Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wegenwacht lidmaatschap

+4
Atelier Madame
Rush
Pompoen
duckie
8 plaatsers

Ga naar beneden

wegenwacht lidmaatschap Empty wegenwacht lidmaatschap

Bericht  duckie za 14 jul 2012 - 8:46

mijn man heeft een lidmaatschap van de anwb en het pasje ligt altijd in de auto, maar hoe zit dat eigenlijk als ik pech krijg met de auto en hij is niet mee.... moet ik dan ook een lidmaatschap hebben of kan dat op 1 pasje?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wegenwacht lidmaatschap Empty Re: wegenwacht lidmaatschap

Bericht  Pompoen za 14 jul 2012 - 8:48

Ik geloof dat als je op t zelfde adres woont 't geen punt is maar weet het niet 100% zeker want ik heb route mobiel en dat staat gewoon op auto in plaats van op persoon.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush za 14 jul 2012 - 9:00

ANWB is persoonlijk, dus je moet zelf hebben, maar je kan dat geloof ik wel als partner afsluiten, voor een lagere premie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Atelier Madame za 14 jul 2012 - 9:05

Rush schreef:ANWB is persoonlijk, dus je moet zelf hebben, maar je kan dat geloof ik wel als partner afsluiten, voor een lagere premie.

Klopt niet helemaal, als je als partner op het elfde adres staat ingeschreven en het pasje en autopapieren bij je hebt. Mijn vriend heeft voor onze auto namelijk ANWB wegenwacht afgesloten en dit werd mij tot 3x toe verteld door de ANWB zelf. Ook al staat het niet zo op de website vermeld.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush za 14 jul 2012 - 9:08

Zou handig zijn dat ze dat dan wijzigen.

Maar mijn moeder is al eens niet geholpen, omdat ze dus zelf geen lid was Suspect
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Dora za 14 jul 2012 - 9:16

Toen wij in februari vanuit Etten-Leur naar Drachten zijn geweest met de auto van mijn ouders, dus ook voor de zekerheid na gevraagd bij de ANWB (mijn ouders zijn lid).
Als wij het pasje en de autopapieren bij hadden zouden we zonder problemen geholpen worden.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie za 14 jul 2012 - 9:19

wel gek dat er verschillende berichten zijn zeg... ik had niet goed gezocht op hun site maar zie nu dat een partnerlidmaatschap maar 6 euro in het jaar kost dus daar wil ik het risico niet voor lopen... van t weekend maar even regelen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  ellibre za 14 jul 2012 - 11:00

Ik wil je dringend adviseren om alles nog eens goed te lezen. Je noemt je topic "wegenwacht lidmaatschap" en vervolgens heb je het over ANWB-lidmaatschap. Dat zijn twee verschillende dingen. Het ANWB-lidmaatschap kost 19 euro per jaar, en daarmee heb je recht op kortingen, ontvang je hun blad, etc. Het partner-ANWB-lidmaatschap kost inderdaad 6 euro per jaar. Hier zit pechhulp echter NIET bij inbegrepen (bij beiden niet!).

Het basis wegenwacht-pakket voor Nederland kost €50,- per jaar, in deze situatie zou jouw man dit pakket afnemen. Als jij als partner ook wegenwacht-service Nederland zou willen kost dat extra €32 per jaar. Extra diensten, bijvoorbeeld een vervangende auto of Europa-service, kosten extra geld. Zie hier: http://www.anwb.nl/wegenwacht/lid-worden/service-van-de-wegenwacht,/prijzen/standaard.html

Misschien is het beter als je eens langs een ANWB-winkel gaat en precies uitlegt wat jullie graag zouden willen, dan kunnen ze een passende prijsopgave voor je maken.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Mizz_S za 14 jul 2012 - 20:58

Toevallig hebben wij hier van de week nog contact over gehad met de ANWB. Ik ben nl op mijn naam lid van de wegenwacht, en wij wilden voor mijn man partnerservice aanvragen, maar toen is ons verteld dat dat niet nodig was omdat we getrouwd zijn en op hetzelfde adres wonen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Melis_je za 14 jul 2012 - 21:49

Routemobiel biedt ook pechhulp aan, maar dan op kenteken. Dus iedereen die in je auto rijdt, wordt geholpen:

http://faq.routemobiel.nl/pechhulpverlening-algemeen/wat-gebeurt-als-iemand-anders-pech-krijgt-met-mijn-auto/
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud