Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blauwe plekken

+6
Star007
sabje
Annemie
Jelin
liesje
Julia
10 plaatsers

Ga naar beneden

Blauwe plekken Empty Blauwe plekken

Bericht  Julia di 4 okt 2011 - 2:20

Onze dochter heeft momenteel echt zoo vaak blauwe plekken op haar beentjes..Ik vermoed dat dat
komt door het kruipen en het steeds gaan staan tegen dingen aan. Ook stoot ze regelmatig haar hoofd
tegen een tafel/kastje, ondanks dat we echt goed opletten.
Nog even en ik ben bang dat het kdv nog gaat denken dat we ons kind mishandelen ofzo :shock: Herkennen
jullie dit of heb ik gewoon een heel wild kind of een kind dat snel blauwe plekken krijgt?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blauwe plekken Empty Re: Blauwe plekken

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 2:23

Nee joh, wat moeten vreemden dan wel niet van M.ara denken ? Tijdens aanvallen laat ze zichzelf gewoon vallen waar ze kruipt/staat/zit, met als gevolg dat ze helemaal onder de plekken en bulten zit. Met name op haar hoofdje, op haar voorhoofd zitten nog steeds iets van 5 plekjes, ze lijken we een beetje blijvend. Ieder kind valt, en daar horen nu eenmaal blauwe plekken bij.

Gast
Gast

Bericht  liesje di 4 okt 2011 - 2:23

hier ook een meisje die zich stoot, valt kruipt en ze zit dus onderde blauwe plekjes.

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Julia di 4 okt 2011 - 2:25

Ja maar ik vind de plekken op haar benen zo vreemd...Op haar knieen kan ik het me nog voorstellen
van het kruipen end maar er zitten gewoon veel blauwe plekken op haar onderbenen. Heel apart.
Maar het zal er idd wel bijhoren dan smile
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Jelin di 4 okt 2011 - 2:37

Dan heb je de benen van mijn dochter nog niet gezien. Ze is dan wel ouder, maar nog steeds vol blauwe plekken. Ze is onvoorzichtig en valt regelmatig of ze stoot zich zelf. Bij haar zitten de plekken op haar onderbenen. Dus herkenbaar Wink. Het hoort er nu eenmaal bij met vallen en opstaan.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Annemie di 4 okt 2011 - 2:50

Heel herkenbaar, alleen heeft mijn zoontje allemaal blauwe plekken op zijn rug, omdat hij hard door de kamer heen rolt, soms denk ik ook weleens, wat zullen ze bij het kdv wel niet denken,maarja ik weet dat het daarvan komt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sabje di 4 okt 2011 - 3:08

Heel herkenbaar. Op zijn benen zitten nu een stuk of 6 blauwe plekken, hij heeft een blauwe neus, kras op zijn wang en nog 2 blauwe plekken. Zei toevallig vannochtendtegen een collega wat moeten ze wel niet denken.
Hij valt gewoon erg veel nu hij aan het lopen is.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 3:11

Ik herken dit wel van de oudste, die heeft werkelijk overal blauwe plekken op haar benen. Ze hoeft zich ook maar iets te stoten of er zit er weer 1.

Gast
Gast

Bericht  Julia di 4 okt 2011 - 3:11

Haha wat hebben we toch een stel brokkenpiloten bij elkaar. Wel fijn om te lezen
dat het gewoon normaal is, dan zullen de kdv leidsters ook wel niet raar opkijken.
Ik vind het overigens soms wel heel naar om te zien hoor, die plekken of als ze een grote
bult op haar hoofd heeft.
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Star007 di 4 okt 2011 - 6:58

Las vandaag toevallig in 'wij jonge ouders' dat een kindje ook blauwe plekken kan krijgen als allergische reactie. In dit geval was het een reactie op penicilline kuur. Niet dat ik je bang wil maken hoor, want waarschijnlijk komt het gewoon door stoten en vallen etc.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Tania di 4 okt 2011 - 7:01

Hier ook altijd blauwe plekken hoor. Vooral de onderbeentjes zitten altijd onder. Op het cb is er nog nooit iets van gezegd. Daar weten ze ook wel welke blauwe plekken 'normaal' zijn voor kleine kindjes en op welke plekken ze extra moeten letten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monnie di 4 okt 2011 - 8:11

Hier nog eentje! Mijn zoontje zit ook altijd onder de blauwe plekken, voornamelijk op zijn onderbenen. Toch wel herkenbaar zo te lezen hier Wink

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 8:16

Monnie schreef:Hier nog eentje! Mijn zoontje zit ook altijd onder de blauwe plekken, voornamelijk op zijn onderbenen. Toch wel herkenbaar zo te lezen hier Wink

+1

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer di 4 okt 2011 - 9:14

Haha soms denk ik dat ook dat mensen denken dat ik mijn kidn mishandeld omdat haar onderbenen bijna altijd onder de blauwe plekken zit. Ze krijgt net als haar moeder gauw blauwe plekken en dan vooral op haar onderbenen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Flower_L di 4 okt 2011 - 9:17

de knieën van L. wel. Maar ach, die zitten toch onder de broek verstopt. Hij kan nu redelijk los lopen, maar valt nog wel geregeld.

Hij heeft wel vaak schrammen en krassen op het hoofd...van kindjes op het kdv Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 9:20

Hier ook een ! S. heeft nu 2 kleine blauwe plekjes op zijn voorhoofd en zijn beentjes zitten ook onder van het kruipen

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 9:38

D. is ook regelmatig bont en blauw, motorisch gezien is het nog niet alles, dus een valpartij of twee per dag hebben we hier wel. Vooral als ze weer denkt dat kan springen of heel hard gaat rennen, houd ik mijn hart alweer vast.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: