DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
ook lekker werken zo jeanette
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jeanette schreef:Whahahaha Maura, slim!
Normaal wordt er voor mij gezorgd met kerst. Maar dit is mijn eerste kerst dat ik er alleen voor sta en met een vriend ga Chinezen. En ik weet niet waarom, maar toen dacht ik kennelijk dat ik op een metworstje en een kaasje niets op tafel hoefde te zetten. Dat vind ik nu een domme gedachte, want heb wel zin in een lekker toastje met brie of filet.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik kom er nu achter dat ik niets voor kerst in huis heb. Geen smeersels voor op toast, geen toast, geen satesaus, geen stokbrood, heulemaal niets.
OMG en nu?
Maura schreef:Jeanette schreef:Whahahaha Maura, slim!
Normaal wordt er voor mij gezorgd met kerst. Maar dit is mijn eerste kerst dat ik er alleen voor sta en met een vriend ga Chinezen. En ik weet niet waarom, maar toen dacht ik kennelijk dat ik op een metworstje en een kaasje niets op tafel hoefde te zetten. Dat vind ik nu een domme gedachte, want heb wel zin in een lekker toastje met brie of filet.
Kan je niet bij iemand aanschuiven voor een avond?
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ik kom er nu achter dat ik niets voor kerst in huis heb. Geen smeersels voor op toast, geen toast, geen satesaus, geen stokbrood, heulemaal niets.
OMG en nu?
Op een houtje bijten. Wat ontzettend dom van mezelf. Ik sta al de hele week stil bij het feit dat het van het weekend kerst is en nu heb ik gewoon niets in huis. Op die metworst en stuk kaas na.
Gast- Gast
je hebt iig iets
Ibbel, ik zou naar Shy gaan dit weekend. Maar mijn kaart van de NS is niet geldig met de feestdagen en meerdere dagen gaan zag ik nog niet echt zitten. Dus, vandaar ook kerst thuis en chinees met een vriend. En geen hapjes, whahaha!
Gast- Gast
aah oke jammer dat de kaart niet geldig is
Ach wie weet kan je brood roosteren en daar een toastje van maken met ehm...wat heb je in huis?
Ach wie weet kan je brood roosteren en daar een toastje van maken met ehm...wat heb je in huis?
Even kijken, wat heb ik in huis qua eten?
Zes plakjes brood, choriza de pamplona, kaas (kilostuk), een mespunt kipkerriesalade, crackers, beschuit en metworst (had er twee, maar eentje heb ik al opgevroten)
Voor morgen, voor het eten, ben ik maar even de diepvries ingegaan en nu eet ik morgen soep met brood. Ik heb echt niets in huis, want had al twee weken geen echte boodschappen meer gedaan.
Zes plakjes brood, choriza de pamplona, kaas (kilostuk), een mespunt kipkerriesalade, crackers, beschuit en metworst (had er twee, maar eentje heb ik al opgevroten)
Voor morgen, voor het eten, ben ik maar even de diepvries ingegaan en nu eet ik morgen soep met brood. Ik heb echt niets in huis, want had al twee weken geen echte boodschappen meer gedaan.
Gast- Gast
Klinkt als niet heel veel
Nee, bitter weinig. Hahahaha! Ik wist dat ik iets vergat, maar dat is me nu duidelijk.
Gast- Gast
haha ja beetje laat Ach 2 dagen nog
Aahh balen Maura! Even snel een Amerikaanse party organiseren?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Tweede Kerstdag zijn de supermarkten hier wel open.
Of je laat wat thuisbezorgen?
Laatst aangepast door Smikkell op za 24 dec 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Och ja, het is niet zo dat de winkels een week dichtblijven. Ik sms straks de vriend nog wel even of hij beter heeft nagedacht over de kerstdagen.
Ow wacht, ik heb ook nog een zakje nootjes van 29 cent. Verhongeren zal ik niet. Ow wacht, ik heb ook nog een broccoli.
Ow wacht, ik heb ook nog een zakje nootjes van 29 cent. Verhongeren zal ik niet. Ow wacht, ik heb ook nog een broccoli.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Tweede Kerstdag zijn de supermarkten hier wel open.
oh echt ja?
Jep. De AH bijvoorbeeld. Daarnaast doen een aantal buitenlandse winkeltjes ook niet aan Kerst.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Tweede Kerstdag zijn de supermarkten hier wel open.
oh echt ja?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jep. De AH bijvoorbeeld. Daarnaast doen een aantal buitenlandse winkeltjes ook niet aan Kerst.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Tweede Kerstdag zijn de supermarkten hier wel open.
oh echt ja?
bij ons is hij dicht zover ik weet.
Smikkell schreef:Tweede Kerstdag zijn de supermarkten hier wel open.
De supermarkten zijn hier dicht tot aan dinsdagochtend en aan bezorgen doen ze hier niet. Maar het is geen ramp. Ik kom de dagen wel door. Maar mocht ik eens ongegeneerd eten, heb ik niets in huis.
Gast- Gast
Oh, jij verhongert niet Maura!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geloof dat een van deze filialen werkt onder een speciaal concept met alleen buitenlandse werknemers, zodat ze ook op feestdagen open zijn en ook iets met buitenlandse jongeren een kans geven. Ik weet alleen niet of het nog steeds zo is. Die winkel is iig wel elke dag open en bijna altijd van 7.00 uur tot 23.00 uur.
Gast- Gast
Ik zie dat hij morgen open is van 16.00 uur tot 23.00 uur en maandag van 07.00 uur tot 23.00 uur, net als vandaag.
Gast- Gast
En er komt water uit de kraan.Maura schreef:Verdorsten ook niet. Want ik heb 14 liter cola light in huis.
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: