Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik Haat Knoflook!

+2
Roza
Marin
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:01

De hele woonkamer stinkt ernaar, bah. Manlief was vanmiddag alleen en besloot dan maar een Turkse Pizza als lunch te nemen. Kom ik 's avonds thuis, ruik ik gewoon in de hal al wat ie gegeten heeft. Heb dus maar een soort tosti in de pan staan bakken (ook omdat ik er zin in had) zonder de afzuiging aan zodat die lucht de knoflooklucht verdrijft, haha. Wat is dat toch smerig! En het stomste, nou kan wil ik hem niet zoenen ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:03

Knoflook is heerlijk, tenzij je, zoals ik doe, een overdosis neemt. Niet één teentje persen, maar gewoon direct een stuk of tien. Men, wat stonk dat.

En gewoon even je neus dichtknijpen en hem zoenen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 11:03

Lekker juist!

Prop een lading peterselie in z'n mond en hij's weer kissable!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 11:04

Knoflook, i love it!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:05

yummie! knoflook!
Jammer dat sommige mensen daar niet van houden Sad De lekkerste geur in huis vind ik wel opgebakken knoflook en uien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Kabouter vr 23 dec 2011 - 11:07

Dat vind ik ook een heerlijke geur juist. Alleen een beetje jammer dat je vingers altijd zo naar knoflook ruiken als je er iets mee gedaan hebt.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  lieke89 vr 23 dec 2011 - 11:07

ik houd er ook van. Knoflooksoep is dan ook echt 1 van mijn specialiteiten. gelukkig eet ik het altijd met vriend-lief samen, dan merk je het ook niet zo erg
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:09

lieke89 schreef:ik houd er ook van. Knoflooksoep is dan ook echt 1 van mijn specialiteiten. gelukkig eet ik het altijd met vriend-lief samen, dan merk je het ook niet zo erg

oeh, heb je een recept?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  lieke89 vr 23 dec 2011 - 11:14

nou, ik doe het meestal op gevoel en smaak. maar dan moet je wel verse knoflook nemen want die is wat milder dan de gedroogde. Meestal maak ik van een bolletje knoflookpuree en doe dat bij de een liter bouillon. vervolgens een papje van maizena en een paar eetlepels bouillon maken en weer bij de bouillon voegen. daarna 250 ml room erbij en eventueel nog op smaak wat zout en peper erbij en klaar is je soepje!
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Caroow vr 23 dec 2011 - 11:24

Dus eigenlijk had je vriend dat niet mogen eten? Rolling Eyes

Ik hou van knoflook, maar ik vind het goor als vriendlief niet in de regen op het balkon wil staan en onder de afzuigkap gaat roken. Dát stinkt pas!

En nu heb ik zin in Turkse pizza
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Dora vr 23 dec 2011 - 11:26

Mijn vrouw is allergisch voor knoflook, is dat wat...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:36

Haha, om het te eten vind ik het zelf ook wel lekker hoor (wel met mate, vind een 'overdosis' niet lekker), maar die Lucht! Bah. Het komt zijn porieën uit! En ja, tuurlijk mag ie dat eten. Voor zover ik weet heb ik niet het recht, de plicht of de behoefte om hem te vertellen wat ie wel en niet mag eten. Maar vrolijk wordt ik er niet van, en er wordt niet gezoend vanavond, haha. Oh, en die tip van die kruiden (basilicum was t geloof ik?) zullen we eens gebruiken! Roken vind ik trouwens ook niet fijn, maar dat doen we ook allebei niet dus dat scheelt. Dat zou overigens voor hem echt een dealbreaker zijn geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 11:39

Nee peterselie! Maar dat is onwijs vies om zo op te kauwen, maar werkt wel echt.

Uit je porien is wel vies idd. Ik snij vaak verse knoflook en dat ruik je nog dagen aan m'n handen, dat vind ik ook vies. Maar verder vind ik het heerlijk!

Je moet trouwens als je knoflook snijdt, het middelste stukje er uit halen, daar zit de meeste stank in.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:49

Ohja, peterselie, verkeerd onthouden. Ga het toch maar eens in huis halen dan, haha. Ach, zo vaak eet ie dit niet, dat scheelt. En normaal gesproken zit er ook helemaal niet zoveel geur aan, maar nu stonk dus echt de hele benedenverdieping. Ging bijna twijfelen of ik niet zwanger was ofzo waardoor mijn reuk gewoon extreem sterk is, haha. Ja, verse knoflook an sich gaat wel, maar uit iemands mond en porieën vind ik het toch wat minder lekker ruiken! Overigens ruik ik het dus vaak wel ook bij mezelf. We hadden pas pizza waarbij een klein beetje knoflookboter op de rand zat en ik vond mezelf toch stinken na het eten daarvan. Ben er 's nachts twee keer uitgeweest om tanden te poetsen, en 's ochtends rook ik het nog! (hmm, serieus, zou er iets mis zijn met mij?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 12:29

Caroow schreef:Dus eigenlijk had je vriend dat niet mogen eten? Rolling Eyes

Ik hou van knoflook, maar ik vind het goor als vriendlief niet in de regen op het balkon wil staan en onder de afzuigkap gaat roken. Dát stinkt pas!

En nu heb ik zin in Turkse pizza

Dat vind ik zooooooo vies, roken in de keuken!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Caroow vr 23 dec 2011 - 13:45

Roza schreef:
Caroow schreef:Dus eigenlijk had je vriend dat niet mogen eten? Rolling Eyes

Ik hou van knoflook, maar ik vind het goor als vriendlief niet in de regen op het balkon wil staan en onder de afzuigkap gaat roken. Dát stinkt pas!

En nu heb ik zin in Turkse pizza

Dat vind ik zooooooo vies, roken in de keuken!

Liever onder de afzuigkap dat in de woonkamer. Maar niet tijdens het koken hoor!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 20:52

Ik vind het heerlijk Very Happy. Mijn ex gebruikte het in zo ongeveer elke maaltijd, nooit problemen mee gehad haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 6:08

Marin schreef:Nee peterselie! Maar dat is onwijs vies om zo op te kauwen, maar werkt wel echt.

Uit je porien is wel vies idd. Ik snij vaak verse knoflook en dat ruik je nog dagen aan m'n handen, dat vind ik ook vies. Maar verder vind ik het heerlijk!

Je moet trouwens als je knoflook snijdt, het middelste stukje er uit halen, daar zit de meeste stank in.

Heeft bij mij helaas nooit geholpen, die peterselie. Had het gedaan en daarna een ademtest uitgevoerd laughcry Werkte niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik Haat Knoflook! Empty Re: Ik Haat Knoflook!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum