Knoflook tegen muggen.
+4
girli
Tania
Sushi
Caribbeanlover
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knoflook tegen muggen.
Ik heb wel eens een verhaal van iemand gelezen die een aantal weken voordat hij op vakantie ging was begonnen met het slikken van knoflookpillen. Volgens hem hield dat muggen op afstand. Ik heb dat toen ook voordat we op vakantie gedaan, maar het hielp niet echt.
Heb ook wel eens gehoord om knoflook naast je bed te leggen en dat ik wel eens uittesten.
Wie heeft er ervaring mee? Hielp het?
Heb ook wel eens gehoord om knoflook naast je bed te leggen en dat ik wel eens uittesten.
Wie heeft er ervaring mee? Hielp het?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Knoflook tegen muggen.
Ik heb er nooit van gehoord. Heb je dan niet een enorme knoflookwalm in je slaapkamer, lijkt mij niet zo lekker.
Kan je niet gewoon zo'n citronella-stick kopen en je daarmee "insmeren" voor je gaat slapen? Dat werkt bij mij altijd super.
Kan je niet gewoon zo'n citronella-stick kopen en je daarmee "insmeren" voor je gaat slapen? Dat werkt bij mij altijd super.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Citroendingen helpen niet bij mij. Smeerde vroeger me hele dekbed en kussen ermee in en werd lek gestoken.
Ik heb ooit gezien dat ze en test deden en daar kwam uit dat al die middelen zoals muggenmelk ed niet helpen. Een wetenschapper stak zijn arm in zo kist vol met muggen er werd lek gestoken ondanks dat hij zich in had gesmeerd.
Ik heb ooit gezien dat ze en test deden en daar kwam uit dat al die middelen zoals muggenmelk ed niet helpen. Een wetenschapper stak zijn arm in zo kist vol met muggen er werd lek gestoken ondanks dat hij zich in had gesmeerd.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb dat van die knoflookpillen ook wel is gehoord maar nooit zelf geprobeerd. Als je echt iets wilt hebben wat werkt moet je iets met deet erin nemen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.off.com/default.aspx
Hetgeen wat wel echt helpt is dit. Zie het 2e vak, alleen moet je daarvoor naar Mexico. Toen we daar waren kochtte we dat en eigenlijk had ik flink moeten inslaan voor hier.
Wie weet gaan we dit jaar en doe ik dat alsnog!
Hetgeen wat wel echt helpt is dit. Zie het 2e vak, alleen moet je daarvoor naar Mexico. Toen we daar waren kochtte we dat en eigenlijk had ik flink moeten inslaan voor hier.
Wie weet gaan we dit jaar en doe ik dat alsnog!
Caribbeanlover- Ratel
Met Deet erin heb ik ook, helpt ook niet.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb nog nooit gehoord van knoflook tegen muggen. Ik mep ze gewoon plat, werkt ook.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Caribbeanlover schreef:Citroendingen helpen niet bij mij. Smeerde vroeger me hele dekbed en kussen ermee in en werd lek gestoken.
Die test hebben ze bij kassa of consumentenbond ook gedaan en alleen deet helpt als je je er goed mee insmeerd.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
girli schreef:Ik heb nog nooit gehoord van knoflook tegen muggen. Ik mep ze gewoon plat, werkt ook.
Door bijv. die pillen te slikken komt het natuurlijk de geur door je porieen en blijkbaar houden ze daar niet van. Dood meppen doe ik ook, maar dan moet ik ze wel zien.
Caribbeanlover- Ratel
Elsje schreef:Caribbeanlover schreef:Citroendingen helpen niet bij mij. Smeerde vroeger me hele dekbed en kussen ermee in en werd lek gestoken.
Die test hebben ze bij kassa of consumentenbond ook gedaan en alleen deet helpt als je je er goed mee insmeerd.
Smeren kan maar op 1 manier dus daar ligt het niet aan.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Elsje schreef:Caribbeanlover schreef:Citroendingen helpen niet bij mij. Smeerde vroeger me hele dekbed en kussen ermee in en werd lek gestoken.
Wat de meeste mensen doen is dat ze een streep op hun arm zetten. Maar je zou je dan in het geheel moeten insmeren.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb een spray met Deet er in, helpt ontzettend goed!
Het is sterk spul en niet echt lekker om in te ademen dus ik ga wel buiten staan om mezelf in te spuiten, maar de muggen blijven mooi op afstand!
Het is sterk spul en niet echt lekker om in te ademen dus ik ga wel buiten staan om mezelf in te spuiten, maar de muggen blijven mooi op afstand!
Gast- Gast
Ik heb zuur bloed...ideaal!
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Voor diegene die het wilde weten, het helpt wel en ben sinds ik het op de kamer heb niet meer gestoken. Daarvoor wel.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Elsje schreef:Caribbeanlover schreef:Citroendingen
helpen niet bij mij. Smeerde vroeger me hele dekbed en kussen ermee in en werd lek gestoken.
Dat is natuurlijk niet waar. De een smeert zich er rijlelijk mee in, de ander gebruikt maar heel weinig. Hoeveel procent deet zit er in het spul dat jij gebruikt? Misschien moet je eens kijken naar een hoger percentage.
Heb ook weleens gehoord dat als je een poosje vitamine B pillen slikt, de geur van je huid verandert en dat je dan ook minder last hebt. Werkte bij mij trouwens niet...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Maar deet is kankerverwekkend en dus ook niet echt aan te raden.Elsje schreef:Caribbeanlover schreef:Citroendingen helpen niet bij mij. Smeerde vroeger me hele dekbed en kussen ermee in en werd lek gestoken.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Het middel tegen muggen
» Wat te gebruiken tegen muggen?Neefjes?Vliegen?
» Stomme muggen!
» Ik Haat Knoflook!
» Muggen
» Wat te gebruiken tegen muggen?Neefjes?Vliegen?
» Stomme muggen!
» Ik Haat Knoflook!
» Muggen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: