Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mannen met stoppelbaard, sexy of niet

+31
Blond
Curious
Ella
Usje
SuperGrover
Jeanette
Middleme
Atelier Madame
Caramba
RYW
Chocolate Cookie
xxlisaxx
Bliss
Tania
loura
Ooh La La!
Rush
Sylvana
Minx
Sugarfall
Parisienne
meisje
silly-one
Polly
Ibbeltje
Feline
Lenthe
Pompoen
Muppie
Alex
Marin
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Mannen met een stoppelbaardje, sexy of niet?

Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Lijn111085%Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Lijn1110 85% 
[ 82 ]
Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Lijn111015%Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Lijn1110 15% 
[ 14 ]

Totaal aantal stemmen : 96

Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Empty Re: Mannen met stoppelbaard, sexy of niet

Bericht  Tania do 22 dec 2011 - 10:05

Parisienne schreef:Oh neeee! Ik vind mijn vriend een stuk aantrekkelijker als hij zich geschoren heeft. Ik houd gewoon niet van baarden, zelfs niet van stoppels.

+1

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Empty Re: Mannen met stoppelbaard, sexy of niet

Bericht  Bliss do 22 dec 2011 - 10:30

Hot!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  xxlisaxx do 22 dec 2011 - 10:31

Ik houd het meeste van een stoppelbaard van 1/2 dagen. Daarna word het me weer teveel en niet omdat ik het niet mooi vind maar omdat het zeer doet met zoenen. Na 5/6 dagen vind ik trouwens wel echt 2much, dan begint het op een echte baard te lijken.
offtopic: Mannen en haar is sowieso sexy smile ben ook blij dat mn vriend borsthaar heeft want vind die kale borstkassen helemaal niks (tenzij het een gespierde body is)

xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Chocolate Cookie do 22 dec 2011 - 10:36

Joy_ schreef:Jaaa! Three day beard is het leukst!
+1!!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  RYW do 22 dec 2011 - 10:48

Ik vind mijn vriend heel sexy en mannelijk als hij een stoppelbaardje heeft. En dat heeft hij al gauw, want zijn baard groeit vrij snel smile ik vind het bij hem erg aantrekkelijk, maar niet bij iedereen. Zo'n viezig vlassig baardje vind ik dan weer helemaal niks Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Caramba do 22 dec 2011 - 10:57

Het groeit niet zo heel hard bij mijn vriend, maar vind het altijd wel sexy.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Atelier Madame do 22 dec 2011 - 22:10

Parisienne schreef:Oh neeee! Ik vind mijn vriend een stuk aantrekkelijker als hij zich geschoren heeft. Ik houd gewoon niet van baarden, zelfs niet van stoppels.

+1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Middleme do 22 dec 2011 - 22:34

Niceeee, alleen het prikt met zoenen inderdaad Laughing
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jeanette do 22 dec 2011 - 23:00

Lenthe schreef:Ik heb op Ja gestemd, maar het moet een man wel goed staan Wink Maar mannen met een babyface moeten dat niet doen.. dat ziet er niet uit

+1

Mee eens, maar zodra het een man wel staat, whoeeeee!!! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  SuperGrover do 22 dec 2011 - 23:03

Middleme schreef:Niceeee, alleen het prikt met zoenen inderdaad Laughing
+1
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Usje do 22 dec 2011 - 23:18

Chocolate Cookie schreef:
Joy_ schreef:Jaaa! Three day beard is het leukst!
+1!!
+1
Usje
Usje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 37
Registratiedatum : 17-12-11

Bericht  Ella do 22 dec 2011 - 23:21

Jaa stoppelbaard is leuk, maar lekker gladgeschoren is ook fijn
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Curious do 22 dec 2011 - 23:39

Zeker sexy!
Alhoewel, niet bij mijn vriend.. die heeft zulke lichte baardharen;)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Blond do 22 dec 2011 - 23:47

Ja, het staat sexy, maar ik heb liever geschoren als ik zoen met een man.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Rush do 22 dec 2011 - 23:52

_Chance schreef:Ja, het staat sexy, maar ik heb liever geschoren als ik zoen met een man.
Ik merk helemaal geen verschil met zoenen. Ja als het stoppels van 2 dagen zijn, dan schuurt het, maar daarna is het gewoon zacht haha. nerd
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond do 22 dec 2011 - 23:59

Rush schreef:
_Chance schreef:Ja, het staat sexy, maar ik heb liever geschoren als ik zoen met een man.
Ik merk helemaal geen verschil met zoenen. Ja als het stoppels van 2 dagen zijn, dan schuurt het, maar daarna is het gewoon zacht haha. nerd

Dan zoen ik blijkbaar altijd met types die het 1 of 2 dagen niet hebben geschoren nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 0:01

De laatste keer dat ik mijn man gladgeschoren heb gezien was onze trouwdag (6,5 jaar geleden Laughing ). Vind het nog zonde als ik de foto's zie, een 3 dagen baardje staat veel beter.

Gast
Gast

Bericht  Tinus vr 23 dec 2011 - 0:01

Ja, zeker! Een baard niet, maar een stoppelbaardje vind ik heel mooi.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Clapperdie vr 23 dec 2011 - 0:04

Mijn vriend laat regelmatig zijn "baard" staan. Trimt het om de paar dagen zodat het niet te lang wordt. Het is net iets langer dan stoppels maar net geen baard te noemen. Hij is er heel secuur in en werkt te lijntjes ook altijd netjes bij (*zucht* is soms langer bezig dan dat ik dat ben in de badkamer;))

Soms dan haalt hij in 1x alles weer weg en dan moet ik zo ontzettend wennen en dan oogt hij ook meteen zo jong.

Moet wel zeggen dat hij een goede baardgroei heeft. Mooi verdeeld en geen gaten waar niets groeit.

I love it!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 0:48

Bij mijn man vind ik het echt heel sexy ja. Hij scheert zich door de week nooit, en ik hou daar echt van! Maar eerlijk is eerlijk, het prikt idd wel met het zoenen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 23 dec 2011 - 1:01

Hangt van de man af..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:25

Mijn man in ieder geval wel!! I love you cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 2:53

Mijn vriend heeft altijd een stoppelbaardje, ik vind hem er ook raar uitzien zonder baard.
Eén keer vroeg ik of ie zich wilde scheren omdat ik benieuwd was hoe dat eruit zag, daarna vroeg ik toch maar of ie zich niet meer wilde scheren..:P

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 23 dec 2011 - 3:04

Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 M1dzf9ca06nn

Hier hoeft mijn vriend trouwens echt niet mee aan te komen. Dan lach ik hem keihard uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 3:08

Mijn vriend maakt voor gein wel eens een "pratend kutje". Daar krijg ik dus echt de kriebels van.. Brrr..
Een goede vriend van hem had jaren een sikje onder aan zijn kin hangen. Zo vies! Die jongen was 20..

Mannen met stoppelbaard, sexy of niet - Pagina 2 Timos-baard.68
Niet helemaal een goed voorbeeld, hij trimt hem dan superstrak, zo'n fout baardje.

Gast
Gast

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: