Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zorgverzekering

2 plaatsers

Ga naar beneden

zorgverzekering Empty zorgverzekering

Bericht  Bex ma 26 dec 2011 - 23:18

Hey iedereen

Ik zit met een kwestie. In april van het komende jaar wil ik een half jaar naar Australië om daar te gaan backpacken. Nu zit ik met mijn zorgverzekering. Ik heb nog geen tijd gehad om uit te zoeken wat het voordeligste is en daar ga ik ook geen tijd voor hebben voor 31 december omdat ik met mijn scriptie bezig ben (4 januari moet ik deze inleveren). Ik heb nu bedacht om mijn huidige zorgverzerkering op te zeggen en na 4 januari te bekijken wat de handigste zorgverzekering is. Zoals ik alles interpreteer kan dat omdat je tot eind januari een zorgverzekering kan afsluiten, maar vind het een beetje 'eng' idee dat ik tot ergens in januari geen zorgverzekering heb (ook al weet ik dat als je het afsluit in januari je met terugwerkende kracht verzekerd bent). Iemand hier ervaring mee of briljante inzichten over? smile

xx
Bex
Bex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 74
Punten : 113
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zorgverzekering Empty Re: zorgverzekering

Bericht  Rush ma 26 dec 2011 - 23:21

Zorgverzekering is verplicht, dus je kan niet ergens in januari geen zorgverzekering hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum