Chanel kaartje Ici Paris
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chanel kaartje Ici Paris
Ik had vandaag een kaartje in de bus van Ici Paris. als je het inlevert tussen 25 juni tm 15 juli, krijg je een geschenk om zelf de levres scintillantes lipgloss of de rouge coco of rouge coco shine te ontdekken. Weet iemand wat dit is? Een proefje van een lipgloss/lipstick? Bestaan die in het klein? Ik vind Chanel make up iig heel fijn, maar moet er wel een eindje voor fietsen/rijden. Dus wil eigenlijk alleen even weten of het de moeite waard is. Ik voel me altijd zo n superhollander als ik gratis dingen ga ophalen...
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Chanel kaartje Ici Paris
Ik heb een mini lippenstift van Chanel Rouge Coco Shine. Gekregen bij de Douglas ongeveer anderhalf jaar geleden.
Maar... Mijn zusje ging naar een andere Douglas en kreeg geen mini lippenstift maar een soort doosje met 4 ieniemienie vakjes met 4 kleuren lippenstift en een kwastje.
Maar... Mijn zusje ging naar een andere Douglas en kreeg geen mini lippenstift maar een soort doosje met 4 ieniemienie vakjes met 4 kleuren lippenstift en een kwastje.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Chanel kaartje Ici Paris
Chance schreef:Ik heb een mini lippenstift van Chanel Rouge Coco Shine. Gekregen bij de Douglas ongeveer anderhalf jaar geleden.
Die laatste kreeg ik ook. Best fijn vond ik het nog. 1 kleur heb ik alleen weggedaan want dat was echt niets voor mij. De andere kleuren na een tijdje ook, want het bakje lag open in de badkamer en werd nogal prutterig
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kost Chanel no5?
» Chanel make-up
» Chanel Lumiere eclat compact poeder
» Disneyland Paris
» Wat kun je met bonuspunten bij ici paris?
» Chanel make-up
» Chanel Lumiere eclat compact poeder
» Disneyland Paris
» Wat kun je met bonuspunten bij ici paris?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: