DagCafé
+29
GeKKiE
Curious
Roodkapje
Raindrop
Qiara
Snoopy
ekiaam87
Zininzon
Evalynn
Tullow
Happydobby
Sweety
nina
Pompoen
Minx
Merai
Burn
Sjaantje
Rovine
Bimbam
Kabouter
Alex
Suus
Toet
Tiana
Stuiterbal
Erin
Lejow
Ibbeltje
33 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Nou inderdaad! Maar als het droog blijft, zoals Smikk eigenlijk ook al zei, ben ik allang blijReva schreef:Als het goed is droog en niet koud. Mart ik vond het vandaag ook koud..
Nieuwjaarsduik... brrrrr... ik moet er niet aan denken! Krijgen we wel foto-bewijs?
Truste, Pompoen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, als ik weer ben aangekleed en mijn muts heb. Jammer alleen dat ze ook altijd foto's maken en in de krant zetten en op het nieuws filmpjes laten zien.Sjaantje schreef:Nou inderdaad! Maar als het droog blijft, zoals Smikk eigenlijk ook al zei, ben ik allang blijReva schreef:Als het goed is droog en niet koud. Mart ik vond het vandaag ook koud..
Nieuwjaarsduik... brrrrr... ik moet er niet aan denken! Krijgen we wel foto-bewijs?
Truste, Pompoen!
Zo'n figuur heb ik niet
Gast- Gast
Een van mijn bikini's is gehaaktReva schreef:Haak een nieuwe bikini.
Gast- Gast
Whaha ik wou idd al vragen of Smikk toevallig dat Unox-meisje was van een paar jaar geleden
Sjaantje schreef:Whaha ik wou idd al vragen of Smikk toevallig dat Unox-meisje was van een paar jaar geleden
Gast- Gast
Sorry
Ik zou gaan opruimen, om tien uur al een fan voor de deur.. Moet ik weer op vuilniszakjacht..
Gast- Gast
Ik ben het niet...Reva schreef:Ik zou gaan opruimen, om tien uur al een fan voor de deur.. Moet ik weer op vuilniszakjacht..
Gast- Gast
Dat was dezeSmikkell schreef:Sjaantje schreef:Whaha ik wou idd al vragen of Smikk toevallig dat Unox-meisje was van een paar jaar geleden
Gast- Gast
Ik ga trouwens eens mijn nestje opzoeken. Was eigenlijk al een paar uur geleden van plan te gaan slapen maar het forum heeft een slechte uitwerking op me
Welterusten en alvast fijne O&N gewenst voor iedereen!
Smikkell schreef:Dat was dezeSmikkell schreef:Sjaantje schreef:Whaha ik wou idd al vragen of Smikk toevallig dat Unox-meisje was van een paar jaar geleden
Hahahahahaha! Ik mis alleen je bikini
Ja, ik ook. Verloren in het koude water!Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Dat was dezeSmikkell schreef:Sjaantje schreef:Whaha ik wou idd al vragen of Smikk toevallig dat Unox-meisje was van een paar jaar geleden
Hahahahahaha! Ik mis alleen je bikini
Gast- Gast
Tja, dat krijg je met die gehaakte dingen
Ik wist dat het geen goed idee was..Sjaantje schreef:Tja, dat krijg je met die gehaakte dingen
Gast- Gast
Wat ga je zondag doen om herhaling te voorkomen? Bretels?
Niet scheren, dan blijft hij haken. Ha, leuke woordspelingSjaantje schreef:Wat ga je zondag doen om herhaling te voorkomen? Bretels?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet scheren, dan blijft hij haken. Ha, leuke woordspelingSjaantje schreef:Wat ga je zondag doen om herhaling te voorkomen? Bretels?
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: