DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
We liggen samen op de bank, in pyjama, met een glas SoCo. Gaan zo naar het dak..Sjaantje schreef:Smikkie, zit je trouwens al bij Zusje voor t raam? Om naar het vuurwerk te kijken, bedoel ik dan he
Gast- Gast
Klinkt gezellig!
Op het dak vuurwerk kijken? Ik voel enige jaloezie opkomen Cool!
Op het dak vuurwerk kijken? Ik voel enige jaloezie opkomen Cool!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh, Smikkie! Klinkt goed!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik zou dan wel iets aan doen over die pyjama, 't is best fris!!
Ik zit ook alleen, nouja... voel me alleen. Ben de hele avond al bij m'n ouders en iedereen is z'n eigen ding aan het doen. Kan ook heel eenzaam zijn :S
Ik zit ook alleen, nouja... voel me alleen. Ben de hele avond al bij m'n ouders en iedereen is z'n eigen ding aan het doen. Kan ook heel eenzaam zijn :S
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
ZiZ, wat naar te lezen dat je je zo eenzaam voelt in gezelschap
Sjaantje schreef:ZiZ, wat naar te lezen dat je je zo eenzaam voelt in gezelschap
+1.
Alex- Ratel
Wat lief van jullie
Ik had misschien nog wel liever alleen gezeten dan bij m'n ouders.
Ik heb vrijdag een date, wie weet zit ik volgend jaar niet meer alleen
Sjaan, kan me voorstellen dat jouw parkietjes ook niet veel zeggen
En Evy: hoe is het met het speelhuis?
Zininzon- Ratel
Ze zeggen genoeg, maar ik versta geen Parkiets hahahaZininzon schreef:Wat lief van jullie
Ik baal er ook wel van dat ik nu alleen zit, het is geen bewuste keuze. Maar van de andere kant... ik zit regelmatig een avond alleen dus ik doe maar net of dit een avond net als anders is. Alleen hebben we binnen 40 minuten gezellig vuurwerk erbij!
Maar ik kan me voorstellen dat je soms beter alleen kan zijn dan je in gezelschap eenzaam te voelen. Heb je niet zo'n goede band met je ouders dat je je zo voelt? Of ben je misschien als enige single in een gezelschap van stelletjes? Want als wij met ons hele samengestelde gezin samen zijn, voel ik me ook altijd heel eenzaam (ook al zijn we dan met z'n negenen) omdat ik de enige single ben.
Veel plezier met je date! Wie weet vieren jullie over een jaar wel samen O&N!
Mijn ouders zijn niet echt praters, mijn vader zit niet lekker in zijn vel, de sfeer is gewoon wat gespannen. Mijn broertje zit boven met de laptop, hij heeft net 2 uur geslapen. Mijn vader leest de krant en mijn moeder de Libelle...
Er staat wel allerlei lekkers op tafel, maar het is gewoon niet echt gezellig.
Wat stelletjes betreft heb ik dat met mijn vrienden wel. Ben de enige single in een grote groep. Sommigen gaan het ergens anders vieren, anderen gaan naar het cafe in ons dorp. Daar ging ik ook altijd naartoe, maar ben daar altijd met dezelfde mensen. Heb er dit jaar geen zin in en dus al besloten dat ik niet ga. Alleen weet niemand dat nog... (maar er heeft ook niemand gevraagd of ik wel ging)
Straks op straat is het wel ff gezellig hoor, mijn ouders wonen al 30 jaar in deze straat. Iedereen gaat naar buiten om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen.
Ik zit ook wel vaak alleen en dat vind ik prima, maar op zo'n avond als deze voel ik me dan wel weer een beetje zielig
Er staat wel allerlei lekkers op tafel, maar het is gewoon niet echt gezellig.
Wat stelletjes betreft heb ik dat met mijn vrienden wel. Ben de enige single in een grote groep. Sommigen gaan het ergens anders vieren, anderen gaan naar het cafe in ons dorp. Daar ging ik ook altijd naartoe, maar ben daar altijd met dezelfde mensen. Heb er dit jaar geen zin in en dus al besloten dat ik niet ga. Alleen weet niemand dat nog... (maar er heeft ook niemand gevraagd of ik wel ging)
Straks op straat is het wel ff gezellig hoor, mijn ouders wonen al 30 jaar in deze straat. Iedereen gaat naar buiten om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen.
Ik zit ook wel vaak alleen en dat vind ik prima, maar op zo'n avond als deze voel ik me dan wel weer een beetje zielig
Zininzon- Ratel
Zininzon schreef:En Evy: hoe is het met het speelhuis?
Goed! A is er weg van, echt leuk. Ze zei vanmiddag: papa, ik hou van jou. Mama, ik jou van jou. En ik hou van mijn prinsessenhuis. We hebben m trouwens wel buiten gezet vandaag, hij is wel errug groot.
Alex- Ratel
Evy schreef:Zininzon schreef:En Evy: hoe is het met het speelhuis?
Goed! A is er weg van, echt leuk. Ze zei vanmiddag: papa, ik hou van jou. Mama, ik jou van jou. En ik hou van mijn prinsessenhuis. We hebben m trouwens wel buiten gezet vandaag, hij is wel errug groot.
Aaaaaaah
Zininzon- Ratel
Ziz, ik herken je gevoel wel een beetje. Enerzijds is het fijn dat je thuis zo lekker je eigen gang kunt gaan maar anderzijds is op een avond als deze gezelligheid toch belangrijk. Wat ga je na 12u doen? In je eigen straat blijven en wellicht nog een afzakkertje bij de buren? Wel naar dat niemand je heeft gevraagd of je mee gaat naar het café, dat deel herken ik ook wel. Op één of andere manier heb ik vaak het gevoel dat men me 'vergeet' of gewoon geen zin heeft om mij als single uit te nodigen. Het frappante is dat ik van de maatschappelijk werkster ooit gehoord heb dat ik me dat niet inbeeld, maar dat het echt zo is. Stelletjes zoeken elkaar op en als single val je toch wat meer buiten de boot. Ik ben al bijna 5 jaar alleen en ik ervaar ook vaak dat gevoel van eenzaamheid.
Ok, genoeg geklaagd voor mij. Ik zal eens gauw mijn comfy joggingbroek gaan omruilen voor mijn spijkerbroek, dan kan ik zo om 12 u even kijken of er buiten wat te beleven is. Ik woon hier bijna 8 jaar maar dit is de eerste keer dat ik hier O&N doorbreng dus ik heb ook geen idee of er hier wel wat te doen is. Ik ken verder niet echt iemand in de straat behalve de buren maar die zijn vanavond niet thuis.
Oh oh oh wat voel ik me nu even zielig
Ok, genoeg geklaagd voor mij. Ik zal eens gauw mijn comfy joggingbroek gaan omruilen voor mijn spijkerbroek, dan kan ik zo om 12 u even kijken of er buiten wat te beleven is. Ik woon hier bijna 8 jaar maar dit is de eerste keer dat ik hier O&N doorbreng dus ik heb ook geen idee of er hier wel wat te doen is. Ik ken verder niet echt iemand in de straat behalve de buren maar die zijn vanavond niet thuis.
Oh oh oh wat voel ik me nu even zielig
Knuffel voor jullie, ZiZ en Sjaan
Alex- Ratel
Haha Sjaan, ik BEN maatschappelijk werkster en ik weet ook dat dit gewon waar is!
Ik hoor ook wel eens dat enkele stelletjes samen hebben gebarbecued of gekaart, dan word ik gewoon ook niet uitgenodigd.
Bij mij in de straat drinkt niemand wat bij elkaar (ik woon niet meer bij mn ouders).
Dus even bij mijn ouders de straat op en dan weer naar binnen,nog een borrel drinken. Daarna gaan mijn ouders de buurt in (zij maken het dus later dan ik haha) en zal ik waarschijnlijk naar huis gaan.
Sjaan, gewoon de straat op gaan, dit is HET moment voor een praatje (of in ieder geval gelukkig nieuwjaar wensen)
Ik hoor ook wel eens dat enkele stelletjes samen hebben gebarbecued of gekaart, dan word ik gewoon ook niet uitgenodigd.
Bij mij in de straat drinkt niemand wat bij elkaar (ik woon niet meer bij mn ouders).
Dus even bij mijn ouders de straat op en dan weer naar binnen,nog een borrel drinken. Daarna gaan mijn ouders de buurt in (zij maken het dus later dan ik haha) en zal ik waarschijnlijk naar huis gaan.
Sjaan, gewoon de straat op gaan, dit is HET moment voor een praatje (of in ieder geval gelukkig nieuwjaar wensen)
Zininzon- Ratel
Thnx Evy!
En ik ga zeker wel de straat op, maar de mensen in mijn straat zijn óf über-oud óf buitenlands (lees: onverstaanbaar) en in sommige gevallen allebei. Er is nog wel een buurvrouw die ik ken, maar die ligt momenteel in het ziekenhuis dus dat gaat m ook niet worden.
Ok, nu hou ik écht op met miepen
Nog eventjes en het is 00.00 uur!!!
Hahaha ow dat wist ik helemaal niet dat je MW bent! Of ik heb het verdrongen haha Maar het klopte dus wel wat ik zei. En het gekke is dat ik me vaak écht het vijfde wiel aan de wagen voel en dat ik het idee heb dat ik me opdring. Of dat men zich 'gedwongen' voelt om mij ook uit te nodigen. Bah.Zininzon schreef:Haha Sjaan, ik BEN maatschappelijk werkster en ik weet ook dat dit gewoon waar is!
En ik ga zeker wel de straat op, maar de mensen in mijn straat zijn óf über-oud óf buitenlands (lees: onverstaanbaar) en in sommige gevallen allebei. Er is nog wel een buurvrouw die ik ken, maar die ligt momenteel in het ziekenhuis dus dat gaat m ook niet worden.
Ok, nu hou ik écht op met miepen
Nog eventjes en het is 00.00 uur!!!
We gaan er een super jaar van maken Sjaan!
Zininzon- Ratel
Absoluut! Dat was ik wel van plan!
Hmm... mijn telefoon loopt vóór, het is daar al 00.00!
(Alvast) HAPPY NEW YEAR!!
Sjaantje schreef:Hmm... mijn telefoon loopt vóór, het is daar al 00.00!
Happy New Year!!
Hier ook iemand die alleen thuis zit. Deels bewust voor gekozen, had ook bij m'n ouders kunnen gaan zitten, maar niet zo'n zin in. Resultaat is namelijk hetzelfde, een avondje voor de tv.
Eerste keer dat ik hier woon en thuis ben met nieuw jaar. Wordt aardig geknald hier, ben een beetje bang voor m'n nieuwe autootje
Net een enorme knal. Dacht leuk vanaf m'n balkon te kijken, maar ze staan onder mijn balkon te knallen dus dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Nou, ik dacht net heel stoer naar buiten te gaan (ben niet zo'n held met vreemde mensen) is er gewoon HELEMAAL NIEMAND buiten in mijn straat!!!
Stukkie gewandeld, in de straat hierachter waren wel wat mensen buiten maar die zeiden me amper gedag toen ik ze gelukkig nieuwjaar wenste
Stukkie gewandeld, in de straat hierachter waren wel wat mensen buiten maar die zeiden me amper gedag toen ik ze gelukkig nieuwjaar wenste
Ik kom net weer binnen...
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Enige sms die ik binnen heb gekregen is van mijn date! Stiekem wel leuk!!
Sjaan, jammer zeg! Maar aan jou heeft het niet gelegen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Enige sms die ik binnen heb gekregen is van mijn date! Stiekem wel leuk!!
Sjaan, jammer zeg! Maar aan jou heeft het niet gelegen!
Zininzon- Ratel
Gelukkig nieuwjaar, Ziz!! Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen met die date van je! Hou je ons op de hoogte?? Wel he?
Ik heb net mijn nichtje gesproken, ze wilde me even vertellen van de 'lampjes' buiten en dat ze 'in de gang' heeft staan kijken naar het vuurwerk. Helemaal uit zichzelf!!! Oooh ik smelt zo als ze me zulke dingetjes vertelt...
Ik heb net mijn nichtje gesproken, ze wilde me even vertellen van de 'lampjes' buiten en dat ze 'in de gang' heeft staan kijken naar het vuurwerk. Helemaal uit zichzelf!!! Oooh ik smelt zo als ze me zulke dingetjes vertelt...
Sjaantje schreef:Nou, ik dacht net heel stoer naar buiten te gaan (ben niet zo'n held met vreemde mensen) is er gewoon HELEMAAL NIEMAND buiten in mijn straat!!!
Stoer dat je wel bent gegaan, jammer van die mensen.
Hier echt geen zin om in m'n eentje naar buiten te gaan, gevoel dat ze me allemaal zullen aan te staren dat ik alleen ben (iedereen kijkt al als ik naar buiten spiek). Overigens ken ik ook niemand hier.
Oh en ben nog half ziek, dus dat is m'n anders smoes dat ik toch niet naar buiten ga.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Groot gelijk Snoopy!
Ik heb een stukje door de straat gelopen en toen ik terugliep zag ik mijn buurman bij zijn voordeur staan. Nou als er iemand is op wie ik NIET zit te wachten, is hij het wel! Godzijdank draaide hij zich al snel om en verdween naar binnen
Oooh ik vergeet helemaal om je beterschap te wensen!!
Ik heb een stukje door de straat gelopen en toen ik terugliep zag ik mijn buurman bij zijn voordeur staan. Nou als er iemand is op wie ik NIET zit te wachten, is hij het wel! Godzijdank draaide hij zich al snel om en verdween naar binnen
Oooh ik vergeet helemaal om je beterschap te wensen!!
Aaaah, lief van je nichtje, Sjaan! A slaapt
Oh ja: gelukkig 2012 voor jullie allemaal!
Oh ja: gelukkig 2012 voor jullie allemaal!
Alex- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: