Voetenzak buggy
+2
PapillonRose
Bloem86
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voetenzak buggy
Wij hebben de Koelstra (simba) buggy.
Weet iemand of hier ook een voetenzak in past? En zo ja, welke?!
Weet iemand of hier ook een voetenzak in past? En zo ja, welke?!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Voetenzak buggy
Ik weet het niet, maar ik dacht dat er ook universele voetenzakken waren? Hopelijk past zoiets. Ik moet trouwens ook maar even gauw kijken of mijn Quinny voetenzak van de wandelwagen ook in de buggy past
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ik heb pas een universele voetenzak bij de hema gekocht en het paste pecies
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb dan de dubbele Koelstra, en laatst 2 zakken via mp gekocht. Die passen wel, alleen een beetje aan de lange kant, maar dat komt ook omdat de meiden nog zo klein zijn, als mijn zoontje er inzit, zit de zak ook al wat hoger. Dit zijn universele zakken, dus ik denk dat de meesten wel passen.
Gast- Gast
Ik heb ook een Koelstra en heb een universele voetenzak (Titanium Baby) bij Baby Dump gehaald. Hij is nog wel vrij lang, maar als de kindjes groter en dus langer worden is het wel net zo fijn dat ze er nog in passen!
Gast- Gast
_Nera_ schreef:Ik heb ook een Koelstra en heb een universele voetenzak (Titanium Baby) bij Baby Dump gehaald. Hij is nog wel vrij lang, maar als de kindjes groter en dus langer worden is het wel net zo fijn dat ze er nog in passen!
+1 (al heb ik 'm inmiddels niet meer)
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
wij hebben ook een koelstra simba, en toevallig van t weekend net een universele voetenzak van prenatal gekocht. Volgens de verkoopster moet dat gewoon passen, maar ik heb t nog niet geprobeerd
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik moet eigenlijk ook een andere voetenzak hebben, die van de speedy past ze nog NET in met haar benen en ze is niet eens lang...
Wil er dan eigenlijk 1 voor in de MC Mila en Quinny Speedy, alleen kan er in de Mila volgens mij niet makkelijk een zak in en uit..
Wil er dan eigenlijk 1 voor in de MC Mila en Quinny Speedy, alleen kan er in de Mila volgens mij niet makkelijk een zak in en uit..
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Bike away voetenzak?
» Wel of geen voetenzak?
» voetenzak cabriofix
» Voetenzak bevestigen?
» Bike away voetenzak?
» Wel of geen voetenzak?