Kan een vervolg autostoel ook tegen de rijrichting in?
+14
Steep
woezel
Schism
kwak
Vancity_girl
Susan
teletascha
Happydobby
Annie24
Smaragdje
Thunder
Liadan
PiP
chipa
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kan een vervolg autostoel ook tegen de rijrichting in?
Hier pas tegen de 6 maand dacht ik, ze lag er nog prima in.Happydobby schreef:Tania schreef:Heb je wel ook al de verkleiner en dat kussentje onder de billetjes eruit gehaald?
Hihi, m. Is erg fijntjes maar met 10 weken kon hij al zonder verkleiner en kussen. Anders paste hij er echt niet meer in.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
6 maanden , Kian lag er na 2 weken al niet meer lekker in en Yara na 2 maanden. Maar dat zal wel meer aan mij hebben gelegen dan denk ik.PiP schreef:Hier pas tegen de 6 maand dacht ik, ze lag er nog prima in.Happydobby schreef:Tania schreef:Heb je wel ook al de verkleiner en dat kussentje onder de billetjes eruit gehaald?
Hihi, m. Is erg fijntjes maar met 10 weken kon hij al zonder verkleiner en kussen. Anders paste hij er echt niet meer in.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
F kon met 8 weken ook echt niet meer in de verkleiner.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Voor de mama's die een autostoeltje hebben tegen de rijrichting in. Van welk merk is die?
Ik ben opzoek naar 1 maar ik kan alleen maar stoetjes vinden die 300 euro kosten, dat is mij te duur.
Ik ben opzoek naar 1 maar ik kan alleen maar stoetjes vinden die 300 euro kosten, dat is mij te duur.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb wel eens gezocht naar dat soort stoeltjes maar ze zijn duur, ook in scandinavie waar het normaal is is het prijzig.
http://www.carseat.se/store.html?gclid=CJ2iurag-LACFZMmfAodEx2HOg
Wij rijden altijd japanse auto's en ik weet dus ook niet of het past.
We hebben nu een maxi cosi tobi.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Ik heb wel eens gezocht naar dat soort stoeltjes maar ze zijn duur, ook in scandinavie waar het normaal is is het prijzig.
Die van ons hebben we allebei bij Dirx drogist gekocht, en waren 50 euro. Al zijn de meesten hier daar ws. geen fan van, maar ze zijn gewoon goedgekeurd, en aangezien we er 2 moesten hebben vond ik het wel goed.
Wij hebben een Toyota, en het past prima.
Gast- Gast
Liadan schreef:Ik heb er eigenlijk nog nooit opgelet dat er op de maxicosi staat tot hoeveel cm ze erin mogen. Ik heb altijd gehoord dat ze niet met hun hoofd boven de rand uit mogen komen. Yara heeft toen ze 1,5 was nog af en toe in de maxicosi gezeten, ze was toen 78 cm, maar kwam nog niet met haar hoofd boven de rand uit.Smaragdje schreef:Rejoy. schreef:Er bestaan wel autostoelen die je tegen de rijrichting in mag plaatsen en dat is inderdaad veel veiliger. Hoe groot/zwaar is F dan? Want onze dochter paste met haar 12 kilo en 80 cm nog nét in de maxi-cosi (wel opgevouwen, maar het lukte wel)
Op de maxi-cosi die ik heb staat dat ze maar tot 74 cm erin mogen, is dit niet zo?
Kian zal er zeker niet zolang in kunnen helaas, want hij is heel breed en past er in de breedte nog net in (en hij is ruim 9 kilo en nu ondertussen ook wel langer dan 70 cm). Maar ik wil hem echt zolang mogelijk in de maxicosi houden. Ik heb dat probleem met de gordels niet, die kan ik nog een stuk langer maken en ik heb ook een maxicosi cabriofix.
T. zit bij mij in de auto ook nog in de cabrio fix maxi cosi. Hij was bij de laatste meting geloof ik 82cm maar hij komt nog niet met zn hoofd boven de rand uit.
TO, kun je de gordels niet losser maken? Ik vind 6mnd wel heel vroeg om over te gaan en vraag me eigenlijk ook af hoe groot je kindje wel niet moet zijn (aangezien T. er met zijn 20mnd nog makkelijk in past).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier http://www.babybytes.nl/vip-blog/bvbaby2/1340652509 kan je ook wat informatie vinden. Zij is er iig positief over.
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke vervolg autostoel?
» Waar heb jij opgelet bij het kopen van een vervolg autostoel
» Autostoel
» Autostoel
» autostoel
» Waar heb jij opgelet bij het kopen van een vervolg autostoel