Is 'ie weer: hoe lang geleden?
+47
Burn
Lousanne
Paper Crown
Poubelle
Blond
Japie
Stuiterbal
RYW
heartsdale
June
Rumble
Caro
Chocoholic
Error
bolus26
Puggle
mauwmauw
Kerel
SarahKey
Sylvana
luenca
Hoochie
Mon Amour
Sweety
Primrose
Ayla
Pannetoet
Carra
Evalynn
Alex
Toet
Lejow
Lady4
Rouxxxe
Jeanette
Suus
Jade
Atelier Madame
vlinder-19
Antibes
Rush
Sorella
Zininzon
Nora
Marin
silly-one
Bliss
51 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Is 'ie weer: hoe lang geleden?
Carrie schreef:heartsdale schreef:Kerel schreef:Ik denk dan alleen van als je net seks hebt gehad, dan ga je toch niet gauw dit topic starten om dat gauw even met iedereen te delen?
Nou dat was ook niet het geval, topic bestond al en ik zag het per toeval ik dacht nu moet ik ff antwoorden!!
Ouwe viezerik!
Sorry, maar dit vind ik dus wel een briljante opmerking
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:heartsdale schreef:Pixie schreef:Even ter verduidelijking: wanneer je seks hebt gehad boeit me niet, grappig om te lezen en dat plaatst iedereen.
Maar de rest van de info eromheen vind ik tmi.
Net zoals dat je laatst plaatste de avond ervoor anale seks te hebben gehad en hoe lekker je bent klaargekomen..
Zo zet je jezelf ook wel een beetje op een bepaalde manier neer.
Er was geloof ik iemand in het topic die vroeg hoe het was, omdat er schijnbaar meer vrouwen zijn die het wel willen maar niet durven... ik denk nou dan kan ik gewoon eerlijk antwoorden.
En dan mag ik misschien tmi geven, er worden wel meer dingen gezegd waar geen woord in word gerept.
Het is de manier waarop Heartsdale. Je brengt het gewoon erg plat, ordinair soms. Als iemand graag over sex praat, ben ik het, maar het gaat allemaal op de manier waarop.
Dat is echt niet mn bedoeling, ben verder een erg net beschaafd meisje.. En je hebt gelijk sommige dingen had ik beter voor me kunnen houden.
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Hahaha, ik had kunnen weten dat heartsdale gereageerd had in dit topic
Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang het geleden is. Té lang eigenlijk. Volgens mij 2 maanden voor de bevalling.
En ja, ik mis het wel. Maar ja, die laatste 2 maanden deed alles pijn en tot een paar dagen geleden heb ik nog gevloeid, dus dat risico (infectie) wilde ik ook niet echt nemen
Het komt wel weer. Verder zijn we wel intiem gelukkig.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang het geleden is. Té lang eigenlijk. Volgens mij 2 maanden voor de bevalling.
En ja, ik mis het wel. Maar ja, die laatste 2 maanden deed alles pijn en tot een paar dagen geleden heb ik nog gevloeid, dus dat risico (infectie) wilde ik ook niet echt nemen
Het komt wel weer. Verder zijn we wel intiem gelukkig.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Pippa op za 30 jun 2012 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Yay, vandaag de schade van de afgelopen maand weer ff goed ingehaald!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha. Hij was het niet verleerd bliss?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Bliss schreef:Yay, vandaag de schade van de afgelopen maand weer ff goed ingehaald!!
Gast- Gast
Kerel schreef:Haha. Hij was het niet verleerd bliss?
Zeker niet!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Yay, vandaag de schade van de afgelopen maand weer ff goed ingehaald!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Eigenlijk doet Bliss nu toch hetzelfde als Heartsdale? En daar valt niemand over, dus wat dat betreft snap ik wel een beetje waarom heartsdale zich afvraagt waarom ze steeds commentaar op haar hebben..
(niet dat het mij iets uitmaakt wat je over je sexleven neerzet hoor, wat mij betreft mag iedereen hierop zetten wat ie wil, dan kies ik zelf wel of ik het lees:lol: )
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ik heb niet het idee dat Bliss flink zit te pochen met haar sexleven, dat idee had ik bij heartsdale wel vaker. En ook dingen in detail neerplempen, dat doet Bliss niet..(gelukkig, want ik hoef het ook niet te weten )Lousanne schreef:Bliss schreef:Yay, vandaag de schade van de afgelopen maand weer ff goed ingehaald!!
Eigenlijk doet Bliss nu toch hetzelfde als Heartsdale? En daar valt niemand over, dus wat dat betreft snap ik wel een beetje waarom heartsdale zich afvraagt waarom ze steeds commentaar op haar hebben..
(niet dat het mij iets uitmaakt wat je over je sexleven neerzet hoor, wat mij betreft mag iedereen hierop zetten wat ie wil, dan kies ik zelf wel of ik het lees:lol: )
Gast- Gast
Haha, dat dacht ik zelf ook al ff, maar t verschil is denk ik dat ik niet in tien topics over mn seksleven uitweid.
Bliss- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:Ik heb niet het idee dat Bliss flink zit te pochen met haar sexleven, dat idee had ik bij heartsdale wel vaker. En ook dingen in detail neerplempen, dat doet Bliss niet..(gelukkig, want ik hoef het ook niet te weten )Lousanne schreef:Bliss schreef:Yay, vandaag de schade van de afgelopen maand weer ff goed ingehaald!!
Maar ik meen me te herinneren dat ik ook al wel meerdere keren van Bliss heb gelezen dat haar seksleven nu zo goed is nu ze een vriend heeft en dat ze het vaak doen en dat ze het gemist heeft..
Maar ze zet idd niet zoveel details erover, daar heb je wel gelijk in..
Lousanne- Prater
Mijn seksleven is ook friggin' good!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik geloof niet dat ik het hier op t forum over mijn seksleven heb gehad, behalve in een daarvoor bestemde vragenlijst in deze pijler (die van Punk'd).
Edit: en dit topic natuurlijk, maar die opende ik omdat ik zo blij was dat er eindelijk weer eens iets gebeurd was na een jaar!
* oh nee, ik opende m juist toen er al laaaang niks gebeurd was!
Edit: en dit topic natuurlijk, maar die opende ik omdat ik zo blij was dat er eindelijk weer eens iets gebeurd was na een jaar!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ik geloof niet dat ik het hier op t forum over mijn seksleven heb gehad, behalve in een daarvoor bestemde vragenlijst in deze pijler (die van Punk'd).
Hmm, dan heb ik misschien iets teveel alleen in dit topic gelezen
Lousanne- Prater
Meer dan een jaar..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
+1!
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik geloof niet dat ik het hier op t forum over mijn seksleven heb gehad, behalve in een daarvoor bestemde vragenlijst in deze pijler (die van Punk'd).
En in het relatietopic en het Goedemorgentopic van vandaag
Gast- Gast
Woensdag voor het laatst.. Daarvoor al 4 weken niet, was 4 weken ongesteld & relatiecrisis, dus dan wil het niet zo natuurlijk
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Haha Reva, jij ouwe Sherlock! Idd vandaag was ik zo blij dat t weer ging gebeuren en de vraag was wat de plannen voor vandaag waren
Ik weet niet meer wat ik in t relatietopic heb gezegd trouwens, maar lekker boeiend ook.
Ik weet niet meer wat ik in t relatietopic heb gezegd trouwens, maar lekker boeiend ook.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Haha Reva, jij ouwe Sherlock! Idd vandaag was ik zo blij dat t weer ging gebeuren en de vraag was wat de plannen voor vandaag waren
Ouwe viezerik
Gast- Gast
Zoey schreef:Heartsdale, het gaat om de manier waarop. De één zegt gewoon iets van: net nog.. Jij vertelt dat het drie kwartier geleden is en later ga je er zelfs op in dat het een vluggertje was voordat hij naar zijn werk moest. Dat is toch gewoon privé informatie die je niet persé hoeft te delen?
On topic: Ik denk een week geleden, en ik ben nu ongesteld en dan doe ik het liever niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Zoey schreef:Heartsdale, het gaat om de manier waarop. De één zegt gewoon iets van: net nog.. Jij vertelt dat het drie kwartier geleden is en later ga je er zelfs op in dat het een vluggertje was voordat hij naar zijn werk moest. Dat is toch gewoon privé informatie die je niet persé hoeft te delen?
On topic: Ik denk een week geleden, en ik ben nu ongesteld en dan doe ik het liever niet.
Dat viel mij ook op, haha!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ontopic: Sex.. Hoe moest dat ook alweer?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang is het voor jou geleden?
» Hoe lang moet verf drogen met dit weer?
» Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Hoe lang moet verf drogen met dit weer?
» Hoe lang voor je cylcus weer "ouderwets" was na bevalling?
» N.a.v. 5 jaar geleden: Foto 5 jaar geleden en nu
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: