Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling

5 plaatsers

Ga naar beneden

Stelling Empty Stelling

Bericht  TGR di 4 jan 2011 - 5:20

Vrouwen krijgen kinderen om weer ergens naar uit te kunnen kijken en blij mee te zijn in hun leven.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:23

Behoorlijk zwart-wit lijkt me.

Je kijkt uit naar een baby en je bent er blij mee, maar om nou te zeggen dat ze 'weer' ergens naar uit kunnen kijken lijkt me een beetje onzin. Dan zou het er op neer komen dat alleen vrouwen die een saai leven hebben en nergens naar uit kijken kinderen krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:37

o]]Neuh, ik heb geen kind gekregen om iets te hebben om naar uit te kijken. Ik werd onverwacht zwanger en wist helemaal niet zo goed waar ik dan naar uit moest kijken. Sowieso was ik mijn vorige zwangerschap een stuk chagerijn en naarmate mijn zwangerschap vorderde vond ik het eigenlijk steeds enger worden.

Nu kijk ik uiteraard wel heel uit naar de tweede maar ik zie er eerlijk gezegd ook wel een beetje tegenop. We gaan het namelijk wel gewoon erg druk maken en ook deze zwangerschap was niet gepland.

Dus nee, als ik voor mezelf spreek gaat die vlieger niet op....[/i]

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:44

Ja, ik heb verder geen leven en mijn werkende baarmoeder is mijn enige houvast en mijn kinderen zijn mijn hobby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 5:47

Lilith schreef:Ja, ik heb verder geen leven en mijn werkende baarmoeder is mijn enige houvast en mijn kinderen zijn mijn hobby.

Voeg daar nog aan toe dat het voor mannen niet iets is om naar uit te kijken of om blij mee te zijn in hun leven. Dat is namelijk hun full-time baan, terwijl de moeder haar grotere doel in leven vervult, namelijk voor de kinderen zorgen en vergeet haar andere hobby, het huishouden, niet!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:53

Whaha, voor sommige vrouwen zal het wel zo zijn, geen twijfel mogelijk.. Voor de meeste gelukkig niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Merai di 4 jan 2011 - 6:24

minoessepoes schreef:
Lilith schreef:Ja, ik heb verder geen leven en mijn werkende baarmoeder is mijn enige houvast en mijn kinderen zijn mijn hobby.

Voeg daar nog aan toe dat het voor mannen niet iets is om naar uit te kijken of om blij mee te zijn in hun leven. Dat is namelijk hun full-time baan, terwijl de moeder haar grotere doel in leven vervult, namelijk voor de kinderen zorgen en vergeet haar andere hobby, het huishouden, niet!

Naast hun full-time baan moet je niet het bier drinken en voetbal kijken terwijl-ze-aan-hun-ballen-krabben vergeten, invulling compleet!

Ontopic.. eh.. nee?!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Mamsie di 4 jan 2011 - 6:28

Gelukkig niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  PapillonRose di 4 jan 2011 - 8:00

Uiteraard, mijn leven was zo niet boeiend dat dit de uitgelezen kans was om er eindelijk iets van te maken 👅

Nee, even serieus: ik vind dit nogal een stelling. In mijn geval ging hij in elk geval niet op! En ik was onverwacht zwanger, dus niet echt een vooropgezet plan om het zo te doen.. En daarbij keek ik echt wel uit naar mijn dochtertje en is zij het belangrijkste in mijn leven, maar er zijn heus nog wel andere dingen die ik leuk vind en waar ik naar uitkijk!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 10:59

Merai schreef:
minoessepoes schreef:
Lilith schreef:Ja, ik heb verder geen leven en mijn werkende baarmoeder is mijn enige houvast en mijn kinderen zijn mijn hobby.

Voeg daar nog aan toe dat het voor mannen niet iets is om naar uit te kijken of om blij mee te zijn in hun leven. Dat is namelijk hun full-time baan, terwijl de moeder haar grotere doel in leven vervult, namelijk voor de kinderen zorgen en vergeet haar andere hobby, het huishouden, niet!

Naast hun full-time baan moet je niet het bier drinken en voetbal kijken terwijl-ze-aan-hun-ballen-krabben vergeten, invulling compleet!


Voorál dat bier drinken en al ballenkrabbend voetbal kijken.....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 12:16

Nou, ik heb een redelijk gevuld leven, fijne vrienden, activiteiten waar ik van kan genieten etcetera, maar er is echt helemaal niets dat mij op dit moment blijer zou kunnen maken dan een kind op komst. Dus wat dat betreft gaat de stelling voor mij op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 21:12

Lilith schreef:Ja, ik heb verder geen leven en mijn werkende baarmoeder is mijn enige houvast en mijn kinderen zijn mijn hobby.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling Empty Re: Stelling

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum