Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Joyce, zie mijn eigen topic :-)
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Amber, ik blijf het zo supergeweldig vinden
Slaatje, wat een leuk aanzoek zeg, gefeliciteerd!
Koffieleut, ik vroeg op welke dag je zat . Maar dag 19 dus . Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en daar baal ik lichtjes van haha. Ik wil gewoon weer verder, dus ik hoop dat het vandaag toch gaat doorzetten.
Slaatje, wat een leuk aanzoek zeg, gefeliciteerd!
Koffieleut, ik vroeg op welke dag je zat . Maar dag 19 dus . Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en daar baal ik lichtjes van haha. Ik wil gewoon weer verder, dus ik hoop dat het vandaag toch gaat doorzetten.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
amber22 schreef:Joyce, zie mijn eigen topic :-)
wat ontzettend goed nieuws zeg!! wouww! en wat gun ik het jullie zozeer..ik ga duimen voor je dat het lekker blijft plakken......ik heb gewoon tranen in mijn ogen, wat een goed nieuws!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Dankjewel lieve meiden!
Ik ben zo gelukkig, zo blij dat het ons weer gegund is.
Heb net de gyn gebeld en de assistente reageerde zo leuk, was ook helemaal blij! Hebben 23 juni de 1e echo, 8 feb de 2e echo en 15 feb 1e afspraak gyn!
@ Slaatje, gefeliciteerd!! Wat heeft je vriend dat leuk gedaan!
Heb net de gyn gebeld en de assistente reageerde zo leuk, was ook helemaal blij! Hebben 23 juni de 1e echo, 8 feb de 2e echo en 15 feb 1e afspraak gyn!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Dankjewel lieve meiden!
ik neem aan 23 jauari, anders moet je nog zo lang wachten
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:amber22 schreef:Dankjewel lieve meiden!
ik neem aan 23 jauari, anders moet je nog zo lang wachten
hahaha ja inderdaad 23 jan. Sorry ben een beetje in de war
Amber-- Ratel
zijn de hormonen zeker!!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Wat ontzettend leuk slaatje, gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hier nog de foto van de test
[img] [/img]
[img] [/img]
Amber-- Ratel
Zo.. dies duidelijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
WOUW amber, daar is echt geen twijfel over mogelijk, mijn eerste test was echt veeeeel lichter.
joyce0606- Kletskop
Ja schrok er ook van, haha. Met name omdat ik bij mijn 2 miskramen pas met 3/4 dagen overtijd een superlicht streepje had.
Amber-- Ratel
Op welke dag zat je nu dan?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Op welke dag zat je nu dan?
1 dag voor mijn nod. Ben morgen 4 weken.
Amber-- Ratel
Ok, neeeeeetjes
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Alyssa; Heeft het al doorgezet? Hoop voor je dat het snel komt!
@ Slaatje; Leuk hoor, het aanzoek. Ben zelf een maandje geleden ook naar Tenerife geweest, lekker he, zomeren in de winter!
@ Koffieleut; Jij zit ook weer op het wachtbankje dus! Jij temperatuurt nu toch ook?
@ Amber; Nogmaals gefeliciteerd! En wat een mooie positieve test zo vroeg al.
@ Muppetje; Succes de komende dagen!
Ik verlies nog aardig wat stolsels en zit op het vruchtzakje te wachten. Pijn is dit keer goed te doen, ben voorbereid met flink wat pijnstillers. Ben vanaf morgen voor 5 nachtdiensten ingepland die ik eigenlijk gewoon wil draaien. Vooral omdat mij man ook nachtdienst heeft met oud en nieuw en we er dan samen voor een aantal jaren vanaf zijn. Anders kan ik volgend jaar gewoon weer meeloten, puur eigenbelang dus! Maar voel me mentaal ook (nog) goed, vandaar dat ik het aandurf.
@ Slaatje; Leuk hoor, het aanzoek. Ben zelf een maandje geleden ook naar Tenerife geweest, lekker he, zomeren in de winter!
@ Koffieleut; Jij zit ook weer op het wachtbankje dus! Jij temperatuurt nu toch ook?
@ Amber; Nogmaals gefeliciteerd! En wat een mooie positieve test zo vroeg al.
@ Muppetje; Succes de komende dagen!
Ik verlies nog aardig wat stolsels en zit op het vruchtzakje te wachten. Pijn is dit keer goed te doen, ben voorbereid met flink wat pijnstillers. Ben vanaf morgen voor 5 nachtdiensten ingepland die ik eigenlijk gewoon wil draaien. Vooral omdat mij man ook nachtdienst heeft met oud en nieuw en we er dan samen voor een aantal jaren vanaf zijn. Anders kan ik volgend jaar gewoon weer meeloten, puur eigenbelang dus! Maar voel me mentaal ook (nog) goed, vandaar dat ik het aandurf.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Zoals ik daarstraks al tegen je zei Amber, 't zijn er misschien wel 2
Weegschaal, nog niet doorgezet dus. Let je wel op jezelf meis? Als je het niet meer trekt, moet je het gewoon niet doen he. Al snap ik ook wel dat je het graag wél wil doen, zodat je er de komende jaren vanaf bent. En bovendien, als je man dan toch ook werken is, dan zit je toch maar alleen thuis met oudjaar, dat is wellicht ook niet hetgene wat je dan wilt.
Weegschaal, nog niet doorgezet dus. Let je wel op jezelf meis? Als je het niet meer trekt, moet je het gewoon niet doen he. Al snap ik ook wel dat je het graag wél wil doen, zodat je er de komende jaren vanaf bent. En bovendien, als je man dan toch ook werken is, dan zit je toch maar alleen thuis met oudjaar, dat is wellicht ook niet hetgene wat je dan wilt.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Zoals ik daarstraks al tegen je zei Amber, 't zijn er misschien wel 2
Ik zei al dat het er minimaal drie zijn, haha
Muppetje- Ratel
[quote="Muppetje"]
Alyssa schreef:
Alyssa- Prater
[quote="Alyssa"]
Muppetje schreef:Alyssa schreef:
Muppetje- Ratel
Hey meiden,
@ Koffieleut: Ik hoop 't ook. Heb dinsdagavond de laatste pil gehad en ben net een beetje aan de race geraakt. Iets wat ik altijd heb als ik ongi moet worden (ervoor). Ja ben echt blij, het gips is er nu af en hij doet 't hardstikke goed .
Hoe vordert het nu bij jou?
@ Nillis: ow meid dat is flink balen zeg! De arts heeft me het voorgeschreven, omdat ik ongesteld moet worden en ze me geen pregnyl of iets dergelijks mag geven, omdat ze me anders toch helpt zwanger te worden. Dit mag dan weer niet volgens het protocol, omdat ik te zwaar ben, daarom de pil...
Het gaat heel goed met de duim van m'n zoontje. Het gips is er nu af en de duim kan helemaal gestrekt en hij doet 't enorm goed .
Hoe voel je je? Ik zie dat je nog maar 2 dagen hoeft te wachten voor je mag testen...
@ Puggle: dat hoop ik ook. Er is nog hoop... Moet tussen nu en dinsdag ongi worden... Ik ben al lichtelijk aan de race, dus ik heb hoop... dat ben ik meestal namelijk vlak voordat ik ongi word...
@ Lejow: jeetje wat vervelend dat je er zo misselijk van bent!
@ Alyssa: jeetje meid, dat klinkt als een heftige operatie zeg!!! Ik ga dan ook voor die goede 50% hoor! Ik duim voor je dat je snel ongesteld word hoor!
@ 2012 topic: ik ga me daar zo ook maar eens even aanmelden...
@ Muppetje: dat is echt een supermooi horloge zeg!!!
@ Ugly Betty: we moeten ook wel door he? We kunnen niet blijven hangen in de tijd... Ondanks dat 't wel heel erg moeilijk is...
@ Weegschaal: ik hoop dat je schoon bent en dat je straks verder kunt... Dikke knuffel meid. Bah wat balen dat 't weer mis is gegaan zeg... Knap hoor dat je het aandurft die nachtdiensten. Maar kan 't me wel voorstellen.
@ Slaatje: welkom terug van je vakantie meid en meteen een dikke GEFELICITEERD!!!!! Wat een super aanzoek zeg!!! En applaus gehad denk ik ook? Hahahaha.
@ Amber: dat is wel een superduidelijke test zeg!!! Gefeliciteerd meid.
Hier nog geen menstruatie. Ik heb afgelopen dinsdagavond de laatste pil gehad en net wat aan de race... Dit heb ik eigenlijk altijd vlak voordat ik ongi word, dus mijn hoop is nog erg groot... Ik hoop echt zoooooooo dat ik ongi ga worden... Duimen jullie met me mee????
Verder heb ik 't een beetje moeilijk... 't lijkt wel of er zo enorm veel mensen om mij heen zomaar zwanger worden... moeder van oppaskindje is zwanger en gisteren kwam m'n jongste zusje ook met de mededeling dat ze zwanger is... Heeft hier zelfs nog een test gedaan. Het was een "ongelukje", want 't condoom was geknapt... Dus in augustus ongeveer word ik weer tante...
Ik vind 't natuurlijk superleuk, maar ook erg moeilijk, omdat ik zelf zo graag met dit nieuws had willen komen... Maarja, ik moet nog steeds wachten op een menstruatie... :s
@ Koffieleut: Ik hoop 't ook. Heb dinsdagavond de laatste pil gehad en ben net een beetje aan de race geraakt. Iets wat ik altijd heb als ik ongi moet worden (ervoor). Ja ben echt blij, het gips is er nu af en hij doet 't hardstikke goed .
Hoe vordert het nu bij jou?
@ Nillis: ow meid dat is flink balen zeg! De arts heeft me het voorgeschreven, omdat ik ongesteld moet worden en ze me geen pregnyl of iets dergelijks mag geven, omdat ze me anders toch helpt zwanger te worden. Dit mag dan weer niet volgens het protocol, omdat ik te zwaar ben, daarom de pil...
Het gaat heel goed met de duim van m'n zoontje. Het gips is er nu af en de duim kan helemaal gestrekt en hij doet 't enorm goed .
Hoe voel je je? Ik zie dat je nog maar 2 dagen hoeft te wachten voor je mag testen...
@ Puggle: dat hoop ik ook. Er is nog hoop... Moet tussen nu en dinsdag ongi worden... Ik ben al lichtelijk aan de race, dus ik heb hoop... dat ben ik meestal namelijk vlak voordat ik ongi word...
@ Lejow: jeetje wat vervelend dat je er zo misselijk van bent!
@ Alyssa: jeetje meid, dat klinkt als een heftige operatie zeg!!! Ik ga dan ook voor die goede 50% hoor! Ik duim voor je dat je snel ongesteld word hoor!
@ 2012 topic: ik ga me daar zo ook maar eens even aanmelden...
@ Muppetje: dat is echt een supermooi horloge zeg!!!
@ Ugly Betty: we moeten ook wel door he? We kunnen niet blijven hangen in de tijd... Ondanks dat 't wel heel erg moeilijk is...
@ Weegschaal: ik hoop dat je schoon bent en dat je straks verder kunt... Dikke knuffel meid. Bah wat balen dat 't weer mis is gegaan zeg... Knap hoor dat je het aandurft die nachtdiensten. Maar kan 't me wel voorstellen.
@ Slaatje: welkom terug van je vakantie meid en meteen een dikke GEFELICITEERD!!!!! Wat een super aanzoek zeg!!! En applaus gehad denk ik ook? Hahahaha.
@ Amber: dat is wel een superduidelijke test zeg!!! Gefeliciteerd meid.
Hier nog geen menstruatie. Ik heb afgelopen dinsdagavond de laatste pil gehad en net wat aan de race... Dit heb ik eigenlijk altijd vlak voordat ik ongi word, dus mijn hoop is nog erg groot... Ik hoop echt zoooooooo dat ik ongi ga worden... Duimen jullie met me mee????
Verder heb ik 't een beetje moeilijk... 't lijkt wel of er zo enorm veel mensen om mij heen zomaar zwanger worden... moeder van oppaskindje is zwanger en gisteren kwam m'n jongste zusje ook met de mededeling dat ze zwanger is... Heeft hier zelfs nog een test gedaan. Het was een "ongelukje", want 't condoom was geknapt... Dus in augustus ongeveer word ik weer tante...
Ik vind 't natuurlijk superleuk, maar ook erg moeilijk, omdat ik zelf zo graag met dit nieuws had willen komen... Maarja, ik moet nog steeds wachten op een menstruatie... :s
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
@ slaatje, gefeliciteer. Wat een originele manier van vragen. Heel veel succes met alle voorbereidingen en wat klinkt dat lekker 30 graden.
@ Amber, super gefeliciteerd, zie het nu hier in het topic.
@ Alyssa, hopelijk zet de ongi door.
@ Muppetje, hopelijk mag het deze ronde weer raak zijn. Veel succes.
@ all, hier nog geen ongi te bekennen, maar komt denk ik ook morgen of overmogen. Heb wel een brandende pijn in de onderbuik. We zullen zien.
@ Amber, super gefeliciteerd, zie het nu hier in het topic.
@ Alyssa, hopelijk zet de ongi door.
@ Muppetje, hopelijk mag het deze ronde weer raak zijn. Veel succes.
@ all, hier nog geen ongi te bekennen, maar komt denk ik ook morgen of overmogen. Heb wel een brandende pijn in de onderbuik. We zullen zien.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Dankje Nillis, das lief. Wij hopen het ook, maar ik ga er niet vanuit. Spannend voor je, ik zal voor je duimen!
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Heb net 1,5 uur geslapen. Had gigantische hoofdpijn (helaas nog niet helemaal weg). En was misselijk van de hoofdpijn. Wil en durf geen paracetamol te nemen.
@ Nilis, ik duim voor je.
@ Triesje, wat balen dat je nog niet ongesteld bent, en het is moeilijk als veel mensen om je heen zwanger worden.
@ Alyssa/muppet, haha we zullen het zien. Ga maar gewoon uit van 1.
@ Weegschaal. Doe rustig aan meid.
Bedankt voor jullie reacties. Heb net 1,5 uur geslapen. Had gigantische hoofdpijn (helaas nog niet helemaal weg). En was misselijk van de hoofdpijn. Wil en durf geen paracetamol te nemen.
@ Nilis, ik duim voor je.
@ Triesje, wat balen dat je nog niet ongesteld bent, en het is moeilijk als veel mensen om je heen zwanger worden.
@ Alyssa/muppet, haha we zullen het zien. Ga maar gewoon uit van 1.
@ Weegschaal. Doe rustig aan meid.
Amber-- Ratel
@ Triesje; Ik duim voor je ongsteldheid! En confronterend he, al die zwangeren. Ik probeer het nu een beetje weg te duwen, maar het doet wel pijn. Maar hopelijk mogen wij ook weer snel 'goed' zwanger zijn!
Ik heb de knoop doorgehakt, ga vannacht gewoon werken. Heb geen zin om thuis te zitten als mijn man ook aan het werk is. En verder valt het bloed en stolselverlies ontzettend tegen, ben bang dat het niet zo gaat verlopen als de vorige keer. Dus we wachten maar af tot donderdag, kom nu woensdag uit de nacht na 5 nachtdiensten gedraaid te hebben.
Ik heb de knoop doorgehakt, ga vannacht gewoon werken. Heb geen zin om thuis te zitten als mijn man ook aan het werk is. En verder valt het bloed en stolselverlies ontzettend tegen, ben bang dat het niet zo gaat verlopen als de vorige keer. Dus we wachten maar af tot donderdag, kom nu woensdag uit de nacht na 5 nachtdiensten gedraaid te hebben.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: