Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chanel kaartje Ici Paris

2 plaatsers

Ga naar beneden

Chanel kaartje Ici Paris Empty Chanel kaartje Ici Paris

Bericht  SuzieQ wo 27 jun 2012 - 5:34

Ik had vandaag een kaartje in de bus van Ici Paris. als je het inlevert tussen 25 juni tm 15 juli, krijg je een geschenk om zelf de levres scintillantes lipgloss of de rouge coco of rouge coco shine te ontdekken. Weet iemand wat dit is? Een proefje van een lipgloss/lipstick? Bestaan die in het klein? Ik vind Chanel make up iig heel fijn, maar moet er wel een eindje voor fietsen/rijden. Dus wil eigenlijk alleen even weten of het de moeite waard is. Ik voel me altijd zo n superhollander als ik gratis dingen ga ophalen...

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Chanel kaartje Ici Paris Empty Re: Chanel kaartje Ici Paris

Bericht  Blond wo 27 jun 2012 - 5:38

Ik heb een mini lippenstift van Chanel Rouge Coco Shine. Gekregen bij de Douglas ongeveer anderhalf jaar geleden.

Maar... Mijn zusje ging naar een andere Douglas en kreeg geen mini lippenstift maar een soort doosje met 4 ieniemienie vakjes met 4 kleuren lippenstift en een kwastje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Chanel kaartje Ici Paris Empty Re: Chanel kaartje Ici Paris

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 8:18

Chance schreef:Ik heb een mini lippenstift van Chanel Rouge Coco Shine. Gekregen bij de Douglas ongeveer anderhalf jaar geleden.

Maar... Mijn zusje ging naar een andere Douglas en kreeg geen mini lippenstift maar een soort doosje met 4 ieniemienie vakjes met 4 kleuren lippenstift en een kwastje.



Die laatste kreeg ik ook. Best fijn vond ik het nog. 1 kleur heb ik alleen weggedaan want dat was echt niets voor mij. De andere kleuren na een tijdje ook, want het bakje lag open in de badkamer en werd nogal prutterig Chanel kaartje Ici Paris 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Chanel kaartje Ici Paris Empty Re: Chanel kaartje Ici Paris

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum