Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar
+21
Toet
Jeanette
Sarah1985
Mint
TukTuk
Le Chat Noir
Susan
Lejow
Rovine
loura
Liz
Snoopy
Esperanza
lieke89
TGR
Herfstblaadjes
Tinus
Marin
Bubbelicious
Antibes
Clapperdie
25 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar
Oh, het was niet echt. Nou ja, evengoed zal het me een biet zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nou dan bied ik me wel aan als proefkonijn
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Stomme actie...beetje herhaling van de grote donorshow (dat vond ik toen nog wel een stunt). Als ze het echt hadden gedaan had ik het echt walgelijk gevonden... Nederland komt zo wel lekker in het wereldnieuws: kannibalen, Rihanna niggab*tch noemen...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Volgens mij is het nog steeds niet zeker dat het een stunt was? Heb net de aflevering gezien, maar dan zou je toch iig verwachten dat het aan het einde van de aflevering iig bekend gemaakt zal worden?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik denk niet dat het een stunt was...
Edit: na de aflevering dus niet meer. Zou het dan echt zijn?
Edit: na de aflevering dus niet meer. Zou het dan echt zijn?
Gast- Gast
Het boeide me in eerste instantie niet, totdat ik het vanavond zag.. vond het walgelijk en werd er misselijk van. Vind t programma sowieso geen reet aan, maar dat is weer wat anders natuurlijk..
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Het is echt ze hebben littekens staan foto's van operatie op internet. Het boeit me weinig als hun het willen prima toch
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wel raar dat ze in spijkerbroek met hun schoenen aan daar de OK in mochten en daar ook gewoon hun mobiel mochten gebruiken. Meer dan dat heb ik ook niet gezien, dus geen idee.Sarah1985 schreef:Het is echt ze hebben littekens staan foto's van operatie op internet. Het boeit me weinig als hun het willen prima toch
Gast- Gast
Dat het een stunt is betekent natuurlijk niet dat ze het niet echt gedaan hebben .
Maar ik snap serieus niet dat mensen het zo verschrikkelijk vinden. Het was een ienieminie stukje met wederzijds goedvinden. Big deal. Er worden hele koeien opgegeten en dat moet allemaal maar kunnen maar een ministukje mensenbil is opeens walgelijk. Zo walgelijk dat het nieuws all over the world langs kwam, haha dat vond ik wel vermakelijk. Wat zullen de Amerikanen wel niet van Nederland denken ondertussen.
Ik kan even het goede filmpje niet meer vinden, maar fox news vindt Amsterdam/Holland een duivels gehucht haha.
Maar ik snap serieus niet dat mensen het zo verschrikkelijk vinden. Het was een ienieminie stukje met wederzijds goedvinden. Big deal. Er worden hele koeien opgegeten en dat moet allemaal maar kunnen maar een ministukje mensenbil is opeens walgelijk. Zo walgelijk dat het nieuws all over the world langs kwam, haha dat vond ik wel vermakelijk. Wat zullen de Amerikanen wel niet van Nederland denken ondertussen.
Ik kan even het goede filmpje niet meer vinden, maar fox news vindt Amsterdam/Holland een duivels gehucht haha.
Gast- Gast
Ach, lekker boeiend.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik snap de opheft ook niet zo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sarah1985 schreef:Het is echt ze hebben littekens staan foto's van operatie op internet. Het boeit me weinig als hun het willen prima toch
Die zijn ook te faken hoor...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Tja, iedereen die maar blijft roepen hoe walgelijk het is, zorgen er wel voor dat ze hun aandacht voor de show krijgen.
Ik had het wel willen zien maar heb het helaas gemist. Als ze aan mij zouden vragen of ik een stukje mensen lees zou willen proberen zou ik ook geen nee zeggen, maar ik wil dan ook qua dieren alles proberen.
Ik had het wel willen zien maar heb het helaas gemist. Als ze aan mij zouden vragen of ik een stukje mensen lees zou willen proberen zou ik ook geen nee zeggen, maar ik wil dan ook qua dieren alles proberen.
Sue- Fluisteraar
- Aantal berichten : 108
Punten : 129
Registratiedatum : 14-08-11
Nee, mensenvlees bevat 180 kcal per 100 gram en is dus juist vrij calorierijk. Mensenvlees is vergelijkbaar met varkensvlees. Ik snap daarom ook niet waarom veel mensen hierover zouden vallen, we eten toch ook varken? Het varken gaat dood en heeft geen toestemming gegeven, dus dat is eigenlijk veel erger dan dit kleine stukje mensenvlees.Stofzuiger schreef:Misschien voor afwisselend eten?Antibes schreef:Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Of tegen overgewicht, misschien bevat mensenvlees weinig calorieen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Weer iets geleert!SuperGrover schreef:Nee, mensenvlees bevat 180 kcal per 100 gram en is dus juist vrij calorierijk. Mensenvlees is vergelijkbaar met varkensvlees. Ik snap daarom ook niet waarom veel mensen hierover zouden vallen, we eten toch ook varken? Het varken gaat dood en heeft geen toestemming gegeven, dus dat is eigenlijk veel erger dan dit kleine stukje mensenvlees.Stofzuiger schreef:Misschien voor afwisselend eten?Antibes schreef:Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Of tegen overgewicht, misschien bevat mensenvlees weinig calorieen?
Gast- Gast
ben ik gewoon vergeten te kijken gister...
Maar het is dus nep?
Maar het is dus nep?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef: ben ik gewoon vergeten te kijken gister...
Maar het is dus nep?
Het is nu ook op 3FM
Gast- Gast
Ze beweren dat het écht is. Dennis Storm was net ook bij 3FM. Ik geloof ze ook wel..
Ze gaan nog wel meer extreme dingen doen de komende tijd; hun hersenen stil laten leggen, zich laten elektrocuteren etc. Dus ja, ik geloof het wel als ik hoor wat ze nog meer gaan doen..
Ze gaan nog wel meer extreme dingen doen de komende tijd; hun hersenen stil laten leggen, zich laten elektrocuteren etc. Dus ja, ik geloof het wel als ik hoor wat ze nog meer gaan doen..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik heb gekeken gister. Ik zou niet weten waarom het nep zou zijn...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zat elke keer te wachten totdat ze zouden zeggen dat het nep was. Toen Valerio het eerste stukje in zijn mond wilde stoppen, dacht ik dat het gestopt zou worden. Maar het is blijkbaar echt. Vond die operatie wel goor om te zien met dat grote gat, maar goed dat heb ik ook met die ziekenhuisprogramma's.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» stukje appel eten
» Vlees eten
» vlees eten
» Alleen maar vlees eten?
» stukje appel eten