Privacy op het forum
+18
Ibbeltje
Lady4
Toet
Zwerver
Pompoen
Raindrop
Kaboutertje
Suus
girli
TGR
Esperanza
Janelie
Thunder
Rush
Alex
Blond
Tania
Ella
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Privacy op het forum
Suus schreef:Er zijn wel dingen die ik hier niet vertel, omdat het zou kunnen dat er iemand meeleest.
+1. Geen idee of ik meelezers heb, maar ik houd er wel altijd een beetje rekening mee.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
IIk let ook wel op wat ik plaats, en anders haal ik het ook wel weer weg.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Evy schreef:Geen idee of er iemand meeleest die mij kent (buiten de mensen die ik van hier ken). Het boeit me ook niet zo, ik plaats geen staatsgeheimen.
Nou, je hebt nogal wat prive dingen hier geplaatst, zoals die ene brief aan jezelf (zal verder niet in details treden) geen staatsgeheimen, maar zou het heel erg vinden als mensen dat over mij zouden lezen. Veel en veels te persoonlijk. Heb jij dat zelf niet dan?
Laatst aangepast door Carrie op di 27 dec 2011 - 7:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dingen die ik echt geheim wil houden, plaats ik hier ook niet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Carrie schreef:Evy schreef:Geen idee of er iemand meeleest die mij kent (buiten de mensen die ik van hier ken). Het boeit me ook niet zo, ik plaats geen staatsgeheimen.
Nou, je hebt nogal wat prive dingen hier geplaats, zoals die ene brief aan jezelf (zal verder niet in details treden) geen staatsgeheimen, maar zou het heel erg vinden als mensen dat over mij zouden lezen. Veel en veels te persoonlijk. Heb jij dat zelf niet dan?
Wat voor de een prive is hoeft voor de ander niet zo te zijn natuurlijk. Ik denk dat iedereen zijn eigen grenzen daarin heeft.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Stella_ schreef:Carrie schreef:Evy schreef:Geen idee of er iemand meeleest die mij kent (buiten de mensen die ik van hier ken). Het boeit me ook niet zo, ik plaats geen staatsgeheimen.
Nou, je hebt nogal wat prive dingen hier geplaats, zoals die ene brief aan jezelf (zal verder niet in details treden) geen staatsgeheimen, maar zou het heel erg vinden als mensen dat over mij zouden lezen. Veel en veels te persoonlijk. Heb jij dat zelf niet dan?
Wat voor de een prive is hoeft voor de ander niet zo te zijn natuurlijk. Ik denk dat iedereen zijn eigen grenzen daarin heeft.
Ja dat is natuurlijk ook wel zo. Maar ik zou zelf niet willen dat een buurman/ex/oud klasgenoot/schoonouders/whatever zoiets lezen over mij.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik er hoe langer hoe minder moeite mee heb, ik ben in het dagelijks leven juist opener over mezelf geworden, en dat wat ik hier vertel sluit daar wel op aan. M'n hele houding is ook een beetje veranderd van 'ehh, ik zit op een ehh... forum ' naar 'ik forum, so what'. Ik loop niet te koop wáár, maar op m'n werk weten een aantal inmiddels ook dat ik op het oude forum van Yes gezeten heb en dat ik daar gemodereerd heb. Ik verwijs alleen niet naar dit forum, vind het niet nodig dat ze gaan zoeken. Maar als men me toevallig tegenkomt... so be it.
Gast- Gast
Nooit geweten!Maple schreef:Ik geloof dat ik er hoe langer hoe minder moeite mee heb, ik ben in het dagelijks leven juist opener over mezelf geworden, en dat wat ik hier vertel sluit daar wel op aan. M'n hele houding is ook een beetje veranderd van 'ehh, ik zit op een ehh... forum ' naar 'ik forum, so what'. Ik loop niet te koop wáár, maar op m'n werk weten een aantal inmiddels ook dat ik op het oude forum van Yes gezeten heb en dat ik daar gemodereerd heb. Ik verwijs alleen niet naar dit forum, vind het niet nodig dat ze gaan zoeken. Maar als men me toevallig tegenkomt... so be it.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik was yesangel 4 In 2005 en 2006 was dat, in 2006 ben ik gestopt. Kon het niet matchen met m'n discussie-imago en voelde me een beetje hypocriet daardoor. Ookal was ik hartstikke anoniem.Burn schreef:Nooit geweten!Maple schreef:Ik geloof dat ik er hoe langer hoe minder moeite mee heb, ik ben in het dagelijks leven juist opener over mezelf geworden, en dat wat ik hier vertel sluit daar wel op aan. M'n hele houding is ook een beetje veranderd van 'ehh, ik zit op een ehh... forum ' naar 'ik forum, so what'. Ik loop niet te koop wáár, maar op m'n werk weten een aantal inmiddels ook dat ik op het oude forum van Yes gezeten heb en dat ik daar gemodereerd heb. Ik verwijs alleen niet naar dit forum, vind het niet nodig dat ze gaan zoeken. Maar als men me toevallig tegenkomt... so be it.
Gast- Gast
Toen forumde ik ook nog niet of njaa.. toen las ik nog niet mee!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, en daarom plaats ik ook alleen maar oppervlakkige dingen zeg maar.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
» Pinterest privacy
» privacy instellingen facebook
» Facebook - privacy tijdlijn
» N.a.v. topic R.ush.... Je privacy!
» Pinterest privacy
» privacy instellingen facebook
» Facebook - privacy tijdlijn
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: