Hoe noem je zo iemand?
Pagina 1 van 1
Hoe noem je zo iemand?
Ok, ik ben dus op zoek hoe ik mezelf zou kunnen noemen/omschrijven wat betreft beroep(servaring).
De vraag is dus...hoe heet iemand die voor bedrijven zou kunnen werken in het grensgebied en werkzaam is op het gebied van taal...brieven schrijven, vragen beantwoorden, stukken vertalen, corrigeren, medewerkers taalles geven of voorbereiden op gesprekken in een andere taal. Ik heb dit al veel gedaan maar weet dus eigenlijk niet hoe je zoiets noemt. Docent is puur educatief, en dat is het dus niet. Zeg maar een expert op het gebied van meerdere vreemde talen binnen het bedrijfsleven.
De vraag is dus...hoe heet iemand die voor bedrijven zou kunnen werken in het grensgebied en werkzaam is op het gebied van taal...brieven schrijven, vragen beantwoorden, stukken vertalen, corrigeren, medewerkers taalles geven of voorbereiden op gesprekken in een andere taal. Ik heb dit al veel gedaan maar weet dus eigenlijk niet hoe je zoiets noemt. Docent is puur educatief, en dat is het dus niet. Zeg maar een expert op het gebied van meerdere vreemde talen binnen het bedrijfsleven.
Gast- Gast
Re: Hoe noem je zo iemand?
Het komt volgens mij wel overeen met iemand die International business and languages heeft gestudeerd. Misschien kun je daar iets mee? Iets met Bedrijfscommunicatie of Business Administration?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe noem je zo iemand?
Of iets van Internationale bedrijfscommunicatie?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe noem je dat?
» Hoe noem jij je schoonouders?
» Nav. Hoe noem jij je vriend?
» Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?
» Noem jij je partner ook wel eens papa?
» Hoe noem jij je schoonouders?
» Nav. Hoe noem jij je vriend?
» Schoonfamilie, wanneer noem je dat zo?
» Noem jij je partner ook wel eens papa?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: