben ik niet meer beroerd. het was dus toch een griepje, maar als ik ongesteld wordt dan kan ik dat ook wel hebben alleen niet zo extreem. Ik kan moeilijk tegen hormoonwisselingen, daarom slik ik ook al jaren geen pil meer. De afgelopen dagen heb ik even weer gemerkt waarom ik die niet slik. Ik was echt slecht te pas en bij het zien van de pap van T begon ik al te kokhalzen. We zullen zien waar het heen gaat. Ik wil er niet zo mee bezig zijn. gelukkig heb ik vanavond een slaapdienst en dan is het zo weer vrijdag.
Fijne dag
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
@ UB, dankjewel! Balen dat je ongesteld bent geworden!!
@ Nilis, met mij gaat het goed. Voor jou ook nog wachten dus lees ik.
@ Nilis, met mij gaat het goed. Voor jou ook nog wachten dus lees ik.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ha meiden
Ik kom hier weer meekletsen, al ben ik nu nog niet met een nieuwe zwangerschap bezig. De miskraam zet goed door, dat vind ik wel fijn. Volgende week donderdag heb ik controle of ik goed 'schoon' ben en uitleg over de bloedonderzoeken. Heb jij deze ondertussen al gehad Amber?
Verder lees ik zo snel dat een aantal op het wachtbankje zitten, spannend!
Ik kom hier weer meekletsen, al ben ik nu nog niet met een nieuwe zwangerschap bezig. De miskraam zet goed door, dat vind ik wel fijn. Volgende week donderdag heb ik controle of ik goed 'schoon' ben en uitleg over de bloedonderzoeken. Heb jij deze ondertussen al gehad Amber?
Verder lees ik zo snel dat een aantal op het wachtbankje zitten, spannend!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hallo lieve weegschaal.
Hoe is het meid?
Weet je al wat voor bloedonderzoeken je krijgt?
Wij hebben alleen een genetisch (bloed)onderzoek gehad. Krijgen in jan denk ik de uitslag.
Heb nog wel wat andere bloedonderzoeken gehad maar dat is omdat het zwanger worden tot op heden niet lukt.
Hoe is het meid?
Weet je al wat voor bloedonderzoeken je krijgt?
Wij hebben alleen een genetisch (bloed)onderzoek gehad. Krijgen in jan denk ik de uitslag.
Heb nog wel wat andere bloedonderzoeken gehad maar dat is omdat het zwanger worden tot op heden niet lukt.
Amber-- Ratel
Weegschaal hoe is het meis?
Mijn voeten, benen en vooral heupen doen zeer, haha
Mijn voeten, benen en vooral heupen doen zeer, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jeeeeeeej, mijn ovulatietest was net al bijna positief
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jeeeeeeej, mijn ovulatietest was net al bijna positief
Jaaa, hij is mooi muppet!!!
Amber-- Ratel
@ Muppetje; Dat is mooi!
@ Amber; Er is gesproken over de chromosomentesten bij ons allebei. En over nog wat testen bij mij. Ik heb wat opgezocht en zag dat er oa testen bij mij gedaan kunnen worden om te kijken of ik stolsels aanmaak en of ik het vruchtje niet zelf afstoot. Deze testen wil ik wel graag vast gedaan hebben. Tot nu toe is zwanger worden geen probleem, dus ik verwacht daar geen onderzoeken naar. Maar ik heb jouw verhaal wel in mijn achterhoofd zitten, dus ga er zeker niet vanuit dat het zo weer lukt. Ik krijg vlgd week donderdag uitleg, wacht dat maar even af. Heb wel veel vragen, ben ze vast aan het opschrijven.
Het gaat naar omstandigheden eigenlijk wel goed met me. Heb op de een of andere manier meer rust als de vorige keer. Toen wilde ik er zo snel mogelijk vanaf en weer zwanger worden. Nu wacht ik alles maar even af. Ik weet wat me qua miskraam te wachten staat, dus dat geeft ook wel wat meer rust. Ik verwacht dat er niks uit de testen komt, maar vind het wel fijn als dingen uitgesloten worden. En dan blijven we gewoon proberen, heb er zeker vertrouwen in dat we ooit een kindje gaan krijgen.
@ Amber; Er is gesproken over de chromosomentesten bij ons allebei. En over nog wat testen bij mij. Ik heb wat opgezocht en zag dat er oa testen bij mij gedaan kunnen worden om te kijken of ik stolsels aanmaak en of ik het vruchtje niet zelf afstoot. Deze testen wil ik wel graag vast gedaan hebben. Tot nu toe is zwanger worden geen probleem, dus ik verwacht daar geen onderzoeken naar. Maar ik heb jouw verhaal wel in mijn achterhoofd zitten, dus ga er zeker niet vanuit dat het zo weer lukt. Ik krijg vlgd week donderdag uitleg, wacht dat maar even af. Heb wel veel vragen, ben ze vast aan het opschrijven.
Het gaat naar omstandigheden eigenlijk wel goed met me. Heb op de een of andere manier meer rust als de vorige keer. Toen wilde ik er zo snel mogelijk vanaf en weer zwanger worden. Nu wacht ik alles maar even af. Ik weet wat me qua miskraam te wachten staat, dus dat geeft ook wel wat meer rust. Ik verwacht dat er niks uit de testen komt, maar vind het wel fijn als dingen uitgesloten worden. En dan blijven we gewoon proberen, heb er zeker vertrouwen in dat we ooit een kindje gaan krijgen.
Weegschaal- Kletskop
Stelletje kletskousen
Muppetje, wat fijn van je bijna positieve ovulatietest. Is vroeger dan de vorige keren, toch?
Amber, spannend hoor meis, ik hoop het zo voor je!
Koffieleut, op welke dag zit je nu? Voor jou ook weer heel spannend!
Ugly Betty, balen dat het heeft doorgezet meid
Weegschaal, ik zag je in het andere topic ook al, maar nogmaals een dikke knuffel. Dat je dit weer moet meemaken
Ik heb verder niet alles onthouden, dus sorry als ik mensen vergeet.
Ik had vanmiddag bruine afscheiding, maar daarna niets meer. Dat het maar snel doorzet hoor!
Muppetje, wat fijn van je bijna positieve ovulatietest. Is vroeger dan de vorige keren, toch?
Amber, spannend hoor meis, ik hoop het zo voor je!
Koffieleut, op welke dag zit je nu? Voor jou ook weer heel spannend!
Ugly Betty, balen dat het heeft doorgezet meid
Weegschaal, ik zag je in het andere topic ook al, maar nogmaals een dikke knuffel. Dat je dit weer moet meemaken
Ik heb verder niet alles onthouden, dus sorry als ik mensen vergeet.
Ik had vanmiddag bruine afscheiding, maar daarna niets meer. Dat het maar snel doorzet hoor!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Weegschaal, dat chromosomenonderzoek hebben ze bij ons ook gedaan, daar krijgen we de uitslag van in jan. Ik had graag ook meer onderzoeken gewild maar helaas wordt dat in ons ziekenhuis pas na een 3e miskraam gedaan. Stom eigenlijk.
Probeer het echt een plek te geven. Net na mijn 2e miskraam ging het voor mij gevoel ook best goed. Maar heb het achteraf gezien te veel weg geschoven. Met tot gevolg dat ik alleen maar verdrietiger werd. Ik was op mijn werk niet leuk. En heb van collega's gehoord dat ze bang waren dat ik overspannen thuis kwam te zitten.
Ik zeg niet dat dit bij jou ook het geval kan zijn, maar geef het de tijd. Het is niet niks.
Dikke
Probeer het echt een plek te geven. Net na mijn 2e miskraam ging het voor mij gevoel ook best goed. Maar heb het achteraf gezien te veel weg geschoven. Met tot gevolg dat ik alleen maar verdrietiger werd. Ik was op mijn werk niet leuk. En heb van collega's gehoord dat ze bang waren dat ik overspannen thuis kwam te zitten.
Ik zeg niet dat dit bij jou ook het geval kan zijn, maar geef het de tijd. Het is niet niks.
Dikke
Amber-- Ratel
Hallo Alyssa,
Hoe is het meid? Nog niet ongesteld?
Hoe is het meid? Nog niet ongesteld?
Amber-- Ratel
Alyssa, ja veel eerder. Geen idee waarom, misschien is mijn lichaam nog in de kindjes maak stand, of komt het door de zink die ik slik. Hoe dan ook, erg fijn
Weegschaal fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat, hou je taai hè, en denk om jezelf
Weegschaal fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat, hou je taai hè, en denk om jezelf
Muppetje- Ratel
Nee, nog niet ongesteld Had vanmiddag wat bruine afscheiding, maar het wil niet doorzetten. Dat het maar snel doorzet, zodat we weer verder kunnen.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Nee, nog niet ongesteld Had vanmiddag wat bruine afscheiding, maar het wil niet doorzetten. Dat het maar snel doorzet, zodat we weer verder kunnen.
Wanneer zou je ongeveer ongesteld moeten worden?
Amber-- Ratel
Nu ergens haha. Gisteren, vandaag, morgen. Heb vorige donderdag mijn laatste pilletje genomen, en dan ben ik een week later ten laatste ongesteld (soms na 5 dagen, soms 6, soms 7). Dus maar hopen dat het dan vannacht of morgen doorzet.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Nu ergens haha. Gisteren, vandaag, morgen. Heb vorige donderdag mijn laatste pilletje genomen, en dan ben ik een week later ten laatste ongesteld (soms na 5 dagen, soms 6, soms 7). Dus maar hopen dat het dan vannacht of morgen doorzet.
Ik duim voor je!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:@ Weegschaal, dat chromosomenonderzoek hebben ze bij ons ook gedaan, daar krijgen we de uitslag van in jan. Ik had graag ook meer onderzoeken gewild maar helaas wordt dat in ons ziekenhuis pas na een 3e miskraam gedaan. Stom eigenlijk.
Dikke
Je ziet op internet idd verschil qua ziekenhuis, soms bij 2 en meestal bij 3 miskramen. Ik las bij een ziekenhuis dat ze onderscheid maken qua leeftijd. De gyn die ik gesproken hebt vond het in onze situatie toch wel moeten; leeftijd (beide 26), gezond, geen ziekten in familie en nog geen voldragen zwangerschap. Maar misschien heb ik het ook wel verkeerd begrepen. Ik ga anders wel vragen of het kan, het kan maar vast gedaan zijn.
Ik wil ook echt wel toegeven aan mijn gevoelens. Zit nu thuis en zie en spreek alleen mijn man en (schoon-)ouders. Krijg wel allemaal lieve reacties via sms/mail/kaartjes wat me goed doet. Net zijn wat vriendinnen langs geweest, maar na mijn verhaal gedaan te hebben wil ik dan wel weer over 'gewone' dingen kletsen. Ik ben wel bang voor alle goedbedoelde opmerkingen die ik vast ga krijgen. Zal het allemaal proberen af te kappen, maar het blijft toch hangen. En misschien komt de klap nog. Ga me proberen niet groter voor te doen dan ik me voel.
Vind het fijn dat ik bij jullie mijn verhaal kwijt kan. Maar hoop dat dit topic snel opgeheven kan worden!
Weegschaal- Kletskop
@ Muppetje; Fijn dat je eisprong eerder is. Duim dat het weer raak mag zijn!
@ Alyssa; Duim voor jou dat je ongesteldheid mag beginnen!
@ Alyssa; Duim voor jou dat je ongesteldheid mag beginnen!
Weegschaal- Kletskop
Dankje weegschaal, lief van je!
Muppetje- Ratel
Ik reageer vanaf mijn telefoon, dus het kan zijn dat ik op iemand vergeet te reageren. Wat ik onthouden heb:
Amber: Je temp klinkt goed, spannend! Ik ga ervanuit dat ik donderdag mijn ei gehad heb.
Muppetje: Fijn dat je test haast positief is! Succes! Vroeg jij nou op welke dag ik zat, of vroeg iemand anders dat...? Ik zit iig op dag 19.
Nillis: Echt heel speciaal om zoiets te voelen. Hopelijk gaat het bij mij ook zo dan!
Edit: Vergeet ik je toch zomaar Weegschaal. Wat naar meis, dat het weer mis is!
Alyssa: Hoe is het nu bij jou?
Amber: Je temp klinkt goed, spannend! Ik ga ervanuit dat ik donderdag mijn ei gehad heb.
Muppetje: Fijn dat je test haast positief is! Succes! Vroeg jij nou op welke dag ik zat, of vroeg iemand anders dat...? Ik zit iig op dag 19.
Nillis: Echt heel speciaal om zoiets te voelen. Hopelijk gaat het bij mij ook zo dan!
Edit: Vergeet ik je toch zomaar Weegschaal. Wat naar meis, dat het weer mis is!
Alyssa: Hoe is het nu bij jou?
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ha meiden,
Ik ben weer terug van de vakantie. Nog geen tijd gehad om alles door te lezen, dat doe ik later op de dag, met de nodige reacties
Nu even dit: Het is gebeurt, IK BEN OFFICIEEL VERLOOFD M. heeft mij op een super orginele manier ten huwelijk gevraagd. Onderweg in het vliegtuig naar Tenerife ging M. even naar het toilet. Ik zat wat te doezelen, maar zat recht overeind in mijn stoel (zo ongeveer tegen het plafond) toen ik opeens zijn stem door de intercom hoorde. Of ik even door het middenpad naar voren wilde lopen. Heftig trillend en al zeer emotioneel liep ik dus naar voren. Wat hij precies gezegd heeft weten we beiden niet meer. Maar gelukkig nog wel dat hij op een knie zat, met de vraag of ik met hem wilde trouwen en daarbij een prachtige ring in zijn vingers. Daar nog even flink staan huilen met zijn tweeen en toen weer terug naar onze stoelen. Daar kregen wij van de luchtvaartmaatschappij een flesje champgne aangeboden en later nog een kop koffie met een broodje. Ik ben helemaal happy, kan alleen nog steeds niet helemaal bevatten dat ik nu verloofd ben. Haha. Zometeen gaan we even terug naar de zaak waar hij de ring gekocht heeft, omdat de ring te groot is, dus even kleiner laten maken of omruilen. Dit dus mijn verhaal over het aanzoek
Iedereen fijne feestdagen gehad?
Ik ben weer terug van de vakantie. Nog geen tijd gehad om alles door te lezen, dat doe ik later op de dag, met de nodige reacties
Nu even dit: Het is gebeurt, IK BEN OFFICIEEL VERLOOFD M. heeft mij op een super orginele manier ten huwelijk gevraagd. Onderweg in het vliegtuig naar Tenerife ging M. even naar het toilet. Ik zat wat te doezelen, maar zat recht overeind in mijn stoel (zo ongeveer tegen het plafond) toen ik opeens zijn stem door de intercom hoorde. Of ik even door het middenpad naar voren wilde lopen. Heftig trillend en al zeer emotioneel liep ik dus naar voren. Wat hij precies gezegd heeft weten we beiden niet meer. Maar gelukkig nog wel dat hij op een knie zat, met de vraag of ik met hem wilde trouwen en daarbij een prachtige ring in zijn vingers. Daar nog even flink staan huilen met zijn tweeen en toen weer terug naar onze stoelen. Daar kregen wij van de luchtvaartmaatschappij een flesje champgne aangeboden en later nog een kop koffie met een broodje. Ik ben helemaal happy, kan alleen nog steeds niet helemaal bevatten dat ik nu verloofd ben. Haha. Zometeen gaan we even terug naar de zaak waar hij de ring gekocht heeft, omdat de ring te groot is, dus even kleiner laten maken of omruilen. Dit dus mijn verhaal over het aanzoek
Iedereen fijne feestdagen gehad?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Oehhh wat leuk slaatje!! Leuk zo in een vliegtuig
Hoe was je vakantie verder?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Oehhh wat leuk slaatje!! Leuk zo in een vliegtuig
Ik vind het zelf ook super gaaf :-)
Vakantie was helemaal geweldig. Heerlijk weer gehad, af en toe bewolking, maar over het algemeen zonnig en soms zelfs een graad of 30. Veel gelopen, veel uit eten geweest, hotel was super, entertainment erg leuk. Kortom, een vakantie om nooit te vergeten.
Jij nog wat leuks gedaan met de feestdagen, en hoe gaat het met je zwangerschap?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
amber: over 2 dagen testen? wat denk je zelf?
weegschaal: wat klote zeg!! sterkte! wel fijn dat ze het nu gaan uitzoeken..
weegschaal: wat klote zeg!! sterkte! wel fijn dat ze het nu gaan uitzoeken..
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
slaatje schreef:Lejow schreef:Oehhh wat leuk slaatje!! Leuk zo in een vliegtuig
Ik vind het zelf ook super gaaf :-)
Vakantie was helemaal geweldig. Heerlijk weer gehad, af en toe bewolking, maar over het algemeen zonnig en soms zelfs een graad of 30. Veel gelopen, veel uit eten geweest, hotel was super, entertainment erg leuk. Kortom, een vakantie om nooit te vergeten.
Jij nog wat leuks gedaan met de feestdagen, en hoe gaat het met je zwangerschap?
gegeten bij schoonouders, vader en thuis
Zwangerschap gaat aardig, ben de laatste dagen eindelijk meer niet misselijk, dan wel en ook de moeheid lijkt zijn ergste periode gehad te hebben. Heb nu vakantie, dus dat scheelt natuurlijk ook, want ik hoef verder niets.. Na de vakantie nog maar 7,5 week werken!!! En dan verlof
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: