Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hier alles prima hoor Jelin. Moe en misselijk, maar dat hoort erbij. Verder voel ik me super.
Je houdt het spannend zeg!
Je houdt het spannend zeg!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jelin, spannend hoor! Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn?
Met mij gaat het goed, zelfde als muppet erg moe en met vlagen misselijk!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:@ Jelin, spannend hoor! Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn?
Ja dat zou het kunnen zijn, maar zou ook een bloeding van de seks kunnen zijn . Normaal gesproken heb ik dat nooit, maar we zien wel. Nog 2 dagen en dan zit ik op dag 30. Gelukkig heb ik tot nu toe nog geen hele lange cyclussen gehad op 1 na dan. Dus ik blijf stiekem wel hoop houden, maar reken erop dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Fijn dat het bij jullie beiden goed gaat!! Ik blijf voor jullie allebei duimen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, spannend meid! Ik hoop op goed nieuws voor jou!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@ Jelin; Spannend!! Ik had de vorige keer ook wat bloedverlies een week voor testen, dus wie weet! Ik duim voor je.
@ Alyssa; Nogmaals Idd zo heftig wat je allemaal mee moet maken.
@ Puggle; Fijn dat het goed gaat!
@ Muppetje; Mooi die progresteron waarde! En spannend de echo! Het is al bijna, al moet het voor jou wel lang duren.. En natuurlijk reageerde iedereen enthousiast, kan ook niet anders na wat je het afgelopen jaar hebt moeten meemaken.
@ Amber; Die kwaaltjes heb je er vast helemaal voor over!
Hier is het bloedverlies gestopt. Mijn man is net vertrokken voor 10dgn, dus het was precies goed getimed Ben blij dat het bloedverlies over is, maar kan nu niet wachten tot mijn ongesteldheid komt! Al reken ik wel echt op nog 5 weken wachten.
@ Puggle; Fijn dat het goed gaat!
@ Muppetje; Mooi die progresteron waarde! En spannend de echo! Het is al bijna, al moet het voor jou wel lang duren.. En natuurlijk reageerde iedereen enthousiast, kan ook niet anders na wat je het afgelopen jaar hebt moeten meemaken.
@ Amber; Die kwaaltjes heb je er vast helemaal voor over!
Hier is het bloedverlies gestopt. Mijn man is net vertrokken voor 10dgn, dus het was precies goed getimed Ben blij dat het bloedverlies over is, maar kan nu niet wachten tot mijn ongesteldheid komt! Al reken ik wel echt op nog 5 weken wachten.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Jij hebt het ook nog niet gemakkelijk gehad he meis. Ook al zo'n heftige dingen meegemaakt het afgelopen jaar.Weegschaal schreef:
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Jij hebt het ook nog niet gemakkelijk gehad he meis. Ook al zo'n heftige dingen meegemaakt het afgelopen jaar.Weegschaal schreef:
We zullen geen wedstrijdtje doen wie het zwaarder heeft gehad Maar ik kan gewoon zwanger worden en dat gun ik iedereen zo!
Weegschaal- Kletskop
Haha nee, laten we er maar geen wedstrijd van maken, want die wil ik toch niet winnen
Alyssa- Prater
Even een raar verhaal. Ik woon al 5 jaar niet meer in het dorp waar ik opgegroeid ben, maar er wordt daar blijkbaar nog flink over me geroddeld. Mijn moeder hoorde vandaag van iemand dat het rond gaat dat ik baarmoederhalskanker heb... We waren er even stil van. Dan toch maar 'liever' een miskraam....
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, dat is wel een hele rare roddel. Kinderachtig dat ze er zo roddelen.
Ik dacht dat dit topic er in 2012 wel verlaten bij zou staan, maar nee!
Ik dacht dat dit topic er in 2012 wel verlaten bij zou staan, maar nee!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Jeetje wat raar Weegschaal
Muppetje- Ratel
Raar he... Maar daarom mis ik het daar ook absoluut niet. Er wordt altijd zoveel geroddeld en op elkaar gelet. Maar goed, mijn familie en een goede vriendin wonen daar nog, daarom kom ik er af en toe nog.
Viva; Er wordt meer door de meiden die op het laatst over waren naar elkaar geinformeerd. Hopelijk is iedereen die over was snel zwanger!
Viva; Er wordt meer door de meiden die op het laatst over waren naar elkaar geinformeerd. Hopelijk is iedereen die over was snel zwanger!
Weegschaal- Kletskop
Jeetje weegschaal wat een rare roddel!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik denk dat iemand iets opgevangen heeft over de curettage en daar verkeerde conclusies uit getrokken heeft. Maar dat gaat dan gelijk rond, want mijn moeder kreeg het van iemand te horen die ons helemaal niet zo goed kent. Maar goed, gelukkig weten we zelf wel beter!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal, jeetje zeg wat raar. Hoe komen mensen er soms bij?
Viva, nee hoor, ons topic blijft leven. Ik vind de dames hier veel te fijn!
Viva, nee hoor, ons topic blijft leven. Ik vind de dames hier veel te fijn!
Alyssa- Prater
Hey meiden! Hoe is het hier?
Amber en muppet, hoe was jullie dag? Hebben jullie het leuk gehad?
Gast- Gast
Puggle schreef:Hey meiden! Hoe is het hier?
Super leuk, dankje!
Muppetje- Ratel
Waren jullie niet te misselijk voor een high tea
Weegschaal- Kletskop
Haha, beetje, vooral ernaWeegschaal schreef:Waren jullie niet te misselijk voor een high tea
Muppetje- Ratel
Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben, Amber en Muppet.
Ik heb een redelijk rustig weekend, vind ik wel fijn nu.
Puggle'tje, wat fijn dat je er toch af en toe weer bent
Ik heb een redelijk rustig weekend, vind ik wel fijn nu.
Puggle'tje, wat fijn dat je er toch af en toe weer bent
Alyssa- Prater
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad
Alyssa, ja ik klets toch maar weer een beetje mee hoe gaat het met je nu?
Alyssa, ja ik klets toch maar weer een beetje mee hoe gaat het met je nu?
Gast- Gast
Ik had je op FB nog berichtjes gestuurd (al even terug), maar vermoedelijk had je het toen druk met jullie nieuwe huisje.
Met mij gaat het redelijk, kan het nog niet helemaal vatten denk ik. Ik vind het helemaal niet eng, ben helemaal niet zenuwachtig ofzo, simpelweg omdat het denk ik nog niet echt doordringt. Zal wel snel komen, maar voor nu ben ik er erg rustig onder. Ik ben gewoon heel erg blij dat die medische molen bestaat, hoe hard ik daar ook tegenop zag, en dat ik nu geholpen kan worden.
Met mij gaat het redelijk, kan het nog niet helemaal vatten denk ik. Ik vind het helemaal niet eng, ben helemaal niet zenuwachtig ofzo, simpelweg omdat het denk ik nog niet echt doordringt. Zal wel snel komen, maar voor nu ben ik er erg rustig onder. Ik ben gewoon heel erg blij dat die medische molen bestaat, hoe hard ik daar ook tegenop zag, en dat ik nu geholpen kan worden.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Ik had je op FB nog berichtjes gestuurd (al even terug), maar vermoedelijk had je het toen druk met jullie nieuwe huisje.
Echt? Ik heb even terug een berichtje gehad, maar daar heb ik wel op gereageerd. Als je een andere bedoeld dan heb ik daar echt niks van mee gekregen
Ik zal eens kijken. Of ik heb toch wel heb gekregen en anders stuur ik je gewoon een nieuwe
Logisch dat het nog niet helemaal door dringt. Het is ook nogal wat! Wel heel fijn dat je niet zenuwachtig bent.
Gast- Gast
Ik weet niet meer precies wanneer ik het had gestuurd, denk ergens half of eind december. Maar geeft niet meis, er stonden geen wereldschokkende dingen in ofzo hoor
Hoe gaat het nu met jou? En met jouw zwangerschap? Willen jullie weten wat het wordt?
Hoe gaat het nu met jou? En met jouw zwangerschap? Willen jullie weten wat het wordt?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Ik weet niet meer precies wanneer ik het had gestuurd, denk ergens half of eind december. Maar geeft niet meis, er stonden geen wereldschokkende dingen in ofzo hoor
Oké gelukkig maar! Ik kan het berichtje ook niet terug vinden helaas.
Met mij gaat het goed. Ik heb van mezelf hoge bloedruk en helaas is hij nu nog wat hoger dus heb nu meer medicatie gekregen. Komt vast goed!
We willen zeker weten of het een jongen of meisje is, ben erg nieuwsgierig aan het worden. Nog 2 weken!
Hoe gaat het vandaag met je? Dringt het al wat meer door en hoe is je vriend eronder?
Hoe is het verder hier meiden? Iedereen verhuisd naar 2012 hè
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: