Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

+10
Prosecco
Toet
Mida4you
Arwyn
Muppetje
Jeanette
Jules
Tyrael
blackpearl
dolfijntje24
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? Empty Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

Bericht  dolfijntje24 vr 13 mei 2011 - 4:40

Ik geloof er zelf niet in, maar ik ben wel zo benieuwd of je ook extra pech gehad hebt vandaag?
Ik ben de dag goed doorgekomen tot nu toe.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? Empty Re: Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

Bericht  blackpearl vr 13 mei 2011 - 4:42

Jaa, ik wel , al had het ook gisteren of morgen kunnen gebeuren, maar vandaag de schuld geven is makkelijker dan mezelf :face:

Vandaag mijn leuke blauwe brief gehad,dagtekening vandaag, met een heel lekker bedrag, alleen was ik vergeten mijn rekeningnummer in te vullen/wijzigen, dus daar krijg ik een apart formulier van, en dan krijg ik het na 2 weken.
Anders had ik het waarschijnlijk al lekker gehad, bummer!
blackpearl
blackpearl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 54
Registratiedatum : 12-05-11

Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e? Empty Re: Nog iemand extra last gehad van vrijdag de 13e?

Bericht  Tyrael vr 13 mei 2011 - 4:47

Nee heb nooit last van vrijdag de 13e (misschien ook omdat 13 juist mijn geluksgetal is?). Ben (op het hebben van een geluksgetal na) niet zo bijgelovig, loop rustig onder een ladder door, en zwarte katten word ik ook niet onrustig van Wink
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 4:48

Nee niet echt! Ik geloof er ook niet zo in en sta er niet echt bij stil. Voor mij is het een normale vrijdag.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:00

nee, ook ik ben de dag goed doorgekomen..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:00

Ik heb wel pech gehad met dingen vandaag; maar dat zou ik ook op vrijdag de 12e hebben gehad gok ik zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:01

Ja ik wel :S:S:S

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 vr 13 mei 2011 - 5:04

Fauve schreef:Ja ik wel :S:S:S

Vertel...smile
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:06

Voor de zoveelste keer heb ik verkeerd/geen salaris gehad, dus ja ik baalde ontzettend. Vorige keer ging het eindelijk goed en nu weer gezeik.

Gast
Gast

Bericht  dolfijntje24 vr 13 mei 2011 - 5:11

Fauve schreef:Voor de zoveelste keer heb ik verkeerd/geen salaris gehad, dus ja ik baalde ontzettend. Vorige keer ging het eindelijk goed en nu weer gezeik.

Vervelend is dat. Als het nou meer zou zijn...dan moet je weer wachten op volgende maand?
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  Jules vr 13 mei 2011 - 5:14

Ik heb juist een topdag (week) gehad: begonnen met rijlessen, wat ik al heel lang wilde, van geen stageplaats naar twee leuke organisaties waaruit ik kan kiezen en een mooie nieuwe zonnebril. Ik hoop dat dit nog even zo blijft smile

Balen voor de mensen bij wie het tegenzit! Ik hoop dat alles snel in orde komt.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:18

dolfijntje24 schreef:
Fauve schreef:Voor de zoveelste keer heb ik verkeerd/geen salaris gehad, dus ja ik baalde ontzettend. Vorige keer ging het eindelijk goed en nu weer gezeik.

Vervelend is dat. Als het nou meer zou zijn...dan moet je weer wachten op volgende maand?

Ik krijg per week betaald, dus gelukkig alleen tot volgende week. Maar begin me wel af te vragen wat voor debielen daar op de salarisadministratie werken. 1 keer een fout is mensenlijk, maar dit is niet meer normaal.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 13 mei 2011 - 5:30

Helemaal niks *even afkloppen*
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 5:32

Tot nu toe is dit één van mijn blijste dagen in de afgelopen tijd!! bounce cheers bounce cheers bounce

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 13 mei 2011 - 5:55

blackpearl schreef:Jaa, ik wel , al had het ook gisteren of morgen kunnen gebeuren, maar vandaag de schuld geven is makkelijker dan mezelf :face:

Vandaag mijn leuke blauwe brief gehad,dagtekening vandaag, met een heel lekker bedrag, alleen was ik vergeten mijn rekeningnummer in te vullen/wijzigen, dus daar krijg ik een apart formulier van, en dan krijg ik het na 2 weken.
Anders had ik het waarschijnlijk al lekker gehad, bummer!

Door jouw bericht kom ik erachter dat ik dit ook gedaan heb :'(

Hoe kom ik aan zo'n formulier?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn vr 13 mei 2011 - 6:01

Nergens last van!
Toen ik even naar de bieb ging, zag ik wel dat er een fietser aangereden was, die had dus zeker wel pech..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:09

Echo was goed, ontslagen uit het ziekenhuis... geen ongeluksdag voor mij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mida4you vr 13 mei 2011 - 6:10

Het was een normale dag voor mij zonder fratsen. Ik geloof er ook totaal niet in!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:12

Youandi schreef:Tot nu toe is dit één van mijn blijste dagen in de afgelopen tijd!! bounce cheers bounce cheers bounce

Why Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 13 mei 2011 - 6:27

Tot op heden niks, ik geloof ook niet in die onzin.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jules vr 13 mei 2011 - 6:30

ProudMama schreef:Echo was goed, ontslagen uit het ziekenhuis... geen ongeluksdag voor mij Very Happy

Wat goed!
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:33

Meestal is zaterdag de 14e een ongeluksdag voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:42

Ik lees net teletekst pagina 130. Betekent dat dat het voor Marin wel een ongeluksdag is? Sad

Gast
Gast

Bericht  Prosecco vr 13 mei 2011 - 6:45

Dijn82 schreef:Ik lees net teletekst pagina 130. Betekent dat dat het voor Marin wel een ongeluksdag is? Sad

Wat dan? Gaan de greencards niet door?

Anyway, ik had echt een topdag vandaag Very Happy Behalve het ongeluk aan m'n vinger wat ik zojuist veroorzaakt heb Sad
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:48

Prosecco schreef:
Dijn82 schreef:Ik lees net teletekst pagina 130. Betekent dat dat het voor Marin wel een ongeluksdag is? Sad

Wat dan? Gaan de greencards niet door?

Ik weet niet of ik het helemaal goed begrijp, maar dat is wat ik denk dat ze met de laatste zin bedoelen. Bah, dat zou echt heel zuur zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: