Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

+20
Pien
vlinder-19
PapillonRose
Koffieleut
Laced
Clapperdie
Novalee
Fiebje
Happydobby
Makamba
Bruintje Beer
Amber-
SarahKey
Jasmine
Muppetje
Ayla
joyce0606
L!ND@
Susan
Dora
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Dora do 22 dec 2011 - 11:25

Ja, je kunt er niet optijd mee beginnen...
Wat is jou het meest bijgebleven van dit jaar in deze pijler?



Voor mij toch wel de spannende tijd die Mama_van_2 met M.ara mee heeft gemaakt.
En natuurlijk de geboorte van mijn eigen kindje/onze 2de dochter.
Dit is even wat mij zo te binnen schiet.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Susan do 22 dec 2011 - 11:28

De ziekenhuisperiode van Mara, de zwangerschap van Stofzuiger, met name die dinsdag toen ze 26 weken zwanger was en het bijna misging, de bevalling van Pien die maar op zich liet wachten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  L!ND@ do 22 dec 2011 - 11:28

M.ara en de geboorte van Pien haar dochter. Man...ik zat echt op het puntje van mijn stoel! En als ik voor mezelf als moeder mag kiezen, dan de 1e verjaardag van D.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  joyce0606 do 22 dec 2011 - 11:29

wat mij te binnen schiet:

- pien die ver overtijd liep en het maar niet op gang kwam.

- PM met alle strubbelingen met de de tweeling in de zwangerschap maar ook daarna.

- Mijn eigen zwangerschap/bevalling smile

- de onmenselijke keuzes van Makamba
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Ayla do 22 dec 2011 - 11:30

PM haar zwangerschap en bevalling, mamavan_2 indd, mijn eigen zwangerschap en dochter :P, ehm dat schiet mij zo meteen te binnen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Dora do 22 dec 2011 - 11:31

EN nu tikken jullie hier ook nog wat antwoorden dat ik denk:

ow ja!!!

- Pien die maar niet wilde bevallen
- Stofzuiger en haar spannende zwangerschap
- Makamba
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Susan do 22 dec 2011 - 11:33

Makamba inderdaad ja, stom dat ik die vergeten ben, echt een heel ingrijpende, nare geschiedenis.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 12:12

Dir idd en de strubbelingen met zwanger raken van muppetje, amber en puggle.
En natuurlijk mijn eigen zwangerschap en bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Muppetje do 22 dec 2011 - 19:16

Ah, das lief Parels.

Wat mij het meeste is bijgebleven is het verhaal van M.ara, Makamba, de miskramen van Amber en natuurlijk mijn eigen miskraam en vervelende curettage.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Jasmine do 22 dec 2011 - 19:29

Voor mij zijn dat toch de verhalen van Mara en Makamba. Maar ook de vroeggeboortes van de kindjes van studiebol en beegee.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  SarahKey do 22 dec 2011 - 19:55

Yasmine schreef:Voor mij zijn dat toch de verhalen van Mara en Makamba. Maar ook de vroeggeboortes van de kindjes van studiebol en beegee.

Hier zat ik ook aan te denken.
Bij allemaal zat/zit ik erg mee te leven.
En in spanning: blijven de 3 ukkies nog even zitten of willen ze de buitenwereld zien. En 'opeens' waren ze er alle drie.

Mijn eigen zwangerschap. Had aan het begin van dit jaar echt niet verwacht dat ik dit jaar nog een leuke banner zou mogen neerzetten I love you

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Amber- do 22 dec 2011 - 20:14

Dankjewel parels en muppet.

Wat mij is bijgebleven zijn de miskraam en nare nasleep van muppet en de situatie rondom m.ara.


Laatst aangepast door amber22 op do 22 dec 2011 - 21:29; in totaal 2 keer bewerkt
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Amber- do 22 dec 2011 - 20:16

En wat mezelf betreft. De 2 miskramen aan het begin van het jaar en de onzekerheid die daarop volgde.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Bruintje Beer do 22 dec 2011 - 20:27

De vroeggeboortes,
De meiden van het moeilijk zwanger worden topic en een aantal die uiteindelijk zwanger zijn geraakt. Wat een respect voor hun!
Mara,
Makamba met haar moeilijke keuze.

En natuurlijk mijn eigen zwangerschap. Eigenlijk een prachtige zwangerschap gehad met wel wat kwalen. Maar het einde was toch wel even stressvol en waren we bang dat of D. wel helemaal gezond en wel ter wereld zou komen. Maar gelukkig is het allemaal uiteindelijk goed gekomen.


Laatst aangepast door Bruintje Beer op do 22 dec 2011 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Makamba do 22 dec 2011 - 20:47

Ik ben nog steeds erg onder de indruk dat iedereen zo met me mee heeft geleefd en dat nog steeds doet. Het raakt me ook dat mijn verhaal op sommigen van jullie zo'n indruk heeft gemaakt. (Op mijzelf ook uiteraard, maar zit nog zo vast in mijn emoties dat ik het soms maar moeilijk besef allemaal).

Wat mij is bijgebleven is;

Alles rondom M.ara
De miskraam en ontzettend nare curretage van M.uppetje.
Baby Parels, die maar op zich liet wachten.
Mijn eigen verhaal uiteraard.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Muppetje do 22 dec 2011 - 20:51

Wat ontzettend lief dat sommige van jullie mij noemen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Happydobby do 22 dec 2011 - 21:06

Mijn eigen zwangerschap/bevalling.
Alle zwangerschappen/bevallingen van de 2011 mama's.

M.ara
M.akamba's verhaal.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Fiebje do 22 dec 2011 - 21:37

M.ara
M.akamba
@roudmom
En wat mij goed is bijgebleven dat ik in juli/aug/sept iedere dag wel kwam kijken of er al iemand was bevallen. Er waren zoveel meiden in die periode uitgerekend. De weddenschappen werden gelegd... En veel support aan elkaar gegeven. Vooral toen pm en pien moesten bevallen zo vaak op F5 gedrukt!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 21:38

Makamba schreef:Ik ben nog steeds erg onder de indruk dat iedereen zo met me mee heeft geleefd en dat nog steeds doet. Het raakt me ook dat mijn verhaal op sommigen van jullie zo'n indruk heeft gemaakt. (Op mijzelf ook uiteraard, maar zit nog zo vast in mijn emoties dat ik het soms maar moeilijk besef allemaal).

Wat mij is bijgebleven is;

Alles rondom M.ara
De miskraam en ontzettend nare curretage van M.uppetje.
Baby Parels, die maar op zich liet wachten.
Mijn eigen verhaal uiteraard.

Wat lief! Ik vind en vond het zo lief en zo bewonderenswaardig dat je ondanks je eigen sores zo met me meeleefde, echt heel fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Novalee do 22 dec 2011 - 21:45

Naast natuurlijk het verhaal van Mara en mijn eigen zwangerschap en bevalling, denk ik aan:

- de dagen dat Stofzuiger, Happydobby, Pien en ik elk moment konden bevallen. 's Ochtends werd ik steeds teleurgesteld wakker omdat er bij mij nog niks gaande was. Dan keek ik hier in de hoop dat een van de andere dames misschien meer geluk had gehad die nacht
- de bevalling en eerste mama-tijd van Annie24. Ik heb echt heel veel respect voor hoe zij en haar vriend door die tijd heen zijn gekomen
- dat het eindeloze wachten van Sharky eindelijk is beloond met een positieve test
- het definitief op moeten geven van hun kinderwens bij Blauwwitrood en haar man (al hoort dit eigenlijk nog bij 2010)
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Clapperdie do 22 dec 2011 - 21:50

- dat er toch best een aantal meiden uit het moeilijk zwanger worden topic zwanger zijn geworden.
- alle meiden die helaas een miskraam hebben gehad dit jaar hug (oa ikzelf)
- toch wel de geboortes van alle kindjes. blijf het altijd zo leuk vinden als er weer een topic aangemaakt is om een geboorte te vermelden!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Laced do 22 dec 2011 - 22:10

- de geboortes van alle kindjes, met in het bijzonder mizzie, catgirl, aaanita, konijntje, Ezzer en peertje (al weet ik niet of zij hier nog komt onder deze naam?).
- de zwangerschap van clapperdie. Ik ben ontzettend blij voor haar dat ze, na haar mk, weer zwanger is geworden. Ik kan ook niet wachten om haar zoontje over een paar maanden te komen bewonderen.
- het moeilijk zwanger worden van LCN. Vind het zo oneerlijk voor haar. Ik hoop ontzettend dat de 2e ICSI poging gaat lukken!

Daarnaast de zwangerschap van Sharky, ik kreeg helemaal de rilingen toen ik las dat ze positief getest had. Ook het verhaal van 2CKC greep mij aan. En tenslotte M.ara, ik heb ontzettend veel bewondering voor dat sterke meisje en haar ouders.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Clapperdie do 22 dec 2011 - 22:23

Laced schreef:- de geboortes van alle kindjes, met in het bijzonder mizzie, catgirl, aaanita, konijntje, Ezzer en peertje (al weet ik niet of zij hier nog komt onder deze naam?).
- de zwangerschap van clapperdie. Ik ben ontzettend blij voor haar dat ze, na haar mk, weer zwanger is geworden. Ik kan ook niet wachten om haar zoontje over een paar maanden te komen bewonderen.
- het moeilijk zwanger worden van LCN. Vind het zo oneerlijk voor haar. Ik hoop ontzettend dat de 2e ICSI poging gaat lukken!


Daarnaast de zwangerschap van Sharky, ik kreeg helemaal de rilingen toen ik las dat ze positief getest had. Ook het verhaal van 2CKC greep mij aan. En tenslotte M.ara, ik heb ontzettend veel bewondering voor dat sterke meisje en haar ouders.

+1 hug en natuurlijk de geboorte van lieve L.!

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Koffieleut do 22 dec 2011 - 22:31

Mijn zijn het meeste bijgebleven:

Alles rondom M.ara
De onmenselijke keuze die Makamba moest maken
De miskraam van Muppetje, en alles daaromheen
De bevallingen van Proudmama en Pien
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  PapillonRose do 22 dec 2011 - 22:33

Er is me eigenlijk een heleboel bijgebleven, met name:
- De zwangerschap en de tijd daarna van Stofzuiger
- Alles rondom M.ara van Mamavan2
- De vroeggeboortes van Studiebol en BeeGee
- De laatste loodjes van Pien, wat duurde dat lang!
- De baby van Parels, al een tijdje spannend of het door zou zetten, maar toch nog overtijd gegaan
- De onmenselijke keuze die Makamba heeft moeten maken
- De miskraam van Muppetje
- De zorgen om E.zra van Susan, en hoe goed ze overal mee omgaat
- Verder sowieso de geboortes van alle forumkindjes, vind het altijd weer erg leuk om te lezen dat er weer een prachtig kindje geboren is I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc) Empty Re: Terugblik op 2011 (zwangere, moeders etc)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum