Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe noem jij je schoonouders?

+45
Sweety
Merai
Sophiee
Erin
Coco
Joli86
PluDan
Caro
Curious
Bruintje Beer
Parisienne
Marin
Ayla
Ugly Betty
TukTuk
Atelier Madame
RYW
Rush
Ella
minoessepoes
Caramba
Flip Fluitketel
Hoochie
Thunder
Sarah1985
Mint
mickey
Dikkie Dik
Caroow
TGR
SarahKey
Linnie1985
Arwyn
Kabouter
_*Blondgirl*_
Suus
stargirl
Kqip
Silver
lieke89
Raindrop
Highway
Lejow
flower
Verona
49 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Sophiee wo 28 dec 2011 - 11:02

Bij de voornaam! En we zien elkaar wekelijks, dus bij gedag zeggen zoenen we niet. Wel met feestelijke gelegenheden trouwens!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Merai do 29 dec 2011 - 11:19

Ik noem ze bij hun voornaam maar als we samen een kaartje sturen zetten we er wel vader en moeder op, andersom ondertekenen zij dan hun kaartjes ook met pa en ma.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 11:21

Merai schreef:Ik noem ze bij hun voornaam maar als we samen een kaartje sturen zetten we er wel vader en moeder op, andersom ondertekenen zij dan hun kaartjes ook met pa en ma.

Ja, dat doen we ook wel inderdaad. Dat doen onze opa's en oma's ook, opa & oma eronder zetten. Die noem ik ook zo bedacht ik me net, ik weet niet eens hoe ze bij hun naam heten van mijn vriend nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Sweety do 29 dec 2011 - 22:34

Ik noemde mijn schoonouders altijd bij hun naam. Met mijn vorige schoonmoeder is het contact altijd moeilijk geweest tussen ons. Ik ben meer van 3 zoenen geven op de wang en zij niet. Dus soms gaf mijn ex zijn moeder een zoen bij het weggaan of binnenkomst en ik haar een hand of een knikje met mijn hoofd en een glimlach. Bij haar zus was het weer heel anders. Daar werd ik vastgepakt en geknuffeld en gezoend. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:07

Bij hun voornamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Rann vr 30 dec 2011 - 23:24

Bij de voornaam. Ik heb een enorm goede band met ze maar het zijn mijn ouders niet. Ik heb alleen een moeder en daar voel ik mij prima bij.
Rann
Rann
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Evalynn vr 30 dec 2011 - 23:57

Bij de voornaam gewoon. Mijn vriend zijn opa en oma noem ik wel gewoon opa en oma, maar die zien mij ook als hun kleinkind, omdat ik zelf nooit een échte opa en oma heb gehad en zo kan ik dat toch nog een paar jaar meemaken.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 23:04

Mijn schoonouders leven allebei niet meer en mijn man noemt mijn ouders ook altijd bij hun voornaam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 23:06

Yoyo schreef:Bij hun naam.

Hoe doen jullie dat trouwens bij afscheid? Krijgen ze altijd een zoen? Mijn schoonmoeder is hier namelijk wel van, meestal ook nog een kus op de mond. Terwijl ik dit niet eens bij mijn ouders doe als ik weg ga (die zoen ik uiteraard wel maar niet altijd met afscheid).

Ook bij hun naam.

Maar zoenen op de mond? Mad Nee bedankt.
Mn schoonmoeder wil altijd kussen bij binnenkomst en afscheid. Heeft iedereen zon hekel aan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Sabinaa ma 2 jan 2012 - 10:21

Voornaam

Sabinaa
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 12
Registratiedatum : 02-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Rann ma 2 jan 2012 - 13:35

PrinsesBo schreef:
Yoyo schreef:Bij hun naam.

Hoe doen jullie dat trouwens bij afscheid? Krijgen ze altijd een zoen? Mijn schoonmoeder is hier namelijk wel van, meestal ook nog een kus op de mond. Terwijl ik dit niet eens bij mijn ouders doe als ik weg ga (die zoen ik uiteraard wel maar niet altijd met afscheid).

Ook bij hun naam.

Maar zoenen op de mond? Mad Nee bedankt.
Mn schoonmoeder wil altijd kussen bij binnenkomst en afscheid. Heeft iedereen zon hekel aan Laughing

Dat doe ik ook niet, mijn schoonvader ziet me aankomen. Laughing
Rann
Rann
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 13:51

Ik vind een zoen op de mond bij ouders als vreemd, laat staan bij schoonouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 15:01

Voornaam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 15:03

Smikkell schreef:Ik vind een zoen op de mond bij ouders als vreemd, laat staan bij schoonouders.
Inderdaad. M'n schoonmoeder krijgt meestal wel drie zoenen en soms ook niet... Niet echt een vast ritueel geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  myloon ma 2 jan 2012 - 19:19

Ik zeg eigenlijk altijd gewoon u tegen mijn schoonouders. En verder hun voornamen. Als ik het over hen heb tegen iemand anders zeg ik wel mijn schoonouders.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe noem jij je schoonouders? - Pagina 4 Empty Re: Hoe noem jij je schoonouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum