Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dringend jullie mening nodig

+17
Blond
PluDan
Jeanette
Pompoen
sonly
boekenwurm83
Clapperdie
Rumble
Esperanza
Curious
Supertalentje
rapa nui
Linnie1985
girli
Stuiterbal
Rush
cupcake23
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  cupcake23 wo 28 dec 2011 - 2:45

Rush schreef:
girli schreef:
cupcake23 schreef:Er wordt ook niks in overleg gedaan, we krijgen een paar minuutjes van te voren een sms dat ze eraan komen, en daar moeten we het maar mee doen.
En wat als jullie niet thuis zijn?
En als je nou gewoon terugstuurt; dit weekend kan het niet.


Trekt ze zich niks van aan.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Clapperdie wo 28 dec 2011 - 2:46

:shock: Het is nu toch jullie huis, jullie onderkomen. Ik zou het echt niet accepteren als mijn nichtje steeds op de stoep zou staan.

Ik zou ook het gesprek met je oom aangaan en aangeven dat dit niet is wat je er van verwacht en dat je het ook niet op prijs stelt. Als zij zo nodig het weekend een hangplek zoekt gaat ze maar lekker naar haar eigen vader zijn nieuwe onderkomen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  cupcake23 wo 28 dec 2011 - 2:46

Clapperdie schreef: :shock: Het is nu toch jullie huis, jullie onderkomen. Ik zou het echt niet accepteren als mijn nichtje steeds op de stoep zou staan.

Ik zou ook het gesprek met je oom aangaan en aangeven dat dit niet is wat je er van verwacht en dat je het ook niet op prijs stelt. Als zij zo nodig het weekend een hangplek zoekt gaat ze maar lekker naar haar eigen vader zijn nieuwe onderkomen.

Ja en dat kan dus om bepaalde redenen niet, die willen privacy, dus zitten wij ermee opgescheept.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Rush wo 28 dec 2011 - 2:47

Sorry hoor, maar ik zeg het toch; wat een asociaal stel zijn zij en wat een softies zijn jullie.

Waarom hebben zij in hemelsnaam sleutels van jullie huis en waarom liggen ze nog op bed? Je bent hun mama niet.

OMG ik vind het bijna ongelooflijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 2:49

Nou, ik ook inderdaad. En ik snap niet waarom je niet reageert op de berichten of je eens met je oom kan praten? Is al meerdere malen gezegd hier. En anders gewoon eruit schoppen want het lost zichzelf niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  cupcake23 wo 28 dec 2011 - 2:49

Rush schreef:Sorry hoor, maar ik zeg het toch; wat een asociaal stel zijn zij en wat een softies zijn jullie.

Waarom hebben zij in hemelsnaam sleutels van jullie huis en waarom liggen ze nog op bed? Je bent hun mama niet.

OMG ik vind het bijna ongelooflijk.

Ja ik vind het ook asociaal, en kan er ook niet meer tegen. Ik heb al voorgesteld dat we gaan verhuizen, iets anders zoeken. En dan kan mn nichtje hier in met haar vriend.
Het was de bedoeling dat we dit op den duur gingen kopen, maar we hebben het toch nooit voor onszelf.
Toen ik nog alleen was had ik er geen problemen mee, maar nu ik me ook gesetteld heb wil ik ook privacy maar dat snappen ze niet, ook al hadden we het meerdere keren aangegeven.
Ik zit echt met de handen in mn haar, en weet niet wat ik moet.
Ik wil ook geen ruzie in de familie, of het risico lopen dat mijn oom ons eruit zet.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Esperanza wo 28 dec 2011 - 2:50

Rush schreef:Sorry hoor, maar ik zeg het toch; wat een asociaal stel zijn zij en wat een softies zijn jullie.

Waarom hebben zij in hemelsnaam sleutels van jullie huis en waarom liggen ze nog op bed? Je bent hun mama niet.

OMG ik vind het bijna ongelooflijk.
Hier sluit ik me bij aan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  cupcake23 wo 28 dec 2011 - 2:51

Clapperdie schreef: :shock: Het is nu toch jullie huis, jullie onderkomen. Ik zou het echt niet accepteren als mijn nichtje steeds op de stoep zou staan.

Ik zou ook het gesprek met je oom aangaan en aangeven dat dit niet is wat je er van verwacht en dat je het ook niet op prijs stelt. Als zij zo nodig het weekend een hangplek zoekt gaat ze maar lekker naar haar eigen vader zijn nieuwe onderkomen.

We gaan ook zo snel mogelijk een gesprek aan, misschien vanavond wel al, maar we zijn een hechte familie, en wil ook geen ruzie, mijn oom heeft mij ook al zovaak geholpen, financieel.
Dus ik ben bang het risico te lopen dat hij ons eruit zet, en dat we wat anders moeten zoeken, en dat gaat zo maar niet hier.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  rapa nui wo 28 dec 2011 - 2:51

cupcake23 schreef:We hebben al zovaak gezegd dat ze haar zooi op moet ruimen, maar dat gaat een paar keer goed en dan is het weer mis.
Ik heb het gevoel dat we helemaal geen privacy meer hebben. Ze heeft nu vakantie dus ze is hier alweer een paar dagen, en ik vreet me gewoon op.
Ze liggen nu nog op bed, en verwachten straks weer dat ze eten krijgt.

Verwachten ze dit omdat ze jullie als goede vrienden beschouwd omdat jullie er tot nu toe steeds akkoord mee zijn gegaan? Ik kan me wel voorstellen dat als jullie er altijd mee akkoord zijn gegaan dat ze dit als normaal beschouwd. Ik zou er geloof ik eerst met haar vader over praten, vind het er ook van afhangen hoeveel huur je betaald en of jullie het voor langere tijd willen huren of dat het maar een half jaar of zo zal zijn. Als je hier echt voor langere tijd wilt blijven wonen dan zou ik dit met haar vader uitpraten omdat je het ook van hem huurt. Weet hij dat zijn dochter en vriend zo regelmatig bij jullie voor de deur staan?

Je zou er natuurlijk ook zo meteen met je nichtje over kunnen hebben maar dan zou ik het gesprek wel goed voorbereid hebben. Stel dat je zo meteen dikke ruzie met haar krijgt een ze gaat bij haar vader klagen dan kan het natuurlijk zijn dat hij de kant van zijn dochter kiest. Ik zou het dus even zakelijk houden en binnenkort contact met hem opnemen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  cupcake23 wo 28 dec 2011 - 2:54

rapa nui schreef:
cupcake23 schreef:We hebben al zovaak gezegd dat ze haar zooi op moet ruimen, maar dat gaat een paar keer goed en dan is het weer mis.
Ik heb het gevoel dat we helemaal geen privacy meer hebben. Ze heeft nu vakantie dus ze is hier alweer een paar dagen, en ik vreet me gewoon op.
Ze liggen nu nog op bed, en verwachten straks weer dat ze eten krijgt.

Verwachten ze dit omdat ze jullie als goede vrienden beschouwd omdat jullie er tot nu toe steeds akkoord mee zijn gegaan? Ik kan me wel voorstellen dat als jullie er altijd mee akkoord zijn gegaan dat ze dit als normaal beschouwd. Ik zou er geloof ik eerst met haar vader over praten, vind het er ook van afhangen hoeveel huur je betaald en of jullie het voor langere tijd willen huren of dat het maar een half jaar of zo zal zijn. Als je hier echt voor langere tijd wilt blijven wonen dan zou ik dit met haar vader uitpraten omdat je het ook van hem huurt. Weet hij dat zijn dochter en vriend zo regelmatig bij jullie voor de deur staan?

Je zou er natuurlijk ook zo meteen met je nichtje over kunnen hebben maar dan zou ik het gesprek wel goed voorbereid hebben. Stel dat je zo meteen dikke ruzie met haar krijgt een ze gaat bij haar vader klagen dan kan het natuurlijk zijn dat hij de kant van zijn dochter kiest. Ik zou het dus even zakelijk houden en binnenkort contact met hem opnemen.

Nou het is er zo ingeslopen, we hebben al meerdere keren aangekaart dat het hier geen hotel is. Maar mijn oom laat het zo en doet er niks aan, en dat is omdat ze bij hem thuis niet mogen zitten. En hij weet dat ze hier zo vaak zijn, hij brengt ze en gaat dan zelf weer weg. We huren het voor langere tijd, wonen hier al wat jaren en waren van plan het snel te kopen.
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Rush wo 28 dec 2011 - 2:59

cupcake23 schreef:

Nou het is er zo ingeslopen, we hebben al meerdere keren aangekaart dat het hier geen hotel is. Maar mijn oom laat het zo en doet er niks aan, en dat is omdat ze bij hem thuis niet mogen zitten. En hij weet dat ze hier zo vaak zijn, hij brengt ze en gaat dan zelf weer weg. We huren het voor langere tijd, wonen hier al wat jaren en waren van plan het snel te kopen.
Je oom vindt het dus ook normaal. Ik weet niet of ik wel een huis zou willen huren van iemand met zulke vreemde 'gewoontes'.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  cupcake23 wo 28 dec 2011 - 3:04

Rush schreef:
cupcake23 schreef:

Nou het is er zo ingeslopen, we hebben al meerdere keren aangekaart dat het hier geen hotel is. Maar mijn oom laat het zo en doet er niks aan, en dat is omdat ze bij hem thuis niet mogen zitten. En hij weet dat ze hier zo vaak zijn, hij brengt ze en gaat dan zelf weer weg. We huren het voor langere tijd, wonen hier al wat jaren en waren van plan het snel te kopen.
Je oom vindt het dus ook normaal. Ik weet niet of ik wel een huis zou willen huren van iemand met zulke vreemde 'gewoontes'.
Ik wil het ook niet meer, maar waar moeten we heen? Als hij ons per direct op straat zet, wat dan?
cupcake23
cupcake23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Esperanza wo 28 dec 2011 - 3:07

Ah je oom weet er dus vanaf.
Ik denk echt dat jullie veel te lief zijn geweest en ook wel behoorlijk over jullie hebben laten heenlopen.
Als er eenmaal zo'n situatie is, is het lastig te veranderen, maar ik neem aan dat jullie op deze manier hier niet willen blijven wonen.
Jullie gaan vanavond met je oom praten dus dan zou ik het aankaarten. Dat dit niet is wat jullie er van verwacht hadden. Wordt je oom daar boos om, dan zou ik daar sowieso niet meer willen wonen. En ik neem aan dat hij jullie daar ook wel graag wil houden, want dan heeft hij bekenden in het huis en hij krijgt er nog wat huur voor.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Esperanza wo 28 dec 2011 - 3:09

Je gaat wel meteen van het ergste uit!

Als je het netjes brengt zal hij dat heus niet doen hoor, lijkt me.
Ja, als je er met een grote mond binnenkomt en het brengt als zij eruit of wij eruit, ja dan misschien wel.
Maar daar kun je toch gewoon rustig over praten......
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Rush wo 28 dec 2011 - 3:10

cupcake23 schreef:
Rush schreef:
cupcake23 schreef:

Nou het is er zo ingeslopen, we hebben al meerdere keren aangekaart dat het hier geen hotel is. Maar mijn oom laat het zo en doet er niks aan, en dat is omdat ze bij hem thuis niet mogen zitten. En hij weet dat ze hier zo vaak zijn, hij brengt ze en gaat dan zelf weer weg. We huren het voor langere tijd, wonen hier al wat jaren en waren van plan het snel te kopen.
Je oom vindt het dus ook normaal. Ik weet niet of ik wel een huis zou willen huren van iemand met zulke vreemde 'gewoontes'.
Ik wil het ook niet meer, maar waar moeten we heen? Als hij ons per direct op straat zet, wat dan?
Ja dat weet ik niet. Jullie krijgen wel een baby hoor, dan moet je afspraken gaan maken.

Wij wonen ook in een huis van m`n schoonouders, maar daar zijn zeker goede afspraken over gemaakt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  rapa nui wo 28 dec 2011 - 3:12

Staan jullie nog wel ingeschreven voor een andere huurwoning? Zou dat anders wel doen. Ik vind het onvoorstelbaar dat je oom hun zelfs naar jullie brengt, of hij moet denken dat jullie er geen echte problemen mee hebben omdat jullie dat nooit duidelijk zo uitspraken. Heeft hij het geld van de huur nodig? of is dat meer een vriendendienst naar jullie toe? Ik zou een afspraak met hem maken, jullie gesprek goed voorbereiden, hebben jullie financieel nu evt. wel de mogelijkheden om het huis te kopen? Zo ja, maak een gesprek met een hypotheker, kijk of het ook echt kan met de huidige eisen van banken/wat die ervan zegt en ga daarna ook hierover het gesprek met je oom aan. Straks wordt je ook hierover aan het lijntje gehouden. En als je het huis gekocht hebt dan is het echt van jullie, heb je niets meer met je oom en nichtje te maken en kun je die zonder meer weigeren. Als je financieel voorlopig het huis niet kunt kopen dan zou ik me voorbereiden door te kijken hoe de huurprijzen zijn van andere huizen in jullie woonplaats, hoe lang is de wachtlijst. Kun je voor hetzelfde bedrag ergens anders ook wonen? Als jullie voor een normaal huurhuis het dubbele kwijt zijn dan zou ik voor mezelf op de rit zetten wat voor mij belangrijk is: goedkoop wonen en je nichtje op de koop toe nemen of meer betalen maar dan wel privacy hebben.

Ik zou dat allemaal even voor mezelf op de rit willen hebben voor ik het gesprek in zou gaan en voordat er evt. ruzie van komt. Het duurt nu toch al een poos dus zet het eerst allemaal even op de rit. Misschien valt het gesprek met je oom uiteindelijk wel mee maar dan heb je de situatie wel met alle voor- en nadelen bekeken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  boekenwurm83 wo 28 dec 2011 - 3:31

Verbazingwekkend dat jullie niet voor jezelf opkomen.
Ik zou je nichtje vriendelijk verzoeken om in het vervolg ergens anders naartoe te gaan, en anders zou ik haar gewoon op straat gooien. Wat denkt ze wel niet, jullie huren het huis, en jullie hebben het recht om er te wonen, verder niemand.
Waarom pik je dit in godsnaam? Je oom gooit je er heus niet uit hoor, aangezien hij van jullie huur ontvangt en toch echt niet van zijn eigen dochter.
Ik zou als ik jullie was meteen op je strepen gaan staan en als dat niet wordt geaccepteerd, onmiddellijk op zoek gaan naar andere woonruimte of andere sloten laten zetten. Dit gaat echt nergens over!
Mensen maken nou eenmaal misbruik van mensen die niet goed voor hun eigen mening opkomen. en daar ben je helaas wel zelf schuldig aan.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  sonly wo 28 dec 2011 - 3:32

cupcake23 schreef:
Het was de bedoeling dat we dit op den duur gingen kopen, maar we hebben het toch nooit voor onszelf.

Stel dat je het zou kopen, dan zet je toch gewoon een ander slot in de deur...? Dan is het jullie huis en heb je dat recht gewoon hoor!
Zelfs als je zou huren mag je dat officieel geloof ik gewoon doen, alleen omdat je geen overeenkomst hebt zou ik het ook niet aandurven denk ik.

En dat ze eten verwacht vind ik helemaal vies verwend... Als ik bij m'n eigen ouders ben verwacht ik dat niet eens, laat staan bij een nicht oid. Het is leuk als je het wel krijgt, maar ze zijn niks verplicht!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 3:47

Wow wat een bizarre situatie en ik sluit me aan bij Rush, jullie zijn veel te soft.
Ik.snap wel dat je de lieve vrede binnen de familie wilt bewaren maar huren onder een mondelinge overeenkomst zonder duidelijke afspraken is vragen om problemen, vind je zelf ook niet?
Op welk adres staan jij en je vriend eigenlijk ingeschreven? Als dat op dat adres is had je dan bij de inschrijving geen kopie van de overeenkomst mee moeten nemen?

Volgens mij is het zo dat je huurbescherming geniet als je huur betaalt, als je dit maar kunt aantonen, bijv maandelijks het bedrag overmaakt.
Dus zomaar eruit zetten mag volgens mij niet.
Plus als dat wel gebeurt kun je urgentie aanvragen bij de wooningbouw omday je zwanger bent.
Je zult dus best sterk.staan in je gesprek met je oom.
Ik zou het heel dom vinden als je dat gesprek niet aangaat,.dan werk je jullie alleen maar verder in de nesten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Rush wo 28 dec 2011 - 3:47

Princess schreef:
Plus als dat wel gebeurt kun je urgentie aanvragen bij de wooningbouw omday je zwanger bent.
Dat werkt hier niet als urgentie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 3:49

Princess schreef:Wow wat een bizarre situatie en ik sluit me aan bij Rush, jullie zijn veel te soft.
Ik.snap wel dat je de lieve vrede binnen de familie wilt bewaren maar huren onder een mondelinge overeenkomst zonder duidelijke afspraken is vragen om problemen, vind je zelf ook niet?
Op welk adres staan jij en je vriend eigenlijk ingeschreven? Als dat op dat adres is had je dan bij de inschrijving geen kopie van de overeenkomst mee moeten nemen?

Volgens mij is het zo dat je huurbescherming geniet als je huur betaalt, als je dit maar kunt aantonen, bijv maandelijks het bedrag overmaakt.
Dus zomaar eruit zetten mag volgens mij niet.
Plus als dat wel gebeurt kun je urgentie aanvragen bij de wooningbouw omday je zwanger bent.
Je zult dus best sterk.staan in je gesprek met je oom.
Ik zou het heel dom vinden als je dat gesprek niet aangaat,.dan werk je jullie alleen maar verder in de nesten.
Het dikgedrukte, daar zou ik niet vanuit gaan.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Supertalentje wo 28 dec 2011 - 3:52

Ik denk dat jij/jullie dit te lang hebben toegestaan en dat niemand ooit het idee gehad heeft dat je dit helemaal niet zo ideaal meer vindt.
Je geeft aan dat je een hechte familie hebt, heb je dan juist eerder 'ruzie' of juist niet? Ik kan me voorstellen dat alle partijen dan juist de goede onderlinge verstandhoudingen willen behouden, dus ook je oom.

Ik zou het gesprek met je oom aangaan, gewoon serieus. En dan niet eens inhoudelijk (zijn gemakzuchtige dochter is een verwend stuk vreten, moet maar lekker buiten in het bos gaan vrijen en ze vreet heel asociaal de koelkast leeg) maar wel dat er dingen in jouw situatie zijn verandert (blijkbaar is je vriend bij je ingetrokken en je bent zwanger) en je je niet meer zo prettig voelt bij de huidige gang van zaken. Ik zou het 'open gooien' in de zin van kunnen we andere afspraken maken en aan welke afspraken zitten zij dan te denken. Op die manier voorkom je dat je met je vuist op tafel slaat en daarnaast kan hij dan mooi zijn eigen ideeen over afspraken naar zijn dochter communiceren, dan komen die bij hem vandaan en niet bij jou.

En als je echt heel erg opziet tegen een gesprek of bang bent om onder de tafel geveegd te worden kun je dit dan bespreken met je vader of moeder? (je oom is toch een broer van je vader of moeder). Wellicht dat zij nog tips hebben hoe dit goed te brengen, maar het lijkt me iig fijn je gesteund te voelen door hen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Rumble wo 28 dec 2011 - 3:52

Nee, je krijgt pas urgentie als je al een kind hebt. En dan nog moet je door een soort van jury van maatschappelijk medewerkers e.d. om te bekijken of je situatie ernstig genoeg is.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Supertalentje wo 28 dec 2011 - 3:53

Nucia schreef:Nee, je krijgt pas urgentie als je al een kind hebt. En dan nog moet je door een soort van jury van maatschappelijk medewerkers e.d. om te bekijken of je situatie ernstig genoeg is.

Afhankelijk van waar je woont, hier krijg je geen urgentie, kind of niet, terwijl mijn 2 zusjes wel urgentie kregen toen ze zwanger waren, niet toen ze al een kind hadden.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Rumble wo 28 dec 2011 - 3:55

Oh, dat wist ik niet. In alle gemeentes waar ik heb gewoond (stuk of 5) krijg je echt geen urgentie als je zwanger bent en geen huis hebt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dringend jullie mening nodig - Pagina 2 Empty Re: dringend jullie mening nodig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum