DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
hoi
gatverdamme zit wijn te drinken
gatverdamme zit wijn te drinken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat fijn. Waar kwam dat door?Zusje schreef:Jaaa bijna weeeeekend . En ik heb gewoon een leuke dag gehad .
Ik ben echt zo moe, maar ook een leuke dag gehad. Was gezellig met de kindjes. In alle haast samen met hen gerechtjes en dingen gemaakt voor de kerstviering op school. Tussendoor daar met hen alvast mijn verjaardag gevierd. Naar het optreden op schoolplein geweest en daarna kindjes schoon in bed gelegd. vannacht gaan ze op vakantie. Net ook nog een borrel gehad, die wijntjes hakte er in en nu heb ik honger!
Gast- Gast
Wow dat klinkt als een superleuke dag zeg! En nog wijntjes ook .
Ik was vanmorgen goed bezig, veel klussen gedaan voor een ander gebied en dus mensen blij gemaakt. Toen mijn met mijn supervisor bij mijn oude werk geweest en dat is natuurlijk een behoorlijke klus dus deden we uren over. Oud collega's gezien enzo, superleuk. En was ook gezellig met mijn supervisor. Nu lekker rustig aan . Zo maar eens bedenken wat ik morgen ga doen. Eerst naar kantoor iig .
Ik was vanmorgen goed bezig, veel klussen gedaan voor een ander gebied en dus mensen blij gemaakt. Toen mijn met mijn supervisor bij mijn oude werk geweest en dat is natuurlijk een behoorlijke klus dus deden we uren over. Oud collega's gezien enzo, superleuk. En was ook gezellig met mijn supervisor. Nu lekker rustig aan . Zo maar eens bedenken wat ik morgen ga doen. Eerst naar kantoor iig .
Gast- Gast
Hoi!
Ik heb zooooo'n leuke laarzen gekocht en een zwarte panty met witte strikjes
Ik heb zooooo'n leuke laarzen gekocht en een zwarte panty met witte strikjes
Gast- Gast
Hoe zit dat met panty's? Ik draag altijd huidskleurig eigenlijk... Als je een zwart jurkje hebt en zwarte schoenen dan wordt het allemaal zo zwart... Bovendien voel ik me dan wel heel erg wit met blote armen enzo...
Gast- Gast
Ik vind een zwarte panty in open schoenen niet zo leuk. Een zwarte panty bij een zwart jurkje vind ik wel kunnen. Ligt aan de schoenen dus.
Gast- Gast
De meest rechter schoen bovenaan, maar dan in het grijs/blauw.
50% korting op alle schoenen dus dat was mooi meegenomen
50% korting op alle schoenen dus dat was mooi meegenomen
Gast- Gast
Voor de winter was ik continu op zoek naar laarzen. Maar ze waren of te duur of te lelijk of... Kom ik bij de Action, zie ik daar een paar schoentjes liggen voor € 9,95. Ik weet nog dat ik dacht, baat het niet, dan schaadt het zeer zeker niet. Ik heb ze meegenomen en het zijn nu al drie maanden mijn beste schoenen.
Iedereen op het werk heeft me natuurlijk wel even uitgelachen, want Maura heeft Actionlaarsjes aan en ook mijn vrienden moeten er niet aandenken. Maar sjees, alsof dat zo belangrijk is waar ze vandaan komen? Overal waar ik kom vertel ik vol trots over mijn laarsjes!
Iedereen op het werk heeft me natuurlijk wel even uitgelachen, want Maura heeft Actionlaarsjes aan en ook mijn vrienden moeten er niet aandenken. Maar sjees, alsof dat zo belangrijk is waar ze vandaan komen? Overal waar ik kom vertel ik vol trots over mijn laarsjes!
Gast- Gast
* breekt even in*
Maura, ik heb vorig jaar ook laarzen gekocht bij de action, liepen super fijn, en iedereen zei ook dat ik leuke laarzen had;) en ja dan zei ik hard lachen; komen van de action!
alleen nu ben ik er helaas achter gekomen dat ze een beetje overleden zijn.. de zool aan de achterkant is een beetje kapot, waardoor mn voeten nat worden als het regent.. tja kan gebeuren als je ze vaak draagt!
helaas hebben ze deze nu niet meer...
*breekt weer uit*
Maura, ik heb vorig jaar ook laarzen gekocht bij de action, liepen super fijn, en iedereen zei ook dat ik leuke laarzen had;) en ja dan zei ik hard lachen; komen van de action!
alleen nu ben ik er helaas achter gekomen dat ze een beetje overleden zijn.. de zool aan de achterkant is een beetje kapot, waardoor mn voeten nat worden als het regent.. tja kan gebeuren als je ze vaak draagt!
*breekt weer uit*
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, Sanne.
Ze vonden mijn laarsjes ook leuk, tot ik vertelde dat ze van de Action kwamen. En ik had zoiets, voor die prijs mogen ze binnen een maand kapot gaan, dan haal ik gewoon nog een paar. Maar ze doen het vrij lang goed, en dat voor tien euro. En het is puur toeval, kon gewoon geen leuke laarzen vinden en deze waren zo goedkoop dat ze even een tussenstation waren. Maar ze zijn zo goed, qua kwaliteit, dat ik helemaal niet naar andere laarsjes kijk.
Ze vonden mijn laarsjes ook leuk, tot ik vertelde dat ze van de Action kwamen. En ik had zoiets, voor die prijs mogen ze binnen een maand kapot gaan, dan haal ik gewoon nog een paar. Maar ze doen het vrij lang goed, en dat voor tien euro. En het is puur toeval, kon gewoon geen leuke laarzen vinden en deze waren zo goedkoop dat ze even een tussenstation waren. Maar ze zijn zo goed, qua kwaliteit, dat ik helemaal niet naar andere laarsjes kijk.
Gast- Gast
Om dit te voorkomen heb ik dus 4 paar gekocht vorig jaar.sanne-84 schreef:* breekt even in*
*breekt weer uit*
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hey!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11