Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar koop je een pak? (voor een man)

+13
Lavendel
Ooh La La!
Atelier Madame
minoessepoes
Tiana
Guus
silly-one
Ibbeltje
Prosecco
ellibre
Toet
Mamsie
Bliss
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) Empty Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Bliss zo 8 jul 2012 - 10:55

Over twee maanden gaat de broer van mijn vriend trouwen en binnenkort gaan we een keer een pak voor hem (voor mn vriend dus) uitzoeken. Ik heb hier echter totáál geen verstand van en ben dus benieuwd
a) waar je zoal een pak koopt
b) wat jullie mooie pakken vinden. Foto's please, dan kan ik een beetje inspiratie opdoen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Mamsie zo 8 jul 2012 - 10:57

Dat is natuurlijk wel afhankelijk van wat je er aan wilt uitgeven. Je kunt een pak kopen bij de WE of een pak bij een speciaalzaak.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Toet zo 8 jul 2012 - 11:11

Waar je pakken kan kopen weet ik niet precies, maar ik heb gister wel een aantal ontzettend leuke pakken gezien (was op een black tie feestje)