DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Evy, het gaat zeker lekker thuis, ik hou me rustig want het is enorm vermoeiend. En iedere dag, net als een oud wijf, ff een middagdutje doen
Het is inderdaad een zware operatie geweest, wat lief trouwens dat je je dat nog zo goed herinnert dat de operatie niet doorging toen! De chirurg zei vantevoren al dat het een heel heftige tijd zou gaan worden, nou hij heeft gelijk gekregen hoor! Maar de grootste ellende is nu wel voorbij, maar ik krijg wel tot eind dit jaar extra fysio (2x pw) om aan te sterken en verder te herstellen.
Ben wel heel blij dat ik het heb laten doen, ik had het veel eerder moeten laten opereren!
Ik loop idd meestal nog met krukken, maar binnenshuis ook vaak met 1 kruk zodat ik in mijn andere hand wat kan dragen en regelmatig loop ik ook even zonder krukken. Wat een ondingen zijn het haha. Maar de langere afstanden zal ik nog een hele tijd met 2 krukken blijven lopen, zodat ik het beste een nieuwe loophouding kan aanleren. Er moet namelijk nog het een en ander verbeterd worden aan mijn looppatroon en daarbij heb ik mijn krukken wel nodig.Fairytale schreef:Tijd vliegt dan echt. Weet nog wel dat ik toen in turkije zat rond de tijd dat je operatie voor knie twee gepland stond. Kon toen niet reageren maar vond het zo vervelend dat toen niet door ging. Ook nog met een vriendin van mij over gehad. Die vond het ook heel knap. Zij is ook bijna fysio dus weet ook wat voor zware operatie het is.
Je loopt nu nog met krukken toch.
Het is inderdaad een zware operatie geweest, wat lief trouwens dat je je dat nog zo goed herinnert dat de operatie niet doorging toen! De chirurg zei vantevoren al dat het een heel heftige tijd zou gaan worden, nou hij heeft gelijk gekregen hoor! Maar de grootste ellende is nu wel voorbij, maar ik krijg wel tot eind dit jaar extra fysio (2x pw) om aan te sterken en verder te herstellen.
Ben wel heel blij dat ik het heb laten doen, ik had het veel eerder moeten laten opereren!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Helemaal mee eens!Reva schreef:Slaap lekker, kabouter! Sterkte morgen, op naar een mooi 2012!
Maar dat is achteraf toch vaak, en artsen zijn er ook niet echt happig op om het op zo'n jonge leeftijd al te doen. Ja was toen al vrij dus heb het echt goed kunnen volgen. En ook pompoen natuurlijk daarna nog gezien op de verjaardag van prosecco haha
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sjaantje schreef:Helemaal mee eens!Reva schreef:Slaap lekker, kabouter! Sterkte morgen, op naar een mooi 2012!
En ik ook!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik begin een beetje nerveus te worden voor het nieuwe jaar...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Ik begin een beetje nerveus te worden voor het nieuwe jaar...
wat dan??
Ik niet ben blij als het 2012 is, ben helemaal klaar met 2011. Rot jaar
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ook hoor! Rot jaar achter de rug maar hoop dat 2012 echt positief wordt! (Voor iedereen trouwens)
Erin- Ratel
Ja dat hoop ik ook, werd er vandaag alleen weer even fijn aan herinnert dat ik er echt nog niet ben :s.
Minx- Lady Post-a-lot
Klopt, maar soms kun je niet anders. Ik heb al sinds mijn 16e twee nep-heupen, daar wilden ze toen ook liever niet aan beginnen maar er was gewoonweg geen keuze want anders zou ik nooit meer kunnen lopen.Fairytale schreef:Maar dat is achteraf toch vaak, en artsen zijn er ook niet echt happig op om het op zo'n jonge leeftijd al te doen. Ja was toen al vrij dus heb het echt goed kunnen volgen. En ook pompoen natuurlijk daarna nog gezien op de verjaardag van prosecco haha
Oh jee, heeft Pompoen zo over me zitten kletsen???
Hahaha
haha ja echt heel slecht, nee was heel positief was vlak na jullie meeting.
Minx- Lady Post-a-lot
Oh gelukkig maar! Ik vond het met haar ook heel gezellig! Anders hadden we het vast niet de hele dag volgehouden hahaha
ze is trouwens wel opvallend stil op wa gister en vandaag hahaha
haha ja dat weet ik dan weer niet , maar ze reageert nu net weer dus begrijp ik
Minx- Lady Post-a-lot
Aan het hakenSjaantje schreef:Oh gelukkig maar! Ik vond het met haar ook heel gezellig! Anders hadden we het vast niet de hele dag volgehouden hahahaze is trouwens wel opvallend stil op wa gister en vandaag hahaha
Gast- Gast
haha ja ik vind dat er allemaal zo leuk uit zien dat ik dan denk zal ik het ook eens proberen. Kan ik lekker op mijn werk gaan zitten haken. Vinden de bewoners nog leuk ook haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Oh ja, volgens mij had jij haar aangestoken, of niet?Smikkell schreef:Aan het hakenSjaantje schreef:Oh gelukkig maar! Ik vond het met haar ook heel gezellig! Anders hadden we het vast niet de hele dag volgehouden hahahaze is trouwens wel opvallend stil op wa gister en vandaag hahaha
Zijn er hier trouwens mensen die, net als ik, morgen avond op oudjaarsavond alleen thuis zijn? Of zal ik zo ongeveer de enige op het forum zijn?
Vind het wel grappig dat het nu zo'n hype is.
Minx- Lady Post-a-lot
Met welke breinaalden kan ik het beste beginnen en waar kan ik die goedkoop halen? En wat voor wol raden jullie aan om mee te starten?
Erin- Ratel
Sjaantje schreef:Zijn er hier trouwens mensen die, net als ik, morgen avond op oudjaarsavond alleen thuis zijn? Of zal ik zo ongeveer de enige op het forum zijn?
Ik spiek denk ik nog wel even op het forum. Zitten bij mijn schoonouders. Pas na 12 uur gaan we naar mijn ouders die dan bij vrienden van hun zijn. Daar word het denk ik een stuk gezelliger. Schoonouders is toch vaak wat braaf maar op zich ook logisch ik ben daar de jongste en schoonvader is 65. Dus daarom deze keuze. Haha lijkt me alleen wel vreemd om na 12 uur nog te gaan bbq'en haha
Minx- Lady Post-a-lot
Haha nou dan ben ik niet helemaal alleen in ieder geval! Dit wordt mijn aller eerste O&N in mn uppie en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Saai waarschijnlijk.
Jij was toch al aan het haken?.oOErinOo. schreef:Met welke breinaalden kan ik het beste beginnen en waar kan ik die goedkoop halen? En wat voor wol raden jullie aan om mee te starten?
Gast- Gast
Was jij niet met Maura en nog zo iemand?Sjaantje schreef:Haha nou dan ben ik niet helemaal alleen in ieder geval! Dit wordt mijn aller eerste O&N in mn uppie en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Saai waarschijnlijk.
Gast- Gast
Ja klopt maar wil ook proberen te breien, kijken wat mij beter ligt.
Erin- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: