Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dekens/ voetenzak aftrappen

3 plaatsers

Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Pien do 29 dec 2011 - 5:20

Onze dochter kan niet stil liggen of zitten. Als ik met haar naar buiten ga in de kinderwagen ligt ze altijd in een voetenzak of met dekens over haar. DIt is altijd van korte duur. Een jasje heeft ze niet aan omdat ze dan echt de hele boel bij elkaar krijst, net zolang tot ik hem weer uit doe. Gebruik soms zo'n dun katoenen jasje/ vestje, dat gaat nog. Ik zorg altijd dat ze 3 laagjes bovenkleding draagt als we naar buiten gaan en doe haar dan onder de dekens of in een voetenzak. Alleen heeft ze binnen no time haar voeten zo omhoog getrapt dat ze weer "bloot " ligt. Vandaag in de fietskar ook, met dit als resultaat...

Wie heeft voor ons de ultieme tip hoe we haar toch een beetje bedekt kunnen houden?
dekens/ voetenzak aftrappen 405567_10150549220697154_617207153_10628312_1873106870_n


edit: ze had overigens sokjes én slofjes aan, ook die heeft ze uit getrappeld. Ze zat helemaal dicht in de fietskar dus toen ik haar eruit pakte was ze warm geneog nog... Maar in de kinderwagen is het dus een stuk lastiger!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Didi do 29 dec 2011 - 5:25

Ah wat een moppie! Heb geen tips voor je helaas. Vind het wel een hele prestatie dat ze dat zo voor elkaar krijgt.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 5:31

Zo'n 1 delig pak (oa H&M heeft leuke) met voetjes er aan als je naar buiten gaat? Dat krijgt ze niet uitgeschot!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Pien do 29 dec 2011 - 5:34

Je bedoelt zo´n soort ski pakje? Denk dat dat net zo'n drama word als een jasje. Zal mijn zus eens vragen of ik die van haar zoontje mag lenen, om even te proberen!! Straks koop ik er 1 en dan blijft het liggen....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 5:35

Geen tips nee. Je zou een maillot aan kunnen doen, doe ik hier ook, en dat is al een hele uitkomst, geen getrek meer aan sokjes en geen koude voetjes.

En heb je een mummy-voetenzak? Dat scheelt ook al, die snoer ik gewoon goed dicht, dan komen ze er niet zo snel uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Parisienne do 29 dec 2011 - 5:52

Ik zou ook proberen om een skipakje aan te trekken bij haar. Misschien is het heel even vervelend en krijst ze alles bij elkaar, maar zou dan proberen om haar snel af te leiden door gelijk (zodra jas/skipakje aan is) naar buiten te gaan, daarbij lekker te 'kletsen' tegen haar, etc. Proberen af te leiden dus, zodat ze het jasje/skipakje 'vergeet' en eraan went dat het helemaal niet erg is om het aan te hebben. Zulke dingen (jasjes/skipakjes) zijn altijd even wennen, maar ik zou het toch blijven proberen. Het gaat erg lastig worden als ze straks nooit een jas aan wil.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Pien do 29 dec 2011 - 5:58

De voornaamste reden dat ze geen jasje aan wil is dat ze het eigenlijk altijd al warm heeft.
Verder heeft ze last van eczeem wat erger word als ze het warm(er) krijgt. Ik vind het dus ook zielig om haar in een jas te gaan doen als ik weet dat ze daarna warm is en meer jeuk/ eczeem heeft.


Maillot's heb ik helemaal niet, toch maar eens aanschaffen!!

En zo'n mummy voetenzak, heb ik idd niet, kan daar ook eens voor kijken. Dat lijkt me voor haar nog het makkelijkst!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 6:09

je hebt ook wel van die ski-broekjes met bretels, dan heeft ze in ieder geval wat aan haar benen, maar hoeft ze geen jasje aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 6:38

Pien schreef:De voornaamste reden dat ze geen jasje aan wil is dat ze het eigenlijk altijd al warm heeft.
Verder heeft ze last van eczeem wat erger word als ze het warm(er) krijgt. Ik vind het dus ook zielig om haar in een jas te gaan doen als ik weet dat ze daarna warm is en meer jeuk/ eczeem heeft.


Maillot's heb ik helemaal niet, toch maar eens aanschaffen!!

En zo'n mummy voetenzak, heb ik idd niet, kan daar ook eens voor kijken. Dat lijkt me voor haar nog het makkelijkst!

Ik ben erg blij met maillots nu, niks geen gezeur meer. Slofjes gaan hier ook zo weer uit, dus dat is dan niet zo'n ramp.

Ik heb zelf de voetenzakken via mp, staan er genoeg op. Je kunt die bij het hoofd helemaal dichtsnoeren, lekker warm. Heb wel foto's op mn hyves als ze in de buggy zitten, kun je zien hoe dat er uitziet, al zitten ze er daar niet helemaal ingesnoerd in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dekens/ voetenzak aftrappen Empty Re: dekens/ voetenzak aftrappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum