Heeft hier iemand een whiteboard?
+3
Bliss
Mel
Feline
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heeft hier iemand een whiteboard?
Ik ben op zoek naar een magnetisch whiteboard zodat ik er kaarten en foto's op kan 'magneten' maar ook dingen op kan schrijven. Ben al langs geweest bij action, blokker, marskramer, hema en xenos. Die hebben ze wel maar allemaal tot 40x60 cm en ik zoek een 'verticale' van 60x90 cm..
Op internet staan er ontzettend veel, van 30 euro tot 300 euro.. Wie heeft er verstand van?
Op internet staan er ontzettend veel, van 30 euro tot 300 euro.. Wie heeft er verstand van?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Heeft hier iemand een whiteboard?
Ik vind whiteboards zo niet mooi
Maar kun je er niet anders zelf eentje maken? Met magneetverf oid?
Maar kun je er niet anders zelf eentje maken? Met magneetverf oid?
Gast- Gast
Zelf maken vind ik dan weer niet handig... dan kan ik er niet op schrijven.. (heb een hekel aan krijt)..
Ik vind zo'n bord juist wel handig... En in een studentenkamer vind ik 't juist wel leuk staan. Zou 't nooit in een huiskamer hangen.
Ik vind zo'n bord juist wel handig... En in een studentenkamer vind ik 't juist wel leuk staan. Zou 't nooit in een huiskamer hangen.
Feline- Kletskop
Met whiteboardstiften kun je op ieder glad oppervlak schrijven en met magneetverf kun je er ook met magneetjes dingen op kwijt. En over de magneetverf kun je dan weer een leuk kleurtje doen. Ik geloof dat ik alleen maar voordelen zie
Gast- Gast
Maar je kunt toch niet met stiften op die verf schrijven? Dat veeg je er toch niet meer af?
Ik wil graag iets waar ik kaartjes, foto's en andere herinneringen op kan hangen. Geen prikbord want dan komt er een gat in. En ik hou niet van kleurtjes.. moet gewoon wit zijn, net als m'n hele kamer.
Ik wil graag iets waar ik kaartjes, foto's en andere herinneringen op kan hangen. Geen prikbord want dan komt er een gat in. En ik hou niet van kleurtjes.. moet gewoon wit zijn, net als m'n hele kamer.
Feline- Kletskop
Nee, ikea heeft of whiteboard.. of magnetisch.. maar niet beide En geloof ik ook te klein.
Maar dankjewel voor het meedenken!
Feline- Kletskop
Feline schreef:Nee, ikea heeft of whiteboard.. of magnetisch.. maar niet beide En geloof ik ook te klein.
Volgens mij zijn die van mijn werk ook van de Ikea en die kan wel beide.
Gast- Gast
Ik heb er ook een van de ikea. Kan zowel als whiteboard als magneetbord gebruikt worden. Is wel al wat ouder, denk een jaar of 4 geleden gekocht. Afmeting (schat ik) ongeveer 40x60cm
Mel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een kleine Whiteboard van de Action, mijn ouders hebben een grote (volgens mij de gevraagde afmetingen) van de Ikea.
In eerste instantie wilde ik ook geen Whiteboard, want zo geweldig staat het nu ook weer niet, maar ik merkte dat ik onrustig werd van het feit dat mijn rekeningen e.d. niet zichtbaar waren en ik dus continu bang was deze te vergeten. Ook met afspraken met de HA bv. Nu heb ik, al zeg ik het zelf, een hele sierlijke en het is zo fijn om nu mijn rekeningen en afspraken direct te kunnen zien. (Ja, ik heb ook een agenda, maar dat is ook voor de sier, want kijk er nooit in.)
In eerste instantie wilde ik ook geen Whiteboard, want zo geweldig staat het nu ook weer niet, maar ik merkte dat ik onrustig werd van het feit dat mijn rekeningen e.d. niet zichtbaar waren en ik dus continu bang was deze te vergeten. Ook met afspraken met de HA bv. Nu heb ik, al zeg ik het zelf, een hele sierlijke en het is zo fijn om nu mijn rekeningen en afspraken direct te kunnen zien. (Ja, ik heb ook een agenda, maar dat is ook voor de sier, want kijk er nooit in.)
Gast- Gast
Ik denk dat ik ook een white- of memobord aanschaf voor mn nieuwe huis, lijkt me handig!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hangt hier ook in de keuken, in zilvergrijze kleur. Kaartjes hangen erop (en op de koelkast) en er is ook op geschreven. Maar aangezien ik geen whiteboardstiften meer heb, zijn de geschreven dingen al oud en gaan er niet zo goed meer af. Gelukkig was het een lieve boodschap van mijn zus die er opstaat, dus die laat ik met alle liefde erop staan!Mel schreef:Ik heb er ook een van de ikea. Kan zowel als whiteboard als magneetbord gebruikt worden. Is wel al wat ouder, denk een jaar of 4 geleden gekocht. Afmeting (schat ik) ongeveer 40x60cm
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wij hebben ons whiteboard van marktplaats. Vaak worden daar inboedels van kantoren aangeboden. Deze was nog helemaal nieuw in plastic. Hij is volgens mij 120 bij 140 voor € 25,-!
Owww, de makro heeft ze ook, wel iets kleiner!
Owww, de makro heeft ze ook, wel iets kleiner!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Ik ook, voor in de keuken, handig voor boodschappen en leuke tekstjes van vriendinnen ;-)Bliss schreef:Ik denk dat ik ook een white- of memobord aanschaf voor mn nieuwe huis, lijkt me handig!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb hem bij de AH XL vandaan, wel een kleinere, maar er lagen toen ook grotere. Weet alleen niet of ze vast in het assortiment zijn...
Gast- Gast
Op de site van Ikea kan ik alleen of memo of magnetisch vinden op dit moment.
Ik wil 't liefst geen whiteboard met van die zwarte/grijze hoekjes.. dat is iets té veel kantoor!
Ik wil 't liefst geen whiteboard met van die zwarte/grijze hoekjes.. dat is iets té veel kantoor!
Feline- Kletskop
Deze heb ik ook.Mel schreef:Ik heb er ook een van de ikea. Kan zowel als whiteboard als magneetbord gebruikt worden. Is wel al wat ouder, denk een jaar of 4 geleden gekocht. Afmeting (schat ik) ongeveer 40x60cm
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft hier iemand een iPad?
» Heeft iemand hier ervaring mee?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft iemand hier de kerst cd van Do gekocht?
» Heeft hier iemand een leuke kater met ballen?
» Heeft iemand hier ervaring mee?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft iemand hier de kerst cd van Do gekocht?
» Heeft hier iemand een leuke kater met ballen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: