Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar schaam jij je voor?

+38
Mariposa
Caroow
Tullow
Jeanette
Highway
BJA
TGR
Prosecco
Lizzy
Dennenappel
Mari
Laquisia
Mamsie
ZoeteWitteWijn
JoyceVL
Silver
Suus
bolus26
smooch
SoGood
Lotus
JD
Silva
Alias
Roze Roos
mzcharlotte
Merai
Blond
Roxi3
Feline
Butterfly78
Zwerver
Kathi
TNMN
Caro
Sterre
Rumble
Toet
42 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Laquisia wo 5 jan 2011 - 11:53

Dat ik al een week last heb van mijn verstandkies maar zo bang ben voor de tandarts dat ik de pijn stil met ibuprofen in plaats van heel verstandig een bezoekje aan de tandarts te brengen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Mamsie wo 5 jan 2011 - 11:57

_Leah_ schreef:Dat ik al een week last heb van mijn verstandkies maar zo bang ben voor de tandarts dat ik de pijn stil met ibuprofen in plaats van heel verstandig een bezoekje aan de tandarts te brengen.

Last als in kiespijn of pijn van het doorkomen etc?

Ik vond mijn verstandkiezen laten trekken echt niet zeer doen en de pijn die je nu hebt is veel erger.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Laquisia wo 5 jan 2011 - 12:00

Mamsie schreef:
_Leah_ schreef:Dat ik al een week last heb van mijn verstandkies maar zo bang ben voor de tandarts dat ik de pijn stil met ibuprofen in plaats van heel verstandig een bezoekje aan de tandarts te brengen.

Last als in kiespijn of pijn van het doorkomen etc?

Ik vond mijn verstandkiezen laten trekken echt niet zeer doen en de pijn die je nu hebt is veel erger.

Echt last in de zin van kiespijn.
Ik hoor juist horrorverhalen over het trekken van verstandkiezen maar ik weet dat het toch onvermijdelijk is om hem te laten trekken.

Wel fijn dat het bij jou niet pijn deed toen je ze liet trekken, dat geeft mij een beetje motivatie om de tandarts snel te bellen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Mamsie wo 5 jan 2011 - 12:06

_Leah_ schreef:
Mamsie schreef:
_Leah_ schreef:Dat ik al een week last heb van mijn verstandkies maar zo bang ben voor de tandarts dat ik de pijn stil met ibuprofen in plaats van heel verstandig een bezoekje aan de tandarts te brengen.

Last als in kiespijn of pijn van het doorkomen etc?

Ik vond mijn verstandkiezen laten trekken echt niet zeer doen en de pijn die je nu hebt is veel erger.

Echt last in de zin van kiespijn.
Ik hoor juist horrorverhalen over het trekken van verstandkiezen maar ik weet dat het toch onvermijdelijk is om hem te laten trekken.

Wel fijn dat het bij jou niet pijn deed toen je ze liet trekken, dat geeft mij een beetje motivatie om de tandarts snel te bellen.

Ja dan kan je hem het beste gewoon eruit laten trekken. Bij verstandskiezen kom je moeilijk bij met poetsen dus daar komen vaak gaatjes in. Ik heb er 3 laten trekken. 2 onderste in het ziekenhuis bij de kaakchirurg en 1 boven bij de tandarts zelf. Die boven zat was er zelfs uit in 5 seconde. Gewoon bellen meid.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Laquisia wo 5 jan 2011 - 12:12

Mamsie schreef:
_Leah_ schreef:
Mamsie schreef:
_Leah_ schreef:Dat ik al een week last heb van mijn verstandkies maar zo bang ben voor de tandarts dat ik de pijn stil met ibuprofen in plaats van heel verstandig een bezoekje aan de tandarts te brengen.

Last als in kiespijn of pijn van het doorkomen etc?

Ik vond mijn verstandkiezen laten trekken echt niet zeer doen en de pijn die je nu hebt is veel erger.

Echt last in de zin van kiespijn.
Ik hoor juist horrorverhalen over het trekken van verstandkiezen maar ik weet dat het toch onvermijdelijk is om hem te laten trekken.

Wel fijn dat het bij jou niet pijn deed toen je ze liet trekken, dat geeft mij een beetje motivatie om de tandarts snel te bellen.

Ja dan kan je hem het beste gewoon eruit laten trekken. Bij verstandskiezen kom je moeilijk bij met poetsen dus daar komen vaak gaatjes in. Ik heb er 3 laten trekken. 2 onderste in het ziekenhuis bij de kaakchirurg en 1 boven bij de tandarts zelf. Die boven zat was er zelfs uit in 5 seconde. Gewoon bellen meid.

Ik hoop echt van harte dat ik morgen al mijn moed bij elkaar heb verzameld.
Bedankt voor je geruststellende woorden. smile

Ik duik mijn bed in, alvast weltrusten.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 19:27

Dat ik de was die gisterenavond nog aan heb gezet zometeen pas op ga hangen. Was gisteren te moe toen hij klaar was. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 19:57

Ik schaam me best wel voor mijn spastische darm. In het begin had ik er niet zoveel last van, maar ik moet het toch wel vaak aan mensen vertellen als ik weer eens extreme buikpijn heb. Ik vind dat best wel gênant. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:32

Brennuss schreef:Ik schaam me best wel voor mijn spastische darm. In het begin had ik er niet zoveel last van, maar ik moet het toch wel vaak aan mensen vertellen als ik weer eens extreme buikpijn heb. Ik vind dat best wel gênant. Embarassed

Ik snap wel dat je het genant vind om te vertellen, maar je moet maar zo denken, jij kan daar niks aan doen! Het is helaas een foutje van Moeder Natuur smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Mari do 6 jan 2011 - 1:14

Ik schaam me ervoor dat ik nu onder werktijd op internet zit te surfen terwijl ik echt nog een pak werk moet doen, maar gewoon totaal geen zin heb.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Rumble do 6 jan 2011 - 1:23

Mari schreef:Ik schaam me ervoor dat ik nu onder werktijd op internet zit te surfen terwijl ik echt nog een pak werk moet doen, maar gewoon totaal geen zin heb.

Haha hier nog één. En stiekem denk ik dat dat de komende tijd zo blijft. Sinds ik zwanger ben kan ik aan niets anders meer denken dan aan babies en alles wat daarmee te maken heeft. Ik ben ook echt aan het aftellen tot ik met verlof kan en ik denk stiekem dat er pas echt weer kwaliteit uit mijn handen komt zodra ik terug ben van mijn zwangerschapsverlof. Nog 11 weekjes...

Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:09

Ik schaam me ervoor dat ik zo ontzettend ruggegraatloos ben!

Ik heb de afgelopen 2 weken veel geshopt, dus ik heb me voorgenomen om dat de komende maand, 2 maanden niet meer te doen. Helemaal geen schoenen, tassen of kleding voor mezelf kopen. Maar nu heb ik al de hele tijd zo'n vervelende shopkriebel, ik moet gewoon de stad in straks, om met een onzinding thuis te komen..!

Ook ben ik weer begonnen met sporten, 2 a 3x in de week, samen met een vriendin.
Nu kan ik alleen deze week de 2e x niet, dus had ik bedacht dat ik gister zou gaan. Mooi niet dus, dat verschoof ik naar vandaag. En nu heb ik gewoon zo totaal geen zin!

Ik kan me gewoon nergens aan houden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Roze Roos do 6 jan 2011 - 21:12

Voor het feit dat ik hier alweer hang, terwijl ik gewoon mn huishouden moet gaan doen....
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 21:14

Ik schaam me ervoor dat ik een slecht geheugen heb en op het forum bijvoorbeeld heel moeilijk kan onthouden wat anderen posten. Daardoor heb ik meestal nauwelijks een beeld van het leven van de anderen en dat vind ik zo ongeïnteresseerd overkomen. Embarassed
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:30

Roze Roos schreef:Voor het feit dat ik hier alweer hang, terwijl ik gewoon mn huishouden moet gaan doen....

Doe mee met het TO Do topic smile Bij mij werkt dat erg motiverend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Dennenappel do 6 jan 2011 - 23:03

Donderwolkje schreef:Ik schaam me ervoor dat ik een slecht geheugen heb en op het forum bijvoorbeeld heel moeilijk kan onthouden wat anderen posten. Daardoor heb ik meestal nauwelijks een beeld van het leven van de anderen en dat vind ik zo ongeïnteresseerd overkomen. Embarassed
Dat komt op mij juist helemaal niet zo over. Je geeft juist vaak goede adviezen aan anderen of een steuntje in de rug! Ik vind je juist een hele fijne manier van reageren hebben.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Dennenappel do 6 jan 2011 - 23:04

Brennuss schreef:Ik schaam me best wel voor mijn spastische darm. In het begin had ik er niet zoveel last van, maar ik moet het toch wel vaak aan mensen vertellen als ik weer eens extreme buikpijn heb. Ik vind dat best wel gênant. Embarassed
Herkenbaar, helemaal als je veel naar de wc moet of als het een gehorige wc is. Ik schaam mij dan echt en durf amper naar de wc te gaan. Ben blij als op het werk de tv goed luid aanstaat of als iedereen even weg is Embarassed
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 23:06

Dennenappel schreef:
Donderwolkje schreef:Ik schaam me ervoor dat ik een slecht geheugen heb en op het forum bijvoorbeeld heel moeilijk kan onthouden wat anderen posten. Daardoor heb ik meestal nauwelijks een beeld van het leven van de anderen en dat vind ik zo ongeïnteresseerd overkomen. Embarassed
Dat komt op mij juist helemaal niet zo over. Je geeft juist vaak goede adviezen aan anderen of een steuntje in de rug! Ik vind je juist een hele fijne manier van reageren hebben.

Dat is fijn om te lezen. Ik kan ook wel reageren op een bepaald bericht, maar de grote lijn kan ik niet onthouden, snap je?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Lizzy do 6 jan 2011 - 23:54

Princess schreef:Ik schaam me ervoor dat ik zo ontzettend ruggegraatloos ben!

Ik heb de afgelopen 2 weken veel geshopt, dus ik heb me voorgenomen om dat de komende maand, 2 maanden niet meer te doen. Helemaal geen schoenen, tassen of kleding voor mezelf kopen. Maar nu heb ik al de hele tijd zo'n vervelende shopkriebel, ik moet gewoon de stad in straks, om met een onzinding thuis te komen..!

Ook ben ik weer begonnen met sporten, 2 a 3x in de week, samen met een vriendin.
Nu kan ik alleen deze week de 2e x niet, dus had ik bedacht dat ik gister zou gaan. Mooi niet dus, dat verschoof ik naar vandaag. En nu heb ik gewoon zo totaal geen zin!

Ik kan me gewoon nergens aan houden!

Dit zou gewoon mijn verhaal kunnen zijn!!! Echt apart zeg...
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Dennenappel vr 7 jan 2011 - 11:34

Ja, dat begrijp ik. Ik bedoelde ook meer dat het niet opvalt in je berichten. Je komt niet over als iemand die niet geïnteresseerd is in anderen, waar jezelf bang voor was. Juist als een warm, lief persoon!

Het lijkt mij wel vervelend om te hebben. Zelf heb ik het als ik het erg druk heb (zowel in mijn hoofd als in uitvoerende dingen). Momenteel een grote chaos de laatste tijd.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 20:56

Brennuss schreef:Ik schaam me best wel voor mijn spastische darm. In het begin had ik er niet zoveel last van, maar ik moet het toch wel vaak aan mensen vertellen als ik weer eens extreme buikpijn heb. Ik vind dat best wel gênant. Embarassed

Hier schaam ik mij ook heel erg voor. Hoewel nooit officieel de dagnose spatische darm gesteld is, dus het zou ook nog wat anders kunnen zijn. In ieder geval heb ik soms zo'n buikpijn dat de koorts me uitbreekt. Dan kan ik ook echt niet meer gezellig doen, ik zit te lachen als een boer met kiespijn en kan alleen maar hopen dat hetgeen waar ik ben zo snel mogelijk afgelopen is.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Silver vr 7 jan 2011 - 21:12

*


Laatst aangepast door BurnedFlower op vr 7 jan 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 21:20

Nou ik vind dat eigenlijk wel een grappige opmerking! Van hem vind ik het niet zo leuk hoe hij doet, dus ik snap wel dat je zo reageert.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Silver vr 7 jan 2011 - 21:26

*


Laatst aangepast door BurnedFlower op vr 7 jan 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Prosecco vr 7 jan 2011 - 21:31

Het ligt er een beetje aan. Als jij nog nooit tegen hem gezegd hebt waar je je aan irriteert komt het voor hem natuurlijk een beetje uit de lucht vallen.

Maar als jij al eerder hebt aangegeven dat je het vervelend vind dat hij wel tijd heeft om bij anderen te gaan helpen maar thuis niks doet dan begrijp ik jouw reactie wel.

Maar goed, dat ik hem begrijp wil niet zeggen dat het normaal is, want ik schijn niet echt normaal te zijn :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Silver vr 7 jan 2011 - 21:41

*
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 4 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum