Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Alyssa; Fijn dat je er nu rustig onder bent.
@ Puggle; Was je al bekend met een hoge bloeddruk? Wel vervelend dat die nu verder stijgt. Ben benieuwd wat het gaat worden, ga je het hier ook vertellen of hou je het voor jezelf?
Ik klets nu vooral in het 2012 topic idd, daar zitten toch meer meiden die zwanger willen worden. Hier zijn gelukkig de meesten zwanger!
@ Puggle; Was je al bekend met een hoge bloeddruk? Wel vervelend dat die nu verder stijgt. Ben benieuwd wat het gaat worden, ga je het hier ook vertellen of hou je het voor jezelf?
Ik klets nu vooral in het 2012 topic idd, daar zitten toch meer meiden die zwanger willen worden. Hier zijn gelukkig de meesten zwanger!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb dat al vanaf mijn 16de helaas.
Logisch hoor weegschaal, het is daar natuurlijk veel leuker en drukker.
Hoe gaat het met je nu? Veel alleen had ik gelezen. Ben je lichamelijk wel weer oké verder?
Hoe gaat het met je nu? Veel alleen had ik gelezen. Ben je lichamelijk wel weer oké verder?
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja ik heb dat al vanaf mijn 16de helaas.
Lichamelijk weer helemaal hersteld, bloedverlies is gelukkig ook weer gestopt. Dus nu kan het lange wachten op mijn menstruatie gaan beginnen, begin toch weer ongeduldig te worden Mentaal ook wel goed hoor, heb goede hoop dat een volgende keer wel goed zal gaan.
Weegschaal- Kletskop
Puggle, ik ben benieuwd! Mogen wij weten wat het wordt, of blijft het voor ons een verrassing?
Vandaag gaat het eigenlijk helemaal niet goed met me. Nouja, vanmorgen en vanmiddag nog wel, maar daarstraks is het echt beginnen doordringen. Er was een vriend van mijn vriend op bezoek en ik had mij even teruggetrokken in onze slaapkamer met een boek, toen spookte die operatie de hele tijd door mijn hoofd en ik merk dat ik het er nu ontzettend moeilijk mee heb. Ik dacht vanmiddag nog dat ik het wel fijn vond dat ik er zo rustig onder was, maar zo rustig als ik vanmiddag was, zo gespannen/zenuwachtig/emotioneel ben ik nu.
Het is ook allemaal zo moeilijk. Mijn omgeving weet van niets, na die operatie moet ik bedrust houden, kan/mag ik niets doen. Wat moet ik hele dagen doen? Of beter, wat/mag kan ik doen? Mijn vriend wilde eerst vrij nemen die week, maar ik heb gezegd dat hij dat niet moet doen.
Ik ben inderdaad ook in het 2012-topic aan het meeschrijven, daar is het veel drukker natuurlijk nu. Al vind ik het wel fijn om hier soms toch nog te posten met de (voor mij) meer bekendere gezichten. Jullie weten precies wat er speelt, hebben heel mijn situatie van op de voet meegevolgd, ik vind het gemakkelijker om in dit topic mijn emoties te uiten omdat ik jullie beter ken.
Vandaag gaat het eigenlijk helemaal niet goed met me. Nouja, vanmorgen en vanmiddag nog wel, maar daarstraks is het echt beginnen doordringen. Er was een vriend van mijn vriend op bezoek en ik had mij even teruggetrokken in onze slaapkamer met een boek, toen spookte die operatie de hele tijd door mijn hoofd en ik merk dat ik het er nu ontzettend moeilijk mee heb. Ik dacht vanmiddag nog dat ik het wel fijn vond dat ik er zo rustig onder was, maar zo rustig als ik vanmiddag was, zo gespannen/zenuwachtig/emotioneel ben ik nu.
Het is ook allemaal zo moeilijk. Mijn omgeving weet van niets, na die operatie moet ik bedrust houden, kan/mag ik niets doen. Wat moet ik hele dagen doen? Of beter, wat/mag kan ik doen? Mijn vriend wilde eerst vrij nemen die week, maar ik heb gezegd dat hij dat niet moet doen.
Ik ben inderdaad ook in het 2012-topic aan het meeschrijven, daar is het veel drukker natuurlijk nu. Al vind ik het wel fijn om hier soms toch nog te posten met de (voor mij) meer bekendere gezichten. Jullie weten precies wat er speelt, hebben heel mijn situatie van op de voet meegevolgd, ik vind het gemakkelijker om in dit topic mijn emoties te uiten omdat ik jullie beter ken.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Ach Alyssa toch Kan me het gepieker en onzekerheid zo voorstellen. Ondanks de goede uitleg is het natuurlijk ook maar afwachten hoe het gaat en ook het herstel. Uiteindelijk zal het hopelijk allemaal meevallen, maar dat is makkelijk zeggen vooraf. En dan idd ook het feit dat je omgeving er niet van weet. Vind het knap dat je hen wilt sparen, maar is ook zoveel moeilijker voor jezelf nu om het niet te kunnen delen.
Weegschaal- Kletskop
En wat betreft wat te doen na de operatie. Ik kom wel langs met een flinke medicijnvoorraad voor de zekerheid, met bordspelletjes en een stapel dvd's/televisieseries... Is natuurlijk onzin, maar wou dat ik wat voor je kon doen
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, ik weet dat ik het mezelf inderdaad niet gemakkelijk maak door het niet aan mijn omgeving te vertellen. Daarstraks stelde mijn vriend voor dat we het dan misschien wel aan mijn ouders zouden vertellen, omdat hij weet dat ze heel veel voor me betekenen en dat ik ook altijd bij ze terecht kan. Het idee heeft even door mijn hoofd gespookt, maar ik ga het toch niet doen.
En ja, dat gepieker, vreselijk. Ik ben echt iemand die kan blijven en blijven nadenken en piekeren. Ook al heb ik heel goed uitleg gekregen, heb ik ook het volste vertrouwen in mijn gynaecoloog, het is en blijft afwachten hoe ik herstel en wat de natuur daarna doet.
En ja, dat gepieker, vreselijk. Ik ben echt iemand die kan blijven en blijven nadenken en piekeren. Ook al heb ik heel goed uitleg gekregen, heb ik ook het volste vertrouwen in mijn gynaecoloog, het is en blijft afwachten hoe ik herstel en wat de natuur daarna doet.
Alyssa- Prater
Je bent welkom hoorWeegschaal schreef:En wat betreft wat te doen na de operatie. Ik kom wel langs met een flinke medicijnvoorraad voor de zekerheid, met bordspelletjes en een stapel dvd's/televisieseries... Is natuurlijk onzin, maar wou dat ik wat voor je kon doen
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Je bent welkom hoorWeegschaal schreef:En wat betreft wat te doen na de operatie. Ik kom wel langs met een flinke medicijnvoorraad voor de zekerheid, met bordspelletjes en een stapel dvd's/televisieseries... Is natuurlijk onzin, maar wou dat ik wat voor je kon doen
Haha, waar woon je ergens
Maar ondanks dat je er ontzettend tegenop ziet hoop ik dat het snel zover is, dat je snel mag herstellen en dan hopelijk eindelijk op naar het einddoel!
Weegschaal- Kletskop
Heb je geen FB, weegschaal?
Laatst aangepast door Alyssa op zo 15 jan 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
Het is ook allemaal niet niks hoor alyssa, het lijkt me zo ontzettend moeilijk daar mag je best verdrietig over zijn! Maar het komt vast goed, ze zijn tegenwoordig zo goed in alles dat de operatie heus wel goed gaat komen. Wel heel lastig dat je het verder met niemand kan delen zeker als je dadelijk rust moet houden. Misschien kan je vriend ook 2 dagen ofzo vrij nemen? Dat hij vrij is als je geopereerd bent?
Gast- Gast
@ Alyssa; Dat is waarschijnlijk niet eens ver bij mij vandaan! Als je je goed voelt en verveeld kunnen we altijd nog kijken Ik heb facebook, pm me maar.
Weegschaal- Kletskop
Alyssa, hele dikte knuf meis, het is niet niets allemaal!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Alyssa:
Meiden: Ik reageer hier nog maar heel weinig, maar ik lees wel alles hoor! Ik reageer ook (nog) niet in het 2012 topic, misschien komt dat nog, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben sowieso wat minder op het forum te vinden omdat ik meer werk dan eerder. Maar ik blijf trouw meelezen en meeleven met jullie allemaal!!
Meiden: Ik reageer hier nog maar heel weinig, maar ik lees wel alles hoor! Ik reageer ook (nog) niet in het 2012 topic, misschien komt dat nog, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben sowieso wat minder op het forum te vinden omdat ik meer werk dan eerder. Maar ik blijf trouw meelezen en meeleven met jullie allemaal!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ook ik reageer al wat meer in het 2012 topic, maar blijf hier ook nog meelezen hoor.
Spannend Puggle, die 20 weken echo, ik zou ook willen weten wat het word :-)
Hoe gaat het met Muppet, ben je nog vaak misselijk en moe?
Weegschaal, wat een vreemde constatering van die mensen uit het dorp, kan me voorstellen dat je daar stil van word.
@ Alyssa en Weegschaal, gewoon even een hele dikke
Spannend Puggle, die 20 weken echo, ik zou ook willen weten wat het word :-)
Hoe gaat het met Muppet, ben je nog vaak misselijk en moe?
Weegschaal, wat een vreemde constatering van die mensen uit het dorp, kan me voorstellen dat je daar stil van word.
@ Alyssa en Weegschaal, gewoon even een hele dikke
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik lees af en toe mee in het topic van 2012, maar ik reageer hier zo af en toe.
@ Weegschaal.. Bah wat een nare roddel.
@ Muppet en Amber.. Hoe is het met jullie?
@ Alyssa..
@ Puggle.. Over 2 weken al een 20 weken echo. Spannend, ben benieuwd.
Vandaag is dag 31 en ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel wat klachten, maar die heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Dus ik wacht nog steeds af tot ik over de 34 dagen ga.
Vandaag ben ik jarig! Vanavond komen mijn ouders en broertje en zusje langs. Voor de rest blijft het lekker rustig. Heb mijn cadeau al gehad van mijn man en dochter. Mijn dochter had het al verklapt. We lagen in bed zaterdag en ze zegt de hele tijd, Mama, ik heb bloem voor jou. Cadeau.. En ik snapte er al niets van. Dus ik zeg J.enna nee je hebt geen bloem. Kom ik beneden staat ze daar heel lief met een bosje bloemen in d'r handen. Gefeliciteerd mama .
Ik lees af en toe mee in het topic van 2012, maar ik reageer hier zo af en toe.
@ Weegschaal.. Bah wat een nare roddel.
@ Muppet en Amber.. Hoe is het met jullie?
@ Alyssa..
@ Puggle.. Over 2 weken al een 20 weken echo. Spannend, ben benieuwd.
Vandaag is dag 31 en ben nog steeds niet ongesteld. Heb wel wat klachten, maar die heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Dus ik wacht nog steeds af tot ik over de 34 dagen ga.
Vandaag ben ik jarig! Vanavond komen mijn ouders en broertje en zusje langs. Voor de rest blijft het lekker rustig. Heb mijn cadeau al gehad van mijn man en dochter. Mijn dochter had het al verklapt. We lagen in bed zaterdag en ze zegt de hele tijd, Mama, ik heb bloem voor jou. Cadeau.. En ik snapte er al niets van. Dus ik zeg J.enna nee je hebt geen bloem. Kom ik beneden staat ze daar heel lief met een bosje bloemen in d'r handen. Gefeliciteerd mama .
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin: Gefeliciteerd!! Wat schattig van je dochter:heart:
Koffieleut- Prater
Jelin gefeliciteerd!
Hier moe en misselijk, maar ik vind het niet erg, ik voel me verder super en helemaal happy
Hier moe en misselijk, maar ik vind het niet erg, ik voel me verder super en helemaal happy
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jelin, spannend! En natuurlijk gefeliciteerd! Fijne dag vandaag
Gast- Gast
Wat schattig van je dochtertje Jelin. En natuurlijk gefeliciteerd. Ik wens je een gezellige en plezierige dag toe.
slaatje- Kletskop
Muppetje schreef:Jelin gefeliciteerd!
Cool :-)
slaatje- Kletskop
Koffieleut, hoe gaat het nu met je?
Slaatje, hoe gaat het bij jou? Welke dag en ronde zit je nu ook alweer?
Amber, hoe gaat het met je? Bijna de echo
Gast- Gast
Puggle schreef:Koffieleut, hoe gaat het nu met je?
Het gaat goed! Mijn eisprong zit er weer aan te komen, dus we doen weer goed ons best. Verder gaat het ook goed! Ik ben vandaag lekker vrij. Ik ga zo even de stad in, op zoek naar een nieuwe spijkerbroek en naar de kapper.
Hoe gaat het met jou? Alweer bijna de 20 weken echo, wat gaat het vreselijk snel!!!
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Puggle schreef:Koffieleut, hoe gaat het nu met je?
Het gaat goed! Mijn eisprong zit er weer aan te komen, dus we doen weer goed ons best. Verder gaat het ook goed! Ik ben vandaag lekker vrij. Ik ga zo even de stad in, op zoek naar een nieuwe spijkerbroek en naar de kapper.
Hoe gaat het met jou? Alweer bijna de 20 weken echo, wat gaat het vreselijk snel!!!
Wat fijn dat het goed met je gaat en shoppen is altijd leuk om te doen!
Ben je nu testen gaan gebruiken oid? Of doe het gewoon op gevoel
Ja het gaat snel, vind ik zelf ook wel! Al krijg ik de echo wel met 19 weken maar toch
Gast- Gast
Puggle schreef:Koffieleut schreef:Puggle schreef:Koffieleut, hoe gaat het nu met je?
Wat fijn dat het goed met je gaat en shoppen is altijd leuk om te doen!
Ben je nu testen gaan gebruiken oid? Of doe het gewoon op gevoel
Ja het gaat snel, vind ik zelf ook wel! Al krijg ik de echo wel met 19 weken maar toch
Ik temperatuur deze ronde en heb ovulatietesten, vanmiddag wil ik daar de eerste van doen. Ik moet zeggen dat ik het wel altijd voel volgens mij, maar vorige maand had ik mijn eisprong al op dag 12 (volgens mij, weet het niet helemaal zeker zo uit mijn hoofd...), dan is het toch wel handig dat het bevestigd wordt door mijn temperatuur of een test.
Zijn jullie al druk met de babykamer bezig? En hoe voel je je verder?
Koffieleut- Prater
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: