Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

+2
Lejow
Angela_1986
6 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:17

Zo ja, hoe zien deze eruit? Wij hebben ze via marktplaats namelijk, omdat veldkaarten voor 19 juni uitverkocht waren. Ze zien er heel echt uit en de persoon leek ook best betrouwbaar (we hebben ze opgehaald) maar just to be sure....Het zijn geen e-tickets, maar fysieke kaarten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Angela_1986 di 4 jan 2011 - 6:27

Ik heb 'n kaartje voor 19 juni, veldplaatsen. Zal zo ff kijken hoe ie eruit ziet... Ok?

Heb 'm er ff bijgepakt; zitten in 'n zwart papieren mapje van 'See'. Er zit 'n kaartje bij waarop mijn naam, adres en het aantal toegangsbewijzen staat. Daaraan vast zitten de toegangskaartjes zelf. Links staat van boven naar beneden met grijs/zilveren letters 'GUUSMeeuwis', bovenaan staat 'guus meeuwis groots met een zachte g 2011', daaronder de datum, aanvang en locatie. In het midden staat 'Stadion open: 14.00 uur', daaronder weer 'GUUSMeeuwis' met daaronder 'grootsmeteenzachteg'. Vervolgens 'ingang', 'vak' en een streepjescode. Onderaan het kaartje staat in het klein mijn naam, dan een code en vervolgens 'Regulier € 52,50'
Er staat ook nog iets op van VGZ zorgverzekeraar.

Oh en op de achtergrond staat het logo van de concerten (niet volledig) en aan het toegangsbewijs zit een kaartje dat je er af kunt scheuren waar 'Guus Meeuwis zondag 19 juni 2011' en ook een streepjescode en codes op staan. Op het scheurlijntje staat het logo in het zilver.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 6:50

Thanks!! Welke kleur hebben de kaartjes bij jou? Ik vind het een hele aparte kleur voor concertkaartjes namelijk...De voorkant is bij ons grijs/wit en de achterkant oranje. Ze zitten wel in een See mapje en verder klopt alles met wat jij zegt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Angela_1986 di 4 jan 2011 - 6:53

Wit, logo in 't grijs, letters voornamelijk zwart. Haha de achterkant had ik nog niet bekeken maar die is idd oranje met rechts 'n witte strook en 'n zwart blokje, bijna onderaan. Er staat 'n hele lap tekst op in kleine, witte letters. Bijna onderaan staat 'See' en dan 't telefoonnummer en de website. Helemaal onderaan staan de adresgegevens van See.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Lejow di 4 jan 2011 - 6:53

_Leaf_ schreef:Thanks!! Welke kleur hebben de kaartjes bij jou? Ik vind het een hele aparte kleur voor concertkaartjes namelijk...De voorkant is bij ons grijs/wit en de achterkant oranje. Ze zitten wel in een See mapje en verder klopt alles met wat jij zegt...

Hmmm, meestal zijn see kaartjes voorkant oranje en achterkant grijs/wit..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Lejow di 4 jan 2011 - 6:55

Al zijn dat wel musicalkaartjes trouwens..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Shopelle di 4 jan 2011 - 6:56

Hopelijk heb je geen neppe Sad Dat zou echt te balen zijn!
Leuk dat je naar Guus Meeuwis gaat trouwens!
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Pepper di 4 jan 2011 - 7:00

Bij ons is de voorkant ook in grijstinten hoor! Viel me nog op toen we ze binnenkregen.
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:04

Ik ga er vanuit dat ze dan echt zijn...Het klopt verder wel allemaal namelijk. Ik maakte me zorgen over de kleur, ik ben vorig jaar ook geweest en die kaartjes zijn op veel punten identiek aan deze. Alleen zit er nu een soort 'zegel' of watermerk op de grens met de scheurstrook.

We moesten er 5 kopen, gebruiken er zelf maar 4. Mocht iemand dus nog interesse hebben....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Jeanette di 4 jan 2011 - 11:33

Ik had vorig jaar kaartjes gewonnen. Wil nu misschien weer gaan, want vond het super!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Toet di 4 jan 2011 - 11:35



(Alleen is deze van de 17e)


Laatst aangepast door toetje_ op di 4 jan 2011 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 11:56

toetje_ schreef:*weg*
(Alleen is deze van de 17e)
..


Laatst aangepast door Auxo op wo 5 jan 2011 - 2:30; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Toet di 4 jan 2011 - 12:08

Auxo schreef:
toetje_ schreef:[(Alleen is deze van de 17e)
Wat leuk, ik ga ook de 17e! Zie dat je ook tribuneplaatsen hebt? Mijn kaartjes zien er ook zo uit, denk dat je dan wel echte hebt Leaf. smile

Oh, dit kaartje is niet van mij Embarassed
Ik ben er twee jaar geleden geweest en vond het eigenlijk maar tegenvallen.. (Maar dat kwam misschien ook door mijn kater en gekneusde teen van defqon de dag ervoor.)


Laatst aangepast door toetje_ op di 4 jan 2011 - 13:27; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Angela_1986 di 4 jan 2011 - 12:19

Zoals die van Toetje zien de mijne er ook uit, behalve dan de vermelding van de rij en stoel.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Toet di 4 jan 2011 - 13:28

Auxo, zou jij de foto uit je post willen halen? Het zit me toch niet helemaal lekker dat hij hier online staat. Ik heb leaf een PM gestuurd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:30

Hij is weg hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Toet wo 5 jan 2011 - 6:51

Dankje smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 7:24

Dankjewel! Ik heb dus echte, thank god albino Anders had ik heeeeeul goed gebaald, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?   Empty Re: Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum