Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit herkenbaar voor iemand?

+2
PiP
Tania
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is dit herkenbaar voor iemand? - Pagina 2 Empty Re: Is dit herkenbaar voor iemand?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 21:37

Doedel schreef:Heb je geen spatader daar beneden?

Nee ik denk het niet, het is echt aan allebei de zijkanten, of dan zou ik er 1 aan allebei moeten hebben. Kan wel eens kijken (dat moet je dan wel zien toch?) maar ik denk het niet.

Maar wel prettig dat meerdere moeders het herkennen. Ik had het er nog een paar dagen geleden met mijn vriend over, hij vond het best raar (voelde ook die verdikking) maar ik zei al dat het best een veel voorkomende kwaal zou kunnen zijn en gewoon nieuw voor mij. Ik ga het toch nog wel even aankaarten bij de VK maar het zal denk ik wel zijn wat jullie zeggen, dat het te maken heeft met de bekkenbodemspieren. Dat zou ook heel logisch zijn gezien mijn bekkeninstabiliteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit herkenbaar voor iemand? - Pagina 2 Empty Re: Is dit herkenbaar voor iemand?

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 22:03

Parisienne schreef:Ik heb precies hetzelfde gevoel wat jij omschrijft tijdens mijn menstruatie. Zeker ook dat uitwendig wat jij beschrijft herken ik heel erg. Een heel vervelend en pijnlijk gevoel. Het lijkt erop van toen ik net bevallen was en alles 'beurs' voelde van onderen. Ik heb ook nog geen idee wat het nou precies is. Ik kan zo'n gevoel nog wel enigszins plaatsen als je zwanger bent, maar tijdens een menstruatie ..... Rolling Eyes

Dat kan goed hoor, tijdens je menstruatie is alles ook wat "weker" en gevoeliger dan anders door invloed van hormonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum