Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar schaam jij je voor?

+38
Mariposa
Caroow
Tullow
Jeanette
Highway
BJA
TGR
Prosecco
Lizzy
Dennenappel
Mari
Laquisia
Mamsie
ZoeteWitteWijn
JoyceVL
Silver
Suus
bolus26
smooch
SoGood
Lotus
JD
Silva
Alias
Roze Roos
mzcharlotte
Merai
Blond
Roxi3
Feline
Butterfly78
Zwerver
Kathi
TNMN
Caro
Sterre
Rumble
Toet
42 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  TGR vr 7 jan 2011 - 22:29

Nergens voor eigenlijk...

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 22:45

Prosecco schreef:
Brennuss schreef:Ik schaam me best wel voor mijn spastische darm. In het begin had ik er niet zoveel last van, maar ik moet het toch wel vaak aan mensen vertellen als ik weer eens extreme buikpijn heb. Ik vind dat best wel gênant. Embarassed

Hier schaam ik mij ook heel erg voor. Hoewel nooit officieel de dagnose spatische darm gesteld is, dus het zou ook nog wat anders kunnen zijn. In ieder geval heb ik soms zo'n buikpijn dat de koorts me uitbreekt. Dan kan ik ook echt niet meer gezellig doen, ik zit te lachen als een boer met kiespijn en kan alleen maar hopen dat hetgeen waar ik ben zo snel mogelijk afgelopen is.

Die diagnose wordt best wel snel gemaakt hoor. Ik zat net 5 minuten bij de arts en ik had een spastische darm. Maar inderdaad, wat jij ook zegt. Soms is de buikpijn zó heftig, dat ik echt moet gaan liggen. Het zweet breekt me dan uit, en het enige wat helpt is naar de wc gaan. Heel lastig als je in een bus of trein zit. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  BJA vr 7 jan 2011 - 22:46

- Dat ik het huishouden soms echt op het laatste moment doe, als er bijvoorbeeld bezoek komt.
- Dat ik het soms leuker vind om thuis te blijven en tv te kijken dan uit te gaan/naar vrienden te gaan.
- Dat ik aan een cursus Engels voor gevorderden begonnen ben en die nooit heb afgemaakt. En nu wil ik weer een opleiding gaan volgen voor mijn werk.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Highway vr 7 jan 2011 - 22:47

Ook gevalletje spastische darm met de leuke xtra dat als mijn rug het koud heeft (windvlaag, shirtje wat omhoog kruipt oid, maar ook soms van koelingen in de supermarkt) ik een directe enorme diarree aanval krijg.
Niet op te houden; ik krijg het warm, enorm misselijk en buikkramp en kan het niet langer dan 4/5 minuten ophouden dan. Erg leuk als je bij iemand op bezoek bent; aan het wandelen bent in een bos of gewoon midden in de stad waar geen winkels met toiletten zijn... 1x per jaar gaat het dus wel eens een beetje mis of ik moet echt de bosjes in duiken ergens.

Hier schaam ik me voor; mijn familie kent mijn probleem; ik had het al als kind. Mijn vriend vind het vooral naderhand erg lachwekkend.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 22:51

Dennenappel schreef:
Brennuss schreef:Ik schaam me best wel voor mijn spastische darm. In het begin had ik er niet zoveel last van, maar ik moet het toch wel vaak aan mensen vertellen als ik weer eens extreme buikpijn heb. Ik vind dat best wel gênant. Embarassed
Herkenbaar, helemaal als je veel naar de wc moet of als het een gehorige wc is. Ik schaam mij dan echt en durf amper naar de wc te gaan. Ben blij als op het werk de tv goed luid aanstaat of als iedereen even weg is Embarassed

Jaa, vreselijk! Ik ben dan ook altijd blij dat, als ik naar de wc moet, dit aparte hokjes zijn. Snap je wat ik bedoel? Op scholen en zo, zijn het vaak van die platen waar je nog onder en overheen kunt kijken. Ik zit liever in een gesloten hokje. Maar goed, op school moet ik soms wel 4 keer. Ik ga tegenwoordig gewoon en wacht net zolang tot dat er niemand meer is, en dan ga ik weg. Dan weet niemand dat ik bepaalde geluiden geproduceerd heb haha. Hadden we maar net zulke wc's als in Japans. Daar hebben ze serieus knopjes met een "flush sound". Zo kunnen andere mensen je geluiden niet horen. Geniaal toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 22:59

Ik schaam me voor mijn gezicht zonder make-up.. Ik heb erge bruine kringen rondom heel mijn oog ( dus ook op mijn oogleden) en ben zo bleek. Niet dat ik anders lagen make-up draag. Maar ga toch echt niet zonder de deur uit.

Alleen fam. en mijn vriend zien mij zo. Zelfs voor vriendinnen schaam ik me dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Dennenappel vr 7 jan 2011 - 23:55

Brennuss schreef:

Jaa, vreselijk! Ik ben dan ook altijd blij dat, als ik naar de wc moet, dit aparte hokjes zijn. Snap je wat ik bedoel? Op scholen en zo, zijn het vaak van die platen waar je nog onder en overheen kunt kijken. Ik zit liever in een gesloten hokje. Maar goed, op school moet ik soms wel 4 keer. Ik ga tegenwoordig gewoon en wacht net zolang tot dat er niemand meer is, en dan ga ik weg. Dan weet niemand dat ik bepaalde geluiden geproduceerd heb haha. Hadden we maar net zulke wc's als in Japans. Daar hebben ze serieus knopjes met een "flush sound". Zo kunnen andere mensen je geluiden niet horen. Geniaal toch?

Wauw, echt waar, ik wist niet dat het bestond, geniaal dat wil ik ook!
Ja, gesloten wc's, zijn veeeeel beter dan die open hokjes. Nu ik verhuisd ben hebben wij een wc in de gang, hiervoor tussen de woonkamer & keuken was de badkamer met wc (gipsplaten wandjes). Vreselijk gehorig, ik durfde echt niet naar de wc als er visite was!

Op het werk, is hij redelijk gesloten, maar toch.. Ik ben altijd blij als de wasmachine of droger (staan naast de wc) aan het centrifugeren zijn! Gelukkig werk ik haast altijd alleen (soms saai, maar in dit geval handig), waardoor er haast nooit iemand na mij na de wc moet.

Heb jij soms ook van die periodes dat je 4x achter elkaar naar de wc moet? Dan ben ik geweest en loop ik de hal in en kan ik weer terug. Heeeel irritant, vooral als je net de deur uit bent en weer naar binnen kan (en vervolgens te laat komt op het werk).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Jeanette za 8 jan 2011 - 0:05

Dat ik als de dood ben voor liften en dat ik sloten op wc niet op slot durf te doen (bij onbekende wc's) en er 9 van de 10x iemand voor de deur moet staan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Tullow za 8 jan 2011 - 0:26

Dat ik heel vaak op het werk een beetje zit te internetten, terwijl er heel veel te doen is! Zoals nu... maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om iets te gaan doen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:32

Ik schaam me voor het feit dat ik nog steeds geen rapport heb ingevuld..

Wie schopt me even?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:45

Youandi schreef:Ik schaam me voor het feit dat ik nog steeds geen rapport heb ingevuld..

Wie schopt me even?

*schop
Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcQ01yJpTbJTMEmonDNVMc4vyz3_9_udR01YO1IJXIv4eApZo0aF

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 0:56

YES!

Dankzij die schop heb ik al één bladzijde ingevuld! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Caroow za 8 jan 2011 - 1:44

Ik schaam me voor de schulden die ik vroeger heb gemaakt. Vrijwel alles afbetaald, alleen studieschuld niet. Maar toch, hoe kon ik zo stom zijn?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 1:54

Youandi schreef:YES!

Dankzij die schop heb ik al één bladzijde ingevuld! angel

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 4757_51kick_1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 3:36

Haha, zo herkenbaar die zondagluiheid. Maar daar schaam ik me niet voor, ik heb het ook nooit op zondag want dan moet ik hockeyen, maar op zaterdag:P maar ik vind dat het wel mag 1 dag in de week.

Ik schaam me wel voor de ongelooflijke rotzooi die ik van mijn studie heb gemaakt. Ik had al klaar kunnen zijn maar doe er nu een jaar langer over dan nodig. En waarom? Omdat ik leuke dingen belangrijker vond en gewoon totaal geen discipline heb. Gelukkig rond ik als het goed is deze zomer mijn bachelor af, maar toch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 4:23

Caroow schreef:Ik schaam me voor de schulden die ik vroeger heb gemaakt. Vrijwel alles afbetaald, alleen studieschuld niet. Maar toch, hoe kon ik zo stom zijn?

Lijkt me ook erg vervelend om schulden te hebben. Gaf je gewoon altijd geld uit wat je niet had of betaalde je nooit rekeningen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Mariposa za 8 jan 2011 - 5:46

Ik schaam me voor mijn gebrek aan zelfdiscipline en luiheid, ik stel echt alles uit tot t laatste moment...van studiezaken tot t huishouden. En ook ik heb regelmatig dagen dat ik geen flikker doe terwijl ik eigenlijk genoeg had kunnen doen. Maar gelukkig ben ik daarin dus niet de enige!
Maarja aan de andere kant nu ik student ben kan ik af en toe nog lui zijn, later als ik hopelijk een gezin heb en een vaste baan zou t wel anders worden haha.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:06

Mariposa schreef:Ik schaam me voor mijn gebrek aan zelfdiscipline en luiheid, ik stel echt alles uit tot t laatste moment...van studiezaken tot t huishouden. En ook ik heb regelmatig dagen dat ik geen flikker doe terwijl ik eigenlijk genoeg had kunnen doen. Maar gelukkig ben ik daarin dus niet de enige!
Maarja aan de andere kant nu ik student ben kan ik af en toe nog lui zijn, later als ik hopelijk een gezin heb en een vaste baan zou t wel anders worden haha.

Dit had ik ook. Tot ik echt mee ging doen met het To Do topic Wink Het motiveert enorm. Als ik zie wat anderen al weg gestreept hebt, dan denk ik van ik wil ook alles weg kunnen strepen. Ik voel mij echt minder lui.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 6:24

Om naar het toilet te gaan (ook om te plassen) als er iemand in de buurt is. Dat is nogal lastig aangezien ik samenwoon.
Om die reden plas ik niet als hij in de gang is (en probeer ik het zo zacht mogelijk te doen) en voor het andere wacht ik tot hij niet thuis is. (Vandaar dat ik soms ook blij ben dat het weekend voorbij is en hij weer naar zijn werk moet).
Ik heb echt geen idee waar dit vandaan komt en het is behoorlijk vervelend.


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:34

* voor sommige mensen uit mijn familie
* voor m'n lichaam en pds

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:35

Oh Caresses, wat vervelend. Ik kan niet voor een grote boodschap als er iemand op de gang staat of als iemand op me wacht, heel irritant.

Toen ik samenwoonde waren we aan het verbouwen en was onze WC onder ook open. Toen kon ik in het begin ook nooit als m`n vriend in de buurt liep/stond.. Op het laatst moet je dan toch en toen was het ook in 1x wel klaar. Wil niet zeggen dat ik bij een nieuw vriendje ook relaxed ga zitten hoor, echt niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 7:49

Jeanette schreef:dat ik sloten op wc niet op slot durf te doen (bij onbekende wc's) en er 9 van de 10x iemand voor de deur moet staan.

Dat heb ik ook. Ik ben zo bang dat ik mezelf opsluit. Het soms zelfs zo erg dat ik mijn plas uren lang inhoudt als er niemand bij mij is die voor de deur kan staan.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Mariposa za 8 jan 2011 - 10:13

Theedoosje schreef:
Mariposa schreef:Ik schaam me voor mijn gebrek aan zelfdiscipline en luiheid, ik stel echt alles uit tot t laatste moment...van studiezaken tot t huishouden. En ook ik heb regelmatig dagen dat ik geen flikker doe terwijl ik eigenlijk genoeg had kunnen doen. Maar gelukkig ben ik daarin dus niet de enige!
Maarja aan de andere kant nu ik student ben kan ik af en toe nog lui zijn, later als ik hopelijk een gezin heb en een vaste baan zou t wel anders worden haha.

Dit had ik ook. Tot ik echt mee ging doen met het To Do topic Wink Het motiveert enorm. Als ik zie wat anderen al weg gestreept hebt, dan denk ik van ik wil ook alles weg kunnen strepen. Ik voel mij echt minder lui.

Dankje voor de tip! Misschien is die topic idd wel een goed idee voor mij Wink .
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Alias za 8 jan 2011 - 11:50

Ik kan een grote boodschap alleen thuis doen eigenlijk. Heel soms gebeurt het dat ik het echt niet meer kan ophouden, maar voel me zo beschaamd als ik bijv op het werk moet of bij iemand anders. Hier loop ik mezelf ook vaak mee in de weg, ik houd het vaak veel te lang op waardoor ik enorme buikpijn krijg.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 21:15

Ik schaam me voor mijn borsten Embarassed Kan niet zeggen dat ze nog stevig zijn. Ze hebben tijdens de zwangerschap echt een mega groeispurt gehad tot een flinke 85H cup.. En nu is het een 70D.. Ik schaam me er zo voor, dat ik al aan het sparen ben om er wat aan te laten gaan doen. Ik wil geen opgepompte tieten a la Lola, maar wel mooiere borsten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar schaam jij je voor? - Pagina 5 Empty Re: Waar schaam jij je voor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum