Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 18 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:36

тыквашка schreef:Ha daar is mijn boterham.
Ik heb gewoon serieus net mijn man die op zolder zat gevraagd of hij helemaal naar beneden wilde gaan (twee trappen af) om een boterham voor me te maken omdat ik daar geen zin in had... En hij deed het nog ook! DagCafé - Pagina 18 394967
Hij komt ook naar beneden om vuur voor ons te maken en een keer eerder kwam hij ook al naar beneden voor iets toen we aan het koken waren. Tis een schat!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:36

Reva schreef:
nina schreef:
Smikkell schreef:
nina schreef:Hallo, Nog leven hier?
Dat zie je toch.
Haha had niet gecheckt inderdaad. Embarassed
Hebben jullie zin in oud en nieuw?

Mijn planning is straalbezopen het nieuwe jaar in te gaan. Gewoon, omdat het kan. Met behulp van wijn, wodka, licor, champagne en voer.
Sja... scratch

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 30 dec 2011 - 12:40

Smikkell schreef:Sjaan, heb je niet met je zus afgesproken met O&N?
Nee, ze gaan dit jaar naar vrienden en paps is op vakantie. Het is niet mijn bedoeling om sneu over te komen hoor, maar zit me wel af te vragen of het net als anders gewoon een rustige avond in mijn eentje zal worden, of dat het toch anders zal voelen omdat het nou eenmaal oudjaarsavond is. Och, ik kom O&N wel door hoor, daar ben ik niet bang voor! Alleen heb ik hier in de straat verder geen bekenden, behalve de buren maar die zijn morgenavond ook niet thuis.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen vr 30 dec 2011 - 12:40

Smikkell schreef:
Ik heb gewoon serieus net mijn man die op zolder zat gevraagd of hij helemaal naar beneden wilde gaan (twee trappen af) om een boterham voor me te maken omdat ik daar geen zin in had... En hij deed het nog ook! DagCafé - Pagina 18 394967
Hij komt ook naar beneden om vuur voor ons te maken en een keer eerder kwam hij ook al naar beneden voor iets toen we aan het koken waren. Tis een schat!

Ja hij is wel lief hoor, en echt een beetje gek. En soms ook een beetje té lief, want ik krijg dat voor elkaar...maar anderen krijgen ook van alles van 'm voor elkaar...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  nina vr 30 dec 2011 - 12:41

Sweety schreef:
Zusje schreef:Ik zit in de bioscoop smile
Was die leuk? Wink
Welke film?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Sjaantje vr 30 dec 2011 - 12:41

Ik heb gewoon serieus net mijn man die op zolder zat gevraagd of hij helemaal naar beneden wilde gaan (twee trappen af) om een boterham voor me te maken omdat ik daar geen zin in had... En hij deed het nog ook! laughcry
Wil je even aan hem vragen of hij voor mij wat te drinken wilt halen??? angel

Ik zit ondertussen trouwens mijn röntgenfoto's te bekijken, heb eindelijk zowel mijn laptop als de cd-rom tot mijn beschikking! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen vr 30 dec 2011 - 12:42

Sjaantje schreef:
Nee, ze gaan dit jaar naar vrienden en paps is op vakantie. Het is niet mijn bedoeling om sneu over te komen hoor, maar zit me wel af te vragen of het net als anders gewoon een rustige avond in mijn eentje zal worden, of dat het toch anders zal voelen omdat het nou eenmaal oudjaarsavond is. Och, ik kom O&N wel door hoor, daar ben ik niet bang voor! Alleen heb ik hier in de straat verder geen bekenden, behalve de buren maar die zijn morgenavond ook niet thuis.

Jammer hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen vr 30 dec 2011 - 12:43

Sjaantje schreef:
Ik heb gewoon serieus net mijn man die op zolder zat gevraagd of hij helemaal naar beneden wilde gaan (twee trappen af) om een boterham voor me te maken omdat ik daar geen zin in had... En hij deed het nog ook! laughcry
Wil je even aan hem vragen of hij voor mij wat te drinken wilt halen??? angel

Ik zit ondertussen trouwens mijn röntgenfoto's te bekijken, heb eindelijk zowel mijn laptop als de cd-rom tot mijn beschikking! Very Happy

Haha, hij heeft geen rijbewijs dus denk niet dat hij dat überhaupt gaat halen voor morgen...

Ik vind dat wel ziekelijk hoor, zoveel röntgenfoto's als jij hebt. En ze dan ook nog gaan zitten bekijken alsof het een leuke vrijdagavondfilm is Laughing.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:44

Ik had echt ontzettende lol toen ik een keer alleen was met oud en nieuw. Lekker op mezelf geproost.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:44

Sjaantje schreef:
Ik begrijp heel goed dat je daar nu zo over denkt. Het is toch een moment dat veel mensen samen zijn en ook wel een beetje een bijzonder moment, en je kiest er niet bewust voor alleen te zitten.
Ik denk dat weinig mensen op dat soort momenten graag (onbewust) alleen zitten!! Kon je niet nog twee dagen in het ziekenhuis blijven?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:45

Hoor ik nou een kookwekker?

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 30 dec 2011 - 12:45

Kookwekker...

Slaap lekker!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:47

Reva schreef:Ik had echt ontzettende lol toen ik een keer alleen was met oud en nieuw. Lekker op mezelf geproost.
Ik ook en wilde dat dit jaar eigenlijk weer doen, maar toen kwam Zusje met haar plan. Ik vind het allemaal niet zo erg en kan het goed met mezelf vinden, maar als je er niet bewust voor kiest is het best kut.

Laatst aangepast door Smikkell op vr 30 dec 2011 - 12:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:47

Reva schreef:Hoor ik nou een kookwekker?
Ja, ik ook! Ik zit in spanning..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:48

Dat klinkt echt verschrikkelijk naar, Smikk Sad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 30 dec 2011 - 12:51

тыквашка schreef:Ik vind dat wel ziekelijk hoor, zoveel röntgenfoto's als jij hebt. En ze dan ook nog gaan zitten bekijken alsof het een leuke vrijdagavondfilm is Laughing.
Tja, er was vanavond geen leuke film op tv, dus dan maar dit Very Happy Maar dit zijn er nog maar weinig hoor... in het niet-digitale-tijdperk zijn er veeeeeeeeeeeeel meer foto's van me gemaakt Very Happy

Smikkell schreef:Ik begrijp heel goed dat je daar nu zo over denkt. Het is toch een moment dat veel mensen samen zijn en ook wel een beetje een bijzonder moment, en je kiest er niet bewust voor alleen te zitten.
Ik denk dat weinig mensen op dat soort momenten graag (onbewust) alleen zitten!! Kon je niet nog twee dagen in het ziekenhuis blijven?
Nope, ik heb al moeten 'vechten' om niet veel eerder ontslagen te worden. Bij gratie Gods mocht ik de kerstdagen in het zkh doorbrengen omdat ik de arts vertelde dat kerst an sich geen reden voor mij was om van tevoren met ontslag te gaan. En vergis je niet, ik ben al sinds dinsdag thuis, dus het zou niet om twee, maar om ruim 5 dagen extra gaan dan Wink

Smikk, ik krijg gewoon een brok in mn keel van jouw verhaal Sad
Maar zo te horen ga je dit jaar een leuke O&N vieren met Zusje, ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben samen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:51

Was het ook wel. Ik was 18 en eigenlijk nog best jong ook!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 30 dec 2011 - 12:52

Dat klinkt inderdaad naar Smikk! Zoiets gun ik echt niemand! Dat zou je niet meegemaakt moeten hebben! Is een Laughcry smiley nu geoorloofd? laughcry Nee ik denk dat gewoon een janksmiley beter is: Sad
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:52

Ah, das waar. Fijn dat je niet ook met Kerst alleen thuis zat.
Ja, ik ga naar Zusje. Gaan het vast leuk hebben, zoals altijd. Ze woont best hoog en dus kan je mooi naar al het vuurwerk kijken dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:53

тыквашка schreef:Dat klinkt inderdaad naar Smikk! Zoiets gun ik echt niemand! Dat zou je niet meegemaakt moeten hebben! Is een Laughcry smiley nu geoorloofd? DagCafé - Pagina 18 394967 Nee ik denk dat gewoon een janksmiley beter is: Sad
DagCafé - Pagina 18 394967

Die smile voldoet altijd DagCafé - Pagina 18 394967

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 30 dec 2011 - 12:55

Smikkell schreef:Ah, das waar. Fijn dat je niet ook met Kerst alleen thuis zat.
Ja, ik ga naar Zusje. Gaan het vast leuk hebben, zoals altijd. Ze woont best hoog en dus kan je mooi naar al het vuurwerk kijken dan.
Heerlijk! Ik heb in al die tijd dat ik hier woon nog nooit thuis O&N gevierd dus ik heb ook geen idee of hier veel vuurwerk wordt afgestoken in de buurt. Misschien kan ik nog wel even met mijn camera naar buiten, zal hem eens opladen voor de zekerheid. Iemand enig idee of het droog blijft tijdens de jaarwisseling? Heb nog geen weerbericht gehoord eigenlijk...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen vr 30 dec 2011 - 12:55

Dag laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:56

Sjaantje schreef:
Smikkell schreef:Ah, das waar. Fijn dat je niet ook met Kerst alleen thuis zat.
Heerlijk! Ik heb in al die tijd dat ik hier woon nog nooit thuis O&N gevierd dus ik heb ook geen idee of hier veel vuurwerk wordt afgestoken in de buurt. Misschien kan ik nog wel even met mijn camera naar buiten, zal hem eens opladen voor de zekerheid. Iemand enig idee of het droog blijft tijdens de jaarwisseling? Heb nog geen weerbericht gehoord eigenlijk...
10 tot 12 graden en op een enkele plek een klein buitje zoals ik begreep.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:56

Als het goed is droog en niet koud. Mart ik vond het vandaag ook koud..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:57

Reva schreef:Als het goed is droog en niet koud. Mart ik vond het vandaag ook koud..
Nieuwjaarsdag misschien de warmste nieuwjaardag ooit gemeten... Prima om die dag mijn nieuwjaarsduik wens te doen DagCafé - Pagina 18 394967 Als ik in een bikini pas

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: