Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijn borst/oksel

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Pijn borst/oksel

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:26

Ik heb sinds een paar dagen pijn in het gebied tussen mijn oksel en boven mijn rechterborst. Ik voel geen knobbels/zwellingen/bultjes en het wordt niet erger als ik iets til of beweeg...tis een kloppende, stekende pijn. Ik ben nu ongesteld, volgens mij had ik dit vorige maand ook al. Herkenbaar voor iemand? Het is dus niet IN mijn borst maar eerder erboven/zijkant. Ik moet er natuurlijk mee naar de dokter als het blijft maar dat kan pas volgende week, misschien kan iemand me hier geruststellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Re: Pijn borst/oksel

Bericht  Atelier Madame vr 19 aug 2011 - 23:28

Ik heb toevallig de afgelopen keer voordat ik ongesteld moest worden last gehad van gevoelige tot bijna zere tepels. Nu ik ongesteld ben geweest (had een keertje 4 strips doorgeslikt ipv 3) is het weer over. Volgens mij zijn de hormoren tijdens een menstruatie toch ook wel erg belangrijk voor de gevoeligheid van je lichaam.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Re: Pijn borst/oksel

Bericht  Mamsie za 20 aug 2011 - 9:52

Dat heb ik ook wel is. Geen idee waar het van komt. Het is er dan ineens en dan is het weer weg.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Re: Pijn borst/oksel

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 10:09

Een aantal weken ben ik ook naar de huisarts geweest omdat er iets niet lekker zat bovenin m'n borst. De dokter heeft me toen toch even naar het ziekenhuis gestuurd ook al voelde ze zelf niks vreemds. Ik heb toen een echo gehad en er bleek gelukkig niks aan de hand te zijn. Ik had gewoon een spier in m'n borst verrekt en na 3 weken was de pijn ook weg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Re: Pijn borst/oksel

Bericht  Kqip za 20 aug 2011 - 10:27

Wat jij omschrijft heb ik ook regelmatig net voor en tijdens mijn menstruatie. Is meestal met een dag of 2 weer weg bij mij.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Re: Pijn borst/oksel

Bericht  Rapunzel zo 21 aug 2011 - 9:26

Ik heb dat ook. Pijn/steken en opgezette klieren in mijn borsten en oksels. Vermoed dat het door hormonen komt, misschien van mijn mirena spiraal. Bij mij duurt het nu al langer dan 2 weken. Erg vervelend, vooral 's nachts doet het erg zeer wanneer ik me om draai, dus ik heb voortaan iets aan wat mijn borsten bij elkaar houd. Denk erover om mijn spiraal te laten verwijderen in de hoop dat het over gaat. Hoop dat het verdwijnt als ik de pil ga slikken.

Het kan trouwens geen kwaad volgens de dokter en het heeft niets met bostkanker te maken. Maar omdat het niet fijn is heeft de huisarts me toch geadviseerd om te kijken hoe het zonder mirena gaat.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijn borst/oksel Empty Re: Pijn borst/oksel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum