Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

+9
Liz
Xanna
Zonnebloem
Sarah1985
Lady4
Minx
Lejow
TukTuk
claudiaveronique
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:20

Lejow schreef:Dat doet ze hier toch helemaal niet?

optelsom van een hele lange periode
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 11:21

Nou ja het zal wel...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  TukTuk vr 30 dec 2011 - 11:21

Fairytale schreef:
Lejow schreef:Mis hier het probleem geloof ik, maar kennelijk zit het je wel heel hoog...

Hoe zou jij reageren als iemand steeds je uitspraken in twijfel trekt terwijl je er 4 jaar voor studeert...

Ik trek toch geen enkele uitspraak in twijfel hier? Ik geef alleen aan hoe ik me iets kan herinneren, omdat het inmiddels ook alweer 4 jaar geleden, ik kon op internet er niks over vinden zo snel, excuses daarvoor hoor.
En het komt (helaas) nog altijd voor dat je tegenstrijdige dingen leert op verschillende opleidingen.. Bepaalde dingen die ik bij de opleiding tot oefentherapeut leerde, staan nu lijnrecht tegenover de dingen die ik nu leer bijvoorbeeld.

Ben overigs wel benieuwd welke opleiding jij doet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Zonnebloem vr 30 dec 2011 - 11:22

Ik heb er last van, nog steeds.. Sinds november 2011 last. (schouderklachten)
Daarna heb ik manueel therapie gehad.. Hielp wel tijdelijk.
Nu gaat het wel een stuk beter, maar ik werk in de zorg en ik merk het nog wel steeds. Het is nu een zwakke plek..helaas..
Ik merk het vooral ook wanneer ik veel diensten werk, dat ik er mee last van heb.
In het begin deed het erg pijn, nu zo af en toe..
Zonnebloem
Zonnebloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:22

fysio maar dat heb ik je ook al een keer of 6 verteld maar blijft schijnbaar steeds niet hangen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  TukTuk vr 30 dec 2011 - 11:27

Fairytale schreef:fysio maar dat heb ik je ook al een keer of 6 verteld maar blijft schijnbaar steeds niet hangen.

Nee sorry dat ik niet alles van iedereen kan herinneren (Ik heb al moeite genoeg om al mijn examenstof te onthouden, laat staat alle persoonlijke details van iedereen hier)laughcry Maar zit je schijnbaar erg hoog...

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Xanna vr 30 dec 2011 - 11:31

Fairytale schreef:
Lejow schreef:Dat doet ze hier toch helemaal niet?

optelsom van een hele lange periode

Meid, laat je niet opjutten. Het is en blijft een forum waar iedereen zijn of haar mening kan geven en ook elkaars mening in twijfel kan trekken. Ik kan mij voorstellen dat het je hoog zit, maar trek je het niet aan. Ik ben van mening dat AN kan overkomen als een allesweter, maar ieder zijn ding toch? Ik denk dat ze hier echt niet zit om iedereen een lesje te leren..Het is maar internet, dus maak je er maar niet te druk over.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Liz vr 30 dec 2011 - 11:36

Fairytale schreef:
Lejow schreef:Dat doet ze hier toch helemaal niet?

optelsom van een hele lange periode

Ik begrijp je irritatie maar vind Angelnyn in dit topic echt alles behalve betweterig..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:37

Is gewoon de druppel denk ik.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Liz vr 30 dec 2011 - 11:42

Fairytale schreef:Is gewoon de druppel denk ik.

Kan gebeuren. Vervelend dat het je zo hoog zit hug
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Xanna vr 30 dec 2011 - 11:45

Fairytale schreef:Is gewoon de druppel denk ik.

Maar wat is nu de trigger? Jouw kennis of advies is in deze toch ook niet heilig? AN gaat naar mijn idee in dit topic geen grens over, dus het móet je wel heel hoog zitten als dit de druppel is die de emmer doet over lopen.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 11:53

Pff fairytail, ze zegt helemaal niets dat jouw kennis in twijfel trekt. Ze probeert alleen de to te helpen met wat ze wel weet. Ze spreekt je toch nergens tegen smile. En fysiotherapeuten hebben ook niet alle wijsheid in pacht toch? 2 weten meer dan 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Minx vr 30 dec 2011 - 11:56

Zal ook wel aan mij liggen maar als iemand zegt haar boeken er bij te moeten pakken is dat voor mij een trigger als twijfelen aan mijn kennis. En het hoeft maar iets kleins te zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  TukTuk vr 30 dec 2011 - 11:59

Fairytale schreef:Zal ook wel aan mij liggen maar als iemand zegt haar boeken er bij te moeten pakken is dat voor mij een trigger als twijfelen aan mijn kennis. En het hoeft maar iets kleins te zijn.

Ik wilde het voor mezelf controleren omdat ik aan mezelf ging twijfelen, omdat het inmiddels 4 jaar geleden is dat dat behandeld is toen tijdens mijn vorige opleiding en ik het gewoon ook niet meer zeker wist.. De twijfel die er bij mij is, is dan of het ons "verkeerd" geleerd is, of dat ik het gewoon verkeerd onthouden heb. (Of dat er fouten in het boek staan, dat kan ook nog.. Zoals ik al zei, bepaalde dingen die ik tijdens de opleiding oefentherapie leerde, zoals bepaalde onderzoeken, die krijgen we nu totaal anders aangeleerd)

Pff niet zo over gevoelig reageren zeg..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Xanna vr 30 dec 2011 - 12:12

Fairytale schreef:Zal ook wel aan mij liggen maar als iemand zegt haar boeken er bij te moeten pakken is dat voor mij een trigger als twijfelen aan mijn kennis. En het hoeft maar iets kleins te zijn.

Heb wat meer vertrouwen in jezelf als jij denkt het aan het juiste eind te hebben, dan hoeft zoiets kleiner ook geen trigger of druppel te zijn om zo overgevoelig reageren. Soms is het goed ook naar een ander te luisteren en dingen te bediscussieren, want ook daar leer je van.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  CCC vr 30 dec 2011 - 13:28

Yep, hier helaas ook gehad... Nu ruim een jaar geleden... Ik heb toen een slijmbeursontsteking in mijn heup gehad, ik had opeens een enorme bult op mijn heup, en nog geen pijn trouwens. Meteen naar de HA geweest en zij heeft wat bewegingen gedaan, gevoeld ed. en dacht meteen aan een slijmbeursontsteking. Ook omdat mijn heup soms wat terugklapt in de kom zeg maar, kon het zijn dat er een ontsteking zat. Ik heb toen in het ziekenhuis een echo gehad, en het was idd een slijmbeursontsteking... Heb maanden ontstekingsremmers geslikt en het is nu weer onder controle... Wel nog een kleine verdikking, deze (vocht) kunnen ze weghalen met een naald, maar ben als de dood hiervoor dus doe dat maar niet... Had van de week opeens last van mijn andere heup, dacht meteen... nee niet weer zeg... maar nu is het ewer weg dus miss. heeft het te maken met mijn zwangerschap ofzo...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  claudiaveronique vr 30 dec 2011 - 23:00

Nou vannacht om half 2 was ik echt hysterisch van de pijn, uitstraling naar mijn elleboog en een tintelend schouderblad Cry Mijn vriendinnetje die hiernaast woont zei we gaan nu naar de huisartsenpost. Ik wilde dat niet dus heb 2 ibuprofen genomen en ben gaan slapen. Vanochtend weer net zoveel pijn dus toch maar even mijn schoonzusje gebeld die huisarts is. Zij denkt inderdaad aan een slijmbeursontsteking of peesontsteking. Voor nu helaas weinig aan te doen, van de week een nieuwe huisarts regelen en daarna een afspraak maken. Thanks meiden voor alle adviezen!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Zora za 31 dec 2011 - 0:00

AngelNyn schreef:
Fairytale schreef:fysio maar dat heb ik je ook al een keer of 6 verteld maar blijft schijnbaar steeds niet hangen.

Nee sorry dat ik niet alles van iedereen kan herinneren (Ik heb al moeite genoeg om al mijn examenstof te onthouden, laat staat alle persoonlijke details van iedereen hier)laughcry Maar zit je schijnbaar erg hoog...


Ik kan me wel voorstellen dat dit Fairytale irriteert hoor. Jullie reageren vaak beiden in een dergelijk topic, en laten beiden duidelijk zien er verstand van te hebben, maar jij hebt vaak net een andere mening dan Fairy. Wie er nou wel of geen gelijk heeft, kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment wat frustreert. Je bent toch altijd het meest overtuigd van je eigen kennis laughcry

En ik moet toegeven dat ik geloof ik ook al wel meerdere malen heb gezien dat jij Fairy hebt gevraagd wat voor opleiding ze deed.. Komt dan ook wat vervelend over als je het nogmaals vraagt.

Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Evalynn za 31 dec 2011 - 0:05

Ik heb het zelf gehad 6 weken geleden ongeveer.
Ben aan de antibiotica gegaan en toen was het na een weekje over.
Bij de dokter heb ik gewoon zelf gezegd dat ik dacht dat het dat was, hij heeft nog wat aan mn arm gefrommeld en zei dat ik gelijk had en dus aan de pilletjes moest.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  TukTuk za 31 dec 2011 - 0:11

Zora schreef:
AngelNyn schreef:
Fairytale schreef:fysio maar dat heb ik je ook al een keer of 6 verteld maar blijft schijnbaar steeds niet hangen.

Nee sorry dat ik niet alles van iedereen kan herinneren (Ik heb al moeite genoeg om al mijn examenstof te onthouden, laat staat alle persoonlijke details van iedereen hier)laughcry Maar zit je schijnbaar erg hoog...


Ik kan me wel voorstellen dat dit Fairytale irriteert hoor. Jullie reageren vaak beiden in een dergelijk topic, en laten beiden duidelijk zien er verstand van te hebben, maar jij hebt vaak net een andere mening dan Fairy. Wie er nou wel of geen gelijk heeft, kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment wat frustreert. Je bent toch altijd het meest overtuigd van je eigen kennis laughcry

En ik moet toegeven dat ik geloof ik ook al wel meerdere malen heb gezien dat jij Fairy hebt gevraagd wat voor opleiding ze deed.. Komt dan ook wat vervelend over als je het nogmaals vraagt.


Ik trek nergens haar kennis in twijfel, er zijn altijd meerdere meningen over bepaalde dingen. Vraag bij ons aan 4 docenten hoe je een bepaalde brace moet maken, en je krijgt 5 verschillende antwoorden.. Dat hou je altijd. Zelfde als dat ik bij veel verschillende fysiotherapeuten ben geweest en daar ook allemaal verschillende meningen en manier van werken tegen kom.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik letterlijk tegen haar heb gezegd "jij hebt het verkeerd" oid. Sorry dus fairy als dat zo overkwam, maar vond je reactie gister wel een béétje overdreven. Je zult er ook mee moeten om kunnen gaan dat mensen nou eenmaal een andere mening hebben, fysiotherapeuten zijn niet heilig in hun kennis, zelfde met oefentherapeuten of orthopedisch adviseurs, en zelfs huisartsen/artsen niet.

En knap dat jij precies onthoud wie wat aan wie vraagt, maar hoeveel mensen zitten er hier op het forum? Kan goed dat ik het wel eens gevraagd heb, maar ik kan écht niet van iedereen onthouden wie wat precies doet. Dat is geen desinteresse, maar gewoon een slecht geheugen hebben.


Laatst aangepast door AngelNyn op za 31 dec 2011 - 0:35; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  TukTuk za 31 dec 2011 - 0:12

claudiaveronique schreef:Nou vannacht om half 2 was ik echt hysterisch van de pijn, uitstraling naar mijn elleboog en een tintelend schouderblad Cry Mijn vriendinnetje die hiernaast woont zei we gaan nu naar de huisartsenpost. Ik wilde dat niet dus heb 2 ibuprofen genomen en ben gaan slapen. Vanochtend weer net zoveel pijn dus toch maar even mijn schoonzusje gebeld die huisarts is. Zij denkt inderdaad aan een slijmbeursontsteking of peesontsteking. Voor nu helaas weinig aan te doen, van de week een nieuwe huisarts regelen en daarna een afspraak maken. Thanks meiden voor alle adviezen!

Vervelend dat de pijn zo erg is. Helpen de pijnstillers die je neemt wel een beetje?
Misschien kan je anders gewoon gelijk een afspraak maken bij een fysiotherapeut, als je anders zo lang nog moet wachten? Je hebt geen verwijzing nodig van je huisarts (tenzij je verzekering hier wel om vraagt).
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Teddyaapje za 31 dec 2011 - 0:40

Ik heb 13 jaar geleden n slijmbeursontsteking gehad in mijn schouder. Heb dr behoorlijk lang last van gahad (durf niet meer te zeggen hoelang, tis al zolang geleden, maar ik denk toch wel een aantal weken) Toen de pijn weg was heeft t nog eens heel lang geduurd voordat ik mn weer volledige kracht weer terug had. Mijn schouder is altijd mijn zwakke plek gebleven, maar gelukkig heb ik een schoonvader die er wel raad mee weet. Net na de bevalling had ik weer t zelfde gevoel als toen ik in de brugklas zat, maar dit keer was ik er met één behandeling weer vanaf.

Ik wil je als tip geven om je arm niet te stijf/ verkrampt te houden en in beweging te houden (maar uiteraard niet overbelasten), de doorbloeding moet goed blijven om de afvalstoffen af te voeren. Verder veel sterke ermee...ik weet hoe pijnlijk t is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Zora za 31 dec 2011 - 1:13

AngelNyn schreef:
Zora schreef:
AngelNyn schreef:
Fairytale schreef:fysio maar dat heb ik je ook al een keer of 6 verteld maar blijft schijnbaar steeds niet hangen.

Nee sorry dat ik niet alles van iedereen kan herinneren (Ik heb al moeite genoeg om al mijn examenstof te onthouden, laat staat alle persoonlijke details van iedereen hier)laughcry Maar zit je schijnbaar erg hoog...


Ik kan me wel voorstellen dat dit Fairytale irriteert hoor. Jullie reageren vaak beiden in een dergelijk topic, en laten beiden duidelijk zien er verstand van te hebben, maar jij hebt vaak net een andere mening dan Fairy. Wie er nou wel of geen gelijk heeft, kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment wat frustreert. Je bent toch altijd het meest overtuigd van je eigen kennis laughcry

En ik moet toegeven dat ik geloof ik ook al wel meerdere malen heb gezien dat jij Fairy hebt gevraagd wat voor opleiding ze deed.. Komt dan ook wat vervelend over als je het nogmaals vraagt.


Ik trek nergens haar kennis in twijfel, er zijn altijd meerdere meningen over bepaalde dingen. Vraag bij ons aan 4 docenten hoe je een bepaalde brace moet maken, en je krijgt 5 verschillende antwoorden.. Dat hou je altijd. Zelfde als dat ik bij veel verschillende fysiotherapeuten ben geweest en daar ook allemaal verschillende meningen en manier van werken tegen kom.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik letterlijk tegen haar heb gezegd "jij hebt het verkeerd" oid. Sorry dus fairy als dat zo overkwam, maar vond je reactie gister wel een béétje overdreven. Je zult er ook mee moeten om kunnen gaan dat mensen nou eenmaal een andere mening hebben, fysiotherapeuten zijn niet heilig in hun kennis, zelfde met oefentherapeuten of orthopedisch adviseurs, en zelfs huisartsen/artsen niet.

En knap dat jij precies onthoud wie wat aan wie vraagt, maar hoeveel mensen zitten er hier op het forum? Kan goed dat ik het wel eens gevraagd heb, maar ik kan écht niet van iedereen onthouden wie wat precies doet. Dat is geen desinteresse, maar gewoon een slecht geheugen hebben.

Wat apart dat je mijn bericht zo verkeerd interpreteert. Volgens mij heb ik juist redelijk duidelijk geprobeerd uit te leggen dat het mij juist opvalt dat jullie béide verstand van de materie hebben, maar het ook niet altijd met elkaar eens zijn. En daarbij zei ik ook nog dat het er hier niet om gaat wie er gelijk heeft, maar dat ik me voor kan stellen dat het voor wie dan ook frustrerend is als er iemand is die het vaak niet met je eens is. Dat ís toch ook vervelend? Ik zeg nergens dat jij haar kennis in twijfel trekt, of dat jij hebt gezegd dat ze het verkeerd heeft. Het is natuurlijk logisch dat over allerlei onderwerpen de meningen verschillen, maar als dat steeds bij dezelfde persoon over hetzelfde onderwerp is, kan ik me voorstellen dat dat lichtelijk frustreert. Is toch niet gek?

Ik insinueer nergens dat ik van iedereen onthoud wat ze zeggen hier op het forum, snap ook niet waarom je daar zo sarcastisch/fel op reageert. Van desinteresse spreek ik ook niet. Niet zo alles uit zijn verband trekken hoor.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  TukTuk za 31 dec 2011 - 1:17

Zora schreef:
AngelNyn schreef:
Zora schreef:
AngelNyn schreef:
Fairytale schreef:fysio maar dat heb ik je ook al een keer of 6 verteld maar blijft schijnbaar steeds niet hangen.

Nee sorry dat ik niet alles van iedereen kan herinneren (Ik heb al moeite genoeg om al mijn examenstof te onthouden, laat staat alle persoonlijke details van iedereen hier)laughcry Maar zit je schijnbaar erg hoog...


Ik kan me wel voorstellen dat dit Fairytale irriteert hoor. Jullie reageren vaak beiden in een dergelijk topic, en laten beiden duidelijk zien er verstand van te hebben, maar jij hebt vaak net een andere mening dan Fairy. Wie er nou wel of geen gelijk heeft, kan me voorstellen dat dat op een gegeven moment wat frustreert. Je bent toch altijd het meest overtuigd van je eigen kennis laughcry

En ik moet toegeven dat ik geloof ik ook al wel meerdere malen heb gezien dat jij Fairy hebt gevraagd wat voor opleiding ze deed.. Komt dan ook wat vervelend over als je het nogmaals vraagt.


Ik trek nergens haar kennis in twijfel, er zijn altijd meerdere meningen over bepaalde dingen. Vraag bij ons aan 4 docenten hoe je een bepaalde brace moet maken, en je krijgt 5 verschillende antwoorden.. Dat hou je altijd. Zelfde als dat ik bij veel verschillende fysiotherapeuten ben geweest en daar ook allemaal verschillende meningen en manier van werken tegen kom.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik letterlijk tegen haar heb gezegd "jij hebt het verkeerd" oid. Sorry dus fairy als dat zo overkwam, maar vond je reactie gister wel een béétje overdreven. Je zult er ook mee moeten om kunnen gaan dat mensen nou eenmaal een andere mening hebben, fysiotherapeuten zijn niet heilig in hun kennis, zelfde met oefentherapeuten of orthopedisch adviseurs, en zelfs huisartsen/artsen niet.

En knap dat jij precies onthoud wie wat aan wie vraagt, maar hoeveel mensen zitten er hier op het forum? Kan goed dat ik het wel eens gevraagd heb, maar ik kan écht niet van iedereen onthouden wie wat precies doet. Dat is geen desinteresse, maar gewoon een slecht geheugen hebben.

Wat apart dat je mijn bericht zo verkeerd interpreteert. Volgens mij heb ik juist redelijk duidelijk geprobeerd uit te leggen dat het mij juist opvalt dat jullie béide verstand van de materie hebben, maar het ook niet altijd met elkaar eens zijn. En daarbij zei ik ook nog dat het er hier niet om gaat wie er gelijk heeft, maar dat ik me voor kan stellen dat het voor wie dan ook frustrerend is als er iemand is die het vaak niet met je eens is. Dat ís toch ook vervelend? Ik zeg nergens dat jij haar kennis in twijfel trekt, of dat jij hebt gezegd dat ze het verkeerd heeft. Het is natuurlijk logisch dat over allerlei onderwerpen de meningen verschillen, maar als dat steeds bij dezelfde persoon over hetzelfde onderwerp is, kan ik me voorstellen dat dat lichtelijk frustreert. Is toch niet gek?

Ik insinueer nergens dat ik van iedereen onthoud wat ze zeggen hier op het forum, snap ook niet waarom je daar zo sarcastisch/fel op reageert. Van desinteresse spreek ik ook niet. Niet zo alles uit zijn verband trekken hoor.

Sorry ik zie nu dat ik je bericht verkeerd oppakte, ik dacht dat je bedoelde dat ik altijd heilig overtuigd was van mijn eigen mening, maar zie nu dat je de zin "Je bent toch altijd het meest overtuigd van je eigen kennis laughcry " meer in het algemeen bedoelt.

En ja op dat laatste reageer ik fel, omdat fairy daar ook al over viel. Ik kan gewoon echt niet alles van iedereen onthouden, en zal vast niet de enige zijn. Dus als ik dan inderdaad meerdere keren gevraagd heb wat zij studeert, dan vind ik dat niet iets waar zo negatief over gedaan hoeft te worden of dat ze me dat zo kwalijk hoeft te nemen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Zora za 31 dec 2011 - 2:02

@AN: Ok! smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad? - Pagina 2 Empty Re: Iemand wel eens een slijmbeurs ontsteking gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum