DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Eerlijkgheid is toch wel het begin van een eventuele relatie lijkt me.Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Geen idee, waar hebben wij het over gehad?
In pmetjes....kan nu niet hier neerzetten denk ik zo.
Nee, die zijn ook allemaal nog in mijn leven. Maar allemaal moeilijk. Ik snap zelf ook niet hoe ik het kan. Ik ben daarin een beetje de weg kwijt. Ik wil een geplaveide weg terug!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eerlijkgheid is toch wel het begin van een eventuele relatie lijkt me.Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Geen idee, waar hebben wij het over gehad?
In pmetjes....kan nu niet hier neerzetten denk ik zo.
Nee, die zijn ook allemaal nog in mijn leven. Maar allemaal moeilijk. Ik snap zelf ook niet hoe ik het kan. Ik ben daarin een beetje de weg kwijt. Ik wil een geplaveide weg terug!
Maar met hen krijg ik nooit een relatie.
Gast- Gast
Mau ik blijf het een beetje vreemd vinden sorry. Maar ik snap het gewoon niet zo goed denk ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Verklaar je naderIbbeltje schreef:Mau ik blijf het een beetje vreemd vinden sorry. Maar ik snap het gewoon niet zo goed denk ik.
Gast- Gast
Nou ja de gozer die je zoent (nou ja dat kan op zicht best) maar dan blijk je nu al een tijdje een vriendje te hebben...maar daar voel je niet voor (naar mijn idee zoals ik het nu lees) wat je moet voelen als je echt een relatie hebt. Ik zou wel opletten dat jullie dezelfde verwachtingen hebben....
Reva schreef:Anijszaad.
Edit: Dat moest aloha zijn?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Reva schreef:Anijszaad.
Edit: Dat moest aloha zijn?
Ibbeltje heeft in een maand gewoon 1600 posts. Dat heb ik zelfs niet eens gehaald.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ibbeltje heeft in een maand gewoon 1600 posts. Dat heb ik zelfs niet eens gehaald.
Ik kan toch niet weg blijven van hier.
Ibbeltje schreef:Nou ja de gozer die je zoent (nou ja dat kan op zicht best) maar dan blijk je nu al een tijdje een vriendje te hebben...maar daar voel je niet voor (naar mijn idee zoals ik het nu lees) wat je moet voelen als je echt een relatie hebt. Ik zou wel opletten dat jullie dezelfde verwachtingen hebben....
Lover, geen vriendje. Hij wil wel hoor. Maar ik niet. Ik ben gewoon niet verliefd, word niet verliefd. Ik voel niets meer dan dat ik het fijn met hem heb. En dat voelt echt fucked up. Ik voelde nog meer voor mijn ex die vanmiddag langskwam en me treiterde, met knijpen en slaan, dan ik voelde voor hem. Terwijl hij erbij zat. Dus ik deed net alsof ik moe was. Mijn ex had ook niets door. Ik ben er denk ik te goed in. En dat is dan de reden waarom ik niet verliefd kan worden. Ik ben mijn moeder.
Gast- Gast
Misschien doe je inderdaad wel een beetje dat wat je jouw moeder verwijt.
Je zegt dat je denkt dat hij verliefd is. Ik vind dat je daar wel rekening mee kunt houden en iig eerlijk tegen hem moet zijn. Praat met elkaar. Vraag wat hij wilt en zeg wat jij voelt.
Je zegt dat je denkt dat hij verliefd is. Ik vind dat je daar wel rekening mee kunt houden en iig eerlijk tegen hem moet zijn. Praat met elkaar. Vraag wat hij wilt en zeg wat jij voelt.
Gast- Gast
Ok lover is dus geen vriendje
Smikkell schreef:Misschien doe je inderdaad wel een beetje dat wat je jouw moeder verwijt.
dat bedoel ik dus. Heb het er over wat elkaars verwachtingen zijn.
Smikkell schreef:Misschien doe je inderdaad wel een beetje dat wat je jouw moeder verwijt.
Ik doe nu absoluut wat mijn moeder deed en daar ben ik helemaal niet blij mee. Hier heb ik helemaal geen zin in. Ik wil gewoon eerlijk zijn en de eerlijkheid is dat ik niet verliefd ben op mijn lover. Volgens mij zit hij nu in de kroeg en ik hoop dat hij liefde ontmoet. Dat maakt het voor mezelf weer makkelijker. Maar ik wil hem gewoon echt niet.
Gast- Gast
Maar ze hebben wel seks. tenminste, ik neem aan dat hij het is uit het laatste keer seks topic...Ibbeltje schreef:Ok lover is dus geen vriendje
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar ze hebben wel seks. tenminste, ik neem aan dat hij het is uit het laatste keer seks topic...Ibbeltje schreef:Ok lover is dus geen vriendje
Ik heb hem vannacht ontmaagd en daar voel ik me ook al kut over.
Gast- Gast
Maar dat is een beetje het dubbele. Je gaat om een vreemde manier met mannen (jongens) om, je drinkt behoorlijk, je vertoont gedrag dat je moeder ook vertoont en dat vind je niet fijn, maar tegelijkertijd post je dat het prima met je gaat en je leven top is en zo mag blijven. Het is moeilijk te geloven omdat het zo tegenstrijdig is.
Gast- Gast
Dus die van gister 20.00 uur was een ander? Op de dag dat lover bij je was en ook ex op de bank heeft gezeten samen met lover? 24 uur nadat je besloot die ander niet meer te zien?Maura schreef:Smikkell schreef:Maar ze hebben wel seks. tenminste, ik neem aan dat hij het is uit het laatste keer seks topic...Ibbeltje schreef:Ok lover is dus geen vriendje
Gast- Gast
Je hebt ook helemaal gelijk, maar had ook niet anders verwacht.Smikkell schreef:Maar dat is een beetje het dubbele. Je gaat om een vreemde manier met mannen (jongens) om, je drinkt behoorlijk, je vertoont gedrag dat je moeder ook vertoont en dat vind je niet fijn, maar tegelijkertijd post je dat het prima met je gaat en je leven top is en zo mag blijven. Het is moeilijk te geloven omdat het zo tegenstrijdig is.
Ik ben gelukkig momenteel. Ik ben blij met mijn leven, met mijn forumleven, met mijn vrienden en mijn liefdes. Ik ben blij dat ik na drie jaar weer dezelfde vrienden heb en dat we elkaar steunen en blij voor elkaar kunnen zijn. Maar ik doe ook ongelofelijk veel foute dingen. Ik ben echt een lelijke trol en snap niet waarom mannen mij nog steeds zo aardig vinden en waarom ik ermee mag spelen, de gevoelens. Maar ik doe wat mijn moeder doet, puur en allen om het te snappen, en ja het is te snappen. De begeerte, maar ik wil NU graag liefde. En dat vind ik niet met wat ik nu doe.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dus die van gister 20.00 uur was een ander? Op de dag dat lover bij je was en ook ex op de bank heeft gezeten samen met lover? 24 uur nadat je besloot die ander niet meer te zien?Maura schreef:Smikkell schreef:Maar ze hebben wel seks. tenminste, ik neem aan dat hij het is uit het laatste keer seks topic...Ibbeltje schreef:Ok lover is dus geen vriendje
Mijn lover en ik hadden geen seks. Achteraf heel normaal, want hij had nog nooit seks gehad. Dus ik heb voor het eerst seks gehad met hem. Of hij met mij. Dat is toch fucking slecht. Had liever gehad dat hij een echte herinnering had gehad.
Edit, dat is weer een ander.
Laatst aangepast door Maura op vr 23 dec 2011 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk omdat je de drempen heel laag legt voor ze en ze er makkelijk bij je boven op kunnen. En zo vind je inderdaad geen liefde. Mannen die je liefde willen geven vind je niet op deze manier en de mannen die je op deze nanier vindt, daar wil en krijg je geen liefde van.Maura schreef:Je hebt ook helemaal gelijk, maar had ook niet anders verwacht.Smikkell schreef:Maar dat is een beetje het dubbele. Je gaat om een vreemde manier met mannen (jongens) om, je drinkt behoorlijk, je vertoont gedrag dat je moeder ook vertoont en dat vind je niet fijn, maar tegelijkertijd post je dat het prima met je gaat en je leven top is en zo mag blijven. Het is moeilijk te geloven omdat het zo tegenstrijdig is.
Ik ben gelukkig momenteel. Ik ben blij met mijn leven, met mijn forumleven, met mijn vrienden en mijn liefdes. Ik ben blij dat ik na drie jaar weer dezelfde vrienden heb en dat we elkaar steunen en blij voor elkaar kunnen zijn. Maar ik doe ook ongelofelijk veel foute dingen. Ik ben echt een lelijke trol en snap niet waarom mannen mij nog steeds zo aardig vinden en waarom ik ermee mag spelen, de gevoelens. Maar ik doe wat mijn moeder doet, puur en allen om het te snappen, en ja het is te snappen. De begeerte, maar ik wil NU graag liefde. En dat vind ik niet met wat ik nu doe.
Gast- Gast
Huh, je was toch allemaal vriendschappen aan t afsluiten zei je in een ander topic?
Ik vind lover ook echt een schijtirritante, onlogische en domme benaming trouwens.
Ik vind lover ook echt een schijtirritante, onlogische en domme benaming trouwens.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: