Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wellness resort

+8
Jeanette
Mida4you
Antibes
JD
litllejoy
Caro
Minx
sonly
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wellness resort Empty Wellness resort

Bericht  sonly wo 30 jan 2013 - 4:05

Wie van jullie is er wel eens een (mid)dagje naar een wellness resort geweest? Ik wil dit binnenkort gaan doen met een vriendin en vraag me eigenlijk vooral af wat de echte aanraders zijn qua behandelingen. En andere tips zijn natuurlijk ook welkom!
We hebben wel al besloten dat we op een badkledingdag gaan.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wellness resort Empty Re: Wellness resort

Bericht  Minx wo 30 jan 2013 - 4:24

Ik ben bij thermen busloo geweest, heerlijk. Zelf ben ik niet op een badkleding dag gegaan. Heb toen ook geen behandeling gedaan want dat zou een massage worden en 9/10 keer vind ik dat toch niet goed. Dus besloten daar geen geld aan uit te geven. Moet zeggen dat ik een infraroodsauna echt heerlijk vind.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caro wo 30 jan 2013 - 4:25

Ik ga best vaak maar ik ga écht wel zonder badkleding! Het is al heet zat in de sauna en de whirlpools, laat staan met badkleding aan :-). Maar je zou altijd nog op een ladies day kunnen gaan?

Maar qua behandelingen: tja.. er is zoveel lekkers. Wil je een massage of juist een behandeling? Hamman is altijd lekker om kennis hiermee te maken, maar een normale massage is ook al erg lekker!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  litllejoy wo 30 jan 2013 - 4:29

Ik ga ook regelmatig maar ik zou niet met badkleding gaan. Lijkt me absoluut niet lekker zitten, zeker omdat het al zo warm is en alles blijft plakken en dus nat blijft heel de dag.

Verder tja.. Ik vind heel veel lekker al zou ik sneller voor een massage kiezen dan voor bijvoorbeeld een handpeeling ofzo. Massage met van die kruidenstempels is ook erg lekker!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  JD wo 30 jan 2013 - 4:52

Ik ga morgen :cheering:

Ik ga voor de 2e keer naar de Veluwse Bron. Heb geen ervaring met andere wellnessresorts, dus ik kan niet vergelijken, maar ik vind de veluwse bron heeeeerlijk!
Het is erg groot en ruim opgezet, en je hebt er zóveel; heel veel verschillende sauna's, een scrubtempel, ijsgrot, diverse stoombaden enzo...

Ik heb de vorige keer een Hammam-behandeling gehad, die krijg ik morgen weer, en heb er een hotstone massage bij. Ik zou ook nog wel een gezichtsbehandeling bij willen ofzo, maar dat werd allemaal veel te duur.

Ik zag er eerst ook tegenop om naakt te moeten rondlopen, maar dat was ik na 5 minuten al vergeten. Ik zou dan ook echt niet op een badkledingdag willen, die natte,plakkerige badkleding in die hete sauna's....getsie.

Ik hoor overigens ook veel goede reacties over Spa Zuiver in Amsterdam. Zwaluwhoeve is (van wat ik om me heen hoor) minder, schijnt er massaal te zijn.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Antibes wo 30 jan 2013 - 4:58

Ik ben in de kestvakantie in Sanadome geweest, was heerlijk. Zijn thermaalbaden, ik kan niet zo goed tegen sauna's/stoombaden. Ze hadden er wel een sauna en een mintkamer trouwens hoor. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Mida4you wo 30 jan 2013 - 7:48

Thermen Bussloo is erg fijn. Zelf ga ik af en toe ook met een vriendin naar de sauna alleen dan niet op de badkleding dag. Beauty Sauna in Peize is ook erg fijn! Ze hebben nu 10 euro korting op alles ( alle arrangementen en entree ) omdat er 1 sauna is afgebrand.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Jeanette wo 30 jan 2013 - 7:59

Sanadome vind ik zo'n aanfluiting. Ik ga redelijk vaak naar sauna's, heerlijk!! Ik vind Devarana in Den Bosch het heerlijkste om naar toe te gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge wo 30 jan 2013 - 8:52

Meerdere keren bij de veluwse bron geweest, echt heerlijk

qua behandelingen vond ik de hamman heerlijk, de hot stone ging wel en de gezichtsbehandeling was ook erg prettig
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  ekiaam87 wo 30 jan 2013 - 20:18

ik ga naar het Elysium en thermen holiday (schiedam), ook allebei erg fijn. Elysium een stuk groter, thermen holiday wat 'intiemer'.
Beide zonder badkleding geweest, ook ik moet er niet aan denken om met badkleding te gaan brrr Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sonly do 31 jan 2013 - 0:01

Bedankt voor de tips!

Hammam behandeling hou ik dan ook in mijn achterhoofd. Massage is inderdaad al een beetje gewoon. Vind het heerlijk, maar het ligt er inderdaad aan hoe iemand het doet en ik vind het ook wel weer leuk om dan juist wat anders te proberen.
Het is de eerste keer, ik zou zelf wel naakt durven denk ik, maar die vriendin die meegaat heeft daar wat meer moeite mee. Dus ik vind het niet erg om me daarin aan te passen. Eerst maar eens kijken of we het wat vinden.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  JD do 31 jan 2013 - 10:47

Ohh ik ben net terug van een heeeerlijke dag in de Veluwse bron! Het was lekker rustig, dus geen overvolle sauna's/baden.
Ik zat te wachten om opgehaald te worden voor mijn hammam behandeling, en iedereen werd om de beurt door een vrouw opgehaald, maar ik.....door een man haha.
Moest even wennen (want het was nog best een lekker ding ook Rolling Eyes ), maar het was heeeerlijk!
Juist omdat het een man was denk ik, hij masseerde net even wat steviger en scrubde wat harder.

Hotstone massage was minder....ze liep een beetje te aaien met die stenen, niet bijzonder.

Maar Hammam is écht een aanrader!

overigens vind ik het eten en drinken niet normaal duur bij de Veluwse Bron. Het goedkoopste broodje is 8,50 geloof ik, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer.... heb er dan ook 's avonds niet gegeten maar ben onderweg bij de grote gele M gestopt smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  TukTuk do 31 jan 2013 - 10:51

JaneDoe schreef:Ik ga morgen Wellness resort 281626781

Ik ga voor de 2e keer naar de Veluwse Bron. Heb geen ervaring met andere wellnessresorts, dus ik kan niet vergelijken, maar ik vind de veluwse bron heeeeerlijk!
Het is erg groot en ruim opgezet, en je hebt er zóveel; heel veel verschillende sauna's, een scrubtempel, ijsgrot, diverse stoombaden enzo...

Ik heb de vorige keer een Hammam-behandeling gehad, die krijg ik morgen weer, en heb er een hotstone massage bij. Ik zou ook nog wel een gezichtsbehandeling bij willen ofzo, maar dat werd allemaal veel te duur.

Ik zag er eerst ook tegenop om naakt te moeten rondlopen, maar dat was ik na 5 minuten al vergeten. Ik zou dan ook echt niet op een badkledingdag willen, die natte,plakkerige badkleding in die hete sauna's....getsie.

Ik hoor overigens ook veel goede reacties over Spa Zuiver in Amsterdam. Zwaluwhoeve is (van wat ik om me heen hoor) minder, schijnt er massaal te zijn.

Dacht gelezen te hebben dat je het afgezegd had? Maar fijn dat je toch kon gaan Very Happy Heerlijk, er even tussenuit!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  xxjojootjexx do 31 jan 2013 - 10:54

Ik ga 2x per jaar met vriendin, altijd op een normale niet badkleding dag.
Zwaluwhoeve en veluwse bron beide meerdere keren gehad. Zwaluwhoeve nooit weer, veel te druk.
Veluwse bron is heerlijk. Qua sauna's, qua netheid, qua personeel en bediening, qua eten.
Wij doen geen behandelingen oid meer, omdat we dan steeds op de klok moesten kijken en het nog niet relaxed was. Zonder behandelingen, de hele dag doen wat en wanneer we willen. Vooral de opgietingen zijn we groot fan van.
Binnen komen we weinig, omdat we juist de buitenlucht zo heerlijk vinden. Lekker rond wandelen, even rustig zitten op je handdoek of wat dan ook.
Ben net 2 weken geleden geweest, maar zou dit serieus elke maand wel willen;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven